mackosajt Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 LPG: vizsgára nem kell beszerezni mindig minden alkalommal igazolást a gázos cuccok megfelelő állapotáról? Mintha lenne ilyen tétel is a költségek közt. Meg mintha a tartályoknak lenne emlékeim szerint valamiféle időbeli érték megadva, hogy mennyi ideig használhatóak. Vagy tévedek? Mellékesen kollégám gyári gázos Skodát vett, km költsége alacsony, de szív vele, mint a torkosborz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Van a g astra alatt ilyen, onnan jött át a mester engem szapulni! <_< Van az F Astra topikban is... :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 LPG: vizsgára nem kell beszerezni mindig minden alkalommal igazolást a gázos cuccok megfelelő állapotáról? Mintha lenne ilyen tétel is a költségek közt. Meg mintha a tartályoknak lenne emlékeim szerint valamiféle időbeli érték megadva, hogy mennyi ideig használhatóak. Vagy tévedek? Ezekről már mély hallgatás van... :angry: Rajz úrhoz kérdés: Egy sugárhajtóműben mit alakítanak át a feles üzemhez? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Srácok, eltüntettem magam ebből a topikból. További minden jót! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Srácok, eltüntettem magam ebből a topikból. További minden jót! :angry: Mint az óvodában, komolyan mondom! <_< :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Van LPG topic <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Na helyre tettük a dolgokat. <_< :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Rajz úrhoz kérdés: Egy sugárhajtóműben mit alakítanak át a feles üzemhez? <_< Úrhoz?... Akkor tuti nem tőlem kérdezed ügye? ... :P :angry: Legjobb tudomásom szerint csak a tüzelőanyag elosztáshoz nyúltak, (jobb-bal szárnytartályok közötti transzfert kiiktatva), illetve a EEC-t (ECU) módosították. Biztos információm nincsen sajna, ha lesz megosztom, bár mivel már nem Lufis vagyok, lehet egy újságíró hamarabb megkapja a választ mint én. Esetleg a tüzelőanyag nyomás által szabályozott berendezéseknél képzelhető el módosítás a viszkozitás megváltozása miatt, de nem tartom valószínűleg egy 50-50 es üzemnél. Valószínűtlennek tartom, hogy pl fúvókákhoz hozzányúltak volna, mert különböző teljesítményeket leadó hajtóművek csak EEC-ben különböznek (illetve még abban sem, csak van egy "gyorsan" cserélhető "dugó" ami megmondja az EEC-nek, hogy épp milyen teljesítménnyel kell számolnia, dolgoznia), a tüzelőanyag szivattyúk alapban több nyálat tolnak a hajtómű felé - esetleg a teszt után lehetségesnek tartom, hogy kisebb módosítások lesznek a szivattyúkon a lerakódás (illetve azok feloldása), a jégképződés, esetleges nem tervezett kopások miatt. A fő probléma sztem az etanol vízmegkötő képessége lesz. Feltételezem a hajtómű egy V2500 as lesz, ez a hajtómű alapban sokkal finomabb paraméterekkel dolgozik, mint pl A CFM, ellenben sokkal érzékenyebb a környezeti változásokra, több olyan ismert hibajelenség van ami nem valódi hiba, csak bizonyos hőmérséklei és magassági használatkor jönnek elő. - múltkor ráfutottunk egy ilyenre :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Az a vicces az egészben,hogy senkinek sincs igaza <_< Ha valaki 3ft akar km-ként spórolni,akkor azt simán tudja ha oda figyel arra,hogy vezet.Ha erősebb autó kell,akkor erősebbet kell venni,mert ettől a plussz 1-3LE-t nem hiszem hogy bárki is észre veszi.Arról nem beszélve,hogy mindkettő esetében be kell invesztálni,úgy hogy azt se tudjuk mi lesz holnap,nem hogy 1 évre előre tervezzünk.És lássuk be sokkal többet nem ér ettől senkinek sem az autója,talán hamarabb elviszik(de ezt is kétlem) A megoldás a benzin,és a dízel autó,ezek így vannak kitalálva indulnak reggel és biztos elmennek 300e km-t. Az etanolnak,és a gáznak is rengeteg hátránya van.... Persze tudom hogy nincs igazam :angry: ,de attól még leírom :P Talán amiben látnék fantáziát,az a hidrogén generátor,föleg hogy az tényleg LE növekedéssel jár,de ez még itthon eléggé gyerekcipőbe jár.Meg kellene valaki,akinek a kocsijában benne van és ki lehet próbálni,mert ennek is az ára 100e forint felett van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Ha valaki sokat akar spórolni,vegyen robogót.Na azzal tényleg lehet pénzt spórolni <_< :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Ha valaki sokat akar spórolni,vegyen robogót.Na azzal tényleg lehet pénzt spórolni <_< :angry: Ezt Ákosnak mond! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Ezt Ákosnak mond! <_< Van neki :P :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Van neki :P <_< Akkor meg nem értem! Azon elfér egy gázpalack gumipókkal! :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Akkor meg nem értem! Azon elfér egy gázpalack gumipókkal! <_< Mint a corsában a kukorica? :angry: :P :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Mint a corsában a kukorica? <_< :angry: :P :P Tudod milyen rohadt nehéz betömködni a csutkákat a tankajtón? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Tudod milyen rohadt nehéz betömködni a csutkákat a tankajtón? :P Van róla sejtésem :P Dízelbe biztos könnyebben menne bele <_< :angry: :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Ha valaki sokat akar spórolni,vegyen robogót.Na azzal tényleg lehet pénzt spórolni :angry: :P bicikli+dongó motor 2 lityi/100 km, és még pedál is van, ha kedved szottyan 0 emimssziózni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Tudod milyen rohadt nehéz betömködni a csutkákat a tankajtón? :angry: De hüle vagy! <_< Előtte le kell morzsolni ! :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Holnap töltök már fel pár képet kb. 3 év etanol használat után hogy nézett ki a hengerfej, szelepek, dugók. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 bicikli+dongó motor 2 lityi/100 km, és még pedál is van, ha kedved szottyan 0 emimssziózni. <_< Esetleg villanybicikli és tényleg nulla emisszió lesz...kivéve ha csilisbabot eszik a sofőr! :angry: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 De hüle vagy! <_< Előtte le kell morzsolni ! :P :P Vagy csak egybe ledarálni és mehet is belefelé! :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Ha valaki sokat akar spórolni,vegyen robogót.Na azzal tényleg lehet pénzt spórolni :angry: :P Ez nagy igazság <_< Egyetlen hátránya a nagyobb egészségügyi károsodás lehetősége, de időben és pénzben a legjobb megoldás a nagyobb városokban. Viszont rossz időben kifejezetten kellemetlen. Esetleg villanybicikli és tényleg nulla emisszió lesz...kivéve ha csilisbabot eszik a sofőr! :P :P Annak se nulla. A magyar áram mix sajna elég sok CO2 emisszióval rendelkezik, sok a hőerőművi kapacitás benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március28, 2011 Megoszt Elküldve Március28, 2011 Szombaton ugyanazt a hosszútávot 7.5 l/100 km fogyival sikerült megtennem. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibcsyqe Elküldve Március28, 2011 Megoszt Elküldve Március28, 2011 Sziasztok Ugye nem lesz baja a motornak?!!! Szombaton sikerült mellényulnom és E85 tankolnom:( Egy 10-esért belevágtam úgy 40 litert fáradt is voltam meg minden. Gondoltam mi baj lehet. Baj az lett! Másnap már csak a 13. inditásra pöffent be és csak dadogott én meg csak szidtam magam!! holnap megyek egy szerelőhöz és leengedem a tankból. még nem világít semm (kop-kop-kop),de én azt nem várom meg. aA fehérvári szervízben azt mondták hogy nem szab 95 nél gyengébbet mert az nem tesz jót neki. Ja a típus: 2007 esH astra kombi Z16LET 1.6 180LE turbó. Fájna a szívem ha megadná magát !( 6,5 milla volt ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Március28, 2011 Megoszt Elküldve Március28, 2011 Sziasztok Ugye nem lesz baja a motornak?!!! Szombaton sikerült mellényulnom és E85 tankolnom:( Egy 10-esért belevágtam úgy 40 litert fáradt is voltam meg minden. Gondoltam mi baj lehet. Baj az lett! Másnap már csak a 13. inditásra pöffent be és csak dadogott én meg csak szidtam magam!! holnap megyek egy szerelőhöz és leengedem a tankból. még nem világít semm (kop-kop-kop),de én azt nem várom meg. aA fehérvári szervízben azt mondták hogy nem szab 95 nél gyengébbet mert az nem tesz jót neki. Ja a típus: 2007 esH astra kombi Z16LET 1.6 180LE turbó. Fájna a szívem ha megadná magát !( 6,5 milla volt ) És miért nem teszel bele benya mellé, amennyit tudsz és autózod ki ha ennyire félsz? Inkább vagyonokat akarsz rá költeni? 1,5 éve tisztán e85-el járok, átalakítóval és kutya baja a kocsinak. Szerelők is mondanak mindent, nincs egységes álláspont h ez jó vagy rossz. Szerintem jó. De ez privát vélemény. Egyébként meg soha nem értettem, hogy lehet ezeket keverni... Másik az etanol oktánszáma magasabb mint az 95-é. Szóval hozzáértő a szerelőd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts