Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Küldtem logot.A sebességjelet sikerült beállítanom.A fogyasztási adatok amit mutat a progi pontatlanok.Erre vmi ötlet??

Na majd várom az újabb logot, ha sikerült javítani a tápbekötést. A fogyasztási adatok mérését a CSETCCM paraméterrel tudod beállítani (kézikönyvben leírva).

Elküldve

300 km-re 35 liter...:D Lehet, hogy sok egy kicsit? Bár 120 km országút volt benne, a többi városi közlekedés, ahol a 10 km-es táv volt a leghosszabb egyidejű menetben...

Egyébként meg hibamentes a működése. B)

Elküldve
300 km-re 35 liter...:) Lehet, hogy sok egy kicsit? Bár 120 km országút volt benne, a többi városi közlekedés, ahol a 10 km-es táv volt a leghosszabb egyidejű menetben...

Egyébként meg hibamentes a működése. :D

Nekem 320Km-re 30l. Szinte full város, 2-3 km-es távokkal.

Ha azt veszem, hogy ennek a mocinak bengából is 10lityi a városija, jó ez. B)

Elküldve
Nekem 320Km-re 30l. Szinte full város, 2-3 km-es távokkal.

Ha azt veszem, hogy ennek a mocinak bengából is 10lityi a városija, jó ez. B)

Szerintem ez az ACDelco lambda-szonda nem az igazi...

A végén felidegel és veszek egy csergőset... :D

Elküldve

Visszakötöttem ma az omegába a noname átalakítót. Gyújtás gondok voltak télen azért lett kikötve mert azt hitték az átalakító miatt van. Most meglátjuk majd.

Ami érdekes hogy levettem az átalakító fedelét és alatta van két csavar mit lehet állítani.

Piros : mixture

Kék : colomaster ( vagy valami ilyesmi)

Egy kis ábra is volt hogy kell állnia a csavaroknak. Látott már valaki ilyet ?

Elküldve

Rájöttem B) Az átlalkító Power Tuning lehet és az egyik potméter a hidegindítás a másik meg a keverékarány...a lambda értéket figyelve kéne beállítani...

Itt

Elküldve

Ma reggel rádugtam egy laptopot a gépezetre és ellenőriztem az új lambda-szondát.

Eddig jól alakul... B)

Valamint próbálgattam helyben az ECO módokat.

ECO1-nél, mikor leszalad a dúsítás, kicsit egyenetlenebben kezd járni a motor. Ha visszatolja a dúsítást, akkor újra simán jár.

ECO2-nél szintén ez a helyzet. Ebből kiindulva inkább kikapcsoltam az ECO módot.

Gábor, este teszek fel 3 LOGot. Megnéznéd majd? Előre is köszi!

Elküldve
Nem túl hosszúak, tudom...

na akkor ezeket küldd email-en, mert nem műxik nálam most ez a letöltős cuccos. meg legközelebb is inkább mélben a logot.

Elküldve

Na a hétvégén volt egy hosszútáv-futás a verdával.

Az eredmények eléggé érdekesek számomra.

Szombaton Db-Bp távon 9,2-őt evett a kocsi 100 km-enként. Valahol Monor környékén megtankoltam, és ott számoltam ki a fogyit. Majd 50 km Bp-i forgalom után irány hazafelé és itthon újra számoltam egy fogyit, de már csak 8,2-őt evett. :D

Ezek szerint amivel felfelé mentem üzemanyag, kicsit rosszabb minőségű volt, mint amivel hazafelé jöttem. Mert sem a vezetési stílusom sem pedig a terhelés nem változott.

Szóval, szerintem csak van különbség bizonyos kutak vizezési kedve között... B)

Elküldve
És az előtte levő tankolásban nem volt több városi rövidebb menet még Debrecenben?

De. Kb 10 km...

B)

Az útvonal így jött ki:

Nyíradony(tankolás) =>Debrecen=>Berettyóújfalu=>Püspökladány=>Monor(tankolás)

Hazafelé:

Monor(tankolás)=>Bp(karisztolás)=>Püspökladány=>Berettyóújfalu=>Debrecen

itt is mentem 300 km-t és még a mutató nem érte el a 25 vonalat. Ez tapasztalataim szerint kb 8-8,5 fogyi...

Oda vissza 90-100-as tempóval. Nem voltam sportos kedvemben... :D

Elküldve
De. Kb 10 km...

B)

Az útvonal így jött ki:

Nyíradony(tankolás) =>Debrecen=>Berettyóújfalu=>Püspökladány=>Monor(tankolás)

Hazafelé:

Monor(tankolás)=>Bp(karisztolás)=>Püspökladány=>Berettyóújfalu=>Debrecen

itt is mentem 300 km-t és még a mutató nem érte el a 25 vonalat. Ez tapasztalataim szerint kb 8-8,5 fogyi...

Oda vissza 90-100-as tempóval. Nem voltam sportos kedvemben... :D

Ja hogy még nem tankoltál, csak mutató szerint nézed... hát abban ne bízz :) Közel sem pontos az a mutató,

úgyhogy majd ha visszatankolsz, akkor számolj :(

Elküldve

Gábor!

A gyári BC pill fogyasztási része elvileg injektor nyitási időt figyel.

Hova kell kötni, hogy pontos értéket mutasson?

A kütyü elé vagy után?

Elküldve
gyári BC pill fogyasztási része elvileg injektor nyitási időt figyel.

Hova kell kötni, hogy pontos értéket mutasson?

A kütyü elé vagy után?

Utána. Persze még igényel majd némi utánállítást/pontosítást is valószínűleg.

Elküldve

Jah, bocs, egymás mellé beszéltünk B) Nem a gyári BC-re gondoltam, hanem a sajátra :D Gyári BC-t nem tudsz injektorra kötni, csak a motorvezérlőre,

és az nem lesz pontos átalakítás után.

Elküldve
Jah, bocs, egymás mellé beszéltünk :D Nem a gyári BC-re gondoltam, hanem a sajátra :) Gyári BC-t nem tudsz injektorra kötni, csak a motorvezérlőre,

és az nem lesz pontos átalakítás után.

:(

Semmi átalakítással sem? B)




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.