opel16v Elküldve Február17, 2011 Megoszt Elküldve Február17, 2011 ECO mode-ot 1-re visszatettem. Azon agyalok, hogy lehet csinálok egy lekötést az AC-ról és egy nyomógombbal indítás előtt 3-4mp-ig adok neki szaftot. Had legyen fix nyomás azonnal a bengahídban. ECO=2 beállítást használd, ne az 1-et. Látod ez jó ötlet, lehet hogy a nyomás elvesztése nálad a második sikeres hidegindítás oka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február17, 2011 Megoszt Elküldve Február17, 2011 Az már nekem nincs! <_< Neked a TABLE1 hogy néz ki? Azt hiszem így: ICT Temp: 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 Table1: 12 8 6 0 0 0 0 0 0 0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február17, 2011 Megoszt Elküldve Február17, 2011 ECO=2 beállítást használd, ne az 1-et. Látod ez jó ötlet, lehet hogy a nyomás elvesztése nálad a második sikeres hidegindítás oka. Én nem mertem még használni az ECO-t, mert soxor megnőtt tőle a fogyim... De lehet a rossz lambda miatt volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február17, 2011 Megoszt Elküldve Február17, 2011 ECO=2 beállítást használd, ne az 1-et. Mi a gond az 1-es móddal? <_< Szerinted ha simán az AC-relét indítom egy nyomógombbal azzal okozok valamilyen kárt? Tehát a 30-as és 87-es láb közé beteszek egy nyomógombot és gyujtáson 2-3mp-ig adok neki szaftot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február18, 2011 Megoszt Elküldve Február18, 2011 Ecu lehet, hogy "észreveszi" inkább másik relével csináld. A kapcsolt áramkört nem figyeli... biztos ami biztos, ne egy relén spóroljál. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február18, 2011 Megoszt Elküldve Február18, 2011 Mi a gond az 1-es móddal? <_< Szerinted ha simán az AC-relét indítom egy nyomógombbal azzal okozok valamilyen kárt? Tehát a 30-as és 87-es láb közé beteszek egy nyomógombot és gyujtáson 2-3mp-ig adok neki szaftot. Én pont a gyújtás elhagyása miatt tettem a relét a biztosíték dobozhoz. Ott tudtam neki adni olyan tápot, amihez nem kell gyújtás, valamint asszem arra az áramkörre adtam áramot, amin a pumpa biztosítékja van. Egy 12 voltos relé kb 200 forint... :-) Én ilyet raktam be: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február18, 2011 Megoszt Elküldve Február18, 2011 J0hnny! Bocsi még reggel van nálam, javítom a előző hozzászólásomat <_< Tehát a 30 - 87 közé lehet nyomógombot vagy másik relét beiktatni, mivel az a kapcsolt áramkör ecu nem figyeli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február18, 2011 Megoszt Elküldve Február18, 2011 Mi a gond az 1-es móddal? <_< Szerinted ha simán az AC-relét indítom egy nyomógombbal azzal okozok valamilyen kárt? Tehát a 30-as és 87-es láb közé beteszek egy nyomógombot és gyujtáson 2-3mp-ig adok neki szaftot. Semmi, csak az a régi mód, annál jobb eredményű a 2-es verzió. Ha a 30-87 közé akarsz tenni gombot, az minimum 15A-es legyen, különben el fog égni a kontaktja. De lehet relét is beletenni (300-400Ft a 12V 30A autós relé) ugyanoda, és akkor azt bármilyen gombbal tudod vezérelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február18, 2011 Megoszt Elküldve Február18, 2011 Semmi, csak az a régi mód, annál jobb eredményű a 2-es verzió. Ha a 30-87 közé akarsz tenni gombot, az minimum 15A-es legyen, különben el fog égni a kontaktja. De lehet relét is beletenni (300-400Ft a 12V 30A autós relé) ugyanoda, és akkor azt bármilyen gombbal tudod vezérelni. Az átalakítóba nem tervezel egy kimenetet ehhez? elég sokaknak van ez a problémája, egyszerűen megoldható lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február18, 2011 Megoszt Elküldve Február18, 2011 Az átalakítóba nem tervezel egy kimenetet ehhez? elég sokaknak van ez a problémája, egyszerűen megoldható lenne. Én úgy tudom, hogy lehet hozzá venni tápszivattyúrelé vezérlő elektronikát... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február18, 2011 Megoszt Elküldve Február18, 2011 Az átalakítóba nem tervezel egy kimenetet ehhez? elég sokaknak van ez a problémája, egyszerűen megoldható lenne. A terv megvan, csak nem kezdtem bele a gyártásába, mert eddig egy kezemen meg tudom számolni, mennyi ember igényelte volna. Amúgy elárulok egy titkot: az ECO lámpára is lehet kötni egy relét, ami ugyanezt a funkciót tölti be (ECO lámpa 15mp-es funkcióteszt gyújtás ráadásra). Tehát a relé tekercsének két lábát a LED piros-fekete vezetékére párhuzamosan be lehet kötni (elbírja), és a kapcsoló körével tudod az AC kört kapcsolni pluszban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február18, 2011 Megoszt Elküldve Február18, 2011 J0hnny! Bocsi még reggel van nálam, javítom a előző hozzászólásomat <_< Tehát a 30 - 87 közé lehet nyomógombot vagy másik relét beiktatni, mivel az a kapcsolt áramkör ecu nem figyeli. A relé nem téma... :D Amúgy ma reggel megint állítottam rajta bent a cégnél, kint állt a hidegben egész nap, másodikra indult. Elsőre is ígér, de nem kínoztam. Vagy a pumpa szarakodik megint vagy kell ez a relé...meglátjuk. Kisérletezést nem fejeztem be, a fogyi csökkentése lesz a cél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Én amikor ráadom a gyújtást hallom ahogy pörög az AC, és amikor megáll, mert már megvan a nyomás akkor inditom a motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Pl. C14NZ-nél is úgy van, de C14SE, X14XE mocinál gyújtáskor nem kap tápot az AC csak ha indítózol. :D Én nem bánom ha nem egyből indul legalább az olajnyomás fel tud épülni egy kicsivel hamarabb, aksi meg bírja. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február19, 2011 Megoszt Elküldve Február19, 2011 Pl. C14NZ-nél is úgy van, de C14SE, X14XE mocinál gyújtáskor nem kap tápot az AC csak ha indítózol. :D Én nem bánom ha nem egyből indul legalább az olajnyomás fel tud épülni egy kicsivel hamarabb, aksi meg bírja. <_< Poénos, hogy nekem régen az SZR ECU-ja mindig elindította az AC-t gyújtáskor (relé kattanását hallottam), de már lassan egy éve leszokott erről. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Február20, 2011 Megoszt Elküldve Február20, 2011 Bekötöttem a sebességjelet az ecu-nak, és a légszűrőházat is átalakítottam. Egy gyári szívócsődarabot hegesztettem a légszűrőházba ami eredetileg is a légtömegmérő előtt volt. Este teszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Február20, 2011 Megoszt Elküldve Február20, 2011 Bekötöttem a sebességjelet az ecu-nak, és a légszűrőházat is átalakítottam. Egy gyári szívócsődarabot hegesztettem a légszűrőházba ami eredetileg is a légtömegmérő előtt volt. Este teszt. Megvolt a teszt. A fogyasztásra jótékony hatással volt a változtatás, de sajnos bedobta megint a rich exhaust kódot (P00170), és onnantól amig nem töröltem az agyát a lambdajelem 250-en pihent hogy rohadna meg. Már nem tudom mit cserélhetnék vagy javithatnék, hogy rendesem működjön hosszútávon is. Megvolt a lambdaszonda csere, átraktam máshova, kicseréltem az üzemanyag pumpát, átnéztem az összes kábelt, most már a szivóág is olyan a motoron mint a gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február20, 2011 Megoszt Elküldve Február20, 2011 A 170-es kód nem a dús keveréké, az a 172-es. Amúgy a levegőszűrő mérete is lehet hatással a dologra, gondolom jóval kisebb, mint a gyárija a Z18XE-nek. Ez a motor már megkapta az akkori legújabb simtec ecu-t, ami eléggé érzékeny a gyáritól eltérő paraméterekre, nagyon sok ellenőrző funkciója van (annó az átalakító tesztjénél pont egy ilyennek szívtunk Monof autójában!). Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február20, 2011 Megoszt Elküldve Február20, 2011 Hibakódok: - P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) - P0171 System Too Lean (Bank 1) - P0172 System Too Rich (Bank 1) - P0173 Fuel Trim Malfunction (Bank 2) - P0174 System Too Lean (Bank 2) - P0175 System Too Rich (Bank 2) - P0176 Fuel Composition Sensor Circuit Malfunction - P0177 Fuel Composition Sensor Circuit Range/Performance - P0178 Fuel Composition Sensor Circuit Low Input Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Ami mostanában nálunk meg (Zalaegerszeg), az E85-el kapcsolatban, az felháborító... Ha emelik a benzint emelik az E85 árát, ha csökken a benzin ára az E85-öt nem csökkentik. Jelenlegi árak: E85: 264,9 benzin 95: 359,9 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Ami mostanában nálunk meg (Zalaegerszeg), az E85-el kapcsolatban, az felháborító... Ha emelik a benzint emelik az E85 árát, ha csökken a benzin ára az E85-öt nem csökkentik. Jelenlegi árak: E85: 264,9 benzin 95: 359,9 Nem csak ott megy ez. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 http://www.etanolblog.hu/2011/01/miert-eme...az-e85-ara.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Ami mostanában nálunk meg (Zalaegerszeg), az E85-el kapcsolatban, az felháborító... Ha emelik a benzint emelik az E85 árát, ha csökken a benzin ára az E85-öt nem csökkentik. Jelenlegi árak: E85: 264,9 benzin 95: 359,9 Ez egész jó különbség (közel 36%), főleg ha most szerdán nem fogják a benzinnel együtt emelni az E85-öt is (a legtöbb helyen nem fogják). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Ami mostanában nálunk meg (Zalaegerszeg), az E85-el kapcsolatban, az felháborító... Ha emelik a benzint emelik az E85 árát, ha csökken a benzin ára az E85-öt nem csökkentik. Jelenlegi árak: E85: 264,9 benzin 95: 359,9 Győrben már 274-ért tankoltam. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Ez a Hajdú-Bihari helyzet... 1 MAGÁN Balmazújváros, Debreceni u. 1. 5-22 256 2 AGIP Polgár, Tisza u. 7/a. 5.30-20 267.9 3 AVIA Hajdúhadház, Dr. Földi János u. 56. 6-20 267.9 4 MOBIL PETROL Polgár 0-24 267.9 5 MAGÁN Debrecen, 4030 Debrecen Diószegi út 3-5. 5-21* 268 6 MAGÁN Kaba, Meteorit út 0513/98 * 268 7 MAGÁN Debrecen, Diószegi út 6-22 268.9 8 MAGÁN Nyíradony, Debreceni út 100. 5-22 268.9 9 AVIA Derecske, Köztársaság út 38. 6-22 269 10 AVIA Komádi, Furtai u. 44. 6-20 269.9 11 AVIA Hajdúsámson, Kiscsere dűlő 2/a 0-24 272 12 AVIA Nyíradony, Aradványpuszta, Vasút u. 0-24 272 13 AGIP Debrecen, Kassai út 27. 0-24 274.9 14 AGIP Földes, 42. sz. főút (Bem u.1) 0-24 286 (na ez a durva...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts