Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Ne keverd a négyütemű és a kétütemű karbis megoldásokat.

Kétütemnél vigyázni kell, mert az adalékolt olaj kiválhat az etanolból, főleg több nap állás után. Úgy meg nem lesz kenés, vagy éppen

a kivált olaj dugítja a karbit.

Kétüteműnél olvastam a fúvókacserét, trabi.....mz. :D Szeritnem úgyis max. felesig megyek el, az olaj így nem válik ki.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Mi kipróbáltuk egy robi-kapálógépen. Sikerült belőni a keveréket, de úgy pörgött, hogy apám alig tudott lépést tartani vele. Ha pedig visszavett a gázból, akkor leállt. De ment is ez egy darabig, aztán megszorult... :D

Akkor nem kísérletezek én vele. Holnap megy az asszony melózni, megtankolom neki szesszel aztán majd csörög ha gond van. :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Mi lesz az árakkal Gabi?

Megy a lobbi a háttérben?

Unió felé nem lesz valami?

Tudod az a baj, hogy az unió felé hiába teszel bármit is, ugyanis az unió nem szólhat bele a tagállamok adópolitikájába...

Itt helyben kellene ezt megoldani, nem lenne baj, ha az oszág vezetői fejében rend lenne ezzel kapcsolatban. De fogalmuk sincsen, miől döntenek, csak azt látják, hogy "oh, itt milyen kevés ezen az adó, emeljük meg gyorsan, nehogy valaki is jól járjon"...

Link to comment
Megosztás:

Egyelőre bizonytalan minden, ellenlobbi van, de azért a méreteit gondolom össze tudod hasonlítani Te is a mol érdekérvényesítő képességével :D

Júli 4-én lesz elvileg a parlamenti döntés, azt kell kivárni. Ha a 40Ft-ot rápakolják, akkor egyértelmű az egész ágazat bedőlése. A zöldnek hazudott

kormányunk ezzel felrakná a pontot a megújulók teljes kiírtására (szélerőműparkok átvételi árának támogatása nuku, geotermikus lakossági

pályázatok nuku, stb). Ha azt nézem, milyen károkat okoznak folyamatosan az országnak, akkor nem tűnik számomra hihetetlennek, hogy

megszavazzák. Minden egyéb logika szerint viszont nagyon hihetetlen számomra, hogy minden következmény nélkül ilyet megtehetnek.

Link to comment
Megosztás:

Egyelőre bizonytalan minden, ellenlobbi van, de azért a méreteit gondolom össze tudod hasonlítani Te is a mol érdekérvényesítő képességével :D

Júli 4-én lesz elvileg a parlamenti döntés, azt kell kivárni. Ha a 40Ft-ot rápakolják, akkor egyértelmű az egész ágazat bedőlése. A zöldnek hazudott

kormányunk ezzel felrakná a pontot a megújulók teljes kiírtására (szélerőműparkok átvételi árának támogatása nuku, geotermikus lakossági

pályázatok nuku, stb). Ha azt nézem, milyen károkat okoznak folyamatosan az országnak, akkor nem tűnik számomra hihetetlennek, hogy

megszavazzák. Minden egyéb logika szerint viszont nagyon hihetetlen számomra, hogy minden következmény nélkül ilyet megtehetnek.

Csak az a baj, hogy itt nem a logika dominál :icon4:

Tegnap olvastam a "gyártó által ajánlott E85 kisker ár"-at, ez viszont egy jó kezdeményezés. Az a kút, amelyik nagy haszonnal dolgozik, előbb-utóbb talán rájön, hogy érdemes az ajánlott áron értékesíteni, ha csökken a forgalma.

Link to comment
Megosztás:

Ott mindig is a legdrágább volt, viszont mellette Süttőnél olcsóbb jóval.

Láttam a holtankoljak.hu-n azt a kutat, de még soha nem jártam arra hogy megnézzem hol is van. Úgy néz ki, rá kell szoknom hogy kicsit többet autózzak, bár akkor már pakolnék egy pár kannát is a gépbe. :D

Link to comment
Megosztás:

Láttam a holtankoljak.hu-n azt a kutat, de még soha nem jártam arra hogy megnézzem hol is van. Úgy néz ki, rá kell szoknom hogy kicsit többet autózzak, bár akkor már pakolnék egy pár kannát is a gépbe. :D

Én már tankoltam ott egy párszor.Lábatlan végén van jobb oldalon.

279Ft/L ez a környéken a legolcsóbb,vagy még csolnokon szoktam 281-ért.

Link to comment
Megosztás:

330-as E85 árral senki nem fog azt tankolni... de ha csak 300 lenne, már akkor is a forgalom tetemes része elpártolna.

Belső körökben azt rebesgetik, hogy ezzel tisztában vannak a kúthálózatok üzemeltetői is, ezért ha nem is teljesen, de hajlandóak nagyrészt benyelni az áremelést. A busás haszon amivel eddig dolgoztak, kicsit kisebb lesz, de legalább van bevétel....

Link to comment
Megosztás:

A 12Ft-os eredeti törvénymódosítással valóvan így volna, a gyártó és a kutak meg tudnának ennek nagy részén osztozni.

Bár magát a versenyképességet és a befektetői morált már ez is nagyon rontja, illetve a gyártó mozgásterét is az árképzésben.

Viszont a 40Ft-os emelést nem tudják benyelni, nincs hova. Úgyhogy az sajnos megjelenik a kisker árban, ha megszavazzák.

A kormány leszarja, hogy ebbe ki rokkan bele, ki megy tönkre tőle, és hogy úgy alapból nagy kárt csinálnak ezzel az országnak,

és baromira lemaradunk szokás szerint Európától.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.