Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Soook gsin? háát én itt kis honunkban eddig egyen láttam.. de azon is csak a mocitető eleje a G-é... :wink: :shock:

Laci egy szóval sem írtam hogy "itthon"látom ezeket.

Álltalában a neten.De azért azt köszi hogy csak az eleje G. :wink:

Elküldve
Tudja valaki hogy a G Astra motorháztető hogy megy fel az F-es helyére? Sok gsi-n látok csak azért érdekel.

Köszi!

keresd a gsi tomit neki van ilyen megoldása....bántjuk is érte eleleget ;) :lol: :lol:

ugy tudom ő vett egy komplett g astra géptetőt levágták az elejét és hozzászabták a gyárihoz

Elküldve

Halli.

Megtudná nekem valaki mondani,hogy lehet kicserélni f astránál a hátsó ablakmosó csövét.

Hol kell bontani a kárpitot,mivel lehet behúzni az új csövet,jó-e hozzá a síma benzincsö?

Előre is köszi

Elküldve

Nem értek hozzá, de szerintem nagyon sok különbség van a 2 autó között.

Teljesen besz@rt az ajtózáram, már egyálltalán nem fordul el benne a kulcs. A két zárszerkezetet (jobb, ill. bal oldali) ki lehet egymással cserélni? Ez nem megoldás, hogy:

vezetőoldali ajtó bezár => autót megkerül => anyósülésről ajtó lecsuk => jobb ajtó lecsuk.

Elküldve
Nem értek hozzá, de szerintem nagyon sok különbség van a 2 autó között.

Kivülről inkább csak ráncfelvarrásnak néz ki F->G de lehet belülről sok a különbség. Egyébként az F Astrát is úgy emlegetik, hogy elég elős kasztnija van, bár tud nyekeregni ha csavarodik :(

Elküldve

F-G között szerintem nem sok közös dolog van a kaszniban...

Bár sztem sem sokkal rosszab az F a G-nél biztonság szempontjából.

A kadett után nagy léptékű volt a változás, az biztos. :(

Elküldve

Már linkeltem be valós baleseteken alapuló statisztikát, ahol a F és a G Astra is kategórán felül teljesített. Még a Toyota Corolla volt jó.

Elküldve

Nem lehet rossz az F astra töréstesztje, haverom a sedan-jával kétszer fordult át a tetején 80-90 kórül, sértetlenül kiszálltak, a kocsit láttam utána, nem rogyott be a tető, kicsit megnyomódott az egyik oszlopnál, de rosszabra számítottam sokkal. Mondjuk a kocsi már nincs meg, mert nem csak a tető kapott.....

Elküldve
Teljesen besz@rt az ajtózáram, már egyálltalán nem fordul el benne a kulcs. A két zárszerkezetet (jobb, ill. bal oldali) ki lehet egymással cserélni? Ez nem megoldás, hogy:

vezetőoldali ajtó bezár => autót megkerül => anyósülésről ajtó lecsuk => jobb ajtó lecsuk.

Központizáras?

Mert nekem a csati csúszott szét és azért nem ment, összeraktam és ok.

Az F astra a régi teszten ( amikor új volt) 4 csillagot kapott.

Elküldve

Sajnos nem központizáras, ezért gondoltam, hogy ki kellene cserélni a két zárat de gondolkodom egy olyan megoldásban is, (bár szerintem nagyon drága) hogy egy távirányítású központizárat kellene beszereznem bontóból.

Valaki egy árat nem tudna mondani, hogy kb mennyire számoljak?

Én ezen az oldalon nézelődtem, 5.000 Ft a központizár, 8.000-11.000 Ft a távirányítós riasztó, szóval ha sikerülne magamnak beszerelni, akkor viszonylag olcsón megúsznám a dolgot, csak azt nem tudom, hogy jó -e ez a szerkezet az Astrához.

http://www.caralarm.hu/prices.htm

Elküldve

Nekem oldaltörés tesztem volt áprilisban.:-) A 6-os főúton balra kanyarodás közben belém tolatott fékezés nélkül egy Honda Civic. Behorpadt a bal hátsó ajtóm, kicsit elgörbült a "B" oszlop, a küszöb és ennyi. De pl. belülről nem látszott az ajtóból semmi benyomódás. Az később cserés lett.:-)

Elküldve

Nem tud valaki tippet, hol tudnék első kerék mögötti sárfogót (alias szarpofozót) venni?

Bontókat járom egy idelye de nem találok sehol.

Gyárilag nincs az enyémen de látszik is, hogy ott a kerék mögött igénybe van véve :(

Gondoltam az segítene megvédeni a küszöb elejét.

Más:

Korábban volt szó alvázvédő anyagról. Őket tudom ajánlani választék is van, tanácsot is tudnak adni és árban sem vészes szerintem:

http://www.pyrmo.hu/

Elküldve

"Nem tud valaki tippet, hol tudnék első kerék mögötti sárfogót (alias szarpofozót) venni? "---Opel boltban keresd,ha bontóban nem találsz.Én is ott vettem pár éve,5000 FT,nem is volt belőle olcsóbb!

Elküldve

Felmerült egy ujabb kérdés,és idáig minden kérdésemre a forumon nagyon kimerítő választ kaptam..és ez a szerelés során nagy segítség volt...hát ezt is felteszem:

Hogy lehet levenni a Váltó védő bőr szoknyát,ill a kézifékvédő bőrt...ugyanis ki szeretném cserélni:)

Köszi

Elküldve

Hát kapsz utángyártottat pl ATD, DEVIL ATERI, stb oan 3forint körül, ami full rámegy az eredeti műanyag vázra.

A kéziféket azt passzolom

Elküldve
Akár varr(at)ni is lehet, az eredetit mintának használva. :wink:

S, ha az ismi nem kér pénzt érte, akkor megvan kb. 600ft-ból.Én is így csinálom majd, mert nincs kedvem kiadni ilyesmikért ennyit.

Elküldve
Felmerült egy ujabb kérdés,és idáig minden kérdésemre a forumon nagyon kimerítő választ kaptam..és ez a szerelés során nagy segítség volt...hát ezt is felteszem:

Hogy lehet levenni a Váltó védő bőr szoknyát,ill a kézifékvédő bőrt...ugyanis ki szeretném cserélni:)

Köszi

A váltoszoknyát csak a váltógomb levétele után tudod lehúzni felfelé.A váltógombbal én is megküzdöttem,és tudtommal nem menetes,(94-es)késsel kellett levágnom,de úgy sem volt egyszerű!A kézifék borítása egyszerűbb,az csak pattintós alul,a kézifékkaron keresztül lehúzhatod. :wink:
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.