opel16v Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 tudomásom szerint ( valahol olvastam régebben ) az LPG és a CNG adócsökkenést ( vagy adómentességet ) vagyis védelmet élvez 2018 ig az EU területén belül. hozzáteszem hogy minden indok nélkül állitólag ma emelnek rajta egy 8 Ft ot, azaz közel 20 Ft ot nőtt az ára szeptember óta.... Hát jah. A bioetanol is ilyen védelmet élvez, csak nem a magyar politikai elit ellen. Ráadásul először pont azzal indokolták a birkanépnek a jövadót, hogy az EU kérte kifejezetten... De szerintem az LPG és a CNG marad kivételezett, a mol forgalma lényeges most, mert onnan talicskázzák ki a százmilliárdokat, az a nagy nyerőgép nekik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 illetve a MOL nak gázüzletága. olya annyira, hogy tudomásom szerint még a primagáz kutak is a moltol veszik a gázt. ( két helyen kérdeztem, és ezt mondták...) végülis fogy nekik. Ugye jól tudom hogy az E85 öt nem gyárt a MOL? ha nem, akkor ez fájt nekik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 X20XEV motor ECUjának a lábkiosztását ismeri valaki? Bekötném a cuccot de a javítási kézikönyv végéről már a kapcsolási rajzokat lespórolták sajnos :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Ugye jól tudom hogy az E85 öt nem gyárt a MOL? ha nem, akkor ez fájt nekik :lol: Jól. Nem szól ez másról, csakis arról, hogy a MOL jól járjon és minden más szempont levan szarva. Ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Jól. Nem szól ez másról, csakis arról, hogy a MOL jól járjon és minden más szempont levan szarva. Ennyi. Pedig azért lehetne ebből is win-win szitut csinálni, csak ugye ahhoz tenni kell valamit és nem az instant pénzhegy dől az ölükbe hanem egy kicsit várni kell. Igenis neki kellene állni energianövényeket termeszteni, feldolgozni mindenféle élelmiszeripari mellékterméket meg selejtet meg mindenre rámenni amiből bioetanolt lehet csinálni. Egyrészt munkahely, másrészt exportálható termék :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Pedig azért lehetne ebből is win-win szitut csinálni, csak ugye ahhoz tenni kell valamit és nem az instant pénzhegy dől az ölükbe hanem egy kicsit várni kell. Igenis neki kellene állni energianövényeket termeszteni, feldolgozni mindenféle élelmiszeripari mellékterméket meg selejtet meg mindenre rámenni amiből bioetanolt lehet csinálni. Egyrészt munkahely, másrészt exportálható termék :) Szeretem, hogy ilyen naív vagy... ;) Ez nem az az ország...itt az első szempont a felső körök elsőbbsége. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Érdekes, hogy olvastam olyan cikket, amiben arról irnak, hogy milyen módon lehet majd megoldani, a villanyautók jövedéki adó befizetését, az elfogyasztott áram után... Valamint attól félek, ha elterjedne a HHO technológia, akkor rászállna a NAV és megbüntetné az emberkéket jövedéki adó csalás miatt, mert az üzemanyagba egyéb anyagokat kevernek... :lol: kábé úgy, mint aki sült olajat kevert a gázolajhoz... itt bármi lehetséges már... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Ugye jól tudom hogy az E85 öt nem gyárt a MOL? ha nem, akkor ez fájt nekik :lol: E85-öt nem, de etanolt gyárt. Méghozzá a két szlovákiai üzemében, miért is tenné itthon? ;) Ez kell ugyanis az ETBE-hez, ami a kötelezően bekeverendő biokomponens a benzinbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve November23, 2011 Megoszt Elküldve November23, 2011 Jól. Nem szól ez másról, csakis arról, hogy a MOL jól járjon és minden más szempont levan szarva. Ennyi. Drága pénzen vásárolták vissza a részvényeket, és hiába sajtózta nagyfejű Petike, hogy erre nagy szükség volt, az árát mi fizetjük meg!!! ;) Ha én lennék az anyja, akkor sem hinnék neki...és már többször is meghágott volna, ahogy a nép javasolja!!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Drága pénzen vásárolták vissza a részvényeket, és hiába sajtózta nagyfejű Petike, hogy erre nagy szükség volt, az árát mi fizetjük meg!!! ;) Ha én lennék az anyja, akkor sem hinnék neki...és már többször is meghágott volna, ahogy a nép javasolja!!! :lol: Már törvényjavaslat is van rá, hogy az elhibázott törvénykezés és szabályozás miatti költségvetési kiadásokat szolidaritási adóban fogják beszedni... Alíz csodaországban egy unalmas történetnek tűnik a magyar valóság mellett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Már törvényjavaslat is van rá, hogy az elhibázott törvénykezés és szabályozás miatti költségvetési kiadásokat szolidaritási adóban fogják beszedni... Alíz csodaországban egy unalmas történetnek tűnik a magyar valóság mellett... Ők elkúrják ... még jobban ... és mi fizessük meg.. lol... tetszik.. ha Ferike megy a sittre, akkor ezeknek akasztás jár? :lol: Na hogy ne politizáljak, azért vannak olyan országok pl SA, ahol hírét csak a versenysportban hallottak az etanolnak... igaz 280 Ft körül van a benzin ;)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 amikor 280ft volt erre a benzin, itt se volt még nagyon etanol :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocak Elküldve November24, 2011 Megoszt Elküldve November24, 2011 Ők elkúrják ... még jobban ... és mi fizessük meg.. lol... tetszik.. ha Ferike megy a sittre, akkor ezeknek akasztás jár? :lol: Na hogy ne politizáljak, azért vannak olyan országok pl SA, ahol hírét csak a versenysportban hallottak az etanolnak... igaz 280 Ft körül van a benzin ;) ... Új szlogen lesz: Mi is elkúrtuk! Nem kicsit, nagyon! Nagyon-nagyon! De lassan megnyugszom, mert alakul az új szuperellenőrző hálózat, és minden engedély nélkül az életemben vájkálnak.... meg a tiétekben is!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve November25, 2011 Megoszt Elküldve November25, 2011 Hátha valaki tudja a választ: Sebesség jeladó néven B vectránál csak a műszeregységnél találtam vezetéket és onnan nem vezet sehova csak gondolom a motor/váltóhoz magához a jeladóhoz, ezt a kábelt az ECU kábelkötegében meg lehet találni? Jó esélyem van rá, hogy az adott színkód csak ennek a kábelnek van meg? Tápot és negatívot hova érdemes bekötni, hogy ne kelljen sokat bontani? X20XEV 96 B Vectra az alany. A többi vezeték már megvan :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 amikor 280ft volt erre a benzin, itt se volt még nagyon etanol :lol: Láttam ma, a gépjárműveden a zöld környezetvédelmi matrica környéke hófehérre volt tisztítva a rendszámodon, szinte világít ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 Láttam ma, a gépjárműveden a zöld környezetvédelmi matrica környéke hófehérre volt tisztítva a rendszámodon, szinte világít :lol: hát bárcsak zöld lenne az a matrica ;) szerintem Te a műszakis matricával keverted, amit kb egy órája nyaltak fel :) amúgy megvan a piros helyett a kék környezetvédelmi plecsni is, ehhez egy NKH felülvizsgálat, és pár kör okmányiroda kellett... plusz 2800HUF az egyebeken felül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 hát bárcsak zöld lenne az a matrica :lol: szerintem Te a műszakis matricával keverted, amit kb egy órája nyaltak fel ;) amúgy megvan a piros helyett a kék környezetvédelmi plecsni is, ehhez egy NKH felülvizsgálat, és pár kör okmányiroda kellett... plusz 2800HUF az egyebeken felül. Ezzel hogy jobb környezetvédelmi osztályba sorolták, kevesebb a biztosítás is nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 Ezzel hogy jobb környezetvédelmi osztályba sorolták, kevesebb a biztosítás is nem? már miért lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 Ezzel hogy jobb környezetvédelmi osztályba sorolták, kevesebb a biztosítás is nem? Majd a súlyadónak nevezett valami lesz olcsóbb. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve November29, 2011 Megoszt Elküldve November29, 2011 hát bárcsak zöld lenne az a matrica :lol: szerintem Te a műszakis matricával keverted, amit kb egy órája nyaltak fel ;) amúgy megvan a piros helyett a kék környezetvédelmi plecsni is, ehhez egy NKH felülvizsgálat, és pár kör okmányiroda kellett... plusz 2800HUF az egyebeken felül. Nekem kék volt, de már pirosat kapott volna, műszakin szóltak is hamarabb mint, hogy én mondtam volna, hogy kérjem az átsorolást, annyi volt az eltérés, hogy a matrica árát az okmányirodának kellett fizetni nem a vizsgahelynek. Új forgalmi + új törzskönyvet adtak ingyen és maradt a kék besorolás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 hát bárcsak zöld lenne az a matrica :lol: szerintem Te a műszakis matricával keverted, amit kb egy órája nyaltak fel ;) amúgy megvan a piros helyett a kék környezetvédelmi plecsni is, ehhez egy NKH felülvizsgálat, és pár kör okmányiroda kellett... plusz 2800HUF az egyebeken felül. Akkor nem láttam jól a forgalomban, pedig úgy emlékeztem ott láttam ahová a környezetvédelmi plecsnit ragasztják. Mindenesetre gratula az ügyintézéshez, meséltek pár érdekes történetet a bürokráciáról. Szerencsére nekem alapban is kék jár a GSi-re, ezzel beelőztem az egyik rokon négy évvel fiatalabb, 2000-es kiadású 1,6-os G Astráját, amire szó nélkül felnyalták a pirosat, szerintem tévesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Akkor nem láttam jól a forgalomban, pedig úgy emlékeztem ott láttam ahová a környezetvédelmi plecsnit ragasztják. Mindenesetre gratula az ügyintézéshez, meséltek pár érdekes történetet a bürokráciáról. Szerencsére nekem alapban is kék jár a GSi-re, ezzel beelőztem az egyik rokon négy évvel fiatalabb, 2000-es kiadású 1,6-os G Astráját, amire szó nélkül felnyalták a pirosat, szerintem tévesen. Tévesen. Ha mostanában vizsgáztatták, szó nélkül a kéket kellett volna ragasztaniuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Tévesen. Ha mostanában vizsgáztatták, szó nélkül a kéket kellett volna ragasztaniuk. Nem egészen, kérni kell az átminősítést... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Nem egészen, kérni kell az átminősítést... Nem, erre automatice a kéket kellett volna rakniuk, de ez a sok dilettáns vizsgabiztos... meg ezek az új rosszul összeállított szabályok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Szia Gabi! Egy olyan kérdésem lenne, hogy az e85 power mennyi áramot vesz fel használaton kívül,(már mint ha csak áll a masina és nincs használva) valami szívja az akksimat állandóan, ez a gond most jött csak elő, mert eddig folyamatosan használva volt a kocsi, de most van úgy, hogy heteket áll csak a garázsban. Következő kérdésem, ha leveszem a sarukat pár napra, a beállítások mennyire maradnak meg, vagy ilyenkor vissza áll egy "alapértékre" minden benne? Mert ha más nincs akkor ezzel védeném jelen helyzetben a pénztárcámat, mivel a csepp töltéshez is le kell akasztanom legalább az egyik pólust a rendszerről. Ahogy mértem 4w körül terheli valami folyamatosan a rendszerem és ez elég sok, főleg a sok állásidő miatt. Köszi előre is! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts