Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Ezt az opec-nél azért majd megoldják, hogy véletlenül se sikerüljön az a kísérleti üzem, legalább is egy darabig rossz legyen a papíron kihozatalban :D

Most van az az időszak, amikor nagyon sok laboratóriumban már jól működő eljárás kerül ki gyakorlati tesztelésre, azért

nem olyan könnyű ezeket már árnyalni B) Főleg a kapitalista országokban, ahol ettől nem kevés bevételt remélnek páran...

ha ezek valóban olyan jól sikerülnek, mint amit beígérnek, akkor profitban is versenyezni fognak az olajjal, ez pedig azért

elég jó ász az életképesség terén :D

Majdmeglássuk'... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Most van az az időszak, amikor nagyon sok laboratóriumban már jól működő eljárás kerül ki gyakorlati tesztelésre, azért

nem olyan könnyű ezeket már árnyalni :D Főleg a kapitalista országokban, ahol ettől nem kevés bevételt remélnek páran...

ha ezek valóban olyan jól sikerülnek, mint amit beígérnek, akkor profitban is versenyezni fognak az olajjal, ez pedig azért

elég jó ász az életképesség terén B)

Majdmeglássuk'... :lol:

Próféta szóljon belőled!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, ugyan nem opeles tapasztalat, de talán tanulságos: Chrysler Voyagert használok és 100%-ban etanollal hajtom, átalakító nélül! 5 C fok fölött persze, mert azalatt nem indul el vele. A fogyasztás pont 10%-kal több, de mivel az etanol 30%-kal olcsóbb, így 20%-ot spórolok vele. :lol:

Viszont átalakító nélkül max 30-40%-ban érdemes használni, a legtöbb autó nem arra van tervezve...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valakinek van esetleg tapasztalata z14xe G atráról?Sok jót lehet olvasni de érdekelne valóságban milyen az E85.

Átalakító nélkül 30-35%-os arányig okés,addig nem nagyon van túlfogyasztás,kellemesen ugrós lesz az autó :lol: Illetve sokkal halkabb,alapjáraton abszolút észrevehetetlen.

Link to comment
Megosztás:

Átalakító nélkül 30-35%-os arányig okés,addig nem nagyon van túlfogyasztás,kellemesen ugrós lesz az autó :lol: Illetve sokkal halkabb,alapjáraton abszolút észrevehetetlen.

Értem,bár lehet átalakítót szereltetnék bele de kérdés megéri e és tényleg nem csinál bajt:))Lehet túl fiatal még ez a trend idehaza.

Link to comment
Megosztás:

Teljesen igazad van,pont ez a baj hogy felkapták és az érdemleges igaz információ nem jut el az emberhez!Túl sok cég akarja csinálni és így elég nehéz jót választani.Az ember nem egy napra szerel be ilyet.Szóval pont az a baj hogy sok a teljesen gagyi és Én nem szeretnék olyat,valami megbízható és jó szerkezet kell.Azért írtam ide is hogy hátha van aki használ ilyet vagy valami jót az Astrába.

Link to comment
Megosztás:

Értem,bár lehet átalakítót szereltetnék bele de kérdés megéri e és tényleg nem csinál bajt:))Lehet túl fiatal még ez a trend idehaza.

Itthon is van már több éves tapasztalat, amerikában pedig több tíz évesről is beszélhetünk.

Gondot nem csinál, feltéve hogy betartasz alapvető szabályokat, pl 50% fölé csak átalakítóval mész.

Ezt ajánlom, az itteni fórumozók közül is sokaknak ez van: http://e85power.hu

Link to comment
Megosztás:

Itthon is van már több éves tapasztalat, amerikában pedig több tíz évesről is beszélhetünk.

Gondot nem csinál, feltéve hogy betartasz alapvető szabályokat, pl 50% fölé csak átalakítóval mész.

Ezt ajánlom, az itteni fórumozók közül is sokaknak ez van: http://e85power.hu

...és nem csak, hogy van, hanem nagy megelégedettséggel használják!!! :lol:

Szerintem... :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt ajánlom, az itteni fórumozók közül is sokaknak ez van: http://e85power.hu

Udival ma csináltunk logot, átküldi majd neked, kiváncsi vagyok mit mondasz rá... :lol:

Hidegen azt hiszem a COLD-on még növelni fogok, mert néha 2-3-ra indul, de valszeg a TABLE1 hideg értékeiből el kell majd venni, mert szerintem sok anyagot kap és azért dadog.

A lambdaszabályzás Udi szerint érdekes, ECO mód szinte nem is ment menet közben, lehet a szonda haldoklik? B)

Mindegy, várom, hogy átnézd a logot, aztán majd kiokoskodunk valamit... :D

Link to comment
Megosztás:

Hidegen azt hiszem a COLD-on még növelni fogok, mert néha 2-3-ra indul, de valszeg a TABLE1 hideg értékeiből el kell majd venni, mert szerintem sok anyagot kap és azért dadog. A lambdaszabályzás Udi szerint érdekes, ECO mód szinte nem is ment menet közben, lehet a szonda haldoklik? :lol:

Nagyon valószínű hogy keveset kap, ezért a table1 értékeken ne lefelé, hanem felfelé változtassatok, ha próbálkozni

akartok. Akár 16,12,10,8,6,5,4,3,2,2 értéket is próbálhatod!

ECO csak 80 fok felett lehet aktív, ha már a lambda alapján megy a szabályzás (LL világít). Ha jól láttam, a logban épphogycsak

túlléptétek a 80 fokot.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon valószínű hogy keveset kap, ezért a table1 értékeken ne lefelé, hanem felfelé változtassatok, ha próbálkozni

akartok. Akár 16,12,10,8,6,5,4,3,2,2 értéket is próbálhatod!

ECO csak 80 fok felett lehet aktív, ha már a lambda alapján megy a szabályzás (LL világít). Ha jól láttam, a logban épphogycsak

túlléptétek a 80 fokot.

Ok ok!

16?

Ennyire lehet "rátekerni"? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gábor,

Androidra nem terveztek programot kiadni? Mert elég sok ocsó kínai tablet pc van már, és az lehetne megoldás a laptop helyett.... Hm?

Vagy esetleg Win CE-re...

MErt már 20000ért lehet venni olyan kínai laptopot, ami ilyen célokra szerintem tökéletes lenne...

Link to comment
Megosztás:

Olcsó kínai tabletekben nincs USB host, vagy csak korlátozott szolgáltatású (pl bill, egér használata csak).

Ráadásul driver sincs android alá, ebben kötve van a kezem. Ez az oldal zsákutca ezek miatt.

Amit elárulhatok, hogy a távolabbi jövőben tervezem opcionális Bluetooth illesztést belerakni az átalakítóba,

így bizonyos mobil eszközökre megnyílik a csatlakozási lehetőség. De itt is még sok dolog nyitott.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.