imy Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Hát nálunk mióta emelgetik a benzint, ugyanúgy az etanol árát is húzzak utána, és kereken tartják a 100Ft-ot. :) Háát legyen igazad. De 320Ft-os benzin, és 220Ft-os etanol óta nézem az árakat, azóta mindig kerek 100Ft a különbség, a benzin árához igazítják nálunk sajna. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Sőt vannak olyan helyek ahol folyamatosan beázik a tartály és még nagyobb túlfogyit generál. Mit ér így a kedvezmény? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Sőt vannak olyan helyek ahol folyamatosan beázik a tartály és még nagyobb túlfogyit generál. Mit ér így a kedvezmény? :) Most az utóbbi 3-4 hétben nem hallottam sehonnan minőségi panaszt, ez talán köszönhető a folyamatos gyártói ellenőrzéseknek... remélem marad így, és egyre kevesebb panasz lesz ilyen téren. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Sziasztok! Van aki szerelt be Z14XEP motorral rendelkező astrába opel16v féle átalakítót? Mik a tapasztalatok? Mennyivel eszik többet? Hidegindítás, vegyes üzem...? Gondolkodok rajt, lehet tavasszal beruházok egybe. Én jelenleg 6-6.1l között járok...(télen 6.5l, autópálya:6.2-6.3 120-130 közti tempóval, országút 5.8l körül hosszabb távon) Akár itt, vagy privátba is jöhet. És előre is köszönöm! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Sok ilyenben van már E85power kit, elég konstans a 25% túlfogyasztás ezeknél. Hosszabb utakra talán pár %-ot tudsz ebből faragni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Sok ilyenben van már E85power kit, elég konstans a 25% túlfogyasztás ezeknél. Hosszabb utakra talán pár %-ot tudsz ebből faragni. A 25% az nem kritikus, akkor is még olcsóbb... Akkor teljesen bontás nélkül megoldható a beépítés, vagy az injektor vezetékeit el kell vagdosnom? Illetve az oldalon volt, hogy helytelen beállítási értékekkel kárt okozhatok. Ebben majd tudsz segíteni, hogy nehogy kinyírjam a motort, vagy nem is lehet? Persze ezt majd vétel előtt lebeszéljük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 A 25% az nem kritikus, akkor is még olcsóbb... Akkor teljesen bontás nélkül megoldható a beépítés, vagy az injektor vezetékeit el kell vagdosnom? Illetve az oldalon volt, hogy helytelen beállítási értékekkel kárt okozhatok. Ebben majd tudsz segíteni, hogy nehogy kinyírjam a motort, vagy nem is lehet? Persze ezt majd vétel előtt lebeszéljük. Igen, 10% spórolás érhető el így még. A rendszercsatlakozó beépítése az injektor vezetékeken mindenképpen vágással jár, de magával a csatlakozóval egy mozdulattal visszaállítható a gyári állapot. Ha nem vagy a magad ellensége, akkor inkább partnerműhelyre bízod, mert a twinportos motorok pont a legnehezebben beépíthetők közé tartozik, elég nagy szívás (nem hozzáférhető a kábelköteg). Persze megoldható egyénileg is, a beállításban ilyenkor tudok segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Helló!!! Vkinek 2.5 v6 tapasztalata van az átalakítóval???Itt is stabil 25% a túlfogyi??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Vkinek 2.5 v6 tapasztalata van az átalakítóval???Itt is stabil 25% a túlfogyi??? Egy omiban van ilyen motor mellett már, de sajna nem jött vissza tapasztalat a fogyasztásról... annál biztos nem lesz több a túlfogyasztás, ha tökéletes a motor, és nem csak városi autó, az biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Egy omiban van ilyen motor mellett már, de sajna nem jött vissza tapasztalat a fogyasztásról... annál biztos nem lesz több a túlfogyasztás, ha tökéletes a motor, és nem csak városi autó, az biztos. Végre kezd megint kicsit normalizálódni a fogyasztásom... De annyira vicces, nem értem miért van ez hogy egyszer 12l, egyszer meg 10 körül lesz megint... Az útvonal hellyel-közzel ugyanaz. Tankolni is ált. egy kútnál szoktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 X16XEL-en viszont fekete a gyári vezetékszín, és az X14XE meg az X16XEL ugyanaz, motorvezérlő szinten is. Persze lehet hogy volt évjárat, ahol eltért, opel nagy mágus ezen a téren. Amit a csergönél vettem 2 éve, annak is lila szinü a vezetéke! Gyárinak mondták... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Végre kezd megint kicsit normalizálódni a fogyasztásom... De annyira vicces, nem értem miért van ez hogy egyszer 12l, egyszer meg 10 körül lesz megint... Az útvonal hellyel-közzel ugyanaz. Tankolni is ált. egy kútnál szoktam. 12L nem a nagyobb hidegekben volt? Azért -5...-15 fokos időszakban rendesen meg tud ám ugrani. Amit a csergönél vettem 2 éve, annak is lila szinü a vezetéke! Gyárinak mondták... Akkor lehet ez is olyan, mint a francia autóknál: minden évjáratban olyan színű kábeleket raknak a kábelkötegekbe, ami éppen olcsón van :) ezért nem sok autó stimmel a kapcsolási rajzához :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Milyen sűrítési aránnyal működik még jól az E85? Új motort farigcsálok, és sajnos a hengerfejtérfogat nem túl nagy, a dugó pedig nem egy vastag darab, nem szivesen munkálnék le belőle. 12:1 még jó lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 12L nem a nagyobb hidegekben volt? Azért -5...-15 fokos időszakban rendesen meg tud ám ugrani. De, akkor volt :) De utána amikor kicsit enyhébb volt, akkor is maradtunk a 12l-nél, de most mondom, normalizálódik. Egyébként nagyon meg vagyok elégedve, amikor a múltkor kikapcsolódott a laptop miatt az átalakító.... valami iszonyat szenvedés volt a kocsi teljesítménye, rugalmassága.... Komolyan, nézegettem, h most a kézifék be van húzva??? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Igen, 10% spórolás érhető el így még. A rendszercsatlakozó beépítése az injektor vezetékeken mindenképpen vágással jár, de magával a csatlakozóval egy mozdulattal visszaállítható a gyári állapot. Ha nem vagy a magad ellensége, akkor inkább partnerműhelyre bízod, mert a twinportos motorok pont a legnehezebben beépíthetők közé tartozik, elég nagy szívás (nem hozzáférhető a kábelköteg). Persze megoldható egyénileg is, a beállításban ilyenkor tudok segíteni. Köszönöm, majd ha aktuális lesz megbeszéljük. Nincs fűtött garázsom, úgyhogy tavasszal lesz aktuális. A kábelköteg beépítését sztem meg tudom oldani, a beállításhoz a segítséget majd biztosan igénybe veszem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Köszönöm, majd ha aktuális lesz megbeszéljük. Nincs fűtött garázsom, úgyhogy tavasszal lesz aktuális. Nekem hidegben is pöccre indul! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Milyen sűrítési aránnyal működik még jól az E85? Új motort farigcsálok, és sajnos a hengerfejtérfogat nem túl nagy, a dugó pedig nem egy vastag darab, nem szivesen munkálnék le belőle. 12:1 még jó lehet? Bőven :) Csak ehhez kell majd méretezni az előgyújtást is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Nekem hidegben is pöccre indul! :D Ezek szerint sikerült megtalálni a jó beállításokat? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Ma egy kicsit laptopra tettem a járgányt, mert eszembe jutott egy dolog, meg beállítottam amit Opel16V Gábor javasolt. Örömmel láttam loggolás közben, hogy kb 50 °C-os motornál átállt lambda-szabályzásra. :) A lambda jelleggörbe típusát is átállítottam új típusúra, mert még régire volt állítva. Egyelőre fogyasztás adatokat nem tudok mondani. Majd ha tele tudom tankolni, akkor lesz az is! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Ezek szerint sikerült megtalálni a jó beállításokat? :) Úgy néz ki. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Kíváncsi leszek, elvileg szerdán csökkentik a benya árát... Követni fogja az etanol? Szerintetek? Szerintem tuti hogy nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Kíváncsi leszek, elvileg szerdán csökkentik a benya árát... Követni fogja az etanol? Szerintetek? Szerintem tuti hogy nem. A keserű tapasztalat azt mutatja, hogy nem... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Hétvégén tankoltam Fehérváron az Auchan kútnál E85-st, 245 Ft/liter áron, nálunk ott a legolcsóbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Hétvégén tankoltam Fehérváron az Auchan kútnál E85-st, 245 Ft/liter áron, nálunk ott a legolcsóbb. Én idén még nem is tankoltam B) . Decemberben raktam tele a tankot az Auchan kútnál fele benzin-fele E85-tel, akkor is ennyibe került :lol: . Az Agip kúton 275Ft :D . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Kiskunfélegyházán jelenleg 260 Ft/l, minőség mindkét helyen jó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts