balahu Elküldve Július15, 2015 Megoszt Elküldve Július15, 2015 Hello mindenki. Olyan kérdésem lenne a levélfogó rácsdhoz honnan lehet rendelni gumit ami ráfekszik a szélvédőre és levezeti a vizet rajta. Bontóból. Egyébként opel boltban is néztem 2 helyen, ott vmi tizenvalahányezret mondtak rá (gyári.. :) ). Bontóban aztán vettem 2000 ért kompletten a ráccsal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Július15, 2015 Megoszt Elküldve Július15, 2015 nekem úgy tűnik ezt már foltozták, egyébként kellene lenne ott egy gyári liknak, amin a bejutott nedvesség kifolyik (egy műanyag lukas dugó van benne) Hát nem tudom, hogy ez a lik azt a célt szolgálja-e ha egyre gondolunk. Tetőablakosnál az enyémnél azon van kivezetve a lefolyócső a tetőablak tálcától, tehát az enyém beázhat, ott nem folyik ki semmi. Ha a nem tetőablakosnál nálatok le van dugózva gyárilag akkor azon szintén nem sok minden folyhat ki. Nem hiszem, hogy a tervező számolt volna azzal, hogy később be fog ázni majd a tető és a hátsó lámpa na meg kirohad a doblemez és ki kell vezetni a vizet onnan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Július15, 2015 Megoszt Elküldve Július15, 2015 Hát nem tudom, hogy ez a lik azt a célt szolgálja-e ha egyre gondolunk. Tetőablakosnál az enyémnél azon van kivezetve a lefolyócső a tetőablak tálcától, tehát az enyém beázhat, ott nem folyik ki semmi. Ha a nem tetőablakosnál nálatok le van dugózva gyárilag akkor azon szintén nem sok minden folyhat ki. Nem hiszem, hogy a tervező számolt volna azzal, hogy később be fog ázni majd a tető és a hátsó lámpa na meg kirohad a doblemez és ki kell vezetni a vizet onnan. A műanyag patent mellett ki tud folyni gyárilag, mert nem teljesen zárt, és a páralecsapódás miatt kellene kiengednie. Egyébként a pára egy rohadt dolog, mert ugye a szellőző pont azért van ott, hogy cserélődjön kicsit a levegő, de azért le tud párásodni a beltér. Az meg szépen folyik be a varratok közé is, és rohad szét. Egyrészt a külső rohadás, másrészt a belső is eszi az autót. Ki kell üregelni! Az pont úgy folyik a varratok közé, hogy már a páralecsapódás után nem jut át. Kint meg alvázvédő. Ez mondjuk gyári új esetén jelent megoldást, elkorhadtnál hiába... :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greg_hun Elküldve Július16, 2015 Megoszt Elküldve Július16, 2015 Hát nem tudom, hogy ez a lik azt a célt szolgálja-e ha egyre gondolunk. Tetőablakosnál az enyémnél azon van kivezetve a lefolyócső a tetőablak tálcától, tehát az enyém beázhat, ott nem folyik ki semmi. Ha a nem tetőablakosnál nálatok le van dugózva gyárilag akkor azon szintén nem sok minden folyhat ki. Nem hiszem, hogy a tervező számolt volna azzal, hogy később be fog ázni majd a tető és a hátsó lámpa na meg kirohad a doblemez és ki kell vezetni a vizet onnan. Hehh, tetőablakosnál ha a tervezésnél számoltak volna ezzel, akkor az első lefolyócsövei nem a küszöbbe vezetnék a vizet, és nem rohadna el olyan könnyen. A hátsóknál meg szerintem az első dolog ami problémás lett, az a kis gumiátvezető, aminek a végén csak egy kis rés van. Valószínűleg 1 hét komolyabb esős idő után eldugul és soha többet nem folyik ki semmi, hanem előbb utóbb a kaszniba, ahogy nekem is. Áldom is a mérnököket ezért a remek megoldásért. Mostanra sikerült megcsinálni az elsőket, de kasznit kellett fúrni, hogy kivezessem a csövek végeit. Csuklottak is végig a tervezők... A hátsókkal nem tudom mi legyen, bár elnézve a lemezeket (vagy ami maradt belőlük) bárhol ki tudom dugni őket :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
herK Elküldve Július16, 2015 Megoszt Elküldve Július16, 2015 Sziasztok! Lökhárító gyárilag milyen színű az F Astráknál? Szürkéből van 3 árnyalat is. Nem tudom mi illene bíborlilás karosszériához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július16, 2015 Megoszt Elküldve Július16, 2015 Sziasztok! Lökhárító gyárilag milyen színű az F Astráknál? Szürkéből van 3 árnyalat is. Nem tudom mi illene bíborlilás karosszériához. Szerintem az hogy fekete vagy színrefújt a lökös/tükör választható opció volt annak idején. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július16, 2015 Megoszt Elküldve Július16, 2015 Sziasztok! Lökhárító gyárilag milyen színű az F Astráknál? Szürkéből van 3 árnyalat is. Nem tudom mi illene bíborlilás karosszériához. Az összes szürke árnyalat fekete volt valamikor :D Van 2 féle színrefújt, meg fekete. A szürke árnyalatból a korát lehez besaccolni a lökösnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július16, 2015 Megoszt Elküldve Július16, 2015 Az összes szürke árnyalat fekete volt valamikor :D Van 2 féle színrefújt, meg fekete. A szürke árnyalatból a korát lehez besaccolni a lökösnek. A szürke 50 árnyalata? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július16, 2015 Megoszt Elküldve Július16, 2015 A szürke 50 árnyalata? :D Lapozzunk. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július19, 2015 Megoszt Elküldve Július19, 2015 Egy kis karosszéria javítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július19, 2015 Megoszt Elküldve Július19, 2015 Egy kis karosszéria javítás. Mivel , és hányszor fújtad le? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július19, 2015 Megoszt Elküldve Július19, 2015 Mivel , és hányszor fújtad le? :icon1: Kevertettem színt, és azzal. 2-3 réteg volt mindenhol, persze előtte alapozó, gitt, filler. Utánna 3 réteg lakk. Tudom, hogy nem valami szép, de nem is kell, hogy az legyen, jövőre úgyis ívcsere, meg mögötte a belső lemez, és tanklyuklemez csere lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július19, 2015 Megoszt Elküldve Július19, 2015 Kevertettem színt, és azzal. 2-3 réteg volt mindenhol, persze előtte alapozó, gitt, filler. Utánna 3 réteg lakk. Tudom, hogy nem valami szép, de nem is kell, hogy az legyen, jövőre úgyis ívcsere, meg mögötte a belső lemez, és tanklyuklemez csere lesz. 2K-sat kevertettél vagy 1K-sat, ha az utóbbit akkor hol? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július20, 2015 Megoszt Elküldve Július20, 2015 2K-sat kevertettél vagy 1K-sat, ha az utóbbit akkor hol? :rolleyes: Kevernek a fészek áruházban, és szabadhegyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július20, 2015 Megoszt Elküldve Július20, 2015 Kevernek a fészek áruházban, és szabadhegyen. A fészekben nekem csak 2K-at mondtak ugye külön edző van hozzá, és a fújás előtt kell bekeverni. Neked flakonba lett töltve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július21, 2015 Megoszt Elküldve Július21, 2015 A fészekben nekem csak 2K-at mondtak ugye külön edző van hozzá, és a fújás előtt kell bekeverni. Neked flakonba lett töltve? Ha szórófejes flakonba kéred, akkor abba adják. Mindent belekevernek, ami kell bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július21, 2015 Megoszt Elküldve Július21, 2015 Ha szórófejes flakonba kéred, akkor abba adják. Mindent belekevernek, ami kell bele. Jaja ezt mondták nekem is, de akkor X időn bellül el kell használnom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július21, 2015 Megoszt Elküldve Július21, 2015 Jaja ezt mondták nekem is, de akkor X időn bellül el kell használnom. ...és??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július22, 2015 Megoszt Elküldve Július22, 2015 ...és??? És nem kevertettem, mert nekem arra kell hogy ha sérülés-javítás van akkor le tudjam vele fújni. Tehát ugye mindíg kéznél legyen ne csak arra a pár órára amig nem hat az edző. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greg_hun Elküldve Július24, 2015 Megoszt Elküldve Július24, 2015 Jóestét, ajtó lógást drága mulatság javíttatni? Bal első ajtó felül eláll, alul beljebb van. Mikor vettem a kocsit, még másik ajtó volt rajta, az nem lógott, csak rohadt. Bal elöl amúgyis törve volt (belül a küszöbnél látszott a javítás, mikor szétszedtem). És mikor egy szép új (igazából használt :D ) ajtót felraktam, új ajtóhatárolóval+csapszegekkel, és vártam, hogy nem fog kattogni, jött a meglepi. Mindenhogy eláll, finoman nem lehet becsukni, és az új határoló is kezd hangot adni :pinch: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július25, 2015 Megoszt Elküldve Július25, 2015 Jóestét, ajtó lógást drága mulatság javíttatni? Bal első ajtó felül eláll, alul beljebb van. Mikor vettem a kocsit, még másik ajtó volt rajta, az nem lógott, csak rohadt. Bal elöl amúgyis törve volt (belül a küszöbnél látszott a javítás, mikor szétszedtem). És mikor egy szép új (igazából használt :D ) ajtót felraktam, új ajtóhatárolóval+csapszegekkel, és vártam, hogy nem fog kattogni, jött a meglepi. Mindenhogy eláll, finoman nem lehet becsukni, és az új határoló is kezd hangot adni :pinch: . Ha új csapszeggel is lóg, illetve kottyan, akkor fel lehet dörzsárazni a lyukakat, és ehhez esztergáltatni csapszeget. Ha nagyon be kell csapni, akkor fel kell lazítani a B-oszlopon azt a fület amibe a zár beakad, és addíg kell mozgatni ide-oda amig jó nem lesz. Elég nehéz eltalálni melyik az a pont ahol jó lesz, és egyszerre keveset kell csak mozdítani rajta. Illetve az egyik cartársnak emelték túl az ajtóját a tetőn megszüntetve a lógást, de ez azért elég nagy gyakorlatot igényel szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Július25, 2015 Megoszt Elküldve Július25, 2015 Jóestét, ajtó lógást drága mulatság javíttatni? Bal első ajtó felül eláll, alul beljebb van. Mikor vettem a kocsit, még másik ajtó volt rajta, az nem lógott, csak rohadt. Bal elöl amúgyis törve volt (belül a küszöbnél látszott a javítás, mikor szétszedtem). És mikor egy szép új (igazából használt :D ) ajtót felraktam, új ajtóhatárolóval+csapszegekkel, és vártam, hogy nem fog kattogni, jött a meglepi. Mindenhogy eláll, finoman nem lehet becsukni, és az új határoló is kezd hangot adni :pinch: . Gondolom nem egy nagy összeg a zsanérokat szabályozni, de ha a régi ajtó jó volt akkor én kipróbálnék egy másik ajtót is próbára hogy az mit mutat hátha valami karambolos sz.rt adtak el neked mert akkor inkább ha lehet visszavinném az eladónak és keresnék másikat. Persze lehet az is, hogy a régi ajtódat már állították és azért volt az jó és ez meg azért nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greg_hun Elküldve Július25, 2015 Megoszt Elküldve Július25, 2015 Ha új csapszeggel is lóg, illetve kottyan, akkor fel lehet dörzsárazni a lyukakat, és ehhez esztergáltatni csapszeget. Ha nagyon be kell csapni, akkor fel kell lazítani a B-oszlopon azt a fület amibe a zár beakad, és addíg kell mozgatni ide-oda amig jó nem lesz. Elég nehéz eltalálni melyik az a pont ahol jó lesz, és egyszerre keveset kell csak mozdítani rajta. Illetve az egyik cartársnak emelték túl az ajtóját a tetőn megszüntetve a lógást, de ez azért elég nagy gyakorlatot igényel szerintem. Olyan, mintha a kasznin állnának rossz pozícióban a zsanérok, mintha bután hegesztették volna vissza. Az a vicc, hogy ezen nem csodálkoznék, de valószínűbb, hogy eldeformálódott a kaszni ott. Gondolom nem egy nagy összeg a zsanérokat szabályozni, de ha a régi ajtó jó volt akkor én kipróbálnék egy másik ajtót is próbára hogy az mit mutat hátha valami karambolos sz.rt adtak el neked mert akkor inkább ha lehet visszavinném az eladónak és keresnék másikat. Persze lehet az is, hogy a régi ajtódat már állították és azért volt az jó és ez meg azért nem. A kocsi volt karambolos, az új ajtó biztosan jó ;) . Énis arra gondoltam, hogy a régi ajtó lett anno hozzáhajtogatva... Szóval hogy történik a zsanér beszabályzása? Leszedik, majd visszahegesztik jó pozícióban? ...ha már nem csavarozva vannak (ez a tetőablak csövei után a számomra a 2. hatalmas tervezési hiba...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július25, 2015 Megoszt Elküldve Július25, 2015 Olyan, mintha a kasznin állnának rossz pozícióban a zsanérok, mintha bután hegesztették volna vissza. Az a vicc, hogy ezen nem csodálkoznék, de valószínűbb, hogy eldeformálódott a kaszni ott. A kocsi volt karambolos, az új ajtó biztosan jó ;) . Énis arra gondoltam, hogy a régi ajtó lett anno hozzáhajtogatva... Szóval hogy történik a zsanér beszabályzása? Leszedik, majd visszahegesztik jó pozícióban? ...ha már nem csavarozva vannak (ez a tetőablak csövei után a számomra a 2. hatalmas tervezési hiba...) Hát ha tényleg a zsanér van rossz helyen akkor csak ez a megoldás létezik szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Július27, 2015 Megoszt Elküldve Július27, 2015 sziasztok! sedán astrába hogy kell a tető kárpitot levenni nagyon bonyolult? nem találtam sehol leírást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts