cserbinszky Elküldve Április13, 2011 Megoszt Elküldve Április13, 2011 Helló!!! Küldtem logot.A sebességjelet sikerült beállítanom.A fogyasztási adatok amit mutat a progi pontatlanok.Erre vmi ötlet?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Küldtem logot.A sebességjelet sikerült beállítanom.A fogyasztási adatok amit mutat a progi pontatlanok.Erre vmi ötlet?? Na majd várom az újabb logot, ha sikerült javítani a tápbekötést. A fogyasztási adatok mérését a CSETCCM paraméterrel tudod beállítani (kézikönyvben leírva). Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 300 km-re 35 liter...:D Lehet, hogy sok egy kicsit? Bár 120 km országút volt benne, a többi városi közlekedés, ahol a 10 km-es táv volt a leghosszabb egyidejű menetben... Egyébként meg hibamentes a működése. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 300 km-re 35 liter...:) Lehet, hogy sok egy kicsit? Bár 120 km országút volt benne, a többi városi közlekedés, ahol a 10 km-es táv volt a leghosszabb egyidejű menetben... Egyébként meg hibamentes a működése. :D Nekem 320Km-re 30l. Szinte full város, 2-3 km-es távokkal. Ha azt veszem, hogy ennek a mocinak bengából is 10lityi a városija, jó ez. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Nekem 320Km-re 30l. Szinte full város, 2-3 km-es távokkal. Ha azt veszem, hogy ennek a mocinak bengából is 10lityi a városija, jó ez. B) Szerintem ez az ACDelco lambda-szonda nem az igazi... A végén felidegel és veszek egy csergőset... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Visszakötöttem ma az omegába a noname átalakítót. Gyújtás gondok voltak télen azért lett kikötve mert azt hitték az átalakító miatt van. Most meglátjuk majd. Ami érdekes hogy levettem az átalakító fedelét és alatta van két csavar mit lehet állítani. Piros : mixture Kék : colomaster ( vagy valami ilyesmi) Egy kis ábra is volt hogy kell állnia a csavaroknak. Látott már valaki ilyet ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Rájöttem B) Az átlalkító Power Tuning lehet és az egyik potméter a hidegindítás a másik meg a keverékarány...a lambda értéket figyelve kéne beállítani... Itt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gboy Elküldve Április21, 2011 Megoszt Elküldve Április21, 2011 "Flexmaster ecotune"-nal van valakinek tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április21, 2011 Megoszt Elküldve Április21, 2011 "Flexmaster ecotune"-nal van valakinek tapasztalata? Ne higyj el mindent, amit mondanak róla B) hunflex szintű technika, semmi extra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gboy Elküldve Április21, 2011 Megoszt Elküldve Április21, 2011 Ne higyj el mindent, amit mondanak róla B) hunflex szintű technika, semmi extra. Akkor ezt se ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április21, 2011 Megoszt Elküldve Április21, 2011 Akkor ezt se ? B) Végülis így is értelmezhető :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április22, 2011 Megoszt Elküldve Április22, 2011 Ma reggel rádugtam egy laptopot a gépezetre és ellenőriztem az új lambda-szondát. Eddig jól alakul... B) Valamint próbálgattam helyben az ECO módokat. ECO1-nél, mikor leszalad a dúsítás, kicsit egyenetlenebben kezd járni a motor. Ha visszatolja a dúsítást, akkor újra simán jár. ECO2-nél szintén ez a helyzet. Ebből kiindulva inkább kikapcsoltam az ECO módot. Gábor, este teszek fel 3 LOGot. Megnéznéd majd? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április22, 2011 Megoszt Elküldve Április22, 2011 Ok, várom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április22, 2011 Megoszt Elküldve Április22, 2011 Ok, várom. Na itten vannak a fájlok! Sajnos csak kettő sikerült. Az első, normál, nem sikerült... B) ECO1 ECO2 Nem túl hosszúak, tudom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április22, 2011 Megoszt Elküldve Április22, 2011 Nem túl hosszúak, tudom... na akkor ezeket küldd email-en, mert nem műxik nálam most ez a letöltős cuccos. meg legközelebb is inkább mélben a logot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Na a hétvégén volt egy hosszútáv-futás a verdával. Az eredmények eléggé érdekesek számomra. Szombaton Db-Bp távon 9,2-őt evett a kocsi 100 km-enként. Valahol Monor környékén megtankoltam, és ott számoltam ki a fogyit. Majd 50 km Bp-i forgalom után irány hazafelé és itthon újra számoltam egy fogyit, de már csak 8,2-őt evett. :D Ezek szerint amivel felfelé mentem üzemanyag, kicsit rosszabb minőségű volt, mint amivel hazafelé jöttem. Mert sem a vezetési stílusom sem pedig a terhelés nem változott. Szóval, szerintem csak van különbség bizonyos kutak vizezési kedve között... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 És az előtte levő tankolásban nem volt több városi rövidebb menet még Debrecenben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 És az előtte levő tankolásban nem volt több városi rövidebb menet még Debrecenben? De. Kb 10 km... B) Az útvonal így jött ki: Nyíradony(tankolás) =>Debrecen=>Berettyóújfalu=>Püspökladány=>Monor(tankolás) Hazafelé: Monor(tankolás)=>Bp(karisztolás)=>Püspökladány=>Berettyóújfalu=>Debrecen itt is mentem 300 km-t és még a mutató nem érte el a 25 vonalat. Ez tapasztalataim szerint kb 8-8,5 fogyi... Oda vissza 90-100-as tempóval. Nem voltam sportos kedvemben... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 De. Kb 10 km... B) Az útvonal így jött ki: Nyíradony(tankolás) =>Debrecen=>Berettyóújfalu=>Püspökladány=>Monor(tankolás) Hazafelé: Monor(tankolás)=>Bp(karisztolás)=>Püspökladány=>Berettyóújfalu=>Debrecen itt is mentem 300 km-t és még a mutató nem érte el a 25 vonalat. Ez tapasztalataim szerint kb 8-8,5 fogyi... Oda vissza 90-100-as tempóval. Nem voltam sportos kedvemben... :D Ja hogy még nem tankoltál, csak mutató szerint nézed... hát abban ne bízz :) Közel sem pontos az a mutató, úgyhogy majd ha visszatankolsz, akkor számolj :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Gábor! A gyári BC pill fogyasztási része elvileg injektor nyitási időt figyel. Hova kell kötni, hogy pontos értéket mutasson? A kütyü elé vagy után? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 gyári BC pill fogyasztási része elvileg injektor nyitási időt figyel. Hova kell kötni, hogy pontos értéket mutasson? A kütyü elé vagy után? Utána. Persze még igényel majd némi utánállítást/pontosítást is valószínűleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Utána. Persze még igényel majd némi utánállítást/pontosítást is valószínűleg. Mit hova Megvan a megoldás ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Utána. Persze még igényel majd némi utánállítást/pontosítást is valószínűleg. Az mindegy melyik injektorra kötöm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Jah, bocs, egymás mellé beszéltünk B) Nem a gyári BC-re gondoltam, hanem a sajátra :D Gyári BC-t nem tudsz injektorra kötni, csak a motorvezérlőre, és az nem lesz pontos átalakítás után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Jah, bocs, egymás mellé beszéltünk :D Nem a gyári BC-re gondoltam, hanem a sajátra :) Gyári BC-t nem tudsz injektorra kötni, csak a motorvezérlőre, és az nem lesz pontos átalakítás után. :( Semmi átalakítással sem? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts