TomTech Elküldve December1, 2010 Elküldve December1, 2010 Most nekem is ilyen. Beindul, felpörög, leáll, megcsinálja 2x, a 3.-ra már megy. Túl sok jelentőséget nem tulajdonítok neki, nem azon az 1 percen múlik induláskor. Majd ha már gatya lesz az aksi biztos morci leszek érte. :excl:
Udi Elküldve December1, 2010 Elküldve December1, 2010 Nálam továbbra is első próbálkozásra indul, de 5-8 msp-ig teker az önindító utána 30-45 msp-ig járatom és elindulok. :excl: Lehet, hogy még kicsit finomítani kellene a hidegoldalon, de majd Gabi megmondja. Opel16V! Pénteken elvileg Pesten leszek, mikor tudnánk frissíteni a kütyüt nálad?
opel16v Elküldve December1, 2010 Elküldve December1, 2010 Be jött a hideg és egy olyan gondom lenne, az első indításkor mikor még teljessen hideg, hogy beröffen majd 1-2mp mulva leáll, várok 10mp-t majd nagyon nehezzen (2-3mp tekerés) akar beröffenni ismét. Mit kellene tennem? CSETCOLD=16 CSETFIRST=1,40,25 Ezeket az értékeket kellene beállítani, aztán nézd meg így.
opel16v Elküldve December1, 2010 Elküldve December1, 2010 Nálam továbbra is első próbálkozásra indul, de 5-8 msp-ig teker az önindító utána 30-45 msp-ig járatom és elindulok. :( Lehet, hogy még kicsit finomítani kellene a hidegoldalon, de majd Gabi megmondja. Pénteken elvileg Pesten leszek, mikor tudnánk frissíteni a kütyüt nálad? Fentiek rád is vonatkoznak beállítás ügyileg :excl: Pénteken 10-12 között tudsz jönni biztosan. Ha csak délután tudsz jönni, hívj, mert nem tudom még mikor leszek.
pszilaj Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Gábor! Az káros, ha nem hosszas indítózással indítom be, hanem két röviddel? Mert másodikra simán indul. Kicsit sajnálom az aksit, hogy annyit tekerjen.
Gelko Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 nekem pöcröff még hidegben is...bár hideg motornál az első pár percben olyan mintha le akarna állni vagy kecskézni akarna de utána jó lesz. Bár az enyémen nagyon régi SW van :excl:
mélykék76 Elküldve December2, 2010 Szerző Elküldve December2, 2010 nekem pöcröff még hidegben is...bár hideg motornál az első pár percben olyan mintha le akarna állni vagy kecskézni akarna de utána jó lesz. Bár az enyémen nagyon régi SW van :( Nincs még hideg annyira..... :excl:
opel16v Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 nekem pöcröff még hidegben is...bár hideg motornál az első pár percben olyan mintha le akarna állni vagy kecskézni akarna de utána jó lesz. Bár az enyémen nagyon régi SW van :lol: hát jah, már régóta érik az a SW csere... ég és föld azóta a hidegindító algoritmus, meglepődnél :( mikor jársz errefelé? :excl:
opel16v Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Az káros, ha nem hosszas indítózással indítom be, hanem két röviddel? Mert másodikra simán indul. Kicsit sajnálom az aksit, hogy annyit tekerjen. Semmi baja nem lesz ettől, nyugodtan. De szerintem ha CSETCOLD értékét megemeled, akkor elsőre is hamar indulni fog :excl:
pszilaj Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 nekem pöcröff még hidegben is...bár hideg motornál az első pár percben olyan mintha le akarna állni vagy kecskézni akarna de utána jó lesz. Bár az enyémen nagyon régi SW van :lol: hát jah, már régóta érik az a SW csere... ég és föld azóta a hidegindító algoritmus, meglepődnél :( mikor jársz errefelé? :excl: Nem csak az jobb...sokkal dinamikusabb azóta az enyém is... :lol: (Bár augusztus is régen volt! :lol: :o Semmi baja nem lesz ettől, nyugodtan. De szerintem ha CSETCOLD értékét megemeled, akkor elsőre is hamar indulni fog :D Köszi a választ. Akkor meg vagyok nyugodva. Majd kerítek valahonnan egy laptopot aztán állítok rajta. :lol:
J0hnny Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Gábor! Az káros, ha nem hosszas indítózással indítom be, hanem két röviddel? Mert másodikra simán indul. Kicsit sajnálom az aksit, hogy annyit tekerjen. Neked indulás után nincs olyan furcsa "dadogása" mocinak? Olyan, mintha 3 hengerezne,darálósabb hangja van. Gábor! Ez szerinted ez miből adódhat? Az injektoraim lehetnek gatyák? Szelepzárási problem? Vagy ne parázzam má megint annyit? :excl:
pszilaj Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Neked indulás után nincs olyan furcsa "dadogása" mocinak? Olyan, mintha 3 hengerezne,darálósabb hangja van. Gábor! Ez szerinted ez miből adódhat? Az injektoraim lehetnek gatyák? Szelepzárási problem? Vagy ne parázzam má megint annyit? :excl: Nincs semmi ilyenem. Csak mióta ilyen hideg van, tovább kell melegíteni, mert ha hirtelen lenyomom a gázpedált lefullad. Ha nem kapkodok, akkor megy normálisan...
Udi Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Opel16V! Délelőtt fogok menni, előre is köszi. J0hnny! Tankolj máshol annál a kútnál nekem is csinálta. No para! :excl:
Gelko Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 hát jah, már régóta érik az a SW csere... ég és föld azóta a hidegindító algoritmus, meglepődnél :( mikor jársz errefelé? :excl: Ma akartam de inkább mégsem :lol: mindenképp megyek majd mert nagyon rég volt már hangolás :lol:
opel16v Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 Ma akartam de inkább mégsem :excl: mindenképp megyek majd mert nagyon rég volt már hangolás :( Ma hiába jöttél volna, holnap délelőtt leszek. Jövő hét még képlékeny, de szólj ha jönnél.
Gelko Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 Ma hiába jöttél volna, holnap délelőtt leszek. Jövő hét még képlékeny, de szólj ha jönnél. ma=péntek :excl:
opel16v Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 ma=péntek :excl: megbomlott a téri-idő kontinuumom :(
Udi Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 Gabi! Köszönöm a frissítést és a finomhangolást! :lol: Viszont térváltás előtt 190-nél, sárga jelzést kaptam ezt leszámítva minden ok. D :lol:
pszilaj Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 Gabi! Köszönöm a frissítést és a finomhangolást! :lol: Viszont térváltás előtt 190-nél, sárga jelzést kaptam ezt leszámítva minden ok. D :lol: Gabi általi finom hangolás után az enyém is elérte a gyárilag megadott végsebességet... :) Most jöttem vissza a városi autókázásból és baromira tudom élvezni ezt a "félig dízeles" érzést. 5.-ben 40ről simán elkezd gyorsítani, minden torpogás és erőlködés nélkül. :D Ami nagy előny, hogy nincs a dízeles kopogás! :D :D
h.adam92 Elküldve December6, 2010 Elküldve December6, 2010 Régebben kérdezgettem erről az etanolos dologról itt a topikba, de mivel megint feljebb megy a benzin ára, ezért komolyan fontolgatom az átállást. X20XEV A vecihez milyen átalakítót érdemes venni? Meg olvasgattam róla hogy Opel16V nevezetű kartárs frissíti ezeknek az elektronikáknak a szoftverét. Ezt itthon is meglehet csinálni? Amúgy 95% városba használom az autót, és 355forintos benzin mellett nagyon csalogató a 250-260ft os etanol:)(pontosan nemtudom az árát)
opel16v Elküldve December6, 2010 Elküldve December6, 2010 Régebben kérdezgettem erről az etanolos dologról itt a topikba, de mivel megint feljebb megy a benzin ára, ezért komolyan fontolgatom az átállást. X20XEV A vecihez milyen átalakítót érdemes venni? Meg olvasgattam róla hogy Opel16V nevezetű kartárs frissíti ezeknek az elektronikáknak a szoftverét. Ezt itthon is meglehet csinálni? Amúgy 95% városba használom az autót, és 355forintos benzin mellett nagyon csalogató a 250-260ft os etanol:)(pontosan nemtudom az árát) Ha kitűnő műszaki állapotban van a motor, akkor átépíthető az E85power kit-tel. Van rá mote kedvezmény, ha tag vagy. SW frissítése megoldható rajta házilag is. Annyi még, ha csak városban használod, akkor 25-30% közti túlfogyasztásra számíthatsz E85-tel.
h.adam92 Elküldve December6, 2010 Elküldve December6, 2010 Ha kitűnő műszaki állapotban van a motor, akkor átépíthető az E85power kit-tel. Van rá mote kedvezmény, ha tag vagy. SW frissítése megoldható rajta házilag is. Annyi még, ha csak városban használod, akkor 25-30% közti túlfogyasztásra számíthatsz E85-tel. A motor kitűnő műszaki állapotban van. De ekkora túlfagyasztás mellett is olcsóbban jövök ki etanollal?
opel16v Elküldve December6, 2010 Elküldve December6, 2010 A motor kitűnő műszaki állapotban van. De ekkora túlfagyasztás mellett is olcsóbban jövök ki etanollal? Jelenleg 38-39% az árkülönbség, szóval elég jól jársz még így is :lol:
pszilaj Elküldve December7, 2010 Elküldve December7, 2010 A motor kitűnő műszaki állapotban van. De ekkora túlfagyasztás mellett is olcsóbban jövök ki etanollal? Jelenleg 38-39% az árkülönbség, szóval elég jól jársz még így is :lol: A menetdinamikáról nem is beszélve... :lol: :)
conquistador Elküldve December7, 2010 Elküldve December7, 2010 A motor kitűnő műszaki állapotban van. De ekkora túlfagyasztás mellett is olcsóbban jövök ki etanollal? Én is ebben a hiszemben vágtam bele és egy csomó apróságot kihozott még a szeszkózás a gépből, tehát csak óvatosan az ilyen kijelentésekkel :lol:
Recommended Posts