Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Fölösleges sziloplasztal kínlódni!

Semmit sem számít, a peremalá + a kiömlő köré beülő sár rohasztja szét az oldallemezt, mert nem bír kiszáradni.

A sziloplasztot karoszéria javításnál el kell felejteni, mert ha később csak meg akarod javíttatni normálisan, akkor a szilo miatt semmi sem fog megállni rajta normálisan.

Arról nem is beszélve ha nem a kifejezetten karosszériás sziloplasztot használod (ez drágább is) hanem a hagyományos szaniterekhez használt ecetsavas verziót akkor többet árt mint használ. Pont az ecetsav miatt fog rozsdásodni.

Link to comment
Megosztás:

Fölösleges sziloplasztal kínlódni!

Semmit sem számít, a peremalá + a kiömlő köré beülő sár rohasztja szét az oldallemezt, mert nem bír kiszáradni.

A sziloplasztot karoszéria javításnál el kell felejteni, mert ha később csak meg akarod javíttatni normálisan, akkor a szilo miatt semmi sem fog megállni rajta normálisan.

Gyerekek :P , só és pára, a tiszta víztől nem fog korrodálni.

A gyári alvázvédő pár év után megadja magát és alámegy pl. a sós latyak, ezért takarítsátok sűrűn a peremeket télen, higgyétek el megéri :D

Link to comment
Megosztás:

A tapasztalaton én is filózom. :P

Mondjuk nekem már eső után kategúria, mert elkezdett picit szinesedni belül az ív pár pici ponton, szal jövőre mindenképp lakatos lesz belőle, de azért ártani tuti nem árt.

Egy tuti, a dobot megfúrni nem akarom/fogom, amúgy meg nem tudom elképzelni a rogzítését a műanyag elemnek.

Egy kis rés pedig kell a műanyag, és a dob között, h szellőzzön... Ergo ragasztani sem lehet.

Link to comment
Megosztás:

A tapasztalaton én is filózom. :P

Mondjuk nekem már eső után kategúria, mert elkezdett picit szinesedni belül az ív pár pici ponton, szal jövőre mindenképp lakatos lesz belőle, de azért ártani tuti nem árt.

Egy tuti, a dobot megfúrni nem akarom/fogom, amúgy meg nem tudom elképzelni a rogzítését a műanyag elemnek.

Egy kis rés pedig kell a műanyag, és a dob között, h szellőzzön... Ergo ragasztani sem lehet.

Na jó lehet én is megveszem aztán ha a kezemben lesz közösen ötletelhetünk a felszerelésre (szigoróan fúrás nélkül).

Ketten ja meg a többiek segítségével csak kitaláljuk a megoldást :D

Bár én teljesen nem zárkózom el a fúrástol feltéve, ha megfelelően kezelni és/vagy szigetelni lehet utána, hogy véletlen se rozsdásodhasson.

Link to comment
Megosztás:

Fene tudja, ha fúrás, akkor olyat tudok elképzelni, h átfúrom a dobot, vmi közdarabot felfogatok, és kajak bevonom alvázvédővel. Aztán ezekhez a műanyag közdarabokhoz lehetne rögzíteni a műanyag doblemez betétet.

Ezen még agyalok cseppet, látnom kell a cuccot.

Az a szopacs, h a Mexikói úton van az iroda, innen pöppet kiesik a Budafoki út. :P

Link to comment
Megosztás:

Fene tudja, ha fúrás, akkor olyat tudok elképzelni, h átfúrom a dobot, vmi közdarabot felfogatok, és kajak bevonom alvázvédővel. Aztán ezekhez a műanyag közdarabokhoz lehetne rögzíteni a műanyag doblemez betétet.

Ezen még agyalok cseppet, látnom kell a cuccot.

Az a szopacs, h a Mexikói úton van az iroda, innen pöppet kiesik a Budafoki út. :P

Nekem még útba lenne csak nálam meg az idő agond. Én reggel 7-kor elhagyom pestet és csak 18 után érek vissza melóbol. Ők pedig csak hétköznap 9-17-ig vannak nyitva. :D

Na de megoldom valahogyan korábban lelépek melóból vmelyik nap :wink:

Link to comment
Megosztás:

Ezeket csak fúrással tudod felrakni. 1 lyuk kell neki a kerék mögött!

Nem bonyolult a felszerelése, kerék ki, hátsó fröccsvédő gumi le, kerékjárat szépen kitakarítt, esetleg még alvázvédővel is kiken, műanyag be, 1 lyuk, csavar be, fröccsvégő gumi vissza a műanyag dobbetéten keresztül felcsavaroz, télikerék fel.

Ha nem festesz akkor max fél óra oldalanként!

NAGYKERÉK FELEJTŐS!! Nekem már az ET 32 es 15" 195/55 sem fért el tőlle!

De a 14" 185 el semmi baja!

Link to comment
Megosztás:

Ha jó a sejtésem akkor a csap hivatot tartani az ajtót? Ha Igen, hogy tudom otthon cserélni?

Kinyitod az ajtót és mellé gugolsz, a kívülre eső térdedet az ajtó alá rakod, hogy ne feszüljön. Fogval megfogod a csap alját ill. tetejét és elkezdet ütni a fogót a kalapáccsal. Az atóhatároló csapját is kiveheted mert így jobban kinyílik az ajtó és több lesz a hely.

Ha lehet a régi csapokat fújd be valami rozsdamaró ill. olajos löttyel (WD40, csavarlazító, vagy egyszerű olaj). Az új csapokat pedig zsírozd be.

Figyelj arra ki és berakásnál, hogy az ajtó ne feszüljön, esetleg csináljátok ketten.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.