Zachi Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 No problem E85+HHO.... :D :D + LPG + hidrogén + elektro = total full hybrid Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 + LPG + hidrogén + elektro = total full hybrid +CNG :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Na holnap ezért is teletankolom a járgányt, ha már az egyik kúton 266.9 literje, amiből még lejön majd a opelklub kedvezmény... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Gondolom nem változik az ára gyakorlatban mert így is tetemes haszon van rajta. Voltam ma Daniéknál, jövőhéten megyek a 2.6 V6al is...esetleg oda tudnál jönni te is ? Csüt vagy péntek f4 körül... ezt majd előtte nap tudjuk megbeszélni, nem tudom még jövő héten melyik nap merre járok. hívj fel majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 http://www.etanolblog.hu/2011/06/mennyit-e...deki-adoja.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Fogyasztásom: 8,62 vegyesben. Lehetne jobb is, de nem olyan rossz ez... :D Ja és a debrecenieknek mondom, hogy a Kassai út elején lévő kútnál 266,9 az E85... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
system Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 majd átváltunk erre Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Fogyasztásom: 8,62 vegyesben. Lehetne jobb is, de nem olyan rossz ez... :D Ja és a debrecenieknek mondom, hogy a Kassai út elején lévő kútnál 266,9 az E85... :D Nekem is annyi, ha nem városban használom 1-2km-re. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Nekem is annyi, ha nem városban használom 1-2km-re. :D Hát olyankor nekem is tíz fölött van... :S Neked be van kapcsolva az ECO mód valamelyik fokozata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Neked be van kapcsolva az ECO mód valamelyik fokozata? Nincs! Tapasztalatom szerint így jobb a fogyi. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Nálam is ki van kapcsolva az eco mód és tényleg jobb lett a fogyi. Legutóbbi hosszútáv 3 órás araszolással lett 6.9 l/100km. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Mindegyikőtöknél műxik az ECO első fázis, csak a második van tiltva :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Én az ECO1 vagy ECO2 módra gondoltam. Azt tudom, hogy egy beépített megy alapból. :D (Megtanultam... :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Én az ECO1 vagy ECO2 módra gondoltam. Azt tudom, hogy egy beépített megy alapból. :D (Megtanultam... :D ) Az ECO=1 a második fázis régebbi verziója (kevesebb szempont szerint szabályoz), az ECO=2 pedig az újabb verziója. Az első fázist nem lehet állítani ill. tiltani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yoshi Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Az ECO=1 a második fázis régebbi verziója (kevesebb szempont szerint szabályoz), az ECO=2 pedig az újabb verziója. Az első fázist nem lehet állítani ill. tiltani. Melyik ez a beállítás és milyen értéken kellene állnia? :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Melyik ez a beállítás és milyen értéken kellene állnia? :-) ECO=1 vagy ECO=2, az ECO=0 pedig kikapcsolja... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Nálam ECO=0 van beállítva. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yoshi Elküldve Június9, 2011 Megoszt Elküldve Június9, 2011 A múlt héten vettem néhány új gyertyát, és úgy gondoltam, hogy mivel az etanol érzékeny a gyújtásra, ezért úgy gondoltam, milyen jó lesz, ha többpólusú gyertyával próbálkozom... Na most Z14XEP-hez való töbpólusú cucc nem volt, ezért ugyan olyan hőértékelle rendelkező másikat választottam... Ennek lehet most az az ereménye, hogy reggelenteelég sokat kell köszörülni ahhoz, hogy elinduljon az autó? Merthogy korábban az egypólusú cuccal nem volt ilyen probléma... Javasolt egyáltalán az ilyesmi? Vagy többpólusú gyertyával nem is érdemes próbálkozni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június9, 2011 Megoszt Elküldve Június9, 2011 Nem, nem javasolt. Gyári típusú gyertya kell bele, gyári pólusszámmal. A nagyobb pólusszám rosszabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Szombaton autókáztam, országúton 300 km 8,8-as átlaggal.. Nem rossz, annak a fényében, hogy 110-120-as átlag volt, néha agresszív gyorsításokkal. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Szombaton autókáztam, országúton 300 km 8,8-as átlaggal.. Nem rossz, annak a fényében, hogy 110-120-as átlag volt, néha agresszív gyorsításokkal. :D Inkább focizni járnál, fene a beledet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Inkább focizni járnál, fene a beledet. :D :D :D :P De ha messze van??? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 :D :D :D De ha messze van??? :P Akkor gyere gyalog. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Kollégám kérdezi, hogy 1.2-es Splash-al mik a tapasztalatok. Akár vegyesben akár átalakítóval. Gabi? Mackó? Bárki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Kollégám kérdezi, hogy 1.2-es Splash-al mik a tapasztalatok. Akár vegyesben akár átalakítóval. Gabi? Mackó? Bárki? Egy szomszédos emberke éppen mostanság rakott egy E85power kitet ilyenbe, nem tudom azóta mennyi tapasztalata van... az első tapasztalatait megírta a http://e85power.hu fórumon az "E85power kitet használok" topicban a használati tapasztalatoknál. Suzukikkal úgy ánblokkk jók a tapasztalatok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts