opel16v Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Akkor Gabi feküdj rá a szénátalakítóra... :lol: :D Azt már nagyon régen kitalálták, és kályha a neve :devlish: mai elterjedtebb nevén vegyestüzelésű kazán :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Azt már nagyon régen kitalálták, és kályha a neve :lol: mai elterjedtebb nevén vegyestüzelésű kazán :D Bp-kmét-Bp újra tankolás után fogyi 7,5l , nem lustában hajtva. :devlish: Pályaelkerülőn 150-nél volt egy sárgalámpa 3mp-re, majd kivillogtatom mit tárolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Bp-kmét-Bp újra tankolás után fogyi 7,5l , nem lustában hajtva. :rolleyes: Pályaelkerülőn 150-nél volt egy sárgalámpa 3mp-re, majd kivillogtatom mit tárolt. Tuti Lambda lesz, de jó az még :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Tuti Lambda lesz, de jó az még :huh: Valszeg jah, de nem sűrűn tolom el neki ennyire :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Valszeg jah, de nem sűrűn tolom el neki ennyire :rolleyes: Ezeket az XE-ket pörgetni kell, mert ellustulnak :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Ezeket az XE-ket pörgetni kell, mert ellustulnak :rolleyes: Sok volt már a városi ide-oda, azért kapott a pofájára. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Pályaelkerülőn 150-nél volt egy sárgalámpa 3mp-re, majd kivillogtatom mit tárolt. Nem a váltásjelző? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Nem a váltásjelző? :huh: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Szerintem üzemanyagszint jelző :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Akkor Gabi feküdj rá a szénátalakítóra... :rolleyes: :huh: Fischer Trops féle műbenzin :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Na meg volt az első gond...ami még most is fenn áll. Nem indult be a kocsi...először volt néhány röfögés, de sajna nem bírta az akku tovább... Mielőtt végképp kimúlt volna, kiszedtem az aksit és felhoztam a lakásba. Sajnos töltőm nincs, de ha megmelegszik, akkor hátha lesz még benne egy kis szufla és beröffenti... Jobb lett volna az este kiszedni az aksit és felhozni melegedni... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február5, 2012 Megoszt Elküldve Február5, 2012 Kimúlófélben levő akkuval nagy szerencse kell az etanolos indításhoz, ugyanis ha túlságosan leesik a feszültség indítás közben, az AC pumpa nem tudja az etanolból szükséges szállítási mennyiséget teljesíteni a hidegindításhoz. Akku állapotára figyelni kell, csökkent kapacitású akkut sajnos cserélni kell (tapasztalatom szerint 4-5 évnél többet nem mennek, bár az előző exxide akkum 2 évesen ment a levesbe... többet nem is veszek ilyet). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február5, 2012 Megoszt Elküldve Február5, 2012 Nagybátyámnak most halt meg a gyári 9 (!) éves akksija :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Február6, 2012 Megoszt Elküldve Február6, 2012 Az igen szép tudású aksi volt. Más- témánál maradva, egy deka E85 öt nem mereki bele venni a gépbe. Pedig szerintem 90/10 arányban nem tenne neki rosszat.De ebben a pokoli hidegben szélben az asszony 5x indítózott, mire beröffent... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február6, 2012 Megoszt Elküldve Február6, 2012 Kimúlófélben levő akkuval nagy szerencse kell az etanolos indításhoz, ugyanis ha túlságosan leesik a feszültség indítás közben, az AC pumpa nem tudja az etanolból szükséges szállítási mennyiséget teljesíteni a hidegindításhoz. Akku állapotára figyelni kell, csökkent kapacitású akkut sajnos cserélni kell (tapasztalatom szerint 4-5 évnél többet nem mennek, bár az előző exxide akkum 2 évesen ment a levesbe... többet nem is veszek ilyet). Kb 8-10 másodpercnyi tekergetés után nem akart indulni. Nem vészes, csak meglepett.. :-) Remélhetőleg nem kimúlófélben van. Most feltöltöttem, kb 95%-ra, mert a kapocsfeszültsége 12,61V...de nem próbálgattam indítani. Ugyanis nincs kedvem lemenni a parkolóba, ebben a hidegben... Elég volt mára a fázásból... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február6, 2012 Megoszt Elküldve Február6, 2012 Én is bikáztam ma egy autót a parkolóban, az sima benzines volt :) Amúgy -12, jeges szél, másodikra indult szépen, de még pont leállt, harmadik pöccröff. Töltés után pár órával kell kapocsfeszültséget nézni, Ha akkor is legalább 12,6V és a műszered jól mér, akkor nyugodt lehetsz ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február7, 2012 Megoszt Elküldve Február7, 2012 Én is bikáztam ma egy autót a parkolóban, az sima benzines volt :) Amúgy -12, jeges szél, másodikra indult szépen, de még pont leállt, harmadik pöccröff. Töltés után pár órával kell kapocsfeszültséget nézni, Ha akkor is legalább 12,6V és a műszered jól mér, akkor nyugodt lehetsz ;) Ma, töltés után két nappal még 12,6V... Egy digitális multiméterrel(Uni-T) mérve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február7, 2012 Megoszt Elküldve Február7, 2012 Akkor próba cseresznye ;) De ha megint nem teker kettőt sem, az nem jó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február7, 2012 Megoszt Elküldve Február7, 2012 Egyébként az új akksi sem életbiztosítás, vatta új Banner akksim Bosch műszerrel mérve is csak 67%-os volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február7, 2012 Megoszt Elküldve Február7, 2012 Akkor próba cseresznye ;) De ha megint nem teker kettőt sem, az nem jó :) Hát azért annyit csak tán! :D Egyébként az új akksi sem életbiztosítás, vatta új Banner akksim Bosch műszerrel mérve is csak 67%-os volt. Hát ez egy JP Electric Power márkájú 45 Ah-ás csoda...van talán 3 éves(tudom, ez semmit nem jelent..) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Lassan két hete be sem indítottam a kocsit. Az aksi azóta is itt van a konyhában. Betegség miatt nem tudtam a dologgal foglakozni érdemben. De úgy döntöttem ma, hogy nem kísértem majd a szerencsémet, és hoztam ma bele 5 liter benzit. Ez elég lesz ahhoz, hogy sokkal könnyebben induljon. Ennyit megér szerintem az aksi kímélés. Igaz most nincs olyan hideg, de holnap-holnaputánra már megint farkasordító hideget szajkóznak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Minusz 18 fokban több mint 5 percig köszörültem mire sikerült beinditani a kocsit. El is mentem, toltam bele 20 liter benzint. Most már jobb az idő, de ezeket a brutál hidegeket nem tolerálta az E85 indítás szempontjából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február17, 2012 Megoszt Elküldve Február17, 2012 Az a baj, hogy olyan nagy hidegben szinte olajszerűnek tűnik a szesz... Én raktam bele öt liter benzint és most, -2 °C-ban pöcre indult. Mondjuk ezen nincs is mit csodálkozni, mert csak E85-tel is pöcre indult -5 °C-ban, hát még így dúsabb cuccal. De nem kockáztatok... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Amikor a nagy hidegek voltak (-16fok) felhagytam a felesben szeszezéssel, nem azért mintha nem indult volna a kocsi csak más baja is volt és alapból nehezebben indult hát nem mertem megkockáztatni hogy reggel ne tudjak indulni vele, mert lemerül az akku, de most már lassan vissza lehet térni az alkoholizállásra. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Nálam továbbra is az E85power átalakítóval -16 fokban is másodikra mindig beindult. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts