redline Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 A félmillió tonna az pont félmillió tonnával több mint kellene. Vannak (valamilyen szinten) alternatívák: energianövények, nádak, élelmiszeripari selejtek, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Itt vannak a képek az új lambda-szondáról: A beépítés sztem vagy vasárnapra, vagy hétfőre tevődik át... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 A félmillió tonna az pont félmillió tonnával több mint kellene. Vannak (valamilyen szinten) alternatívák: energianövények, nádak, élelmiszeripari selejtek, stb. Nem tudom feltűnt-e, hogy feleslegről beszélünk <_< Magyarországon még mindig az a helyzet, hogy sokan kukoricával fűtenek, mert rajtuk marad. Persze, vannak a második generációs eljárások, de amíg itt a relatíve olcsó felesleg a kukoricából, és az bőven elég az etanoligény fedezésére, addig nem túl életképes befektetés az ilyen új üzem. 55e Ft környéke mostanság a szerződött beszállítói ár tonnánként, ebből közel félezer liter etanol készül, persze még némi energia és munkaerő befektetés árán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Na végül is úgy döntöttem, hogy ma beletekerem azt a szondát. A log alapján én nem vagyok elájulva tőle. Nagyon összevissza ugrál a szerencsétlen... <_< Gábor! Rá tudnál pillantani egy pöppet a LOGra? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Gábor! Rá tudnál pillantani egy pöppet a LOGra? Előre is köszi! Szerintem nagyjából jó... LAM érték is kb így jó ahogy van. Viszont kérdésem, hogy most totál tisztán E85 volt benne a log készítés alatt? Mert ha igen, akkor CSETONTIMEREF=29 beállítás kellene. Ha volt benne valamennyi benzin, akkor nemszótam <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március31, 2011 Megoszt Elküldve Március31, 2011 Szerintem nagyjából jó... LAM érték is kb így jó ahogy van. Viszont kérdésem, hogy most totál tisztán E85 volt benne a log készítés alatt? Mert ha igen, akkor CSETONTIMEREF=29 beállítás kellene. Ha volt benne valamennyi benzin, akkor nemszótam <_< Öö 2009. augusztus óta nem volt benn benzin, csak annyi, amennyi az E85ben van. :angry: Akkor majd átállítom! Mondjuk nekem is feltűnt, hogy log készítés közben váltogatta a "kevert" és "E85" feliratot... Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grünypower Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Sziasztok. Ma tankoltam, (a fogyasztás 7.5 ) remélem a jobb idő miatt lesz ez még jobb is. Egy kis videó Hali. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Sziasztok. Ma tankoltam, (a fogyasztás 7.5 ) remélem a jobb idő miatt lesz ez még jobb is. Egy kis videó Hali. <_< Üdv, esetleg valami hátulütője van neki? Hidegindítás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grünypower Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Eddig még gond nélkül elindult,( 7 fok) de azért a bemelegedésnél érezni, hogy gyengébb a motor, nagyobb gáznál fullad. Mikor már közelít az üzemi hőfokhoz, akkor már jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dancsine Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Látom Ti már rendesen benne vagytok... Valaki számokkal /mondjuk %-ban/ ki tudná fejezni, hogy mennyivel nagyobb injektor kapacitás szükségeltetik E85nél ??? <_< de van még pár okos kérdésem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Látom Ti már rendesen benne vagytok... Valaki számokkal /mondjuk %-ban/ ki tudná fejezni, hogy mennyivel nagyobb injektor kapacitás szükségeltetik E85nél ??? Alapvetően normál felhasználási módban elég a gyári konfigban levő injektor. Ha sport felhasználású az autó, vagy írt ECU-ja van, akkor azzal kell számolni, hogy teljes terhelésnél az optimális teljesítmény kinyeréséhez 32-34% többlet kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Alapvetően normál felhasználási módban elég a gyári konfigban levő injektor. Ha sport felhasználású az autó, vagy írt ECU-ja van, akkor azzal kell számolni, hogy teljes terhelésnél az optimális teljesítmény kinyeréséhez 32-34% többlet kell. Megvolt ma a zöldkártya, nem kaptunk róla lapot. <_< Nem engedték lefényképezni sem. Köv héten a benti géppel csinálunk méréseket Udival majd. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április2, 2011 Megoszt Elküldve Április2, 2011 Megvolt ma a zöldkártya, nem kaptunk róla lapot. :angry: Nem engedték lefényképezni sem. Köv héten a benti géppel csinálunk méréseket Udival majd. :P Mit tud a benti gép? <_< CO, NOx, HC is? Esetleg PM10? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április2, 2011 Megoszt Elküldve Április2, 2011 Mit tud a benti gép? :angry: CO, NOx, HC is? Esetleg PM10? CO,CO2,NO,O2 és aszem lambda. Valami olasz kütyü, olyan mint egy pénztárgép! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gboy Elküldve Április3, 2011 Megoszt Elküldve Április3, 2011 Pénteken fizu és végre be tudok ruházni egy E85power-re. <_< Sok érvet és ellenérvet olvastam (gázzal szemben is), de csak megerősödött a vágy az etanolos átalakításra :angry: Astra G z12xe-nél nincs semmi komplikáció ugye? úgy hallottam a twinportosokba nehezebb beépíteni. Hova érdemes beszerelni? A motortérben a biztosítéktartó dobozban van egy kis hely, oda meg közel van a vakdugó az USB kábel bevezetéséhez az utastérbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április3, 2011 Megoszt Elküldve Április3, 2011 Z12XE-nél nincs semmi különösebb komplikáció, viszont ha jól emlékszem nem csak az ECO=0 beállítás kell neki (ECO második fázisának tiltása), hanem az injparam értékeken is emelni kell. A biztosítékdobozban a relék alá elfér, ha egyről beszélünk. Saját beszerelés lesz? Beépítés után ha beállítottad, tudsz küldeni logot ellenőrzésre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gboy Elküldve Április3, 2011 Megoszt Elküldve Április3, 2011 Z12XE-nél nincs semmi különösebb komplikáció, viszont ha jól emlékszem nem csak az ECO=0 beállítás kell neki (ECO második fázisának tiltása), hanem az injparam értékeken is emelni kell. A biztosítékdobozban a relék alá elfér, ha egyről beszélünk. Saját beszerelés lesz? Beépítés után ha beállítottad, tudsz küldeni logot ellenőrzésre. Igen elírtam, nem biztosíték, hanem relédoboz, látszik vasárnap van :angry: saját beépítés lesz, majd elővadászom a kapcs.rajzot. Köszönöm, majd megy a log. Tegnap tankoltam egy kis etanolt a benzinhez és a kecskeméti Agipnál 88 Ft-tal olcsóbb csak az etanol (285Ft), mint a 95-ös <_< Az ok, hogy az E85-ben is van benzin, de az nem világos miért kell olyan mértékben emelni, mint a benzint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Április3, 2011 Megoszt Elküldve Április3, 2011 Ha elakadsz a beszereléssel a kecskeméti szekcióban lévő etanolos cartársak szívesen segítenek. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április3, 2011 Megoszt Elküldve Április3, 2011 Tegnap tankoltam egy kis etanolt a benzinhez és a kecskeméti Agipnál 88 Ft-tal olcsóbb csak az etanol (285Ft), mint a 95-ös <_< Az ok, hogy az E85-ben is van benzin, de az nem világos miért kell olyan mértékben emelni, mint a benzint. Nem feltétlenül kell a drágább Agip kutakon tankolni, de egyébként kapsz az átalakítóhoz egy kedvezménykártyát, amivel ott is 5Ft-tal olcsóbban tudsz tankolni :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tacso Elküldve Április6, 2011 Megoszt Elküldve Április6, 2011 Igen elírtam, nem biztosíték, hanem relédoboz, látszik vasárnap van :D saját beépítés lesz, majd elővadászom a kapcs.rajzot. Köszönöm, majd megy a log. Tegnap tankoltam egy kis etanolt a benzinhez és a kecskeméti Agipnál 88 Ft-tal olcsóbb csak az etanol (285Ft), mint a 95-ös B) Az ok, hogy az E85-ben is van benzin, de az nem világos miért kell olyan mértékben emelni, mint a benzint. Szia! Én is Z12Xe G Astrával használom az átalakítót. Teljesen korrektül működik a cucc, nincs komplikáció, úgyhogy megnyugodhatsz. Kellett egy kis finomhangolás, de most már tökéletes. Azt hiszem a teljesítmény növekedés tetszeni fog és a fogyasztás sem alakul rosszul. Beszerelést szerintem jobb ha szerelőre bízod, ha nem vagy biztos a dolgodban (a tűzfal környékén is kell forrasztani), Törökbálinton jól dolgoztak a srácok (2óra alatt bekerült a kütyü), és Gábor (Opel16v) is nagyon korrekt és segítőkész volt a finomhangolások során. Csak ajánlani tudom Őket! Üdv.: Tacso Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bencepappa Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 Gábor ha tudsz nézz rá a LOGomra. Dani hozott nekem egy új szondát, hátha valamit állítani kell. Köszi! Amúgy megtaláltam a VIZSGALAPOMAT tisztán etanollal. Na én ezért is szeretem az E85Powert! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 Gábor ha tudsz nézz rá a LOGomra. Dani hozott nekem egy új szondát, hátha valamit állítani kell. Köszi! Amúgy megtaláltam a VIZSGALAPOMAT tisztán etanollal. Na én ezért is szeretem az E85Powert! CSETLAM=152,60 kb ez kéne szerintem. A vizsgálaton csak E85 volt benne? mert ahhoz viszont magas a CO, nulla szokott lenni mindenkinek (valszeg ebben az esetben a katalizátor halott, vagy a gyújtás nem tökéletes). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Április13, 2011 Megoszt Elküldve Április13, 2011 Skacok, használja már valaki 2.2 (Z22SE) ben? Nagyon mozgat a téma! Érdekelne a személyes tapasztalat. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bencepappa Elküldve Április13, 2011 Megoszt Elküldve Április13, 2011 CSETLAM=152,60 kb ez kéne szerintem. A vizsgálaton csak E85 volt benne? mert ahhoz viszont magas a CO, nulla szokott lenni mindenkinek (valszeg ebben az esetben a katalizátor halott, vagy a gyújtás nem tökéletes). Nagyon köszönöm, beállítottam! Amúgy a katalizátor tuti hogy halott mivel egyidős a géppel és a kilométereivel ami karácsonykor jubilált pont fél millió :D A gyujtásomat hogy lehetne lecsekkolni? B) lassan megcsinálom az összesítést amióta benn a kütyü és leírom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április13, 2011 Megoszt Elküldve Április13, 2011 Nagyon köszönöm, beállítottam! Amúgy a katalizátor tuti hogy halott mivel egyidős a géppel és a kilométereivel ami karácsonykor jubilált pont fél millió :D A gyujtásomat hogy lehetne lecsekkolni? B) lassan megcsinálom az összesítést amióta benn a kütyü és leírom! Halott katalizátor mellett érthető ez a CO érték, benzinnel akkor át sem ment volna a vizsgán. Gyújtást lehet fülre is ellenőrizni, ha már nagyon rossz, akkor emelt üresjáratnál néha hallani is lehet hogy bebuffog néha. Meg lehet mérni a gyújtókábeleket pl. Gyertyákat meg 30-40e km-ként kell cserélni max. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts