Dáwid Elküldve Június23, 2015 Elküldve Június23, 2015 Szerintem meg kikaparatlan lyuk. Ha elkezded kapargatni, akkor eltűnik onnan, tehát az lyuk, csak nem látszik :D
hetyke Elküldve Június23, 2015 Elküldve Június23, 2015 On 2015. 06. 23. at 8:15, daykiller írta: A rozsda is fém. Meggyengült szerkezetű oxidálódott fém. Just sayin'. :D Ez olyan, mint a rostos üdítő! Nyomokban tartalmaz fémet...:)
Gabibácsi Elküldve Június24, 2015 Elküldve Június24, 2015 On 2015. 06. 23. at 20:01, Dáwid írta: Szerintem meg kikaparatlan lyuk. Ha elkezded kapargatni, akkor eltűnik onnan, tehát az lyuk, csak nem látszik :D De a lyuk nem tűnik el, csak levegő marad ott. Tehát az egy kikaparatlan levegő, amit oxid borít...
zotya975 Elküldve Június24, 2015 Elküldve Június24, 2015 On 2015. 06. 23. at 17:53, daykiller írta: Kémiatanár megmondta. Az fém. Szerkezete alapján még mindig az. Az alumínium is fém. Nyilván hogy az hiszen az aluminium nem oxid, hanem elemi fém. A rozsda meg oxidállódott vas, tehát vas-oxid. Ha valamivel csinálsz valamit akkor nem marad ugyanaz. Adsz hozzá egy plussz elemet, kémiai reakcióba lép vele, megváltozik a szerkezete, tulajdonsága, és a neve is. :icon1:
Dáwid Elküldve Június24, 2015 Elküldve Június24, 2015 Most hogy kielemeztük mi a rozsda lehet hogy elmondhatnánk azt is, hogy keressen másik csomiajtót. :D
zotya975 Elküldve Június24, 2015 Elküldve Június24, 2015 On 2015. 06. 24. at 6:50, Dáwid írta: Most hogy kielemeztük mi a rozsda lehet hogy elmondhatnánk azt is, hogy keressen másik csomiajtót. :D Ne offolj.... :D
Gabibácsi Elküldve Június24, 2015 Elküldve Június24, 2015 Akkor keressen másik csomiajtót. Én szótam. Az enyémet nem adom, előre szólok.
satee76 Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 Mindenkinek köszönöm a hasznos tanácsot és a mély eszmefutatást a rozsda lélektanáról :D
daykiller Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 On 2015. 06. 26. at 17:43, Dáwid írta: Tényleg, a rozsdának van lelke? :D Soul of rust.
stirlitz Elküldve Június26, 2015 Elküldve Június26, 2015 On 2015. 06. 26. at 17:43, Dáwid írta: Tényleg, a rozsdának van lelke? :D persze hogy van: egy sötét mocskos állat g@ci lelke van....
zotya975 Elküldve Június27, 2015 Elküldve Június27, 2015 On 2015. 06. 26. at 19:23, stirlitz írta: persze hogy van: egy sötét mocskos állat g@ci lelke van.... :D
Dáwid Elküldve Június27, 2015 Elküldve Június27, 2015 On 2015. 06. 26. at 19:23, stirlitz írta: persze hogy van: egy sötét mocskos állat g@ci lelke van.... :lol: :D
lombi Elküldve Július11, 2015 Elküldve Július11, 2015 sziasztok ! hogyan lehet belső tető kárpitot kifeszíteni úgy mint régen volt mert elengedte a ragasztás vagy mi olyan most mint egy pokróc felülről:) ne keljen tető kárpitot megbontani:)
Astra F Caravan Elküldve Július11, 2015 Elküldve Július11, 2015 On 2015. 07. 11. at 20:25, lombi írta: sziasztok ! hogyan lehet belső tető kárpitot kifeszíteni úgy mint régen volt mert elengedte a ragasztás vagy mi olyan most mint egy pokróc felülről:) ne keljen tető kárpitot megbontani:) Sajnos azt már sehogy sem lehet normálisan vissza ragasztani, ugyanis nem a ragasztás engedi el, hanem a kárpit hordozószivacsa porlad el és az engedi el. Ha normálisan akarod megcsinálni akkor új kárpit kell és megfelelő ragasztó. 1
Astra F Classic Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Sziasztok, az ajtózsanérok nyikorgását zsírzással is meg lehet szüntetni? Van ez a két kupak a csapszeg tetején és alján. Na most én ezeket levettem és telenyomtam gépzsírral a csapszeget, de ugyanúgy nyikorog :P
zotya975 Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 On 2015. 07. 14. at 4:43, Astra F Classic írta: Sziasztok, az ajtózsanérok nyikorgását zsírzással is meg lehet szüntetni? Van ez a két kupak a csapszeg tetején és alján. Na most én ezeket levettem és telenyomtam gépzsírral a csapszeget, de ugyanúgy nyikorog :P Ha jól tudom a gyári felé van hasítva, olaj, WD-40 lehet könnyebben belemenne a lyuk és a stift közé. Vagy ki kell űtni, és megkenve visszarakni. 1
Astra F Classic Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 On 2015. 07. 14. at 5:16, zotya975 írta: Ha jól tudom a gyári felé van hasítva, olaj, WD-40 lehet könnyebben belemenne a lyuk és a stift közé. Vagy ki kell űtni, és megkenve visszarakni. Túljártam az eszén :) Visszatettem a kupakokat és az egyiken lévő lyukba betoltam egy szöget, ami így kinyomta a zsír egy részét a zsanérok mozgó részéhez. Már nem nyikorog :) Köszi!
Greg_hun Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Üdv mindenkinek. A sötétlelkű rozsda újabb áldozata. El vagyok keseredve: Ha megveszem a javítóíveket, kb mennyi kasznis munkadíjra számíthatok?
Bundee Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 (edited) Azt nem tudom, de nem forgásirányba van feltéve a gumi :goofy: On 2015. 07. 14. at 20:22, Greg_hun írta: Üdv mindenkinek. A sötétlelkű rozsda újabb áldozata. El vagyok keseredve: Ha megveszem a javítóíveket, kb mennyi kasznis munkadíjra számíthatok? Módosítva Július14, 2015 : Bundee
Greg_hun Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Igen, köszi, tudok róla. Előző tulaj. 3 keréken jó, 1-en nem, így tették fel. 2 hét és jön a 4 új gumi. On 2015. 07. 14. at 21:00, Bundee írta: Azt nem tudom, de nem forgásirányba van feltéve a gumi :goofy:
Astra F Caravan Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 On 2015. 07. 14. at 20:22, Greg_hun írta: Üdv mindenkinek. A sötétlelkű rozsda újabb áldozata. El vagyok keseredve: Ha megveszem a javítóíveket, kb mennyi kasznis munkadíjra számíthatok? Szerintem ez attól függ kivel csináltatod. Nálam is hasonló a helyzet, nem is merem leszerelni a hátsó lökhárítót, de szedem ki a rozsdadarabokat az üregből de úgy látom még nincs kilyukadva. Jól látható, hogy itt is belülről rohadt ki. Először kilyukad a doblemez és a tankbetöltő körüli belső rész amit ha nem csináltatnak meg jól ezután állandóan ázik akár évekig a hátsó üreg, de beázhat a lámpától is meg felülről is. Mire a tulajdonosok észreveszik ha valaha egyáltalán észreveszik ezeket a problémákat rendszerint már túl késő és a korrózió már megette a lemezt. Az autó több mint 20 éves, ebben a korban erre már számítani kell. Egyébként ebben a korosztályban már mindegyik ilyen amelyik nem azt már javították vagy soha nem használták esőben, hóban, sárban.
hetyke Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 On 2015. 07. 14. at 21:36, Astra F Caravan írta: Szerintem ez attól függ kivel csináltatod. Nálam is hasonló a helyzet, nem is merem leszerelni a hátsó lökhárítót, de szedem ki a rozsdadarabokat az üregből de úgy látom még nincs kilyukadva. Jól látható, hogy itt is belülről rohadt ki. Először kilyukad a doblemez és a tankbetöltő körüli belső rész amit ha nem csináltatnak meg jól ezután állandóan ázik akár évekig a hátsó üreg, de beázhat a lámpától is meg felülről is. Mire a tulajdonosok észreveszik ha valaha egyáltalán észreveszik ezeket a problémákat rendszerint már túl késő és a korrózió már megette a lemezt. Az autó több mint 20 éves, ebben a korban erre már számítani kell. Egyébként ebben a korosztályban már mindegyik ilyen amelyik nem azt már javították vagy soha nem használták esőben, hóban, sárban. Vagy üregvédőzték...Van ott ugyan kivezető, de általában a 2 lemez közötti részen van gáz. A rohadások zöme a 2 lemez illesztésénél indul, mert azok a részek azok, ahol nincsen elég védelem, viszont a nedvesség könnyen bejut. A sárvédő ívek is dupla lemezelésűek, benzintank nyilás is 2 lemez összeillesztésénél van. Ha simán festett, alvázvédőzőtt felület lenne ott később rohadna meg, mint így.
stirlitz Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 On 2015. 07. 14. at 20:22, Greg_hun írta: Üdv mindenkinek. A sötétlelkű rozsda újabb áldozata. El vagyok keseredve: Ha megveszem a javítóíveket, kb mennyi kasznis munkadíjra számíthatok? nekem úgy tűnik ezt már foltozták, egyébként kellene lenne ott egy gyári liknak, amin a bejutott nedvesség kifolyik (egy műanyag lukas dugó van benne)
Gabda Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Hello mindenki. Olyan kérdésem lenne a levélfogó rácsdhoz honnan lehet rendelni gumit ami ráfekszik a szélvédőre és levezeti a vizet rajta.
Recommended Posts