Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

A legjobb, E85 Power :-) A gyertyákban nincsen több mint 10 000 Km, mivel az utolsó olajcserénél lettek beépítve.

Ebben az esetben ezt a finomállítást Budaörsön el tudom végezni, vagy a beszerelő műhelyben, ahol szerelték.

De ha van notid, akár Te is meg tudod tenni (log mentés után azt átküldöd, én pedig megmondom mit mire kell állítani).

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Ebben az esetben ezt a finomállítást Budaörsön el tudom végezni, vagy a beszerelő műhelyben, ahol szerelték.

De ha van notid, akár Te is meg tudod tenni (log mentés után azt átküldöd, én pedig megmondom mit mire kell állítani).

Szia!

Készítettem egy Logot, meg tudnád nézni, mi lehet a probléma?

Hova küldhetem?

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Gabi!

Mitől lehet, hogy most többet eszik a kocsi a megszokottnál?

10 alá sehogy se tudok menni, majdnem több a fogyim, mint télen volt, pedig a távok ugyanazok. Mitől lehet ez? (no légkondi és egyéb dolgok)

Lehet, hogy az alufelni miatt nőtt a fogyasztás?

Link to comment
Megosztás:

Amikor teletankolom az autót kb. 9-10 liter E85 is megy bele. Semmi baj nincs is vele, csináltam tavaly is, benzinszűrő csere már megvolt tavaly, de most tavasszal azt vettem észre, hogy 80-at fixen tartva meg-meg torpan az autó. Nem egyszer, nem kétszer hanem sokszor egymás után.

Kimászkáltam belőle amennyire tudtam, rátankoltam kb 12-14 liter sima 95-öt és ezzel nem jelentkezett.

Mi lehet? A gyertyában van kb 20e km, vagy még annál is kevesebb....

:D :D

Link to comment
Megosztás:

Amikor teletankolom az autót kb. 9-10 liter E85 is megy bele. Semmi baj nincs is vele, csináltam tavaly is, benzinszűrő csere már megvolt tavaly, de most tavasszal azt vettem észre, hogy 80-at fixen tartva meg-meg torpan az autó. Nem egyszer, nem kétszer hanem sokszor egymás után.

Kimászkáltam belőle amennyire tudtam, rátankoltam kb 12-14 liter sima 95-öt és ezzel nem jelentkezett.

Mi lehet? A gyertyában van kb 20e km, vagy még annál is kevesebb....

:D :D

Mennyit használod városon kívül?

Link to comment
Megosztás:

Mennyit használod városon kívül?

Szinte semennyit :D

De a különbség szemmel jól látható volt: ugyanazon az útszakaszon (Dunaharaszti -> Bp M0 felé) szesszel csinálta, szesz nélkül 3 héttel később nem.

(szeszes tankolást többször is csináltam, és többször is észrevettem ezt a jelenséget)

Link to comment
Megosztás:

Szinte semennyit :D

De a különbség szemmel jól látható volt: ugyanazon az útszakaszon (Dunaharaszti -> Bp M0 felé) szesszel csinálta, szesz nélkül 3 héttel később nem.

(szeszes tankolást többször is csináltam, és többször is észrevettem ezt a jelenséget)

Tessék megküldeni egy hosszútávon és nem lesz gond szvsz. :D

Link to comment
Megosztás:

Amikor teletankolom az autót kb. 9-10 liter E85 is megy bele. Semmi baj nincs is vele, csináltam tavaly is, benzinszűrő csere már megvolt tavaly, de most tavasszal azt vettem észre, hogy 80-at fixen tartva meg-meg torpan az autó. Nem egyszer, nem kétszer hanem sokszor egymás után.

Kimászkáltam belőle amennyire tudtam, rátankoltam kb 12-14 liter sima 95-öt és ezzel nem jelentkezett.

Mi lehet? A gyertyában van kb 20e km, vagy még annál is kevesebb....

gyújtáskábelekkel kezdeném, mert ez gyújtáshibának tűnik szerintem. gyertyák gyáriak? etanollal marginálisabbak a gyújtási rendszer gyengeségei, jobban előjönnek.

Link to comment
Megosztás:

Mitől lehet, hogy most többet eszik a kocsi a megszokottnál?

10 alá sehogy se tudok menni, majdnem több a fogyim, mint télen volt, pedig a távok ugyanazok. Mitől lehet ez? (no légkondi és egyéb dolgok)

Lehet, hogy az alufelni miatt nőtt a fogyasztás?

Ha szélesebb ill. újabb vagy puhább keverékű a gumi, akkor attól biztosan nő a fogyasztás is. Nekem is téli-nyári fogyasztásom nagyjából

hasonló, mert 195-ről 225-re váltok, és néha légkondi is használva van.

Link to comment
Megosztás:

Ha szélesebb ill. újabb vagy puhább keverékű a gumi, akkor attól biztosan nő a fogyasztás is. Nekem is téli-nyári fogyasztásom nagyjából

hasonló, mert 195-ről 225-re váltok, és néha légkondi is használva van.

185-205.. nem olyan radikális váltás...

Link to comment
Megosztás:

gyújtáskábelekkel kezdeném, mert ez gyújtáshibának tűnik szerintem. gyertyák gyáriak? etanollal marginálisabbak a gyújtási rendszer gyengeségei, jobban előjönnek.

Gyertyák gyáriak. Én is gyertyában reménykedtem, vagy kábelben, de látszik, hogy sima benzinnel nem csinálja.

Most hétvégén is megnézem mit mutat, most tankoltam sima benzint.

Link to comment
Megosztás:

Gyertyák gyáriak. Én is gyertyában reménykedtem, vagy kábelben, de látszik, hogy sima benzinnel nem csinálja.

Most hétvégén is megnézem mit mutat, most tankoltam sima benzint.

Azt írta előbb Gabi hogy lehetséges hogy benzinnel is meg vannak ezek a problémák, csak etanollal jobban előjönnek. :D

Link to comment
Megosztás:

másik még talán lehet az, hogy a nagyobb melegben nem megy olyan jól az autó, talán jobban nyomod neki :D

mondjuk az 1.8 motortól nem rossz a 10 környéki etanolos fogyasztás vegyesben B)

Sőt, inkább városban megyek. :D Akkor megnyugszom, egyébként meg tolom neki rendesen, ez tény :)

Link to comment
Megosztás:

Gyertyák gyáriak. Én is gyertyában reménykedtem, vagy kábelben, de látszik, hogy sima benzinnel nem csinálja.

Most hétvégén is megnézem mit mutat, most tankoltam sima benzint.

Ha etanol van benne, akkor tedd fel 2000-2500 fordulatra üresjáratban, és hallgasd, hogy teljesen sima a járás, vagy néha

van egy-egy kis bebuffogás. Ha van néha ez, akkor biztosan gyújtás gyengeség (benzinnél nem feltétlen jelentkezik, vagy

kisebb mértékben).

Link to comment
Megosztás:

Ha etanol van benne, akkor tedd fel 2000-2500 fordulatra üresjáratban, és hallgasd, hogy teljesen sima a járás, vagy néha

van egy-egy kis bebuffogás. Ha van néha ez, akkor biztosan gyújtás gyengeség (benzinnél nem feltétlen jelentkezik, vagy

kisebb mértékben).

Tapasztalatom szerint a gyújtás gond hirtelen gyorsításnál jön ki a legjobban.

3.-ban 1000-ről hirtelen padló, ha büffen, torpan, akkor egyértelmű a hiba.

Nekem a sok várositól jelentekezett, de vadkert oda vissza megszüntette.

Gabi.

Udinál és nálam is tapasztalni pici bizonytalanságot meleg indításnál, az első gázfröccsig egyenetlen járás.

Lehet túldúsítunk? :D

Link to comment
Megosztás:

Astránál hidegen olyan mintha valami sport vezérműtengely lenne benne :D amúgy minden ok vele. túldúsít ? Az omegában meg a klíma bekapcsolásával eltűnt a hibakód :D

Lehet hogy a COLD érték kicsit magasabb mint kéne. De ha csak pár mp-ig dadogós vagy bizonytalan, az reális, akkor nem érdemes hozzányúlni.

Link to comment
Megosztás:

Lenne pár kérdés:

- A melegindítási dúsítás milyen hőfoktartományban érvényesül?

- A növelt dúsítás meddig és milyen hőfoktartományban megy?

Tegnap volt olyan gondom, hogy meleg mocinál nem indult be normálisan csak alig forgott gázadásra leállt, bekajált és csak padlógázzal volt hajlandó beindulni. :D

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.