mackosajt Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 LPG: vizsgára nem kell beszerezni mindig minden alkalommal igazolást a gázos cuccok megfelelő állapotáról? Mintha lenne ilyen tétel is a költségek közt. Meg mintha a tartályoknak lenne emlékeim szerint valamiféle időbeli érték megadva, hogy mennyi ideig használhatóak. Vagy tévedek? Mellékesen kollégám gyári gázos Skodát vett, km költsége alacsony, de szív vele, mint a torkosborz.
pszilaj Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Van a g astra alatt ilyen, onnan jött át a mester engem szapulni! <_< Van az F Astra topikban is... :angry:
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 LPG: vizsgára nem kell beszerezni mindig minden alkalommal igazolást a gázos cuccok megfelelő állapotáról? Mintha lenne ilyen tétel is a költségek közt. Meg mintha a tartályoknak lenne emlékeim szerint valamiféle időbeli érték megadva, hogy mennyi ideig használhatóak. Vagy tévedek? Ezekről már mély hallgatás van... :angry: Rajz úrhoz kérdés: Egy sugárhajtóműben mit alakítanak át a feles üzemhez? <_<
uhuhu Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Srácok, eltüntettem magam ebből a topikból. További minden jót! <_<
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Srácok, eltüntettem magam ebből a topikból. További minden jót! :angry: Mint az óvodában, komolyan mondom! <_< :P
Gabo Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Rajz úrhoz kérdés: Egy sugárhajtóműben mit alakítanak át a feles üzemhez? <_< Úrhoz?... Akkor tuti nem tőlem kérdezed ügye? ... :P :angry: Legjobb tudomásom szerint csak a tüzelőanyag elosztáshoz nyúltak, (jobb-bal szárnytartályok közötti transzfert kiiktatva), illetve a EEC-t (ECU) módosították. Biztos információm nincsen sajna, ha lesz megosztom, bár mivel már nem Lufis vagyok, lehet egy újságíró hamarabb megkapja a választ mint én. Esetleg a tüzelőanyag nyomás által szabályozott berendezéseknél képzelhető el módosítás a viszkozitás megváltozása miatt, de nem tartom valószínűleg egy 50-50 es üzemnél. Valószínűtlennek tartom, hogy pl fúvókákhoz hozzányúltak volna, mert különböző teljesítményeket leadó hajtóművek csak EEC-ben különböznek (illetve még abban sem, csak van egy "gyorsan" cserélhető "dugó" ami megmondja az EEC-nek, hogy épp milyen teljesítménnyel kell számolnia, dolgoznia), a tüzelőanyag szivattyúk alapban több nyálat tolnak a hajtómű felé - esetleg a teszt után lehetségesnek tartom, hogy kisebb módosítások lesznek a szivattyúkon a lerakódás (illetve azok feloldása), a jégképződés, esetleges nem tervezett kopások miatt. A fő probléma sztem az etanol vízmegkötő képessége lesz. Feltételezem a hajtómű egy V2500 as lesz, ez a hajtómű alapban sokkal finomabb paraméterekkel dolgozik, mint pl A CFM, ellenben sokkal érzékenyebb a környezeti változásokra, több olyan ismert hibajelenség van ami nem valódi hiba, csak bizonyos hőmérséklei és magassági használatkor jönnek elő. - múltkor ráfutottunk egy ilyenre :P
coupe Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Az a vicces az egészben,hogy senkinek sincs igaza <_< Ha valaki 3ft akar km-ként spórolni,akkor azt simán tudja ha oda figyel arra,hogy vezet.Ha erősebb autó kell,akkor erősebbet kell venni,mert ettől a plussz 1-3LE-t nem hiszem hogy bárki is észre veszi.Arról nem beszélve,hogy mindkettő esetében be kell invesztálni,úgy hogy azt se tudjuk mi lesz holnap,nem hogy 1 évre előre tervezzünk.És lássuk be sokkal többet nem ér ettől senkinek sem az autója,talán hamarabb elviszik(de ezt is kétlem) A megoldás a benzin,és a dízel autó,ezek így vannak kitalálva indulnak reggel és biztos elmennek 300e km-t. Az etanolnak,és a gáznak is rengeteg hátránya van.... Persze tudom hogy nincs igazam :angry: ,de attól még leírom :P Talán amiben látnék fantáziát,az a hidrogén generátor,föleg hogy az tényleg LE növekedéssel jár,de ez még itthon eléggé gyerekcipőbe jár.Meg kellene valaki,akinek a kocsijában benne van és ki lehet próbálni,mert ennek is az ára 100e forint felett van.
coupe Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Ha valaki sokat akar spórolni,vegyen robogót.Na azzal tényleg lehet pénzt spórolni <_< :angry:
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Ha valaki sokat akar spórolni,vegyen robogót.Na azzal tényleg lehet pénzt spórolni <_< :angry: Ezt Ákosnak mond! :P
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Van neki :P <_< Akkor meg nem értem! Azon elfér egy gázpalack gumipókkal! :angry:
coupe Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Akkor meg nem értem! Azon elfér egy gázpalack gumipókkal! <_< Mint a corsában a kukorica? :angry: :P :P :P
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Mint a corsában a kukorica? <_< :angry: :P :P Tudod milyen rohadt nehéz betömködni a csutkákat a tankajtón? :P
coupe Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Tudod milyen rohadt nehéz betömködni a csutkákat a tankajtón? :P Van róla sejtésem :P Dízelbe biztos könnyebben menne bele <_< :angry: :P :P
mackosajt Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Ha valaki sokat akar spórolni,vegyen robogót.Na azzal tényleg lehet pénzt spórolni :angry: :P bicikli+dongó motor 2 lityi/100 km, és még pedál is van, ha kedved szottyan 0 emimssziózni. <_<
zotya975 Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 Tudod milyen rohadt nehéz betömködni a csutkákat a tankajtón? :angry: De hüle vagy! <_< Előtte le kell morzsolni ! :P :P
Udi Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 Holnap töltök már fel pár képet kb. 3 év etanol használat után hogy nézett ki a hengerfej, szelepek, dugók. <_<
pszilaj Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 bicikli+dongó motor 2 lityi/100 km, és még pedál is van, ha kedved szottyan 0 emimssziózni. <_< Esetleg villanybicikli és tényleg nulla emisszió lesz...kivéve ha csilisbabot eszik a sofőr! :angry: :P
pszilaj Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 De hüle vagy! <_< Előtte le kell morzsolni ! :P :P Vagy csak egybe ledarálni és mehet is belefelé! :angry:
opel16v Elküldve Március27, 2011 Elküldve Március27, 2011 Ha valaki sokat akar spórolni,vegyen robogót.Na azzal tényleg lehet pénzt spórolni :angry: :P Ez nagy igazság <_< Egyetlen hátránya a nagyobb egészségügyi károsodás lehetősége, de időben és pénzben a legjobb megoldás a nagyobb városokban. Viszont rossz időben kifejezetten kellemetlen. Esetleg villanybicikli és tényleg nulla emisszió lesz...kivéve ha csilisbabot eszik a sofőr! :P :P Annak se nulla. A magyar áram mix sajna elég sok CO2 emisszióval rendelkezik, sok a hőerőművi kapacitás benne.
Udi Elküldve Március28, 2011 Elküldve Március28, 2011 Szombaton ugyanazt a hosszútávot 7.5 l/100 km fogyival sikerült megtennem. <_<
Tibcsyqe Elküldve Március28, 2011 Elküldve Március28, 2011 Sziasztok Ugye nem lesz baja a motornak?!!! Szombaton sikerült mellényulnom és E85 tankolnom:( Egy 10-esért belevágtam úgy 40 litert fáradt is voltam meg minden. Gondoltam mi baj lehet. Baj az lett! Másnap már csak a 13. inditásra pöffent be és csak dadogott én meg csak szidtam magam!! holnap megyek egy szerelőhöz és leengedem a tankból. még nem világít semm (kop-kop-kop),de én azt nem várom meg. aA fehérvári szervízben azt mondták hogy nem szab 95 nél gyengébbet mert az nem tesz jót neki. Ja a típus: 2007 esH astra kombi Z16LET 1.6 180LE turbó. Fájna a szívem ha megadná magát !( 6,5 milla volt )
Monof Elküldve Március28, 2011 Elküldve Március28, 2011 Sziasztok Ugye nem lesz baja a motornak?!!! Szombaton sikerült mellényulnom és E85 tankolnom:( Egy 10-esért belevágtam úgy 40 litert fáradt is voltam meg minden. Gondoltam mi baj lehet. Baj az lett! Másnap már csak a 13. inditásra pöffent be és csak dadogott én meg csak szidtam magam!! holnap megyek egy szerelőhöz és leengedem a tankból. még nem világít semm (kop-kop-kop),de én azt nem várom meg. aA fehérvári szervízben azt mondták hogy nem szab 95 nél gyengébbet mert az nem tesz jót neki. Ja a típus: 2007 esH astra kombi Z16LET 1.6 180LE turbó. Fájna a szívem ha megadná magát !( 6,5 milla volt ) És miért nem teszel bele benya mellé, amennyit tudsz és autózod ki ha ennyire félsz? Inkább vagyonokat akarsz rá költeni? 1,5 éve tisztán e85-el járok, átalakítóval és kutya baja a kocsinak. Szerelők is mondanak mindent, nincs egységes álláspont h ez jó vagy rossz. Szerintem jó. De ez privát vélemény. Egyébként meg soha nem értettem, hogy lehet ezeket keverni... Másik az etanol oktánszáma magasabb mint az 95-é. Szóval hozzáértő a szerelőd.
Recommended Posts