Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Noh, lassan eljutunk a festes miszteriumahoz... A mai arajanlat: 90e Ft. Ebben benne lenne: ket oldalt kuszob, ajtok, motorhazteto, sarvedoivek + polirozas. A feliratok es az antenna lyukanak eltuntetese is benne foglaltatik. Draga, nemdraga? Velemenyek?

Hát ... Szvsz nem olcsó ...

Nekem a 2 sárvédő + mocitető + lökös + 1 visszapillantó gyöngyházzal volt asszem 36 ...

Link to comment
Megosztás:

Hát ... Szvsz nem olcsó ...

Nekem a 2 sárvédő + mocitető + lökös + 1 visszapillantó gyöngyházzal volt asszem 36 ...

36 khuf?? :shock: :roll: :?: :?: Ez anyagárnak tűnik,főleg gyöngyházzal!Itt Győrben és környékén egy elem fényezése min.10-15 khuf,egy ismerős srácnak az Astrát 200-ért fényezték teljesen újra gyöngyházzal. :!:
Link to comment
Megosztás:

36 khuf?? :shock: :roll: :?: :?: Ez anyagárnak tűnik,főleg gyöngyházzal!Itt Győrben és környékén egy elem fényezése min.10-15 khuf,egy ismerős srácnak az Astrát 200-ért fényezték teljesen újra gyöngyházzal. :!:

Jaja, nalunk is kb ezt mondtak, 10 khuf / elem. Gyakorlatilag az egesz auto le lesz fujva, kiveve a muanyag elemek, a teto es a hatso ablak eleme. Az utobbi ketto csak polirozva lesz.

Link to comment
Megosztás:

36 khuf?? :shock: :roll: :?: :?: Ez anyagárnak tűnik,főleg gyöngyházzal!Itt Győrben és környékén egy elem fényezése min.10-15 khuf,egy ismerős srácnak az Astrát 200-ért fényezték teljesen újra gyöngyházzal. :!:

Mondjuk ismerős csinálta az igaz és az árban benne volt egy polirozas is ...

Egyébként 16e volt a festék + 20 a munkadij ...

Link to comment
Megosztás:

Alvázvédelem ügyben kinek mi a tapasztlata?

Milyen anyagot érdemes használni? Műhelyt azért nem kérdezek mert van lehetőségem házilag felvinni az anyagot, de ha van olcsón de jól dolgozó műhely akkor az is érdekel de elsősorban anyag a kérdés.

Állagmegóvás céllal szeretném nyár végén lekezelni, hogy a telet jól viselje.

Link to comment
Megosztás:

"Alvázvédelem ügyben kinek mi a tapasztlata?

Milyen anyagot érdemes használni? Műhelyt azért nem kérdezek mert van lehetőségem házilag felvinni az anyagot, de ha van olcsón de jól dolgozó műhely akkor az is érdekel de elsősorban anyag a kérdés.

Állagmegóvás céllal szeretném nyár végén lekezelni, hogy a telet jól viselje."

Van egy barna színű, anyag, amit nagyon dícsérnek.

TIVETEX EXTRA néven fut. Egy darabig nem lehetett kapni, de most újra van.

3,5kg-os kiszerelésben lehet kapni. ÉS kb:6000 Ft. Az ár persze nem biztos!

Ja és kérdezz rá, valami szakértőtől, hogy lehet-e az Astránál használni. Nehogy összevesszen a két festék! :!:

Ha jó akkor én is ezzel fogom lefújni!

Link to comment
Megosztás:

Hát!

Sajna csak voltam, tavaly decemberig.

Amúgy Esztergomba jártam legtöbbet az utolsó időkben.

De kezdetben Miskolc-BP., Miskolc-Záhony,Stb.

De ha javúl a helyzet anyagilag akkor visszamegyek.

Elég rossz, hogy az embernek azért kell otthagynia az állását, mert nem fizetik meg...

Nem utolsósósorban az a munkát amit szeret is csinálni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

ujjzol!

Milyen az antenna? 5-ös vagy 6-os, külső vagy belső menetes? Egyébként majd érdekelne az is, hogy hogyan szereled be (már ha a te kocsid is csapott hátuljú).

Lnézést, h csak most reagálok, de nem akadt hálózat a közelemben :roll:

Sz'al azt nemtom hanyas (gondolom átmérőre érted), de vékonyabb mint a gyári, tehát nem gyári cucról van szó :!: Menetet nem találtam rajta, nemtom mire gondolsz. Fekete színű és magasabbra lehet kihúzni mint a gyárit (egyébként F Astra-hoz árusítják).

Beszerelés: hogy hozzáférhessek kiszereltem a bal hátsó lámpát és bontani kell a csomitér belsejét szintén bal oldalon :) hogy egy-két csavart tudj oldani/becsavarni. A rögzítése a kaszni azon részén ahol kiáll belőle (gumifoglalatban, vagymiben :lol: ) és a kaszni belsejében 1 hozzá adott bilincsel történik, ami egyébként a gyári műanyag rögzítés helyére pontosan becsavaroz6tó.

5 ajtós az enyém is, ha erre gondoltál... :(

Üdv.: ujjzol

Ui.: a hozzászólást Szabykának is ajánlom :D

Link to comment
Megosztás:

Másik probléma:

Az ajtózáram nehezen működik. Van úgy hogy el sem akar fordulni, vagy nagyon nehezen adja vissza a kulcsot. Mit lehet tenni vele?

Ha szétszedem, akkor lehet csinálni valamit amitől javul a helyzet, esetleg olajozás?

Lehet hozzá olyan zárat kapni ami az eredeti kulcshoz igazodik, vagy az összes zárat le kell cserélnem?

Esetleg egy távirányítós központizár megoldaná a problémát, ugye? De mennyiért?

Link to comment
Megosztás:

Másik probléma:

Az ajtózáram nehezen működik. Van úgy hogy el sem akar fordulni, vagy nagyon nehezen adja vissza a kulcsot. Mit lehet tenni vele?  

Ha szétszedem, akkor lehet csinálni valamit amitől javul a helyzet, esetleg olajozás?

Lehet hozzá olyan zárat kapni ami az eredeti kulcshoz igazodik, vagy az összes zárat le kell cserélnem?

Esetleg egy távirányítós központizár megoldaná a problémát, ugye? De mennyiért?

Nekem is hasonló problémám volt, valószínűleg szét van törve a szerkezetben egy gyűrű. Elvileg lehet venni hozzá új zárszerkezetet, ami igazodik a régi kulcshoz, de szerintem egyszerűbb ha veszel a bontóban egy ugyan olyan zárat és a hibás alkatrészt kicserélítek.

Link to comment
Megosztás:

Egyszerű szétszedni a zárszerkezetet?

Hát, nem nehéz, csak célszárszám kell hozzá. Lehet hogy egyszerűbb ha elviszed oda, ahol én csináltattam (Calibrás a srác, pár arcot ismer a MOTEbőlis), ha kell megadom az elérhetőségét, nekem asszem 3000ért csinálta.

Link to comment
Megosztás:

Hát, nem nehéz, csak célszárszám kell hozzá. Lehet hogy egyszerűbb ha elviszed oda, ahol én csináltattam (Calibrás a srác, pár arcot ismer a MOTEbőlis), ha kell megadom az elérhetőségét, nekem asszem 3000ért csinálta.

Köszi, bár azt hiszem nem olvastad el, hogy én hol lakom. Nekem a zár nem ér meg annyit, hogy elmenjek miatta Pestre meg vissza. Majd érdeklődök ezen a környéken.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, bár azt hiszem nem olvastad el, hogy én hol lakom. Nekem a zár nem ér meg annyit, hogy elmenjek miatta Pestre meg vissza. Majd érdeklődök ezen a környéken.

De, olvastam! :roll:

Csak gondoltam hátha jársz valamikor errefelé, 1 óra alatt megvan egy ilyen beavatkozás. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Ujjzol!

A csomagtér belsejét hogy kell lebontani? Kell hozzá speciális csavarhúzó? A hosszabb antenna beválltotta a hozzá fűzött reményeket? Egyébként ha már keskenyebb, akkor nem zötyög a nagyobb furatban, vagy tömítettél valamivel (pl. szilikon)?

Sajnos gyengébb a vételi teljesítménye az új antennámnak mint a gyárié volt :( De ezt v.hogy sejtettem is, csak titkon raméltem, h nem így lesz. Maga a teleszkóp antenna a véknyabb és gyengébb anyagú mint a gyári, a háza, amit beszerelsz a kaszniba az pont ugyanolyan méretű, ergo pont ugyanúgy, ugyanoda lehet rögzítei mint a gyárit. Nem kell barkácsolni semmit. :D

A csomitér belsejének lebontása sem ördöngős, célszerszám ami kell egy torx csavarhúzó (T20 méretben), ez speciális ha úgy teccik :lol: De ez sem kell az egész belső burkolathoz, "csak" a felső (már tul.képpen nem is a csomitér) kárpitrész levételéhez. Ezt is azért kell levenni, mert ez alá van csúsztatva a csomitér (műanyag)kárpitja. De ehez viszont már nem kell a torx, mert műanyag szegecsekkel van rögzítve a kasznihoz. Nah ezekkel a szegecsekkel azért óvatosabban kell bánni, mert ha véletlenűl letéped a fejét, akkor azt már nem tudod újrahasznosítani (elég idióta +oldás, de ez van :x ) Vagy csinálsz hozzá célszersámot amivel kellőképpen alá tudsz nyúlni, hogy minnél nagyobb felületen feküdjön a szegecs feje, vagy belülről kilököd. Én utúbbit választottam, miután kiszereltem a hátsó lámpát (nah ehez viszont 8-as pipakulcs kell), már látszottak a szegecsek másik oldalai és a kaszniba benyúlva ki tudtam ujjal lökni egy párat.

Elég egy párat így kilökni, h meg tudd bontani, utána nyugodtan kapaszkodj bele a kárpit már szabadon lifegő részébe és tépd ki azzal a többi szegecset is! :twisted: De nem is muszáj mindet, mert miután félrehajtod hozzáférsz a testet és az antennaház alsó részét rögzítő csavarokhoz.

Uhh, bocsi a regényméretért, de nem csináltam sajnos fényképes howto-t, amit mostmár bánok, mert megtehettem volna :oops:

Remélem azért érhető a süketelésem és tudtam segíteni vele :)

Üdv.: ujjzol

Ui.: igazad van, pontosan egyforma a 3 és 5 ajtós hátulja (a csomitérajtó biztosan) :D

Link to comment
Megosztás:

Tudja-e v.ki, hogy az F Astra fejétől a farkáig milyen hosszú?Esetleg hol találok ezzel kapcsolatban infókat?Mert ki kellene találnom, hogy hogy fér le a garázsba 1Xre, egymás mögé az A Corsámmal.

Estére meg tudom mondani. Régi katalógusokban van róla 3 nézeti ábra méretekkel, azon rajta van. Lehet hogy neten is lehet ilyet fellelni, de pontos helyet sajnos nemtok.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.