Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hétvégén leszedtem a tetőcsomi lécet. Elég tanulságos, hiába nyomatom végig a csíkot gőzborotvával hetente, a belső rész kajak tele volt mindenféle akármivel.

Alatta pár helyen már hiányos volt a festék is, szóval utolsó elötti pillanat volt. A kosz csak autópolírral jött le, más nem oldotta...

Kapott festéket, utána az egészet lekentem kaucsuk-bitumen alvázvédővel, ezzel több bajom nem lesz. :blink:

Elküldve
Hétvégén leszedtem a tetőcsomi lécet. Elég tanulságos, hiába nyomatom végig a csíkot gőzborotvával hetente, a belső rész kajak tele volt mindenféle akármivel.

Alatta pár helyen már hiányos volt a festék is, szóval utolsó elötti pillanat volt. A kosz csak autópolírral jött le, más nem oldotta...

Kapott festéket, utána az egészet lekentem kaucsuk-bitumen alvázvédővel, ezzel több bajom nem lesz. :blink:

Kép esetleg? hol, hogyan van rögzítve? Érdekelne engem is lehet a dolog..

Elküldve
sima pattintós, belülről kifelé

:blink: ez vhogy nem világos,de majd megszakértem... ennyi tartja? akkor a csomagok hogy nem szállnak el.. (bár nekem még egyszer se volt fenn ilyen alkalmatosság)

Elküldve
:blink: ez vhogy nem világos,de majd megszakértem... ennyi tartja? akkor a csomagok hogy nem szállnak el.. (bár nekem még egyszer se volt fenn ilyen alkalmatosság)

a csomagot nem az tartja B)

Elküldve
Jah.. h ez csak boritás.. és mga a tartó a kis tolókák alatt van..?!

a tolókák alatt a tető van, amire rögzíted a csomagtartót :blink:

csüt lurdy és megmutatom, hogy megy B)

Elküldve
:blink: ez vhogy nem világos,de majd megszakértem... ennyi tartja? akkor a csomagok hogy nem szállnak el.. (bár nekem még egyszer se volt fenn ilyen alkalmatosság)

Nem a léc a teherviselő elem. Az csak design. Van alatta egy fém sín arra kell rácsúsztatni a dolgot.

Elküldve
Anyag kb 3+3 Sárvédő ív+ doblemezív. Munkadíj kb ugyan ennyi / oldal + fényezés.

http://www.bob.n1.hu/ itt nézz szét.

A 3000Ft-s küszöb csere olyan is lehet. Ha az ember egyedül nekiáll és normálisan megcsinálja (ajtó, első sárvédő le) az kb. 1 nap.

Én biztos annyiért nem csrélném le senkinek, mert az egyik legszopatósabb munka :blink:

A vezéelés csere meg 13 papír, érdekes árak vannak B)

Elküldve

Az árak szerintem komplett munka részárainak tekinthetők.

Én már jártam náluk, nem tűnik igénytelennek a munkájuk, és sztem hozzájuk viszem év végén

az omegát komplett kasznizásra meg telifényre. :blink:

Elküldve
Anyag kb 3+3 Sárvédő ív+ doblemezív. Munkadíj kb ugyan ennyi / oldal + fényezés.

http://www.bob.n1.hu/ itt nézz szét.

Nekem egy j.e. metálbordó sárvédőfény 13 ba volt a faluban, de jó minőségben. Mindez januárban béfa nélkül. Szóval a fenti árhoz még kb. ennyit tegyél hozzá, ha fénnyel akarod.

Elküldve

Bekaptam...

Egy kb.15cm-es repedes,ket vegen a javito-furattal,kozepen,fennt...

Attuszkolhato ez a szelvedo a muszakin? :blink:

Elküldve
Bekaptam...

Egy kb.15cm-es repedes,ket vegen a javito-furattal,kozepen,fennt...

Attuszkolhato ez a szelvedo a muszakin? :blink:

Hol helyezkedik el a repedés?

Elküldve
Bekaptam...

Egy kb.15cm-es repedes,ket vegen a javito-furattal,kozepen,fennt...

Attuszkolhato ez a szelvedo a muszakin? :blink:

99ben az 1.4es miami kék kupét nem engedték át, szélvcsere kellett

pont középen volt

Elküldve

Ugy tudom, hogy csak az ablaktörlő alatti sérüléseknél, illetve a felső 5-10 centis csíkban lévő sérüléseknél lehet számítani a méltányos eljárásra. :blink:

Elküldve
az a baj, hogy 15 centis repedés nagyonnagy

És teljesen jogos, h nem engedik át, elég egy nagyobb gödör, és megy tovább. Irány a bontó. :blink:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.