mélykék76 Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Jégkaparó nem rendeltetésszerű használata esetleg? :blush: Fűtőszálak mellett sok értelme van kapírgálni :D
opel16v Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Fűtőszálak mellett sok értelme van kapírgálni :D Látszik hogy neked még nem volt sosem igazán jeges a hátsó szélvédőd. ;) A fűtőszállal kb fél óra, mire történik valami. :lol: Ha meg hó van rajta vagy 10 centi, akkor még több. :blush:
mackosajt Elküldve Március6, 2007 Elküldve Március6, 2007 Gabi! Caravan hátsó szélvédőn kevésbé áll meg a hó! :blush: Oda elég szokott lenni a fűtőszál. :D Nekem legalábbis kb. fél perc múlva már van látszatja a működésüknek. Azok a "karcok" viszont érdekesek. egy kép csak jó lenne, ha sikerülne róluk. ;)
opel16v Elküldve Március6, 2007 Elküldve Március6, 2007 Gabi! Caravan hátsó szélvédőn kevésbé áll meg a hó! :blush: Oda elég szokott lenni a fűtőszál. :lol: Nekem legalábbis kb. fél perc múlva már van látszatja a működésüknek. Azok a "karcok" viszont érdekesek. egy kép csak jó lenne, ha sikerülne róluk. :lol: Jóvan, látom neked sem volt még igazán jeges. :D Szerinted az omega millllen típusú popsival rendelkezik? :lol: Gyertek ide Budaörsre élni, és a friss hegyről letóduló nagyon párás levegőt élvezzétek, ami már 0 foknál is gyönyörűen vagy centi vastagon rá tud telepedni a szélvédőkre, tök mindegy mennyi a dőlésszöge. ;)
mackosajt Elküldve Március6, 2007 Elküldve Március6, 2007 tudom, hogy az is caravan. De én saját tapasztalatból beszélek... amúgy én utálom a kaparót, ezért inkább jégoldózok... na de mielőtt még rámszólna egy modi, abbahagyom. :blush:
opelastras Elküldve Március6, 2007 Elküldve Március6, 2007 Jegkaparot elvbol sosem hasznalok, hiszen karcolja a szelvedot. Igy a Caravanom hatso ablakan sem keletkezhettek a kaparotol ezek a karcolasok. Az a furcsa, hogy a karcok surun egymas mellett, foltszeruen helyezkednek el (erre irtam, hogy mint gombostuk egy gyufasdobozban), es legfeljebb, de nem mindenhol lehet ezeket kivulrol tapitani. A baj az, hogy egyre tobb folt keletkezik, es tenyleges zavar a hatrafele valo kilatasban. Teljesen tanacstalan vagyok, lehet, hogy az ujonnan vett Champion ablaktorlot lecserelem, mert bar teljesen ep a gumija, nem zarhatom ki, hogy megis az okozza. Mas otlet? Jegkaparo helyett nalam bevalt megoldas a szelvedo hovedo foliaval valo letakarasa. Sosem volt jegesedes alatta... A ket szelet becsiptetem az ajtoknal, igy a szel nem fujja el, lelopni nem tudjak, de ha megis, par szaz forint csupan...
opel16v Elküldve Március6, 2007 Elküldve Március6, 2007 Biztos nem az ablaktörlő okozza a függőleges csíkokat... A fólia nem vált be, hiába az alaposság, odafagyott az is. :blush: Budaörsön ez az egy hátránya van a tiszta hegyi levegőnek. :D
opel16v Elküldve Március7, 2007 Elküldve Március7, 2007 Fűtött garázs a megoldás... :blush: :D Az errefelé öröklődő érték, nem lehet ilyesmit találni. ;)
opelastras Elküldve Március19, 2007 Elküldve Március19, 2007 Mi a teendő azokkal a rozsdafoltokkal, amelyek például a kerékjáratoknál jelennek meg? Mit lehet, illetve kell tenni a rozsdásodás ellen? Azt mondta egy nálam kompetensebb ember, hogy a karosszéria lakatos ilyenkor kivágja a rozsdás részt, és valamilyen javító ívet heggeszt a helyére. Elsősorban tanácsokért volnék hálás, de ha valakinek volt már pozitív tapasztalata egy szerelővel, privát üzenetben szívesen fogadok egy nevet vagy címet.
opel16v Elküldve Március19, 2007 Elküldve Március19, 2007 Pontosan ez a megoldása. A javítóív nagyon olcsó, a jó karosszériás viszont aranyárban dolgozik. :blush: Ha viszont nem jó karosszériáshoz viszed, akkor bezony 1-2 év, és még jobban fog rohadni. :D Jah, és persze ilyenkor a teljes elemet újra kell fényezni utána.
J0hnny Elküldve Március19, 2007 Elküldve Március19, 2007 Attól függ mekkora rozsdafoltok vannak rajta! Ha nem túl nagyok és csak felületi rozsda még menthető lenne passziváló anyaggal! Ha viszont jobban rohad csak is karoszériás segíthet! Egyébként nem a karosszériások rontják el általában,inkább a festők nem dolgoznak alá rendessen a festésnek szerintem!
steelhand Elküldve Április6, 2007 Elküldve Április6, 2007 Szép napot mindenkinek! A kép alsó részén látható keresztmerevítőt kicserélem (amit látjátok kissé meg van gyürődve). Na most ez szépen ponthegesztve volt. Némi türelemmel+pár órával és egy hidegvágóval szépen leszedtem a régi merevítőt. Aztán flexxel utósiíitottam. A kérdésem az lenne, hogy hegesztés előtt valamilyen lónyállal le kell kezelni a nyers fémfelületet, vagy hegesztés után? Valszeg ponthgesztve lesz, azért ez a furcsa kérdés. Illetve hegesztés után mivel érdemes lefesteni?/lekezelni, hogy ne kezdjen el rothadni egyszercsak? üdv és köszi!
16DA Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 Sziasztok Az van hogy holnap ki kéne kapjam az anyósülést mert kell a hely. Az övfesztitőt hogyan tudom kibiztositani hogy ne durranjon el? Tudom hogy volt ez már téma de a kereső nem igazán talált ra érdemlegeset.
Tápiószecső Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 Az van hogy holnap ki kéne kapjam az anyósülést mert kell a hely. Az övfesztitőt hogyan tudom kibiztositani hogy ne durranjon el? Tudom hogy volt ez már téma de a kereső nem igazán talált ra érdemlegeset. Fityeg rajta egy műanyag pöcök azt kell a helyére betolni. Elég egyértelmű ha szét van szedve.
16DA Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 Fityeg rajta egy műanyag pöcök azt kell a helyére betolni. Elég egyértelmű ha szét van szedve. ok köszi remélem nem cseszem el.
ScatMan Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 Valahogy így :rolleyes: [image deleted] Ezt a képet majd törölnöm kell kopirájt okokból. szerk. töröltem
Novy Elküldve Június9, 2007 Elküldve Június9, 2007 hello azajtok aljában vannak azok a kis gumicsikok azt ti benne hagyátok?? mert ahogy én észreveszem elég rendesen benntartja a koszt legalábbis én mosáskor ha memozgatom folyik ki alatta a koszos lé , de csak ha megmozgatom
opelastras Elküldve Június10, 2007 Elküldve Június10, 2007 Tudja valaki pontosan, hogy az 1995 előtt és után, illetve az 1998 után gyártott Classic modellek esetében hogyan változott (ha változott egyáltalán) a gyárilag biztosított átrozsdásodási garancia?
warwolf Elküldve Június10, 2007 Elküldve Június10, 2007 Tudja valaki pontosan, hogy az 1995 előtt és után, illetve az 1998 után gyártott Classic modellek esetében hogyan változott (ha változott egyáltalán) a gyárilag biztosított átrozsdásodási garancia? 98'-ig tuti nem változtt.Az utániak pedig sztem ugyanazzal a technológiával készültek. Talán a G sorozatnál már más a helyzet, nem csámcsog az autó 2. gazdája.........
Novy Elküldve Június14, 2007 Elküldve Június14, 2007 hello az ajtok aljában vannak azok a kis gumicsikok azt ti benne hagyátok?? mert ahogy én észreveszem elég rendesen benntartja a koszt legalábbis én mosáskor ha memozgatom folyik ki alatta a koszos lé , de csak ha megmozgatom erre is valaki naaa :rolleyes:
Novy Elküldve Június18, 2007 Elküldve Június18, 2007 hm most vagy nem tudjátok miről kérdezek, vagy senkiek sincs olyanja??:rolleyes: hello
powerup Elküldve Június18, 2007 Elküldve Június18, 2007 hm most vagy nem tudjátok miről kérdezek, vagy senkiek sincs olyanja??<_< hello Gumicsík az ajtók aljában?.... :rolleyes:
Recommended Posts