Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Bekerült ma Édesanyám omegájába is az átalakító ( 2.6 V6). Gyorsan tankoltam is bele etanolt, hazafele érzehető volt hogy jobban megy vele az autó <_<

Köszi Gabi ! :D

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Bekerült ma Édesanyám omegájába is az átalakító ( 2.6 V6). Gyorsan tankoltam is bele etanolt, hazafele érzehető volt hogy jobban megy vele az autó <_<

Köszi Gabi ! :D

Dani nem jelezte hogy lenne gondja a beállítással, úgyhogy remélem sikerült neki mindent jól.

Ha esetleg tiszta E85-tel nehézkesebb lenne még a hidegindítás, akkor pontosítunk :D

Majd szólj ha jössz Danihoz az astrával, aztán frissítünk azon is SW-t.

Elküldve
Dani nem jelezte hogy lenne gondja a beállítással, úgyhogy remélem sikerült neki mindent jól.

Ha esetleg tiszta E85-tel nehézkesebb lenne még a hidegindítás, akkor pontosítunk <_<

Majd szólj ha jössz Danihoz az astrával, aztán frissítünk azon is SW-t.

Majd reggel kiderul. szolok majd :D

Elküldve

Reggeli indítás központi injektoros mocival fele szesz-fele benya üanyaggal, átalakító nélkül. A kijelzőn -6 fok volt, de a külső hőmérsélet jeladóm rossz, valójában -12-őt mértem.

Elküldve

Szétb@sz az ideg!

Nem tudtam elindulni,mert nem indult...

10x próbáltam indítani.

Benzinnyomás tuti van,mert a hídból spriccel ki a szaft,mint az állat.

Rohadtul unom mááááááár! <_< ...és csak -3 fok van.

Elküldve
Szétb@sz az ideg!

Nem tudtam elindulni,mert nem indult...

10x próbáltam indítani.

Benzinnyomás tuti van,mert a hídból spriccel ki a szaft,mint az állat.

Rohadtul unom mááááááár! <_< ...és csak -3 fok van.

Hát... meg tudom érteni. Nekem szerencsére ilyen még nem volt, (lekopogtam) max szenvedtem vele.

Elküldve

Gábor, ha benyát tankolok, akkor mennyire fog anyázni az átalakító? Csak tervezek már egy tesztet h benzinből mennyit eszik, legyen világos összehasonlítási alapom. <_<

Elküldve

Nekem minden alapbeállításon van hidegindítás szempontjából. Tisztán etanollal 4-5.-re indul el -8-10 fok körül. Ha van 40 liter E85-höz 5 liter benzin akkor elsőre.

Elküldve
Nálam is minden ok.

J0hnny!

Csinálni kellene egy log-ot, jó volna látni az indításkor mennyi volt a feszültség. :D

Ennyire érzékeny lenne a tápfeszre? :D

Tudod, hogy 2 hónapos az akksi.

Melegen nincs gond,pöcre indul.

Valami nem kóser. <_<

Elküldve
Dani nem jelezte hogy lenne gondja a beállítással, úgyhogy remélem sikerült neki mindent jól.

Ha esetleg tiszta E85-tel nehézkesebb lenne még a hidegindítás, akkor pontosítunk <_<

Majd szólj ha jössz Danihoz az astrával, aztán frissítünk azon is SW-t.

-3 ban pöcröff :D

Elküldve
Szétb@sz az ideg!

Nem tudtam elindulni,mert nem indult...

10x próbáltam indítani.

Benzinnyomás tuti van,mert a hídból spriccel ki a szaft,mint az állat.

Rohadtul unom mááááááár! <_< ...és csak -3 fok van.

Nem állítottál el valamit nagyon?

Ha nem, akkor ott valami más gáz van, tényleg érdemes ellenőrizni a feszt is, egyebeket is.

Utólagos immó, riasztó nem szivat?

Nekem minden alapbeállításon van hidegindítás szempontjából. Tisztán etanollal 4-5.-re indul el -8-10 fok körül. Ha van 40 liter E85-höz 5 liter benzin akkor elsőre.

Az se jó, max másodikra el kellene indulnia -10-ben is. Fentebb Monof-ot olvashatod, neki Z18XE-je van, elsőre indult neki.

Kérdezz rá, nála mennyi a COLD és FIRST beállítás, valamint a Table1, mert már nem emlékszem, hogy mennyire állítottuk,

útközben voltam :D

Elküldve
Nem állítottál el valamit nagyon?

Ha nem, akkor ott valami más gáz van, tényleg érdemes ellenőrizni a feszt is, egyebeket is.

Utólagos immó, riasztó nem szivat?

Nem tom, egyelőre keresem a hibát. <_<

Elküldve
Nem tom, egyelőre keresem a hibát. <_<

Véletlenül a FIRST első értéke nem lett nulla???

Mert ha igen, akkor az kikapcsolja a hidegindítási algoritmust...

Elküldve
Véletlenül a FIRST első értéke nem lett nulla???

Mert ha igen, akkor az kikapcsolja a hidegindítási algoritmust...

Nem, az csak a gyárin felüli plusz befecskendezést kapcsolja ki (vagyis csak az 50-200%-kal megnövelt gyári befecskendezés lesz).

Elküldve
Holnap Bp-en tudunk valahol/valamikor talizni egy kocsikázós logolós félórára? <_<

Talán Budaörsön igen, de ezt is csak holnap tudom megmondani mikor, mivel a nap nagy részében ettől kijjebb leszek.

Hívj majd.

Elküldve
Talán Budaörsön igen, de ezt is csak holnap tudom megmondani mikor, mivel a nap nagy részében ettől kijjebb leszek.

Hívj majd.

Ok!

Én Pesten mozgok dél körül és Dunakeszin.

Elküldve
Az a baj ezzel, hogy az etanol is drágulni fog.... Komolyan elgondolkoztam egy kis fogyasztású, kis dízelben...

A dízel még nagyobb emelkedést tudhat maga után, szerintem hülyeség dízelbe ruházni.

Ha kisebb fogyasztású autót akarsz, akkor vannak hasonló technikák benzinnél is, kis köbcentis turbós motorok.

Amúgy az etanol tartani fogja a legalább 35%-os átlagár különbséget a benzinhez, tehát megőrzi az árelőnyét.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.