Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Nálam továbbra is első próbálkozásra indul, de 5-8 msp-ig teker az önindító utána 30-45 msp-ig járatom és elindulok. :excl:

Lehet, hogy még kicsit finomítani kellene a hidegoldalon, de majd Gabi megmondja.

Opel16V!

Pénteken elvileg Pesten leszek, mikor tudnánk frissíteni a kütyüt nálad?

Link to comment
Megosztás:

Be jött a hideg és egy olyan gondom lenne, az első indításkor mikor még teljessen hideg, hogy beröffen majd 1-2mp mulva leáll, várok 10mp-t majd nagyon nehezzen (2-3mp tekerés) akar beröffenni ismét. Mit kellene tennem?

CSETCOLD=16

CSETFIRST=1,40,25

Ezeket az értékeket kellene beállítani, aztán nézd meg így.

Link to comment
Megosztás:

Nálam továbbra is első próbálkozásra indul, de 5-8 msp-ig teker az önindító utána 30-45 msp-ig járatom és elindulok. :(

Lehet, hogy még kicsit finomítani kellene a hidegoldalon, de majd Gabi megmondja.

Pénteken elvileg Pesten leszek, mikor tudnánk frissíteni a kütyüt nálad?

Fentiek rád is vonatkoznak beállítás ügyileg :excl:

Pénteken 10-12 között tudsz jönni biztosan. Ha csak délután tudsz jönni, hívj, mert nem tudom még mikor leszek.

Link to comment
Megosztás:

nekem pöcröff még hidegben is...bár hideg motornál az első pár percben olyan mintha le akarna állni vagy kecskézni akarna de utána jó lesz. Bár az enyémen nagyon régi SW van :lol:

hát jah, már régóta érik az a SW csere... ég és föld azóta a hidegindító algoritmus, meglepődnél :(

mikor jársz errefelé? :excl:

Link to comment
Megosztás:

Az káros, ha nem hosszas indítózással indítom be, hanem két röviddel? Mert másodikra simán indul.

Kicsit sajnálom az aksit, hogy annyit tekerjen.

Semmi baja nem lesz ettől, nyugodtan.

De szerintem ha CSETCOLD értékét megemeled, akkor elsőre is hamar indulni fog :excl:

Link to comment
Megosztás:

nekem pöcröff még hidegben is...bár hideg motornál az első pár percben olyan mintha le akarna állni vagy kecskézni akarna de utána jó lesz. Bár az enyémen nagyon régi SW van :lol:

hát jah, már régóta érik az a SW csere... ég és föld azóta a hidegindító algoritmus, meglepődnél :(

mikor jársz errefelé? :excl:

Nem csak az jobb...sokkal dinamikusabb azóta az enyém is... :lol:

(Bár augusztus is régen volt! :lol: :o

Semmi baja nem lesz ettől, nyugodtan.

De szerintem ha CSETCOLD értékét megemeled, akkor elsőre is hamar indulni fog :D

Köszi a választ.

Akkor meg vagyok nyugodva. Majd kerítek valahonnan egy laptopot aztán állítok rajta. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gábor!

Az káros, ha nem hosszas indítózással indítom be, hanem két röviddel? Mert másodikra simán indul.

Kicsit sajnálom az aksit, hogy annyit tekerjen.

Neked indulás után nincs olyan furcsa "dadogása" mocinak?

Olyan, mintha 3 hengerezne,darálósabb hangja van.

Gábor!

Ez szerinted ez miből adódhat?

Az injektoraim lehetnek gatyák?

Szelepzárási problem?

Vagy ne parázzam má megint annyit? :excl:

Link to comment
Megosztás:

Neked indulás után nincs olyan furcsa "dadogása" mocinak?

Olyan, mintha 3 hengerezne,darálósabb hangja van.

Gábor!

Ez szerinted ez miből adódhat?

Az injektoraim lehetnek gatyák?

Szelepzárási problem?

Vagy ne parázzam má megint annyit? :excl:

Nincs semmi ilyenem. Csak mióta ilyen hideg van, tovább kell melegíteni, mert ha hirtelen lenyomom a gázpedált lefullad. Ha nem kapkodok, akkor megy normálisan...

Link to comment
Megosztás:

Gabi!

Köszönöm a frissítést és a finomhangolást! :lol:

Viszont térváltás előtt 190-nél, sárga jelzést kaptam ezt leszámítva minden ok. D :lol:

Gabi általi finom hangolás után az enyém is elérte a gyárilag megadott végsebességet... :)

Most jöttem vissza a városi autókázásból és baromira tudom élvezni ezt a "félig dízeles" érzést. 5.-ben 40ről simán elkezd gyorsítani, minden torpogás és erőlködés nélkül. :D

Ami nagy előny, hogy nincs a dízeles kopogás! :D :D

Link to comment
Megosztás:

Régebben kérdezgettem erről az etanolos dologról itt a topikba, de mivel megint feljebb megy a benzin ára, ezért komolyan fontolgatom az átállást. X20XEV A vecihez milyen átalakítót érdemes venni? Meg olvasgattam róla hogy Opel16V nevezetű kartárs frissíti ezeknek az elektronikáknak a szoftverét. Ezt itthon is meglehet csinálni? Amúgy 95% városba használom az autót, és 355forintos benzin mellett nagyon csalogató a 250-260ft os etanol:)(pontosan nemtudom az árát)

Link to comment
Megosztás:

Régebben kérdezgettem erről az etanolos dologról itt a topikba, de mivel megint feljebb megy a benzin ára, ezért komolyan fontolgatom az átállást. X20XEV A vecihez milyen átalakítót érdemes venni? Meg olvasgattam róla hogy Opel16V nevezetű kartárs frissíti ezeknek az elektronikáknak a szoftverét. Ezt itthon is meglehet csinálni? Amúgy 95% városba használom az autót, és 355forintos benzin mellett nagyon csalogató a 250-260ft os etanol:)(pontosan nemtudom az árát)

Ha kitűnő műszaki állapotban van a motor, akkor átépíthető az E85power kit-tel.

Van rá mote kedvezmény, ha tag vagy.

SW frissítése megoldható rajta házilag is.

Annyi még, ha csak városban használod, akkor 25-30% közti túlfogyasztásra számíthatsz E85-tel.

Link to comment
Megosztás:

Ha kitűnő műszaki állapotban van a motor, akkor átépíthető az E85power kit-tel.

Van rá mote kedvezmény, ha tag vagy.

SW frissítése megoldható rajta házilag is.

Annyi még, ha csak városban használod, akkor 25-30% közti túlfogyasztásra számíthatsz E85-tel.

A motor kitűnő műszaki állapotban van. De ekkora túlfagyasztás mellett is olcsóbban jövök ki etanollal?

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.