pszilaj Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Paraméterek között CSETICTPARAM első értékét állítsd finoman. Legalább 6 órája álló motornál az autó környezetében levő hőmérsékletet kell mutassa. Paraméterlistában felül ott van a verziószám is. Igazad volt. Megnéztem a logot és a verzió 1.10-es Itt van két log. Nem túl hosszúak. Sajna. Majd hétvégén tudok hosszabbat csinálni, mert a laptop nem megy hálózati feszültség nélkül és nincs inverterem... :lol: Lenne még egy olyan kérdésem, hogy az ICT értékeit nem befolyásolja az, hogy járó motornál nézem vagy álló motornál? Mert gondolom a feszültség kicsit más a két esetben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pinocchio Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Igazad volt. Megnéztem a logot és a verzió 1.10-es Itt van két log. Nem túl hosszúak. Sajna. Majd hétvégén tudok hosszabbat csinálni, mert a laptop nem megy hálózati feszültség nélkül és nincs inverterem... :lol: Lenne még egy olyan kérdésem, hogy az ICT értékeit nem befolyásolja az, hogy járó motornál nézem vagy álló motornál? Mert gondolom a feszültség kicsit más a két esetben... No hát nem egyforma a bibink. A te lambda jeled stabil, bár nem jó helyen, az enyém ugrál. Az ICT param-ra Gábor anno azt tanácsolta nekem hogy a hideg oldal, állómotornál legyen pontos, az indítás miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 No hát nem egyforma a bibink. A te lambda jeled stabil, bár nem jó helyen, az enyém ugrál. Az ICT param-ra Gábor anno azt tanácsolta nekem hogy a hideg oldal, állómotornál legyen pontos, az indítás miatt. Nekem az a problémám, hogy túl stabil...nagyjából a max és a min megegyezik...holott a minimumnak kb 100-nál kellene lennie, a maximumnak meg 1000 környékén... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Igazad volt. Megnéztem a logot és a verzió 1.10-es Itt van két log. Nem túl hosszúak. Sajna. Majd hétvégén tudok hosszabbat csinálni, mert a laptop nem megy hálózati feszültség nélkül és nincs inverterem... :lol: Lenne még egy olyan kérdésem, hogy az ICT értékeit nem befolyásolja az, hogy járó motornál nézem vagy álló motornál? Mert gondolom a feszültség kicsit más a két esetben... Hát ez elég rossz jel, lényegében semmi keverékszabályzás nincs most nálad. Hibakódod nincs az ECU-ban? Érdemes lenne megnézni, mert pl ha egy AGR szelep hibával vészüzemmódba áll az ECU, akkor is ez a helyzet. Lehet csak ennyi a gond. ICTPARAM első értékét gyújtáson álló motornál nézd, legalább 6 órája álló motorral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Hát ez elég rossz jel, lényegében semmi keverékszabályzás nincs most nálad. Hibakódod nincs az ECU-ban? Érdemes lenne megnézni, mert pl ha egy AGR szelep hibával vészüzemmódba áll az ECU, akkor is ez a helyzet. Lehet csak ennyi a gond. ICTPARAM első értékét gyújtáson álló motornál nézd, legalább 6 órája álló motorral. Megfogom nézni a hibakódokat. Remélem a szokásos 0400-as hibát dobja... Az ICT-t pedig megcsinálom... Létezhet, hogy a ilyen lambdával is frankón megy a kocsi? Már 1000 fordulattól van egy jó kis nyomatéka... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Megfogom nézni a hibakódokat. Remélem a szokásos 0400-as hibát dobja... Az ICT-t pedig megcsinálom... Létezhet, hogy a ilyen lambdával is frankón megy a kocsi? Már 1000 fordulattól van egy jó kis nyomatéka... Érdemes lesz megoldani, ha az AGR hiba jön ki. Így ugyanis lehet hogy jól megy az autó, viszont a fogyasztás biztosan nem idális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Érdemes lesz megoldani, ha az AGR hiba jön ki. Így ugyanis lehet hogy jól megy az autó, viszont a fogyasztás biztosan nem idális. Eddig mindenki azt mondta, hogy 0400-as hibára nem áll át vészprogramra... Az EGR meg le is van zárva, azért dobálja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Gábor! Ha netán mozogsz egyszer kecskemét felé valami miatt, meeteljünk! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Eddig mindenki azt mondta, hogy 0400-as hibára nem áll át vészprogramra... Az EGR meg le is van zárva, azért dobálja... Az AGR-nek két hibakódja van, mechanikus és elektronikus. Ha jól emlékszem, az elektromos hibára átállhat vészüzemmódra. De egyszerűen lehet szűrni: ha ki van törölve a hibakód, logolni kell, és ha amíg nem jön vissza a hibakód, van keverékszabályzás (lambda jó értéken), akkor a hibakód miatt áll át vészprogramra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Ha netán mozogsz egyszer kecskemét felé valami miatt, meeteljünk! :lol: Hát nem igazán terveztem ilyet mostanság :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Hát nem igazán terveztem ilyet mostanság :lol: Jó lenne ha látnád/hallanád, hogy hidegen mit produkál. 27.-28.-án a 13kerben leszek,ha netán arra jársz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Jó lenne ha látnád/hallanád, hogy hidegen mit produkál. 27.-28.-án a 13kerben leszek,ha netán arra jársz.... Miért, mit produkál? Nem hiszem hogy járok arra, de hívj fel ha ki tudsz ugrani Börsre, hátha össze tudjuk hozni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Az AGR-nek két hibakódja van, mechanikus és elektronikus. Ha jól emlékszem, az elektromos hibára átállhat vészüzemmódra. De egyszerűen lehet szűrni: ha ki van törölve a hibakód, logolni kell, és ha amíg nem jön vissza a hibakód, van keverékszabályzás (lambda jó értéken), akkor a hibakód miatt áll át vészprogramra. Régebben, mikor tudtam menetközbeni logot csinálni, akkor derült ki lambda lustasága, mert a log szerint, kb 10 perc után állt be a stabil lambda-szabályzás. Ez júliusban volt. A 0400-as hibát pedig több mint egy éve produkálja, mióta lezártam a szelepet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Régebben, mikor tudtam menetközbeni logot csinálni, akkor derült ki lambda lustasága, mert a log szerint, kb 10 perc után állt be a stabil lambda-szabályzás. Ez júliusban volt. A 0400-as hibát pedig több mint egy éve produkálja, mióta lezártam a szelepet... Lehet hogy azóta van már más hibakód is, ennek kell utánajárni :lol: De esélyes a szonda halála is, nem zárom ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Miért, mit produkál? Nem tom,valszeg én vagyok túl hisztis,de jó lenne egyszer úgy tesztelni,hogy bent ülsz és megyünk pár kört! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Nem tom,valszeg én vagyok túl hisztis,de jó lenne egyszer úgy tesztelni,hogy bent ülsz és megyünk pár kört! :lol: inkább biztos :lol: közben jelzem, hogy nálam úgy tűnik, normalizálódott a helyzet, miután fel kellett tennem az 5,5 éves akksit tölteni egy hajnali lemerülés után. Utána egyből fentebb volt a mutató. :) Érdekes ez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December24, 2010 Megoszt Elküldve December24, 2010 Nem tom,valszeg én vagyok túl hisztis,de jó lenne egyszer úgy tesztelni,hogy bent ülsz és megyünk pár kört! :lol: Nem kell köntörfalazni, mondd nyugodtan hogy társaságra vágysz :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December24, 2010 Megoszt Elküldve December24, 2010 Nem kell köntörfalazni, mondd nyugodtan hogy társaságra vágysz :lol: :D Pontosan! :lol: Egy elvetemült gyártó társaságára! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Régebben, mikor tudtam menetközbeni logot csinálni, akkor derült ki lambda lustasága, mert a log szerint, kb 10 perc után állt be a stabil lambda-szabályzás. Ez júliusban volt. A 0400-as hibát pedig több mint egy éve produkálja, mióta lezártam a szelepet... Lehet hogy azóta van már más hibakód is, ennek kell utánajárni :) De esélyes a szonda halála is, nem zárom ki. Na sikerült a hétvégén monitorozni a kocsit, igaz hogy csak egyhelyben, de ez is valami. Az ICT hidegoldali értékén kicsit változtatnom kellett, mert 0°C-ban 10°C-osnak látta a kütyü. Ezt orvosoltam, és rögtön javult a hidegindítás... :lol: Viszont ami elszomorított, hogy csaknem 10 percig kellett 2000-es fordulaton morgatni, mire beindult a lambda-szabályzás. Legalábbis a kütyü szerint. A jó hír az, hogy nem vészprogamon megy. :lol: Gábor! ITT a log. Ugye jól gondolom, hogy lambda csere? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 még két kemény érv az E85 mellett - fixre vehető, hogy durván felmegy a benzinár - ha Kína tényleg így akarja ellátni árammal az összes települését a környezetszennyezés csúnyán meg fog ugrani Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 (edited) még két kemény érv az E85 mellett - fixre vehető, hogy durván felmegy a benzinár - ha Kína tényleg így akarja ellátni árammal az összes települését a környezetszennyezés csúnyán meg fog ugrani Csak az a baj, hogy eddíg is követte az etanol a benzinárát, kábé 100forintal volt mindíg alatta. :lol: Most tankoltam 269-ért. :lol: Módosítva December27, 2010 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Gábor! ITT a log. Ugye jól gondolom, hogy lambda csere? Amikor már megy, akkor viszonylag jó még... ahogy érzed. Amúgy csak 50-60 fokos motortól reális a stabil lambdaszabályzott állapot. még két kemény érv az E85 mellett - fixre vehető, hogy durván felmegy a benzinár - ha Kína tényleg így akarja ellátni árammal az összes települését a környezetszennyezés csúnyán meg fog ugrani Majd lassan többen is belátják, amit már két éve ugatok :) A gáz ára lesz a következő, ami szépen elindul felfelé, mert míg Európa éveken át a különböző áramlatokon vitázott, Kína leopciózta azokat a készleteket, amit a Gazprom még nem... így lényegében nem is sok értelme van már az áramlatoknak. A kínai gázvezeték nemrég készült el... Csak az a baj, hogy eddíg is követte az etanol a benzinárát, kábé 100forintal volt mindíg alatta. :lol: Most tankoltam 269-ért. :lol: Nem fix összeg a különbség, hanem százalékos. A "megengedett" különbség 34-35%, a nagyobb különbségnek (mint ami most is van, átlag 38-39%) meg örülni kell addig is, míg mol bácsi nem megy panasszal az illetékesekhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Amikor már megy, akkor viszonylag jó még... ahogy érzed. Amúgy csak 50-60 fokos motortól reális a stabil lambdaszabályzott állapot. De nem durva, hogy 2000-es fordulaton 645 másodperc, azaz több mint 10 perc kell, hogy elinduljon? Addig simán megyek 10-20 km-t :lol: Ami városban gyakorlatilag azt jelenti, hogy szabályozatlanul megy csak... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Szia Gabi, Megjavult a kocsi, most már megy,mint az állat :lol: Próbáltam egy logot a2-es eco móddal, látsz valamit a logokban? Köszi :lol: http://addat.hu/317f83e8/LOG.ZIP.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Szia Gabi, Megjavult a kocsi, most már megy,mint az állat :lol: Próbáltam egy logot a2-es eco móddal, látsz valamit a logokban? Köszi :lol: http://addat.hu/317f83e8/LOG.ZIP.html Én megpróbáltam az ECO1-et bekapcsolni, de mikor átlépett az ECO-módba, az injektornyitási idők még inkább növekedtek, mint csökentek volna... :D Vagy ennek úgy kell működnie? Vagy nem ilyen egyértelmű? Szerk: Ha nem baj, én is belelestem a logba...Hát neked a lambda-minimum szinte ki sem jön a zöld tartományból...az enyém meg szinte sose megy bele... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts