Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok lakók!

Nekem bár nem kombi, de ezzel a témával már én is szívtam rendessen. Lehet, hogy sufni tuningnak tünik, de én az aljában vittem hátra a csövet, mert nem akartam tetőt bontani. Szóval az elektromos vezetékek melett megy nekem hátra a cső ás a jobb hátsóajtó gumija alatt be a csomi kárpit alá. Lehet, hogy nem eredeti, de így sem látszik és utólagos csere sokkal könyebb!

Sok Sikert a műtéthez!

Link to comment
Megosztás:

Ott lesz az a tetőperemben! :)

Én is szívtam vele anno néhány órát, de most működik! Visszacsapószelep, nem rosz 5let, lehet én is teszek egyet.

Nekem a B oszlopig csúszott vissza a fránya, úgy operáltam, h leszedtem a kapackodókat és a helyükön benyúlva egy csipesszel lökdöstem hátrafelé cm-enként, mígnem megláttam a végit és kihúztam hátra az átvezetőhöz. Türelem kell hozzá, de meg lehet csinálni. ;)

Sajna ezt is a gyártól kaptuk osztályrészül.

Üdv. ujjzol

Link to comment
Megosztás:

A hátsó ablakmosó nálam se jó, pontosabban nincs benn a cső, ami hátra menne (sztem legalábbis). Elöl a szivattyúnál le van dugózva a csonk, hátul meg nyoma sincs a csőnek, csak a hátsó ajtó felől jövő cső vége van ott. Milyen csövet érdemes szerezni hozzá? Az jó, amit a pneumatikus rendszereknél használnak (a kék F***o-ra gondolok)? És ilyen visszacsapószelepet hol lehet kapni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítsetek plz. Keresek Pesten Opel bontót, ahonnan lehetne szerezni F Astrába jobb hátsó "kis ablak".

Az amelyik nem mozog, a C oszlopba épített...

Van ötletetek?

köszi.

Akiket én ismerek:

1) M5 pálya, >> M0, >>>szigetszentmiklósi lehajtónál Csepel felé, kb 1 km-re (vagy közelebb) baloldalon Opel bontó.

2) M5 pálya, >> M0, >>>Halásztelek/Csepel lehajtónál. A II. Rákóczi Ferenc úton (első az M0 baloldalán Halásztelek felé, másik az M0 jobb oldalán pont a lehajtóval szemben, a harmadik a lehajtótól kb. 200 m-re Csepel felé.

Szivi! :)

Link to comment
Megosztás:

Most hogy itt a tavasz, kicsit elkényeztetném a vasat valami polírozás szerűséggel. De még ilyet sosem csináltam és nem tudom milyen termékek vannak forgalomban. Cél a csillogás-villogáson túl az apró karcok eltüntetése és hogy a felület vízlepergető legyen. Meg persze ne legyen méregdrága. Valami ronggyal bekenős, száradós, majd elemenként kézzel kifényesítős megoldásra gondoltam. Polírozós haverok azzal riogattak, hogy laikusan könnyen oda lehet vágni a fényezésnek és 8 ezerért szívesen megcsinálnák nekem anyaggal. Hát nem tudom, inkább magam olcsóbban. Milyen terméket ajánlanátok? Ja, a kocsi színe mélyzöld, napfényben meg inkább kékes.

Link to comment
Megosztás:

Most hogy itt a tavasz, kicsit elkényeztetném a vasat valami polírozás szerűséggel. De még ilyet sosem csináltam és nem tudom milyen termékek vannak forgalomban. Cél a csillogás-villogáson túl az apró karcok eltüntetése és hogy a felület vízlepergető legyen. Meg persze ne legyen méregdrága. Valami ronggyal bekenős, száradós, majd elemenként kézzel kifényesítős megoldásra gondoltam. Polírozós haverok azzal riogattak, hogy laikusan könnyen oda lehet vágni a fényezésnek és 8 ezerért szívesen megcsinálnák nekem anyaggal. Hát nem tudom, inkább magam olcsóbban. Milyen terméket ajánlanátok? Ja, a kocsi színe mélyzöld, napfényben meg inkább kékes.

3M-nél nézz körül, nagyon jó cuccaik vannak.

Akiket én ismerek:

1) M5 pálya, >> M0, >>>szigetszentmiklósi lehajtónál Csepel felé, kb 1 km-re (vagy közelebb) baloldalon Opel bontó.

2) M5 pálya, >> M0, >>>Halásztelek/Csepel lehajtónál. A II. Rákóczi Ferenc úton (első az M0 baloldalán Halásztelek felé, másik az M0 jobb oldalán pont a lehajtóval szemben, a harmadik a lehajtótól kb. 200 m-re Csepel felé.

Szivi! :)

Voltam ott nemrég, nem nagyon foglalkoznak már F astrával... Ki is jelentették hogy már az újabb opelok mennek. Ez van.

Link to comment
Megosztás:

Én Turtle Wax-ot használok - ez egy viszonylag lightos szer - nem is nagyon lehet vele tönkretenni a fényezést szerintem, mivel úgy tünteti el a karcokat, hogy 'beépül' a helyükre. Éppen ezért 3-4 mosás után újra látszanak a karcok - de annyi időnként amúgyis illik újra lekenni - mivel addigra a viaszréteg is lekopik. De amúgy gyönyörű lesz tőle az autó - szal érdemes rászánni az időt és az ára sem vészes: ezerpárszáz ft és sokáig elég egy doboz.

Jah és ami a lényeg: egyfajta védőréteget képez - egyszer pesten jártam és itthon vettem észre hogy fekete festékpacák vannak a csomagtartómon ! (valahonnan ráeshetett v.mi építkezésről - nyáron volt). Simán le tudtam törölni egy ronggyal - gyakorlatilag lecsúszott a festék a viaszról, jah és a bogarak is kevésbé 'fogják' a motorháztetőt :)

Link to comment
Megosztás:

Polírozós haverok azzal riogattak, hogy laikusan könnyen oda lehet vágni a fényezésnek és 8 ezerért szívesen megcsinálnák nekem anyaggal. Hát nem tudom, inkább magam olcsóbban. Milyen terméket ajánlanátok?

Azt ne felejtsd, hogy nem félóra. Anon a Bazsék a caravant valami polírozógéppel csinálták vagy 4 órán keresztül? (ha jolemlékszem)

Ez a 8000 (hallomás alapján) jó árnak hangzik.

Link to comment
Megosztás:

Azt ne felejtsd, hogy nem félóra. Anon a Bazsék a caravant valami polírozógéppel csinálták vagy 4 órán keresztül? (ha jolemlékszem)

Ez a 8000 (hallomás alapján) jó árnak hangzik.

A 8000 az nagyon baráti mert ha rendesen csinálják legalább fél napot dolgoznak vele,ráadásul sokkal jobb és tartósabb lesz,a karcolásokat is el tudják tüntetni.

Link to comment
Megosztás:

Valószínűleg azért sokallom első hallásra a polírozás díját, mert még sosem élveztem annak áldásos hatását. Nálam ezidáig az autóápolás mindíg kimerült a kocsimosásnál.

knight: A teknőcös termékekről már sok jót hallottam és én is ilyen védőréteges dologra gondoltam. De ebből a wax-ból van folyadék és paszta is. Melyiket használtad és hogy vitted fel?

Link to comment
Megosztás:

knight: A teknőcös termékekről már sok jót hallottam és én is ilyen védőréteges dologra gondoltam. De ebből a wax-ból van folyadék és paszta is. Melyiket használtad és hogy vitted fel?

Nekem metál van, szal én direkt ahhoz való pasztát vettem (nem folyékony). Elvileg szarvasbőrrel a legjobb, de én v.mi ahhoz hasonló abalaktörlőkendővel viszem fel rá - csak simán szépen be kell kenni körkörös mozdulatokkal. Ezután hagyod megszáradni (20 perc kb.) és sima puha ronggyal letörlöd a pasztát szintén körkörös mozdulatokkal. Ezután meg örülsz neki meg hallgatod a szomszédok bókjait hogy borotválkozni lehetne benne :)

Link to comment
Megosztás:

Ha igazán jó polírozószert akar az ember,akkor olyat kell venni amit az autófényezők is használnak,festékboltban.Decire kimérve árulják,egy Corsára való kb 3-4000 ft,de nagyon sokat hoz a színen.Ezt már ajánlatos polírozógéppel csinálni.Nem olcsó,de profi anyag.

Link to comment
Megosztás:

Jobb híjján itt kérdezem meg, de lehet hogy leb@szást kapok Gepárdtól ;)

Arról van szó, h a napokban kaptam 1 f@sza kőfelverődést az első szélvédőm közepébe. Elég jól látszódó pötty (kb. 5-7mm) maradt a helyén, kis hajszállrepedésekkel kivirágozva :)

Hallottam, h ilyet szoktak javítani. Ha van v.kinek ilyen tapasztalata ossza meg legyen szíves! Elsősorban egy ilyen művelet ára érdekelne.

Köszi, ujjzol

Link to comment
Megosztás:

Jobb híjján itt kérdezem meg, de lehet hogy leb@szást kapok Gepárdtól ;)

Arról van szó, h a napokban kaptam 1 f@sza kőfelverődést az első szélvédőm közepébe. Elég jól látszódó pötty (kb. 5-7mm) maradt a helyén, kis hajszállrepedésekkel kivirágozva :)

Hallottam, h ilyet szoktak javítani. Ha van v.kinek ilyen tapasztalata ossza meg legyen szíves! Elsősorban egy ilyen művelet ára érdekelne.

Köszi, ujjzol

3-4000ft körül javítanak kövenként.Meg tudják csinálni de nem minden esetben tünik el a repedés,meglátszik a helye max nem reped tovább.

Link to comment
Megosztás:

Jobb híjján itt kérdezem meg, de lehet hogy leb@szást kapok Gepárdtól ;)

Arról van szó, h a napokban kaptam 1 f@sza kőfelverődést az első szélvédőm közepébe. Elég jól látszódó pötty (kb. 5-7mm) maradt a helyén, kis hajszállrepedésekkel kivirágozva :)

Hallottam, h ilyet szoktak javítani. Ha van v.kinek ilyen tapasztalata ossza meg legyen szíves! Elsősorban egy ilyen művelet ára érdekelne.

Köszi, ujjzol

A lényeg,hogy nyomban le kell ragasztani a sérülést,különben belemegy a kosz,és nem tudják nyomtalanul eltüntetni!(bocs az OFF-ért)

Link to comment
Megosztás:

Jobb híjján itt kérdezem meg, de lehet hogy leb@szást kapok Gepárdtól ;)

Arról van szó, h a napokban kaptam 1 f@sza kőfelverődést az első szélvédőm közepébe. Elég jól látszódó pötty (kb. 5-7mm) maradt a helyén, kis hajszállrepedésekkel kivirágozva :)

Hallottam, h ilyet szoktak javítani. Ha van v.kinek ilyen tapasztalata ossza meg legyen szíves! Elsősorban egy ilyen művelet ára érdekelne.

Köszi, ujjzol

Nekem 1 nagyobb és 2 kisebb kőnyomot a szélvédőn és 1 db komplett lukat a b.e. fényszórómon "reklám áron" 8000-ért javított egy spíler Bp-en az egyik benzinkútnál januárban. Kivitelezési idő szumma 30 perc.

A minőséggel meg vagyok elégedve különösen, hogy a szélvédőm "tinted glass". Nem ócsó a cseréje!

Voltam ott nemrég, nem nagyon foglalkoznak már F astrával... Ki is jelentették hogy már az újabb opelok mennek. Ez van.

Sajnálom ha nem segíthettem, pedig az itt látható kocsimhoz ( epk947 ) a hiányzó negyed karosszériát ott vettem tavaly októberben és volt alkatrész rogyásig.

Link to comment
Megosztás:

"a szélvédőm "tinted glass". Nem ócsó a cseréje!"

A színezett szélvédő, felső csíkkal, gyári beszállítótól 14 körül van. ;)

Ha van ismerős, és menthető a keret, 5ért be is ugrik. :)

Legalábbis nekem ennyi volt két éve.

Köszi az infót, megtartom a következő kőnek! ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.