wzsolt_1.6_16V Elküldve November28, 2005 Elküldve November28, 2005 Lusta voltam fényképezni. :lol: A lényeg: fúrtam. Logikusan 2 helyen lehet fúrni, oldalt, ahol még a felni van, azaz nem a gumi, vagy legfelül, ahova tuti nem ér el a kerék. 6-os réz csavarokat használtam, 4cm hosszú elég. Vettem hozzá 3cm-es alátéteket, és kissebbeket is, olyan 1.5cm-est, plusz sárgaréz anyákat. A nagy alátét alá tettem ugyanakkora kivágott bitumen lapot, és minden réteget összekentem kaucsuk-bitumen alvázvédővel, kívül, belül. Nem, hogy vizet, de levegőt sem kap a cucc. :lol: Reggel néztem, frankón lecsöpög róla a víz. De előre fosok, h a 195 nem nagyon fog rámenni, de végül is, csak a téli sós víz a gázos. :lol: Miért pont réz csavarok? Nem lesz galvánkorrózió az acél lemez és a réz csavar között? Na majd én csinálok fotókat ha végre beszerzem a dobokat. ;)
leslie Elküldve November28, 2005 Elküldve November28, 2005 Miért pont réz csavarok? Nem lesz galvánkorrózió az acél lemez és a réz csavar között? Na majd én csinálok fotókat ha végre beszerzem a dobokat. :lol: Rezet nem eszi a víz annyira. :lol: Amúgy sztem nem ér a kasztnihoz a csavar, telenyomtam alvázvédővel az egészet. :
wzsolt_1.6_16V Elküldve November28, 2005 Elküldve November28, 2005 Rezet nem eszi a víz annyira. :lol: Amúgy sztem nem ér a kasztnihoz a csavar, telenyomtam alvázvédővel az egészet. : Én azért biztos ami biztos rozsdamentes csavarokat veszek hozzá. (az se drágább mint a réz) Ja megint telefonáltak a boltból, hogy még vár rám a müa dob. Én meg mondtam, hogy szerdán én is vártam, hogy valaki legyen még zárásig a boltban amikor odaértem (16.15-kor) :lol: Elnézést kértek pillanatnyi személyzeti problémájuk volt :?: De egyébként mindig 17-ig vannak nyitva - nyugtattak meg Ja és pénteken szabin leszek így mégis el tudok menni érte végre magam is és el is teszik nekem addig. Laci4! Köszi hogy felajánlottad, hogy elhozod nekem a boltból! Azért ha érdekel, hogyan néz ki és nem elég a fénykép amit majd csinálok akkor összefuthatunk hogy megnézd.
Laci4 Elküldve November28, 2005 Elküldve November28, 2005 Köszi, elég lesz sztem a fénykép :wink: Bár most a mai nap után másra vadászok. Egész pontosan ha szemben állunk a kocsival, akkor bal oldalon a vezérlés,olajszűrő alatt,mellett lenne egy müanyag burkolóelem. Nah azt sztem xarúl rakták vissza, meg eltörhették, vagy nem tom, de ma este amikor mentem vmi nagyon csúnya hangokat adott.. nah ez a müanyag fáradt el, és darálta vmi szíjtárcsa. ami legalúl vab(főtengely?) és a hosszbordást hajtja.. nem volt időm,lehetőségem ebben a sötét, lucskos időben jobban megszakérteni... :? :evil:
Gyurka Elküldve November29, 2005 Elküldve November29, 2005 Béééééééééééé. És szerintem nincs különbség, de érdemes megkérdezni a vásárlás alkalmával :lol: Nagggyon szépen köszönöm!!!
redline Elküldve December6, 2005 Elküldve December6, 2005 pár hete murvára nyekereg az ajtóm: odanéztem mert azt hittem csak némi homok meg pormaradvány lesz ott...hát nem csak az volt :? a zsanér el van rozsdálva durván...hülye kérdés de amig nem jutok el a cseréig vajon nem fog leszakadni? :shock: :oops: xar lenne ragasztószalaggal rögzített ajtóval mászkálni :lol:
leslie Elküldve December6, 2005 Elküldve December6, 2005 Zsírozd be, akkor legalább levegőt, vizet nem kap. Ezt eleve érdemes időnként megtenni. :lol:
meriva1.8 Elküldve December6, 2005 Elküldve December6, 2005 pár hete murvára nyekereg az ajtóm: odanéztem mert azt hittem csak némi homok meg pormaradvány lesz ott...hát nem csak az volt :? a zsanér el van rozsdálva durván...hülye kérdés de amig nem jutok el a cseréig vajon nem fog leszakadni? :shock: :oops: xar lenne ragasztószalaggal rögzített ajtóval mászkálni :lol: Az egész zsanér vagy csak a stift, ami bele van nyomva? Mert az valószínűbb és azt öccörűbb serélni.
redline Elküldve December6, 2005 Elküldve December6, 2005 Az egész zsanér vagy csak a stift, ami bele van nyomva? Mert az valószínűbb és azt öccörűbb serélni. nem néztem meg nagyon alaposan, csak rápillantottam, elpityeredtem és indultam dolgozni de ahogy láttam a zsanérokat tartó csavarok felfogatásánál/csavaroknál is már megjelent az idő vasfoga..... :?
PoviCsabi Elküldve December8, 2005 Elküldve December8, 2005 Figyuzzatok! Ha valaki tudna abban segíteni hogy honnan tudnék olcsón egy olyan dísztárcsát szerezni amilyen az autómon van az segítsen légyszi! Ja 14"-os! Előre is kösz! Utánzat is jó vóna!
PoviCsabi Elküldve December8, 2005 Elküldve December8, 2005 Bár még nem kérdeztem, de egy gyári dísztárcsa biztos 3-4 ezer Ft, és én ennyit nem szeretnék rááldozni, hogy újra lelopják. Ja egy Auchanos bevásárlás után tűnt el! Úgyhogy köszönöm a tippet, de várnék még valami olcsóbb verziót!
wzsolt_1.6_16V Elküldve December8, 2005 Elküldve December8, 2005 Bár még nem kérdeztem, de egy gyári dísztárcsa biztos 3-4 ezer Ft, és én ennyit nem szeretnék rááldozni, hogy újra lelopják. Ja egy Auchanos bevásárlás után tűnt el! Úgyhogy köszönöm a tippet, de várnék még valami olcsóbb verziót! www.opelbonto.hu
PoviCsabi Elküldve December8, 2005 Elküldve December8, 2005 Kösz a tippet nincs nekik! Pedig ócsó lett vóna!
wzsolt_1.6_16V Elküldve December14, 2005 Elküldve December14, 2005 Akkor vegyél 4 gagyit 2 rugóért. :lol: Gagyit még nem láttam igazán jót. Az óccsó dísztárcsák sokszor nem központosak és nagyobb sebességnél akár a kormányt is rázhatják picit, vagy egyszerűen annyira gyengén kapaszkodnak, hogy az első igazi pesti kátyúnál elhagyod hacsak nem rögzíted -mint ahogy pár autón láttam- a felnihez müanyag kábelkötegelővel :lol: Más: Végre megvan a műanyag kerékdob és fel is raktam. És nem kellett fúrni semmit!!! Egyszerűen levettem a hátsó sárfogót feltettem a dobot majd vissza a sárfogót. A sárfogó 3 csavarjából kettő magát a feltett műanyag dobot is fogja a többi részen a rögzítést pedig a perembe kapaszkodó fülekre bíztam, egy kicsit megtuningolva kétoldalas díszlécragasztószalaggal. Ha megcibálnám ki lehetne mozdítani a helyéről de szerintem azok a fülek tartanak annyit, és kicsit befeszül maga a dob is a helyére annyira hogy ne legyen vele gond. Eddíg teszteltem autópályán 160-al és 80-al a kátyús Soroksári úton és más pesti -kötudottan rossz minőségű- rázós utakon is. Eddíg a helyén maradt a dob, így nem fogok fúrni. Nyáron majd akarok alapos alvázvédőzést, ha akkor találok egy alkalmas helyet egy plusz csavaros rögzítésnek majd akkor megoldom. Képekben: http://kep.tar.hu/wzsolt/50188012
leslie Elküldve December14, 2005 Elküldve December14, 2005 Ez a sárvédőnél csavarozás nem is rossz ötlet. Megvizslatom majd én is. :lol:
mackosajt Elküldve December14, 2005 Elküldve December14, 2005 ha megplasztikáztatom a jobb oldali ívemet...én is fogok ilyet venni...valahogy sokkal továb tart a kasztni...:lol:
wzsolt_1.6_16V Elküldve December14, 2005 Elküldve December14, 2005 (edited) Ez a sárvédőnél csavarozás nem is rossz ötlet. Megvizslatom majd én is. :lol: De te már feltetted nem? Hol csavaroztál? Réz csavarral raktad vagy akartad felrakni nem? Ja egy negatívum van azért. Mindkettő bepasszolt a helyére szépen de míg a jobb oldalon lásd képek elöl szépen lelóg annyira, hogy a küszöb végét is teljesen eltakarja míg a bal oldalon (erröl nincs még képem) nem lóg le annyira így kicsit a küszöb végének aljából kilátszik egy kicsi. Majd csinálok arrol is fotót hogy egyértelmű legyen. Módosítva December14, 2005 : wzsolt_1.6_16V
leslie Elküldve December14, 2005 Elküldve December14, 2005 De te már feltetted nem? Hol csavaroztál? Réz csavarral raktad vagy akartad felrakni nem? Ja egy negatívum van azért. Mindkettő bepasszolt a helyére szépen de míg a jobb oldalon lásd képek elöl szépen lelóg annyira, hogy a küszöb végét is teljesen eltakarja míg a bal oldalon (erröl nincs még képem) nem lóg le annyira így kicsit a küszöb végének aljából kilátszik egy kicsi. Majd csinálok arrol is fotót hogy egyértelmű legyen. Nekem is asszimetrikus kicsit a cucc, de kiválóan bevált. Hétvégén fel volt emelve téglára a gép, rápróbáltam a 195-ös pacskerokat is, nem ért bele a műanyagba a gumi. Remélem, h leengedve sem ér majd bele. :lol: Felcsavaroztam, de sajna fennt. Ha rám hallgatsz, a gátló mellett pár centire fúrsz, minél lejjebb. Értelemszerűen a benya csövekkel vigyázz. Ha jól néztem, ott már nem a gumi van, feltételezve a 15-ös felnit. Alvázvédőnek a Body930 című anyagot javaslom, 4eFt/5kg, az az egész gépre elég, és nagyon baba kaucsuk-bitumen cucc. Tudod mire van príma kis műanyag? Ladákra! Hasra estem, annyira precízen követi az íveket.
powerup Elküldve December16, 2005 Elküldve December16, 2005 Sziasztok!Nemrég vettem bontott ülésgarnitúrát,elég jó állapotban.Azonban az anyósülés jobb mint a vezetőülés,keményebb.Szeretném őket megcserélni,a gond csak a háttámla állító tekerőgommbbal van,azt át kellene rakni az ülés másik oldalára.Ahogy néztem,ez hegesztés nélkül aligha lehetséges. Csinált valaki már ilyesmit??
vbandit Elküldve December23, 2005 Elküldve December23, 2005 Hello nem tudjátok mennyi egy F astra első szélvédő..?sajnos nagyon berepedt..:blink:
mackosajt Elküldve December23, 2005 Elküldve December23, 2005 Hello nem tudjátok mennyi egy F astra első szélvédő..?sajnos nagyon berepedt..:blink: Ha jól láttam, a Bárdi-nál kb. 25e Ft, meg ha szükséges a keret, az 4300 Ft. De szerintem a spec. ezzel foglalkozó cégeknél lehet, hogy olcsóbban kijössz, berakással együtt.
vbandit Elküldve December23, 2005 Elküldve December23, 2005 Ha jól láttam, a Bárdi-nál kb. 25e Ft, meg ha szükséges a keret, az 4300 Ft. De szerintem a spec. ezzel foglalkozó cégeknél lehet, hogy olcsóbban kijössz, berakással együtt. köszi..csak a vizsga is lejár jan. közepén...igy ki kell cserélni addig
Recommended Posts