Astra F Caravan Elküldve Augusztus25, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2015 Kérdésem van: A "lik" miatt voltam lakatosnál, aszonta cseréljük le az egész küszöböt. Szerintetek ha a tartosággra utazom: - cseréltessem le az egészet utángaygira vagy - csak annyit amennyit múszály (kb 1/3a) hátulról a dobban van dugó onnét még le lehetne kezelni belülről felrakás után a végét(de nem az egészet) Megfelelő merevséget szerintem csak egy új küszöb fog nyújtani és szerintem nem sokkal nagyobb meló lecserélni az egészet mint szabogatni méregetni a passzoló darabokat, sőt meg merem kockáztatni, hogy egyszerűbb az egészet cserélni. Végül is ugyanazokat a munkákat kell elvégezni akármelyik javítást is választod, de akkor meg már miért csak félmegoldást választanál ha ugyanannyi melóba kerül a másik is. Az enyém foltozva lett kb 1,5 éve műszakira felkészítve, de 1 év múlva kb 4x hosszabb területen rohadt ki mint előtte volt. Igaz, szerintem üregvédőzve nem volt javítás után, úgyhogy nekem is csereérett, de majd csak következő műszkihoz lesz megcsinálva mert nincs most erre pénzem, foltozgatni meg már nincs értelme a jelenlegi állapotában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Augusztus25, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2015 Én csináltam csak foltozást is, és amióta üregelőztem nem láttam előjönni rozsdát, igaz feketére festettem a küszöböt. A küszöb alján meg van több lyuk onnan el lehet érni a teljes belsőt az üregelő csövével. De szerintem a küszöb csere jobb mint a foltozás, csak annak még nem mertem nekiállni, de még nem is időszerű nálam. A küszöb végeinél a kerékjáratban lévő lyukon nem lehet áttolni a csövet az egészen, az úgy nem kivitelezhető? Elvileg akkor jutna el mindenhova az anyag ha a cső vízszintesen menne végig az üregben és nagy nyomással porlasztaná be az anyagot 360°-os körben. De nem láttam még élőben ilyet hogyan csinálják viszont az alsó kis lyukak szerintem nem e célból vannak ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2015 A küszöb végeinél a kerékjáratban lévő lyukon nem lehet áttolni a csövet az egészen, az úgy nem kivitelezhető? Elvileg akkor jutna el mindenhova az anyag ha a cső vízszintesen menne végig az üregben és nagy nyomással porlasztaná be az anyagot 360°-os körben. De nem láttam még élőben ilyet hogyan csinálják viszont az alsó kis lyukak szerintem nem e célból vannak ott. Végig lehet tolni, de amit a boltban vettem cső az csak 60 centi hosszú, onnan nem ér előre, ezért használtam a közbenső két lyukat is. Sőt igazából megfúrtam alulról a belső küszöböt is, ugye egy darabig fut egy perforált lemez a külső-belső küszöb között, gondoltam igy eljut az anyag a választó takarásába is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus26, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2015 Megfelelő merevséget szerintem csak egy új küszöb fog nyújtani és szerintem nem sokkal nagyobb meló lecserélni az egészet mint szabogatni méregetni a passzoló darabokat, sőt meg merem kockáztatni, hogy egyszerűbb az egészet cserélni. Végül is ugyanazokat a munkákat kell elvégezni akármelyik javítást is választod, de akkor meg már miért csak félmegoldást választanál ha ugyanannyi melóba kerül a másik is. Az enyém foltozva lett kb 1,5 éve műszakira felkészítve, de 1 év múlva kb 4x hosszabb területen rohadt ki mint előtte volt. Igaz, szerintem üregvédőzve nem volt javítás után, úgyhogy nekem is csereérett, de majd csak következő műszkihoz lesz megcsinálva mert nincs most erre pénzem, foltozgatni meg már nincs értelme a jelenlegi állapotában. Na pont ez az. Sztem csak azért mondta azt, mert NEKI egyszerűbb. De aztán meg az egészet kívül,belül lekezelni meg jó nagy sz@pás. (ezt meg ugye nem Ő csinálja meg) Megnéztem belülről endoszkoppal nincs szar állapotban a küszöb többi része. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus27, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2015 Esetleg még valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve Augusztus29, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2015 sziasztok ez egy elég hülye kérdés lesz.... Ültem egy 1998as kombi f astrában, még klíma sem volt benne. egy tulajos, közel 200e km volt benne nagyon csendes kis jószág volt komolyabb javítást még nem végeztek rajta. vetekedett a volt b vectrám csendességével. na most nekem van egy 1993as szintén kombim hát egy kategória választja el a két kocsit még úgy is hogy az enyém klímás tehát valamivel több a szigetelés a kocsimban, első futóműben mindent kicseréltem, lengőkarok stabilizátor, toronycsapágy/szilent gátlok motortartóbak stb nincs leültetve a kocsi. és nem szar márkák, lemforder kyb exel G gátlók. stb stb de veszettül zörög az egész autó, lehet valami különbség a régi és az új clasic kasztni között? mivel van némi lakatos meló a kocsin most üres műszerfalon és balelső ülésen kívül semmi nincs a kocsiban és ugyan úgy hallom a zörgést.tehát nem a kárpit. Amit még hozzá tennék egyedül a hátsó híd szilent nincs kicserélve, kipufogót ahol hozzá érhet a kasztnihoz lefújtam hátha az érbele valahova semmi kopás meg amúgy is emelőn rángattam és elég jól áll.ja, új középső és hátsódob abban sem zörög semmi. új tank, tanktartópánt alá már gumit tettem hátha az. semmi Valami ötlet??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Augusztus29, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2015 sziasztok ez egy elég hülye kérdés lesz.... Ültem egy 1998as kombi f astrában, még klíma sem volt benne. egy tulajos, közel 200e km volt benne nagyon csendes kis jószág volt komolyabb javítást még nem végeztek rajta. vetekedett a volt b vectrám csendességével. na most nekem van egy 1993as szintén kombim hát egy kategória választja el a két kocsit még úgy is hogy az enyém klímás tehát valamivel több a szigetelés a kocsimban, első futóműben mindent kicseréltem, lengőkarok stabilizátor, toronycsapágy/szilent gátlok motortartóbak stb nincs leültetve a kocsi. és nem szar márkák, lemforder kyb exel G gátlók. stb stb de veszettül zörög az egész autó, lehet valami különbség a régi és az új clasic kasztni között? mivel van némi lakatos meló a kocsin most üres műszerfalon és balelső ülésen kívül semmi nincs a kocsiban és ugyan úgy hallom a zörgést.tehát nem a kárpit. Amit még hozzá tennék egyedül a hátsó híd szilent nincs kicserélve, kipufogót ahol hozzá érhet a kasztnihoz lefújtam hátha az érbele valahova semmi kopás meg amúgy is emelőn rángattam és elég jól áll.ja, új középső és hátsódob abban sem zörög semmi. új tank, tanktartópánt alá már gumit tettem hátha az. semmi Valami ötlet??? Ez így nehéz lesz. Azt nem tudod megállapítani, hogy honnét, milyen irányból jön a zaj és pontosan mikor jelentkezik és pontosabban milyen zaj (kopogás, kattogás, suhogás, recsegés vagy mihez hasonlítható)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve Augusztus30, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2015 Ez így nehéz lesz. Azt nem tudod megállapítani, hogy honnét, milyen irányból jön a zaj és pontosan mikor jelentkezik és pontosabban milyen zaj (kopogás, kattogás, suhogás, recsegés vagy mihez hasonlítható)? Tipikus pl E kadettes zörgés amikor a kárpitok önnáló életet éltek, kalaptartó mozgott a helyén. és akkor jön elő ha nagyobb ratatákon megyek átt, villamos sin, vagy sok egymást fedő foltok. csatorna fedél ami kicsit lejebb van az út síkjától.az a bajj, nem megfogalmazható, nem éles kopogás mint amikor pl tönkre ment az első lengőkar szilentem. vagy mikor a gátló szilent tönkre ment hátul egyikre sem hasonlít olyan, mintha a bódé fémszerkezete zörögne. tudom ez így kevés, de nincs jellemző fém a fémmel műanyag a fémmel vagy műanyag műanyag érintkező hang. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Augusztus31, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2015 Tipikus pl E kadettes zörgés amikor a kárpitok önnáló életet éltek, kalaptartó mozgott a helyén. és akkor jön elő ha nagyobb ratatákon megyek átt, villamos sin, vagy sok egymást fedő foltok. csatorna fedél ami kicsit lejebb van az út síkjától.az a bajj, nem megfogalmazható, nem éles kopogás mint amikor pl tönkre ment az első lengőkar szilentem. vagy mikor a gátló szilent tönkre ment hátul egyikre sem hasonlít olyan, mintha a bódé fémszerkezete zörögne. tudom ez így kevés, de nincs jellemző fém a fémmel műanyag a fémmel vagy műanyag műanyag érintkező hang. Nem tudom milyen az az "E kadettes zörgés", soha nem volt kadettom. :D Ha úthibákra jelentkezik a zaj akkor én továbbra is a futómű körül nézelődnék (szilentek, gömbfejek) még akkor is ha azt írod minden fel lett újítva. Itt is van olyan akinek 1 éven belül tönkre mentek a szilentek. A bódé alapvetően teljesen egybe van hegesztve az nem zöröghet önmagában csak ha hozzá ér valami. A belső burkolatokat csavarok és patentek tartják. Ha hiányoznak vagy már elfáradtak akkor zöröghetnek a burkolatok is. Az ajtók lógását is meg lehetne nézni, csukott állapotban nem-e lötyög valamelyik, beleértve a csomagtérajtót meg a motorháztetőt is. Nézd meg, hogy az ütköző gumibakok megvannak-e és a helyén vannak-e. Esetleg motortartó vagy váltótartó bakok lehetnek még? A karosszériával kapcsolatban más ötletem egyelőre nincs. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
khena Elküldve Szeptember1, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2015 Nem tudom milyen az az "E kadettes zörgés", soha nem volt kadettom. :D Ha úthibákra jelentkezik a zaj akkor én továbbra is a futómű körül nézelődnék (szilentek, gömbfejek) még akkor is ha azt írod minden fel lett újítva. Itt is van olyan akinek 1 éven belül tönkre mentek a szilentek. A bódé alapvetően teljesen egybe van hegesztve az nem zöröghet önmagában csak ha hozzá ér valami. A belső burkolatokat csavarok és patentek tartják. Ha hiányoznak vagy már elfáradtak akkor zöröghetnek a burkolatok is. Az ajtók lógását is meg lehetne nézni, csukott állapotban nem-e lötyög valamelyik, beleértve a csomagtérajtót meg a motorháztetőt is. Nézd meg, hogy az ütköző gumibakok megvannak-e és a helyén vannak-e. Esetleg motortartó vagy váltótartó bakok lehetnek még? A karosszériával kapcsolatban más ötletem egyelőre nincs. Szilenteket áttnéztem, most kicserélem a hátsó hídét is. amúgy nincs még 2500km az új szilentek és gátlókban illetőleg a motortartókat, tavasszal cseréltem kb 10.000van bennük csomagtér fedelet is cseréltem mert összetörtek, abba vettem új gumitávtartókat is. perverz hülyemódon mindent kicseréltem/cserélek a kocsin. most hogy küszöbözöm, észre vettem kicsit az ajtók lógtak azokat orvosolom minden kárpit új patental van/ lesz feltéve aztán kiderűl. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember1, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2015 Megjöttek a hátsó sárvédő betéteim. Hét végén lesz megint dolog. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember1, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2015 Megjöttek a hátsó sárvédő betéteim. Hét végén lesz megint dolog. Ha hőlégfúvózni akarsz, szombat délután, meg eddíg úgy néz ki vasárnap egész nap itthon leszek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember1, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2015 Ha hőlégfúvózni akarsz, szombat délután, meg eddíg úgy néz ki vasárnap egész nap itthon leszek. Nem hiszem, hogy kell, mert a fehérre is ilyent vettem anno. De lehet, hogy kiugrok, mert fúrni kell, és az akkus fúróm beadta a kulcsot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greg_hun Elküldve Szeptember1, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2015 Megjöttek a hátsó sárvédő betéteim. Hét végén lesz megint dolog. Szabad tudni, honnan vetted? Nekem Cromaxos van, és nincsenek rajta olyan merevítő mélyedések, és ennél sokkal kevésbé néz ki odavalónak :). De occsó volt. Meg szét kell majd melegíteni, mert bepróbáltam és sehol nem "feküdt" fel rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember1, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2015 Szabad tudni, honnan vetted? Nekem Cromaxos van, és nincsenek rajta olyan merevítő mélyedések, és ennél sokkal kevésbé néz ki odavalónak :). De occsó volt. Meg szét kell majd melegíteni, mert bepróbáltam és sehol nem "feküdt" fel rendesen. szintén zenész. De egy kis melegítés helyre tette. Nem olyan vészes, hogy ujat kéne venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember2, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2015 Szabad tudni, honnan vetted? Nekem Cromaxos van, és nincsenek rajta olyan merevítő mélyedések, és ennél sokkal kevésbé néz ki odavalónak :). De occsó volt. Meg szét kell majd melegíteni, mert bepróbáltam és sehol nem "feküdt" fel rendesen. http://www.riderauto.hu/ Anno a fehérre is ilyet vettem, teljesen jó volt. 7700+postaköltség szintén zenész. De egy kis melegítés helyre tette. Nem olyan vészes, hogy ujat kéne venni. Vettem én is olyat még a Vectrára. Nem illeszkedett pontosan. Nem birkóztam vele, Vookie-nak adtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember4, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2015 Ilyen lett a küszöb: http://taylor.hu/astra/kuszob/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember4, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2015 Ilyen lett a küszöb: http://taylor.hu/astra/kuszob/ Szép lett...a belső oldalt mennyire tudtad renoválni, é mivel kezelted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember4, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2015 Szép lett...a belső oldalt mennyire tudtad renoválni, é mivel kezelted? na képzeld ezt mind a lakatos csinálta(ugye nem vettem gépet hozzá még....).....nem is értem.....majd még belenézek a kerékfelöli gumi dugaszokon milyen bent de még a likakon keresztül le akarom bent fújni Body900-al, kint meg szin kever spray-vel érdekeset mondot: a küszöb nem fekete, hanem horganyzott lemezból van (klokkreholm) és ez jobb egyébként cink sprayvel fújta le kinvülről, alul nemrom, kicsit meg is lepett, mert arra számítottam, hogy majd én elszorakotom vele 20at kért Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Szeptember4, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2015 Ez most hogyan lett javítva? Csak a hibás rész lett végül kivágva és pótolva? Nekem 70e-ért cserélnék a két küszöböt és le is fényeznék. A 20e az ilyen szempontból reális. Fényezés az benne van vagy azt te csinálod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember5, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2015 Ez most hogyan lett javítva? Csak a hibás rész lett végül kivágva és pótolva? Nekem 70e-ért cserélnék a két küszöböt és le is fényeznék. A 20e az ilyen szempontból reális. Fényezés az benne van vagy azt te csinálod? hát nem mondtatok rá semmit, és abban maradtam magammal, hogy jobb az eredeti küszöbb, mint az utángyártott hát láccik a vágás rajta mondjuk, így utolag lehet hogy az egészet kellet vona cserélni fényezésre, most nem igen akarok költeni, kevertetek 2K szin spraybe(lesz amilyen lesz) aztán lepingálom Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2015 na képzeld ezt mind a lakatos csinálta(ugye nem vettem gépet hozzá még....).....nem is értem.....majd még belenézek a kerékfelöli gumi dugaszokon milyen bent de még a likakon keresztül le akarom bent fújni Body900-al, kint meg szin kever spray-vel érdekeset mondot: a küszöb nem fekete, hanem horganyzott lemezból van (klokkreholm) és ez jobb egyébként cink sprayvel fújta le kinvülről, alul nemrom, kicsit meg is lepett, mert arra számítottam, hogy majd én elszorakotom vele 20at kért A horganyzott lemez biztos jobban bírja, csak nem tudom arra nem-e kell más alapozó mint a sima lemezre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Szeptember5, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2015 A horganyzott lemez biztos jobban bírja, csak nem tudom arra nem-e kell más alapozó mint a sima lemezre? A horgany ugyanúgy leég a hegesztésnél. Nem hiszem, hogy azért és olyan minőségben horganyozzák, hogy tartósabb legyen, inkább olcsóbb mintha a szokásos matt feketére festenék, ami csak arra szolgál, hogy a raktárban ne korrodálódjon amíg a végfelhasználóhoz nem ér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember5, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2015 (edited) A horganyzott lemez biztos jobban bírja, csak nem tudom arra nem-e kell más alapozó mint a sima lemezre? Benton Daren cask woman leggings conked sprayel :D Nemtom sztem csak simán lefújta cink spray-el Módosítva Szeptember5, 2015 : stirlitz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Szeptember5, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2015 hát nem mondtatok rá semmit, és abban maradtam magammal, hogy jobb az eredeti küszöbb, mint az utángyártott hát láccik a vágás rajta mondjuk, így utolag lehet hogy az egészet kellet vona cserélni fényezésre, most nem igen akarok költeni, kevertetek 2K szin spraybe(lesz amilyen lesz) aztán lepingálom Majd meglátod mi lesz 1-2 év múlva. Azt írtam, hogy az enyém foltozás után rosszabb lett mint volt, de lehet, hogy a tiéd más lesz mivel ki lett vágva a hibás rész és ha üregvédőzte is akkor talán tartósabb lesz. Mondjuk középen a vágást tényleg kiegyenlíthette volna szebben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts