Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Igen, központi injektoros. Egy ismerős mondta, hogy azzal is megy, de ha te mondod hogy nem akkor elhiszem :excl: marad az 50-50% asszem. Majd ha sok pénzem lesz átalakítom a hengerfejet, satöbbit és akkor lehet 100% is. Mondjuk az sose térül meg asszem...

Kipróbálhatod a bioetun központis verzióját, de arra számíts hogy télen mindenképpen lesznek hidegindítási gondok, melegedési szakasz

alatti erőtlenség, illetve meglesz a 30%-os túlfogyasztás is legalább. Sajnos ezek a központi injektor hátrányai etanollal.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Nemtom jól emlékszem-e, de ez nem központi injektoros motor? Mert központishoz nem kompatibilis az E85power (meg más sem, csak ezt mások nem így látják :excl: ).

Elnézést az offért:

akkor 1.3 10 éves swifthez mit ajánlanál?

8szelepes verzió.

on

Link to comment
Megosztás:

Elnézést az offért:

akkor 1.3 10 éves swifthez mit ajánlanál?

8szelepes verzió.

on

Ez már a hengerenkénti befecskendezős? Mert akkor jó hozzá az E85power kit.

Ha központis, akkor nem. Bár suzukiknál pont nem annyira élesen ütközik ki a

nagy hátránya ennek a rendszernek, mert van elektromos előfűtése. De azért

annál sem tökéletes a központis etanollal.

Link to comment
Megosztás:

Ez már a hengerenkénti befecskendezős? Mert akkor jó hozzá az E85power kit.

Ha központis, akkor nem. Bár suzukiknál pont nem annyira élesen ütközik ki a

nagy hátránya ennek a rendszernek, mert van elektromos előfűtése. De azért

annál sem tökéletes a központis etanollal.

Még a központi injektoros a gép. Igazán nem értek hozzá azért érdeklődöm mi lenne szerinte(tek)d a jó megoldás hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Győrben a volt tigrises kútnál most tankoltam etanolt 254-ért. Ennyire felment? :excl:

Én 245-ért tankolok az adzsipnál, de szerintem szarabb a minősége, mint a maszek kútas cuccnál (248Ft), morgósabb a hangja a mocinak hidegen tőle.

Tényleg Gabi!

Az üa minősége mennyire befolyásolja az etanolos üzemeltetést?

Link to comment
Megosztás:

8.23-at evett benzinből. Ahozképest a 10.75 30%.

Fejlesztem közben a kipuffot, 4-2-1-es leömlőbe hova lenne érdemes rakni a lambda szondát, hogy jól érezze a dolgokat? Gondolom nem egy hengerhez, hanem legalább ahol 2 már összecsatlakozik. Ha odateszem ahol már mind a 4 együtt van, az már elég messze van, már a teknőn túl.

Link to comment
Megosztás:

8.23-at evett benzinből. Ahozképest a 10.75 30%.

Fejlesztem közben a kipuffot, 4-2-1-es leömlőbe hova lenne érdemes rakni a lambda szondát, hogy jól érezze a dolgokat? Gondolom nem egy hengerhez, hanem legalább ahol 2 már összecsatlakozik. Ha odateszem ahol már mind a 4 együtt van, az már elég messze van, már a teknőn túl.

gsi-n ott van gyárilag, ahol a négy cső összeér. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Nálam C14NZ/SE mocinál 4-2-1 leömlőnél két választás van, a legjobb hely az lenne ahol már mind a 4 együtt van az olajteknő után.

Ide csak fűtött 3 vezetékes lambdaszondát lehet rakni, mivel a gyári 1 vezetékes nem tud rendesen felmelegni és ezért össze-vissza fog mérni. A fűtött szondából sem mindegy milyet veszel, nekem egyikkel sem volt jó az alapjárat, de nem adtam fel keresem az ideális lambdaszondát hozzá. Most a gyári lambdaszonda van berakva a 2 cső találkozásánál és így működik alapjárat is rendben van, de elég gyorsan változik a lambdajel mivel a másik 2 hengertől nem kap semmit. Szerencsére a E85power bioetanolos kütyüvel sikerült addig variálni amíg a mocivezérlő számára elfogadható lambdajelet kaptam. Javaslom, hogy mind a 2 helyre csináltasd meg és amelyiket nem használod az le kell dugózni, jobb helyeken már gyártanak ilyen spéci menetes lezárócsavarokat hozzá. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Több nagy újdonság az E85power háza táján!

- Rendszercsatlakozó a kit kábelkötegében ( autó eredeti állapota egy mozdulattal visszaállítható )

- Elégedettségi Visszavételi Garancia ( 4 hétig )

- A kit honlapján történő rendelésnél ingyenes Bioetanol Klub Kedvezménykártya ( -5ft/L tankoláskor!!! )

- Otthoni internetes ill. beszerelő partnerműhelyi szoftverfrissítési lehetőség az átalakítóban

- Több új funkció az átalakító új (v1.12) szoftverében, és az új (v1.6) kezelőprogramban

Részletekről az átalakító honlapján lehet olvasni: http://e85power.hu

Link to comment
Megosztás:

Nálam C14NZ/SE mocinál 4-2-1 leömlőnél két választás van, a legjobb hely az lenne ahol már mind a 4 együtt van az olajteknő után.

Ide csak fűtött 3 vezetékes lambdaszondát lehet rakni, mivel a gyári 1 vezetékes nem tud rendesen felmelegni és ezért össze-vissza fog mérni. A fűtött szondából sem mindegy milyet veszel, nekem egyikkel sem volt jó az alapjárat, de nem adtam fel keresem az ideális lambdaszondát hozzá. Most a gyári lambdaszonda van berakva a 2 cső találkozásánál és így működik alapjárat is rendben van, de elég gyorsan változik a lambdajel mivel a másik 2 hengertől nem kap semmit. Szerencsére a E85power bioetanolos kütyüvel sikerült addig variálni amíg a mocivezérlő számára elfogadható lambdajelet kaptam. Javaslom, hogy mind a 2 helyre csináltasd meg és amelyiket nem használod az le kell dugózni, jobb helyeken már gyártanak ilyen spéci menetes lezárócsavarokat hozzá. :excl:

4 kábeles fűtött szondám van 2db és c20xe leömlőt alakítok át motoromhoz. A gyári helyre fogom tenni a 2. szondát.

Jó ötlet ez a több szondahely, megfogom csinálni.

Szerencsére vennem nem kell semmit, mindent megtudok magamnak oldani, van esztergám, hegesztőm, marás sem gond.

Remélem ettől már nekem is lesz rendes lambda jelem.

Link to comment
Megosztás:

4 kábeles fűtött szondám van 2db és c20xe leömlőt alakítok át motoromhoz. A gyári helyre fogom tenni a 2. szondát.

Jó ötlet ez a több szondahely, megfogom csinálni.

Szerencsére vennem nem kell semmit, mindent megtudok magamnak oldani, van esztergám, hegesztőm, marás sem gond.

Remélem ettől már nekem is lesz rendes lambda jelem.

És a monitorszondát (második) hogy fogod becsapni? Mert az rögtön hibát fog dobni katalizátor hatásfok csökkenésre.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.