Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Üdv,
A kérdésem az hogy van e valakinek tapasztalata után gyártott karosszéria elemekkel. Motorháztető, első sárvédő, bal első ajtó.
Sajnos 110-el fogtam egy őzet. Motorháztető, sárvédő, lámpa, index, hűtőmaszk kuka. Vadásztársaság nem fizet, azt mondták nekik a vad a kár nekem az autó ennyi. De hogy ez ne legyen elég egy kamion fordulás közben belehúzta a pótkocsi ütközőét a bal első ajtóba. Ajtó tükör szintén kuka. Az autóval parkoltam a kamionos elhajtott ez van.
Felújítás következik csak nem tudom mennyire méretpontosak az után gyártott elemek, érdemes e venni vagy inkább bontottat.
Elküldve

Üdv,
A kérdésem az hogy van e valakinek tapasztalata után gyártott karosszéria elemekkel. Motorháztető, első sárvédő, bal első ajtó.
Sajnos 110-el fogtam egy őzet. Motorháztető, sárvédő, lámpa, index, hűtőmaszk kuka. Vadásztársaság nem fizet, azt mondták nekik a vad a kár nekem az autó ennyi. De hogy ez ne legyen elég egy kamion fordulás közben belehúzta a pótkocsi ütközőét a bal első ajtóba. Ajtó tükör szintén kuka. Az autóval parkoltam a kamionos elhajtott ez van.
Felújítás következik csak nem tudom mennyire méretpontosak az után gyártott elemek, érdemes e venni vagy inkább bontottat.

Én arra szavazok hogy inkább bontott...az utángyárit alapozni, festeni kell, a bontottat meg csak kivülről színre fújni, és szerintem olcsóbb is. Talán még színazonosat is találsz.

Elküldve

Üdv,
A kérdésem az hogy van e valakinek tapasztalata után gyártott karosszéria elemekkel. Motorháztető, első sárvédő, bal első ajtó.
Sajnos 110-el fogtam egy őzet. Motorháztető, sárvédő, lámpa, index, hűtőmaszk kuka. Vadásztársaság nem fizet, azt mondták nekik a vad a kár nekem az autó ennyi. De hogy ez ne legyen elég egy kamion fordulás közben belehúzta a pótkocsi ütközőét a bal első ajtóba. Ajtó tükör szintén kuka. Az autóval parkoltam a kamionos elhajtott ez van.
Felújítás következik csak nem tudom mennyire méretpontosak az után gyártott elemek, érdemes e venni vagy inkább bontottat.

inkább jó állapotú bontottat vegyél, én első sárvédőt vettem utángyártotatt a Taiwani egész szépen illeszkedik de az orosz klokelhorm egy kalap sz@r kinlódtam vele egy csomót és még igy se lett az igazi.

Elküldve

Üdv,
A kérdésem az hogy van e valakinek tapasztalata után gyártott karosszéria elemekkel. Motorháztető, első sárvédő, bal első ajtó.
Sajnos 110-el fogtam egy őzet. Motorháztető, sárvédő, lámpa, index, hűtőmaszk kuka. Vadásztársaság nem fizet, azt mondták nekik a vad a kár nekem az autó ennyi. De hogy ez ne legyen elég egy kamion fordulás közben belehúzta a pótkocsi ütközőét a bal első ajtóba. Ajtó tükör szintén kuka. Az autóval parkoltam a kamionos elhajtott ez van.
Felújítás következik csak nem tudom mennyire méretpontosak az után gyártott elemek, érdemes e venni vagy inkább bontottat.

csak gyárit!!! Utángyárinál nálam kb 0.5 centis eltolódás volt, vagy pedig Zaporozec rovargyűjtő az első sárvédőnél... Most mindig színhelyes bontottra vadászok.

Elküldve

Sziasztok!

G Astra ülést be lehet szerelni F-be, vagy nagyon más a rögzítése? Illetve érdekelne, ti mit csináltatok a hosszútávon roppant kényelmetlen ülesekkel, főleg az elsőkkel. Recaro-ból alig van, ami meg még eladó, az irreális áron egy kupac ürülék. Esetleg másik típusból ha beleillene valami...

Elküldve

Sziasztok!

G Astra ülést be lehet szerelni F-be, vagy nagyon más a rögzítése? Illetve érdekelne, ti mit csináltatok a hosszútávon roppant kényelmetlen ülesekkel, főleg az elsőkkel. Recaro-ból alig van, ami meg még eladó, az irreális áron egy kupac ürülék. Esetleg másik típusból ha beleillene valami...

Veki, omega belemegy, de nem rossz a gyári ülés sem, amíg jó állapotban van. Amikor szét van ülve akkor megy el kényelmetlenbe. Egy jó állapotú gyári plüss f ülésbe bármikor szívesen belemártom a s.ggem párszáz km-re :D A recarokat sokkal könnyebb szétülni, nekem is szétmegy 2 évente sajnos. Mondjuk helyből széles vagyok hozzá, de akkor is ilyenek lesznek :D Omega fotel az überkényelmes. Brekinek az volt benne, mert nagyon hátfájós, de azért az már elég széles volt.

Elküldve

Recaro alatt gondolom a kagylóülést értitek. Tudtommal mindegyik ülést a Recaro gyártotta, csak a kárpit más rajta. Meg ugye van a kagylós meg a sima.

Amúgy van egy occó trükk: ülések ki és alul a rugókat meg kell fordítani, hogy felfele feszítsenek, mert ennyi év alatt tuti már lefele hajlanak.

Tény, hogy a plüss kényelmesebb és azt mondják, hogy a nagyon ritka bőrülés sem rossz.

Amúgy nekem van komplett ülésszettem eladó. :D

  • Like 2
Elküldve

Recaro alatt gondolom a kagylóülést értitek. Tudtommal mindegyik ülést a Recaro gyártotta, csak a kárpit más rajta. Meg ugye van a kagylós meg a sima.

Amúgy van egy occó trükk: ülések ki és alul a rugókat meg kell fordítani, hogy felfele feszítsenek, mert ennyi év alatt tuti már lefele hajlanak.

Tény, hogy a plüss kényelmesebb és azt mondják, hogy a nagyon ritka bőrülés sem rossz.

Amúgy nekem van komplett ülésszettem eladó. :D

Azta...dícsérjétek már meg mert sosem hagyja abba... :hehe:

Elküldve

Veki, omega belemegy, de nem rossz a gyári ülés sem, amíg jó állapotban van. Amikor szét van ülve akkor megy el kényelmetlenbe. Egy jó állapotú gyári plüss f ülésbe bármikor szívesen belemártom a s.ggem párszáz km-re :D A recarokat sokkal könnyebb szétülni, nekem is szétmegy 2 évente sajnos. Mondjuk helyből széles vagyok hozzá, de akkor is ilyenek lesznek :D Omega fotel az überkényelmes. Brekinek az volt benne, mert nagyon hátfájós, de azért az már elég széles volt.

Melyik? A-B Vectra, illetve Omega? Utóbbi brutálisan nézhet ki benne. Lassan kell szerezzek valamit mert ez nem állapot, sehogy nem kényelmes. Első körben mondjuk megpróbálom a "rugó fordítást" :icon13:

Elküldve

Helló!

Olyan kérdésem lenne hogy Csongárd megyében valaki tud-e egy jó fényezőt és karosszériást mert szeretném megcsináltatni a benzin tank nyilást.

Elküldve

Sziasztok!

G Astra ülést be lehet szerelni F-be, vagy nagyon más a rögzítése? Illetve érdekelne, ti mit csináltatok a hosszútávon roppant kényelmetlen ülesekkel, főleg az elsőkkel. Recaro-ból alig van, ami meg még eladó, az irreális áron egy kupac ürülék. Esetleg másik típusból ha beleillene valami...

Keressél A Vectra sport üléseket, amik deréktámaszos.

Az egy az egyben belemegy és nagyon kényelmes!

Elküldve

Elküldve: 2007 november 08 - 18:02

Én most az omiba parketta alá valókopogásgátló habfóliát rakok, ez 2mm vastag, és
elég jó hang és hőszigetelő ;)


Üdv ez a megoldás mennyire jó hangszigetelő?
Valaki használja még? Gondolom az omega csendesebb mint az astra :)

Elküldve

Elküldve: 2007 november 08 - 18:02

Üdv ez a megoldás mennyire jó hangszigetelő?

Valaki használja még? Gondolom az omega csendesebb mint az astra :)

Hát nem tudom mennyire válhatott be. A 2 mm vastagság nem valami sok, de nyilván több mint a semmi viszont csodát ne várj tőle. Alapvetően nem zajos az astra nekem. Mondjuk az is igaz, hogy nálam minden szigetelés megvan és a helyén van amit gyárilag beleterveztek. A legtöbb magyarországi f astráról ez nem mondható el mert csak a német bochum-i gyártásúakba volt meg minden szigetelés, a többiből mind hiányzik ez az, sajnos legtöbb esetben gyárilag van kispórolva. Általában a motortér szigetelés egy az egyben hiányzik a legtöbb f-ből. A csomagtérszőnyeg alatti zajszigetelő szivacspanelt is még csak a sajátomba láttam, másba nem.

Aztán meg az f astráknál nem ritka, hogy karosszériajavításon esik át a jármű korrózió vagy balesetből fakadóan, műszerfalat csereberélnek...stb. Ilyenkor sok esetben hanyagság vagy feledékenység miatt nem kerülnek már vissza a gyári szigetelések a helyükre, következésképpen zajosodik a jármű. Lehet akár ez is probléma. Esetleg ha nem jól záródnak rá az ajtók a kédergumikra vagy nagyon rossz állapotúak a gumik az is okozhat extra zajbejutást. Még megemlítem azt is ha gagyi gumikat használsz a kerekeiden akkor lehet az is extrém zajos.

Elküldve

Hát nem tudom mennyire válhatott be. A 2 mm vastagság nem valami sok, de nyilván több mint a semmi viszont csodát ne várj tőle. Alapvetően nem zajos az astra nekem. Mondjuk az is igaz, hogy nálam minden szigetelés megvan és a helyén van amit gyárilag beleterveztek. A legtöbb magyarországi f astráról ez nem mondható el mert csak a német bochum-i gyártásúakba volt meg minden szigetelés, a többiből mind hiányzik ez az, sajnos legtöbb esetben gyárilag van kispórolva. Általában a motortér szigetelés egy az egyben hiányzik a legtöbb f-ből. A csomagtérszőnyeg alatti zajszigetelő szivacspanelt is még csak a sajátomba láttam, másba nem.

Aztán meg az f astráknál nem ritka, hogy karosszériajavításon esik át a jármű korrózió vagy balesetből fakadóan, műszerfalat csereberélnek...stb. Ilyenkor sok esetben hanyagság vagy feledékenység miatt nem kerülnek már vissza a gyári szigetelések a helyükre, következésképpen zajosodik a jármű. Lehet akár ez is probléma. Esetleg ha nem jól záródnak rá az ajtók a kédergumikra vagy nagyon rossz állapotúak a gumik az is okozhat extra zajbejutást. Még megemlítem azt is ha gagyi gumikat használsz a kerekeiden akkor lehet az is extrém zajos.

Igazad lehet hogy a tiéd nem zajos, az enyémben motortérben semmi csomagtérben csak a szőnyeg van,meg kitudja még hol nincs szigetelés ahol neked van. Ajtókéderböl biztos jobb lenne új de igazábol nem szakadt csak az idő során deformálódik, nem elviselhetetlen a zaj csak szeretném csendesíteni majd kiderül milyen lesz ezt megpróbálom hátha változik valami illetve mint most kiderült az ajtóban a fólia is elég hiányos azt is pótolom.

Elküldve

Sziasztok!

Jobban megnéztem az autót vásárlás után. És szembeötlött valami. (X17DTL egyébként a kicsike, caravan)
Az alábbi képeket a csomagtartó bal oldalán található "kémlelőnyílásból" (egy múanyag ajtó) csináltam.

Látszik hogy megette az idő. A kérdés hogy ez miként javítható? komplett elem cserés vagy mi? Köszi a válaszokat

http://imgur.com/a/FNW11

Elküldve

Sziasztok!

Jobban megnéztem az autót vásárlás után. És szembeötlött valami. (X17DTL egyébként a kicsike, caravan)

Az alábbi képeket a csomagtartó bal oldalán található "kémlelőnyílásból" (egy múanyag ajtó) csináltam.

Látszik hogy megette az idő. A kérdés hogy ez miként javítható? komplett elem cserés vagy mi? Köszi a válaszokat

http://imgur.com/a/FNW11

Negyedet szoktak cserélni általában ilyenkor:

1868650-20150605-bC2144.jpg

Kép:EPK.

Elküldve

Ezen az oldalon amit kitettél nekem csak a tanknál van rohadás, elvileg... A másik oldala az amit jobban megrágott az idő. Jövőhéten elviszem a városi szakihoz, meglátom mit mond :)

Elküldve

A tied volt ilyen Zotya ?

Nem, egy idősebb klubbtársunké ez, nekem is átrohadt, de én kátránypapírral befoltoztam, és azóta nincs gond vele. :D

Akkor még nem volt hegesztőgépem, és mivel azóta sem terjedt tovább a rohadás nem láttam értelmét ezért széttvágni. Nekem a hátsó kerékdob-küszöb-taposó hármasnál volt ( pontosabban ott is) átrohadva a bódé.

1868754-20150605-mO0QHv.jpg

Elküldve

Ezen az oldalon amit kitettél nekem csak a tanknál van rohadás, elvileg... A másik oldala az amit jobban megrágott az idő. Jövőhéten elviszem a városi szakihoz, meglátom mit mond :)

Javítólemezekkel lehet javítani mindenhol, de arra figyelj, hogy nagyon sok munkájára igénytelen karosszériás van sajnos akik csak látszatjavítást végeznek és ez a javítás nem tart sokáig. Igaz, hogy a profi karosszériás műhelyek horror áron vannak, de olcsón is meglehet jól csinálni csak akarat kérdése mármint a szaki részéről. Legjobb ismerőssel csináltatni még akkor is ha sokkal többet kell rá várni, hogy ráérjen.

Elküldve

Javítólemezekkel lehet javítani mindenhol, de arra figyelj, hogy nagyon sok munkájára igénytelen karosszériás van sajnos akik csak látszatjavítást végeznek és ez a javítás nem tart sokáig. Igaz, hogy a profi karosszériás műhelyek horror áron vannak, de olcsón is meglehet jól csinálni csak akarat kérdése mármint a szaki részéről. Legjobb ismerőssel csináltatni még akkor is ha sokkal többet kell rá várni, hogy ráérjen.

Már ha van hozzá javítólemez...mert pölö tudtommal taposó nincs. :icon1:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.