Udi Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Lambdaszonda nálam is ugyanott van, a vízcsőre figyelj! Kellene valami hővédő lemez vagy bandázsolás. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Lambdaszonda nálam is ugyanott van, a vízcsőre figyelj! Kellene valami hővédő lemez vagy bandázsolás. :lol: A szervo csöve közelebb van, a vízcső nem vész, csak a képen nem látszik. Neked is c20xe leömlő van átalakítva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Kész az új leömlő. Még csak havon mentem vele, és nem logoltam, az ma következik majd. Eddig nagyon gyakran égett az eco lámpám, pedig ki van kapcsolva az eco mód a kütyüben, és most az új leömlővel már nem égett 1 pillanatra sem, csak indításkor a kontroll funkció. Oda raktam a lambda szondát, ahol a 2 középső cső összecsatlakozik. http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/56..._1292143028.jpg A hegesztéseimet ne fikázzátok, mert még nincs gyakorlatom benne. :lol: Ez akkor szerintem azt jelenti, hogy nem áll be a lambdaszabályzás... jó lenne logolni egyet, küldd majd át, mert lehet hogy nem jó most a lambdajeled. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Ez akkor szerintem azt jelenti, hogy nem áll be a lambdaszabályzás... jó lenne logolni egyet, küldd majd át, mert lehet hogy nem jó most a lambdajeled. Mindjárt küldöm de nem a saját emilemről, mert nem otthon vagyok. Van 3 db, délelött csináltam. Az mitől van, hogy csomó logom üres? Logolok, vissza akarom nézni, és nincs benne semmi. Elég gyakori ez nálam sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Mindjárt küldöm de nem a saját emilemről, mert nem otthon vagyok. Van 3 db, délelött csináltam. Az mitől van, hogy csomó logom üres? Logolok, vissza akarom nézni, és nincs benne semmi. Elég gyakori ez nálam sajnos. Töltsd le a legújabb 1.6 kezelőprogramot, azzal már talán nem lesz üres logod. Küldtem a finomítási javaslatokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Kezdem elveszteni a fonalat. Tegnap egész nap jó volt a lambda jelem, 2 órát autóztunk, és végig a megfelelő sávban mozgott, csak néha tért ki, de nem vészes mértékben. Este még teletankoltam budaörsön az aviánál. Ma nekiálltam logolni, már induláskor is alacsony volt a lambda jel, beállítottam amit írtál emilben, és 2x 17 km-en csak néha ugrott 250mV fölé. Valami nem kerek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Létezhet, hogy az Agip-on vizezik a naftát, és 50-50%-os használat mellett kissé extrém fogyasztás kezd kibontakozni? Előtte jártam egy Debrecen-Budapest-Debrecen távot 6,6-os átlaggal, nem agipos nyállal. Hazaérve tankoltam ott, erre kezdek ledöbbenni, hogy qrva sokat eszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Kezdem elveszteni a fonalat. Tegnap egész nap jó volt a lambda jelem, 2 órát autóztunk, és végig a megfelelő sávban mozgott, csak néha tért ki, de nem vészes mértékben. Este még teletankoltam budaörsön az aviánál. Ma nekiálltam logolni, már induláskor is alacsony volt a lambda jel, beállítottam amit írtál emilben, és 2x 17 km-en csak néha ugrott 250mV fölé. Valami nem kerek. Küldj logot, megnézzük... ez az amiről beszéltem, hogy nem biztos hogy jó lesz az a lambda ott. Nem az üa miatt van ez, az tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Létezhet, hogy az Agip-on vizezik a naftát, és 50-50%-os használat mellett kissé extrém fogyasztás kezd kibontakozni? Előtte jártam egy Debrecen-Budapest-Debrecen távot 6,6-os átlaggal, nem agipos nyállal. Hazaérve tankoltam ott, erre kezdek ledöbbenni, hogy qrva sokat eszik. A városi fogyid ne hasonlítsd a hosszú utashoz :lol: De az tény hogy kút és kút között lehet különbség az üa minőségben sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Küldj logot, megnézzük... ez az amiről beszéltem, hogy nem biztos hogy jó lesz az a lambda ott. Nem az üa miatt van ez, az tuti. Persze, én sem arra gondoltam. Sok kis bosszantó hibát kell felderíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 A városi fogyid ne hasonlítsd a hosszú utashoz :lol: De az tény hogy kút és kút között lehet különbség az üa minőségben sajnos. Akkor mondom úgy, hogy feltünően jobban fogy most a nafta városban is, mint az azt megelőző időszakban. Amúgy ezzel a hosszú etapos dolog se piskóta, mivel a 110-es tempónál már kezd zabálni(ótópályán némileg haladni is kell). Semmi nem változott, csupán most az Agip-ra mentem tankolni az Avia helyett. Hónapok óta így használom, és a hideg beálltával valóban emelkedett némileg a fogyi, de nem ennyit, mint most hirtelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Létezhet, hogy az Agip-on vizezik a naftát, és 50-50%-os használat mellett kissé extrém fogyasztás kezd kibontakozni? Előtte jártam egy Debrecen-Budapest-Debrecen távot 6,6-os átlaggal, nem agipos nyállal. Hazaérve tankoltam ott, erre kezdek ledöbbenni, hogy qrva sokat eszik. Én meg azt vettem észre, hogy mióta nálunk is lehet kapni etanolt (Agip), azóta simán benzinnel nőtt a fogyim jó fél litert. Lehet, hogy van némi "átjárás" a benzintartályuk és az etanolos tartály között? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 ...mivel a 110-es tempónál már kezd zabálni(ótópályán némileg haladni is kell)... 110 az már haladás? :lol: :lol: :) :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Akkor mondom úgy, hogy feltünően jobban fogy most a nafta városban is, mint az azt megelőző időszakban. Amúgy ezzel a hosszú etapos dolog se piskóta, mivel a 110-es tempónál már kezd zabálni(ótópályán némileg haladni is kell). Semmi nem változott, csupán most az Agip-ra mentem tankolni az Avia helyett. Hónapok óta így használom, és a hideg beálltával valóban emelkedett némileg a fogyi, de nem ennyit, mint most hirtelen. Leesett a hó és 8l lett a városim! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 110 az már haladás? :lol: :lol: :) :D :D :D Na, a k@cs@g BMWs... :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 110 az már haladás? :lol: :lol: :) :D :D :D Tudna menni többel is, csak félő, hogy leesik az útról. Ja, és ez az Alto volna. béjemvés gyökééér :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 béjemvés gyökééér :D :lol: :lol: :) Amúgy én meg pont az AGIP-ot hanyagolom ezentúl... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Hónapok óta így használom, és a hideg beálltával valóban emelkedett némileg a fogyi, de nem ennyit, mint most hirtelen. Jó teszt, ha legközelebb máshol tankolsz, és megnézed azzal is a városi fogyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Jó teszt, ha legközelebb máshol tankolsz, és megnézed azzal is a városi fogyit. Az lesz, csak hasonló mértékben kiürítem előbb a rablót. De ha bejön, multiméterrel fogok járni tankolni én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December15, 2010 Megoszt Elküldve December15, 2010 Ilyen hidegekben 30%-os etanollal nem lesznek még hidegindítási gondjaim? (-10Cfok környékén Z14XEP motor) Visszaállok etanolos keverékre a benzin árak 'kissé' kezdenek elszállni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve December15, 2010 Megoszt Elküldve December15, 2010 Ilyen hidegekben 30%-os etanollal nem lesznek még hidegindítási gondjaim? (-10Cfok környékén) Visszaállok etanolos keverékre a benzin árak 'kissé' kezdenek elszállni. Nem hiszem, de a rokonom most állt vissza a tiszta benyára, mert amint be jött a hideg simán 10 körül evett a feles keverésnél az 14XE-je, ami nyáron 7-7,5 volt. Tehát átalakítás nélkül nem tudom mennyire lesz biznisz benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bajkusz Elküldve December15, 2010 Megoszt Elküldve December15, 2010 Ilyen hidegekben 30%-os etanollal nem lesznek még hidegindítási gondjaim? (-10Cfok környékén) Visszaállok etanolos keverékre a benzin árak 'kissé' kezdenek elszállni. Sajnos az etanol árak is elszállnak a benzinnel, ahogy látom :lol: Múlt héten is emeltek az AGIP kutaknál és most is 5-5 Ft-ot ahogy látom. Ez finoman szólva is pofátlanság. Azt hiszem én is elpártolok tőlük. Csak még nem tudom hova :lol: Egyébként döbbenet számomra, hogy milyen jól indul és megy most a hidegben az autó. A fogyasztás pedig alig emelkedett (+0,2 dl/100 km körül) Nyáron nem indult így :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve December15, 2010 Megoszt Elküldve December15, 2010 Gábor, Nekem ma reggel 2-3 másodperc és beindult, 5 másodperc, leállt, majd megint ugyanez, megint leállt, aztán stabilan ment... Miért??? :lol: Nem mintha annyira zavarna, csak tavaly ilyeneket nem csinált. Másik, hogy találtam egy USB Host-os PDA-t, szerinted azzal már lehetne editálgatni? Etanolos klubkártya? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve December15, 2010 Megoszt Elküldve December15, 2010 Ma reggel is -2 fokban elsőre beindult az Fx....a régi flextek-es "skodás" módszerhez képest hatalmas fejlődés. Gratula!!! :lol: Nagyon kiváncsi leszek -12 fokban, hogy fog indulni......anno kb. 10-15 percig kellett próbálkozni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December15, 2010 Megoszt Elküldve December15, 2010 Ma reggel is -2 fokban elsőre beindult az Fx....a régi flextek-es "skodás" módszerhez képest hatalmas fejlődés. Gratula!!! :lol: Nagyon kiváncsi leszek -12 fokban, hogy fog indulni......anno kb. 10-15 percig kellett próbálkozni. :) Szinte ugyanúgy mint -5 fokban... Legfeljebb 2x kell indítani... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts