Dáwid Elküldve Június23, 2015 Elküldve Június23, 2015 Szerintem meg kikaparatlan lyuk. Ha elkezded kapargatni, akkor eltűnik onnan, tehát az lyuk, csak nem látszik :D
hetyke Elküldve Június23, 2015 Elküldve Június23, 2015 A rozsda is fém. Meggyengült szerkezetű oxidálódott fém. Just sayin'. :D Ez olyan, mint a rostos üdítő! Nyomokban tartalmaz fémet...:)
Gabibácsi Elküldve Június24, 2015 Elküldve Június24, 2015 Szerintem meg kikaparatlan lyuk. Ha elkezded kapargatni, akkor eltűnik onnan, tehát az lyuk, csak nem látszik :D De a lyuk nem tűnik el, csak levegő marad ott. Tehát az egy kikaparatlan levegő, amit oxid borít...
zotya975 Elküldve Június24, 2015 Elküldve Június24, 2015 Kémiatanár megmondta. Az fém. Szerkezete alapján még mindig az. Az alumínium is fém. Nyilván hogy az hiszen az aluminium nem oxid, hanem elemi fém. A rozsda meg oxidállódott vas, tehát vas-oxid. Ha valamivel csinálsz valamit akkor nem marad ugyanaz. Adsz hozzá egy plussz elemet, kémiai reakcióba lép vele, megváltozik a szerkezete, tulajdonsága, és a neve is. :icon1:
Dáwid Elküldve Június24, 2015 Elküldve Június24, 2015 Most hogy kielemeztük mi a rozsda lehet hogy elmondhatnánk azt is, hogy keressen másik csomiajtót. :D
zotya975 Elküldve Június24, 2015 Elküldve Június24, 2015 Most hogy kielemeztük mi a rozsda lehet hogy elmondhatnánk azt is, hogy keressen másik csomiajtót. :D Ne offolj.... :D
Gabibácsi Elküldve Június24, 2015 Elküldve Június24, 2015 Akkor keressen másik csomiajtót. Én szótam. Az enyémet nem adom, előre szólok.
satee76 Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 Mindenkinek köszönöm a hasznos tanácsot és a mély eszmefutatást a rozsda lélektanáról :D
daykiller Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 Tényleg, a rozsdának van lelke? :D Soul of rust.
stirlitz Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 Tényleg, a rozsdának van lelke? :D persze hogy van: egy sötét mocskos állat g@ci lelke van....
zotya975 Elküldve Június27, 2015 Elküldve Június27, 2015 persze hogy van: egy sötét mocskos állat g@ci lelke van.... :D
Dáwid Elküldve Június27, 2015 Elküldve Június27, 2015 persze hogy van: egy sötét mocskos állat g@ci lelke van.... :lol: :D
lombi Elküldve Július11, 2015 Elküldve Július11, 2015 sziasztok ! hogyan lehet belső tető kárpitot kifeszíteni úgy mint régen volt mert elengedte a ragasztás vagy mi olyan most mint egy pokróc felülről:) ne keljen tető kárpitot megbontani:)
Astra F Caravan Elküldve Július11, 2015 Elküldve Július11, 2015 sziasztok ! hogyan lehet belső tető kárpitot kifeszíteni úgy mint régen volt mert elengedte a ragasztás vagy mi olyan most mint egy pokróc felülről:) ne keljen tető kárpitot megbontani:) Sajnos azt már sehogy sem lehet normálisan vissza ragasztani, ugyanis nem a ragasztás engedi el, hanem a kárpit hordozószivacsa porlad el és az engedi el. Ha normálisan akarod megcsinálni akkor új kárpit kell és megfelelő ragasztó. 1
Astra F Classic Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Sziasztok, az ajtózsanérok nyikorgását zsírzással is meg lehet szüntetni? Van ez a két kupak a csapszeg tetején és alján. Na most én ezeket levettem és telenyomtam gépzsírral a csapszeget, de ugyanúgy nyikorog :P
zotya975 Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Sziasztok, az ajtózsanérok nyikorgását zsírzással is meg lehet szüntetni? Van ez a két kupak a csapszeg tetején és alján. Na most én ezeket levettem és telenyomtam gépzsírral a csapszeget, de ugyanúgy nyikorog :P Ha jól tudom a gyári felé van hasítva, olaj, WD-40 lehet könnyebben belemenne a lyuk és a stift közé. Vagy ki kell űtni, és megkenve visszarakni. 1
Astra F Classic Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Ha jól tudom a gyári felé van hasítva, olaj, WD-40 lehet könnyebben belemenne a lyuk és a stift közé. Vagy ki kell űtni, és megkenve visszarakni. Túljártam az eszén :) Visszatettem a kupakokat és az egyiken lévő lyukba betoltam egy szöget, ami így kinyomta a zsír egy részét a zsanérok mozgó részéhez. Már nem nyikorog :) Köszi!
Greg_hun Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Üdv mindenkinek. A sötétlelkű rozsda újabb áldozata. El vagyok keseredve: Ha megveszem a javítóíveket, kb mennyi kasznis munkadíjra számíthatok?
Bundee Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 (edited) Azt nem tudom, de nem forgásirányba van feltéve a gumi :goofy: Üdv mindenkinek. A sötétlelkű rozsda újabb áldozata. El vagyok keseredve: Ha megveszem a javítóíveket, kb mennyi kasznis munkadíjra számíthatok? Módosítva Július14, 2015 : Bundee
Greg_hun Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Igen, köszi, tudok róla. Előző tulaj. 3 keréken jó, 1-en nem, így tették fel. 2 hét és jön a 4 új gumi. Azt nem tudom, de nem forgásirányba van feltéve a gumi :goofy:
Astra F Caravan Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Üdv mindenkinek. A sötétlelkű rozsda újabb áldozata. El vagyok keseredve: Ha megveszem a javítóíveket, kb mennyi kasznis munkadíjra számíthatok? Szerintem ez attól függ kivel csináltatod. Nálam is hasonló a helyzet, nem is merem leszerelni a hátsó lökhárítót, de szedem ki a rozsdadarabokat az üregből de úgy látom még nincs kilyukadva. Jól látható, hogy itt is belülről rohadt ki. Először kilyukad a doblemez és a tankbetöltő körüli belső rész amit ha nem csináltatnak meg jól ezután állandóan ázik akár évekig a hátsó üreg, de beázhat a lámpától is meg felülről is. Mire a tulajdonosok észreveszik ha valaha egyáltalán észreveszik ezeket a problémákat rendszerint már túl késő és a korrózió már megette a lemezt. Az autó több mint 20 éves, ebben a korban erre már számítani kell. Egyébként ebben a korosztályban már mindegyik ilyen amelyik nem azt már javították vagy soha nem használták esőben, hóban, sárban.
hetyke Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Szerintem ez attól függ kivel csináltatod. Nálam is hasonló a helyzet, nem is merem leszerelni a hátsó lökhárítót, de szedem ki a rozsdadarabokat az üregből de úgy látom még nincs kilyukadva. Jól látható, hogy itt is belülről rohadt ki. Először kilyukad a doblemez és a tankbetöltő körüli belső rész amit ha nem csináltatnak meg jól ezután állandóan ázik akár évekig a hátsó üreg, de beázhat a lámpától is meg felülről is. Mire a tulajdonosok észreveszik ha valaha egyáltalán észreveszik ezeket a problémákat rendszerint már túl késő és a korrózió már megette a lemezt. Az autó több mint 20 éves, ebben a korban erre már számítani kell. Egyébként ebben a korosztályban már mindegyik ilyen amelyik nem azt már javították vagy soha nem használták esőben, hóban, sárban. Vagy üregvédőzték...Van ott ugyan kivezető, de általában a 2 lemez közötti részen van gáz. A rohadások zöme a 2 lemez illesztésénél indul, mert azok a részek azok, ahol nincsen elég védelem, viszont a nedvesség könnyen bejut. A sárvédő ívek is dupla lemezelésűek, benzintank nyilás is 2 lemez összeillesztésénél van. Ha simán festett, alvázvédőzőtt felület lenne ott később rohadna meg, mint így.
stirlitz Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Üdv mindenkinek. A sötétlelkű rozsda újabb áldozata. El vagyok keseredve: Ha megveszem a javítóíveket, kb mennyi kasznis munkadíjra számíthatok? nekem úgy tűnik ezt már foltozták, egyébként kellene lenne ott egy gyári liknak, amin a bejutott nedvesség kifolyik (egy műanyag lukas dugó van benne)
Gabda Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Hello mindenki. Olyan kérdésem lenne a levélfogó rácsdhoz honnan lehet rendelni gumit ami ráfekszik a szélvédőre és levezeti a vizet rajta.
Recommended Posts