Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A váltószoknyát és a kézifékét is egyszerűen le lehet szedni. Én nem vettem le a váltógombot sem. (97-es astra)

Alul a műanyag keretet ki kell pattintani áthúzod a karon felfelé, és utána el kell vágni a gyorskötözőt majd felfelé leszedni.

Visszarakni macerásabb mert a szoknya alja a műanyaghoz hozzá van tűzve, és elég kemény az anyag. (azt hiszem a következő cserénél ragasztani fogom)

Én odaadtam anyunak a régi szoknyát, ő szétbontotta és ez alapján kiszabta az újat. A bőrt pedig kárpitoskellék szaküzletben vettem 6-700 forintért, maradt belőle még két garnitúrára való.

Elküldve

Én is cseréltem már váltó+kézifékbőrt, de én sem szedtem le a váltógombot. Lejött simán a bőr rajta. Az alján valóban macerás a rögzítés a műanyag keretre. Én egyelőre csak simán "begyűrtem" alá, úgytűnik így is jó, bár könnyen elmozdul.

Elküldve
Nem menetes, le kell cirkumeniálni... :-)

Vagy el kell menni gyorsulni és ügyesen kell kettőbe húzni. :wink: :twisted: :twisted:

Elküldve
A váltószoknyát és a kézifékét is egyszerűen le lehet szedni. Én nem vettem le a váltógombot sem. (97-es astra)

Alul a műanyag keretet ki kell pattintani áthúzod a karon felfelé, és utána el kell vágni a gyorskötözőt majd felfelé leszedni.

Visszarakni macerásabb mert a szoknya alja a műanyaghoz hozzá van tűzve, és elég kemény az anyag. (azt hiszem a következő cserénél ragasztani fogom)

Én odaadtam anyunak a régi szoknyát, ő szétbontotta és ez alapján kiszabta az újat. A bőrt pedig kárpitoskellék szaküzletben vettem 6-700 forintért, maradt belőle még két garnitúrára való.

Gepárdnak igaza van, nem kell levenni a gombot, váltó és kézikulisszát én is varattam, a Béby-mel bűrbő = ingyé :( :D :D

Elküldve

Najó,én nem kínlódtam sokat a váltógomb roncsolásmentes levételével,mert mindenképp ki akartam cserélni!De ezt a szót :"cirkumeniálni" --nemigazán vágom....Akkor most tekerni kell,de nem menetes?

Elküldve
Najó,én nem kínlódtam sokat a váltógomb roncsolásmentes levételével,mert mindenképp ki akartam cserélni!De ezt a szót :"cirkumeniálni" --nemigazán vágom....Akkor most tekerni kell,de nem menetes?

Nem tekerni kell, mert a váltókar vége ricnizett és a gombban van egy műanyag persely (ez egybe van fröccsöntve).

Én jobbra balra tekergettem és közben felfelé húztam úgy lejött. :( :D :D

Elküldve

vbandit!

Én már szereltem mind a 2-t!

Váltószoknya: alul kipattintani a műanyag keretet, a gyorskötözőt szétvágni és a váltógombon áthúzni a bőrt. Visszaszerelés ugyan így, a műanyagkeretre a szoknyát irodai tűzőgéppel könnyedén rá lehet rögzíteni!

Kézifékszoknya: a kézifék előtti négyzetalapú tárolórekeszt felszedni (pattintani), alatta találsz egy csavart, ami rögzíti a kézifékszoknya alsó keretét, ezt kicsavarni, és a továbbiakban hasonló az eljárás a váltószoknya cseréjéhez!

Remélem kimerítő választ adtam!

Jó munkát!

Elküldve

Köszönöm szépen mindenkinek a sok hozzászólást...most már ezt is ki tudom cserélni...

Na ezért szeretek itt olvasgatni:))

Esetleg valaki a gyári tükröt festette már le mármint a külső részét,nekem ugy tecc a GT Astrákon ...Ugy hallottam műanyag alapozóval le kell fujni előtte... :?:

Elküldve

A múltkor láttam bontóban egy elektromos tetőablakos asztrát.

Nekem kurblis van. Szerintetek kell komolyabb átalakítás a cseréhez?

Méretre alakra ugyan úgy néz ki az a műanyag borítás ami a belsővilágítást és a tetőablak dolgait tartalmazza.

Gondolom 12V-ot oda kell neki vinni hacsak nincs már ott a kábel de a többit a motorral együtt egy egységben elintézi maga mint az ablakemelők. Vagy nem?

Mechanikai átalakításra szükség lehet?

Ha valaki már szedett szét ilyet ne tartsa vissza tapasztalatait!

Elküldve

Pl nekem is ilyen van... :-)

Ami kell hozzá, egy ehez való motor, két csavar, és egy távtartó, ezeket mind lehet kepni, vagy ha szerencséd van egyben is meg tudod venni...

12V pl ott van a belső világításnál... :-)

Szal lekábelezed onnan, két csavar motor felfog, majd a burkolat ismét 2 csavar... Ennyi...:-)

Elküldve

Még nincs szétszedve ott van az autóban ami a bontóban van. Akkor érdemes egyben megvennem? burkolat (kapcsolóstól), motorostól

Mennyit ér így egyben? Elég lehúzós banda nem akarom, hogy átvágjanak. Csak hogy tudjam honnan kezdjem az alkut :(

Elküldve

Ujabb kérdés...

elvittem kis automat egy karosszériáshoz,hogy a szokásos hátso kerékjárat fölötti rozsdafoltokat eltüntesse,vittem javítóivet is,mire ő 70e Ft ot mondott,igy meggondoltam magam...mert ezt kicsit sokallom

gondolám már más is csinált eme javítást itt a forumon,az érdekelne máshol mennyibe került?

esetleg egy olcsobb ,de megbízhato karosszériás cime...

Elküldve

Cakkpakk mindennel együtt 50-60 már reális ár érte...

(legalább egy 20-as a lakatos meló és az előkészítés, és min. 30 a két elem fényezése festékkel együtt)

Elküldve

igen ez igy jo lenne,bár én 10e/elem árban szoktam fényeztetni...

akkor valaki csinálja meg a lakatosmunkát...20eFt ért

keresgélek még egy kicst,hátha ráakadok egy jo műhelyre...

Elküldve
igen ez igy jo lenne,bár én 10e/elem árban szoktam fényeztetni...

akkor valaki csinálja meg a lakatosmunkát...20eFt ért

keresgélek még egy kicst,hátha ráakadok egy jo műhelyre...

Én kilakatolom 20-ért.

Ha érdekel szólj.

Elküldve

Kicsiket mar ki vannak fakulva a lokharitoim, meg kozelrol vizslatva foltosak. Talan kiszivta a nap meg a bp-i legkor.

Mivel lenne erdemes kezelni?

Ezek a tecskos lokharito festekek (pl Motip) ernek valamit?

Elküldve
Kicsiket mar ki vannak fakulva a lokharitoim, meg kozelrol vizslatva foltosak. Talan kiszivta a nap meg a bp-i legkor.

Mivel lenne erdemes kezelni?

Ezek a tecskos lokharito festekek (pl Motip) ernek valamit?

Vannak ecsetes és spray festékek.

Én használtam mindkettőt és én meg voltam elégedve, visszanyerték az alkatrészek eredeti szinüket.

De ne felejtsd el ez csak festék és nem a műanyag színét fogja felfrissíteni, csak egy réteget rak rá ami idővel lekopik.

Elküldve

A MOTIP felkenőssel van tapasztalatom:

Nagyon nehéz egyenletesre kenni, nagyon sokat kell felkenni, 4-5 mosás és kenheted újra, olcsó.

Van ám a teknőcös (a bánat tudja a nevét):

Viszonylag könnyebbe egyenletesen felkenni, annyit nem kell rátenni mint a motipesből, 10-15 mosást kibír, erősebb a szine mint a motipesnek, drágább.

Elküldve
A MOTIP felkenőssel van tapasztalatom:

Nagyon nehéz egyenletesre kenni, nagyon sokat kell felkenni, 4-5 mosás és kenheted újra, olcsó.

Van ám a teknőcös (a bánat tudja a nevét):

Viszonylag könnyebbe egyenletesen felkenni, annyit nem kell rátenni mint a motipesből, 10-15 mosást kibír, erősebb a szine mint a motipesnek, drágább.

Pont a Tecso gazdasagosban nézegettem én is..

Tegnap nem vettem meg, sajnáltam rá.. Kellett volna kátrányoldó is.

De ma megveszem.

Elmondom holnapra.:-)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.