Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Igen, központi injektoros. Egy ismerős mondta, hogy azzal is megy, de ha te mondod hogy nem akkor elhiszem :excl: marad az 50-50% asszem. Majd ha sok pénzem lesz átalakítom a hengerfejet, satöbbit és akkor lehet 100% is. Mondjuk az sose térül meg asszem...

Kipróbálhatod a bioetun központis verzióját, de arra számíts hogy télen mindenképpen lesznek hidegindítási gondok, melegedési szakasz

alatti erőtlenség, illetve meglesz a 30%-os túlfogyasztás is legalább. Sajnos ezek a központi injektor hátrányai etanollal.

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Nemtom jól emlékszem-e, de ez nem központi injektoros motor? Mert központishoz nem kompatibilis az E85power (meg más sem, csak ezt mások nem így látják :excl: ).

Elnézést az offért:

akkor 1.3 10 éves swifthez mit ajánlanál?

8szelepes verzió.

on

Elküldve
Elnézést az offért:

akkor 1.3 10 éves swifthez mit ajánlanál?

8szelepes verzió.

on

Ez már a hengerenkénti befecskendezős? Mert akkor jó hozzá az E85power kit.

Ha központis, akkor nem. Bár suzukiknál pont nem annyira élesen ütközik ki a

nagy hátránya ennek a rendszernek, mert van elektromos előfűtése. De azért

annál sem tökéletes a központis etanollal.

Elküldve
Ez már a hengerenkénti befecskendezős? Mert akkor jó hozzá az E85power kit.

Ha központis, akkor nem. Bár suzukiknál pont nem annyira élesen ütközik ki a

nagy hátránya ennek a rendszernek, mert van elektromos előfűtése. De azért

annál sem tökéletes a központis etanollal.

Még a központi injektoros a gép. Igazán nem értek hozzá azért érdeklődöm mi lenne szerinte(tek)d a jó megoldás hozzá.

Elküldve
Még a központi injektoros a gép. Igazán nem értek hozzá azért érdeklődöm mi lenne szerinte(tek)d a jó megoldás hozzá.

Akkor én azt javasolnám, maradj a feles keverésnél.

Elküldve
Győrben a volt tigrises kútnál most tankoltam etanolt 254-ért. Ennyire felment? :excl:

Én 245-ért tankolok az adzsipnál, de szerintem szarabb a minősége, mint a maszek kútas cuccnál (248Ft), morgósabb a hangja a mocinak hidegen tőle.

Tényleg Gabi!

Az üa minősége mennyire befolyásolja az etanolos üzemeltetést?

Elküldve

Szintén 245-ért szoktam tankolni agipnál, vagy 248-ért avianál. Minőségbeli különbséget tavasz óta sehol

nem érzékeltem, pedig elég sok kúton tankoltam az utóbbi fél évben.

A minőség leginkább a hidegindítást és a fogyasztást befolyásolja.

Elküldve
Én 245-ért tankolok az adzsipnál....

Melyiknél tankolsz ennyiért? :(

Ahol eddig a legolcsóbb volt a budai kapnál, ott is felemelték, 249-re... :excl:

Elküldve
Melyiknél tankolsz ennyiért? :(

Ahol eddig a legolcsóbb volt a budai kapnál, ott is felemelték, 249-re... :excl:

Abból minusz 5Ft és máris ott vagy árban.

Elküldve

Az a baj, hogy ennél az üzemanyagfajtánál, sokkal könnyebb mahinálni a dolgokat, mert a vízzel nagyon jól elegyedik... :excl:

A tartályba belenyomnak 100 liter vizet, és szinte nem is érzik az üzemanyagon...legfeljebb többet eszik az autó...

Elküldve

8.23-at evett benzinből. Ahozképest a 10.75 30%.

Fejlesztem közben a kipuffot, 4-2-1-es leömlőbe hova lenne érdemes rakni a lambda szondát, hogy jól érezze a dolgokat? Gondolom nem egy hengerhez, hanem legalább ahol 2 már összecsatlakozik. Ha odateszem ahol már mind a 4 együtt van, az már elég messze van, már a teknőn túl.

Elküldve
8.23-at evett benzinből. Ahozképest a 10.75 30%.

Fejlesztem közben a kipuffot, 4-2-1-es leömlőbe hova lenne érdemes rakni a lambda szondát, hogy jól érezze a dolgokat? Gondolom nem egy hengerhez, hanem legalább ahol 2 már összecsatlakozik. Ha odateszem ahol már mind a 4 együtt van, az már elég messze van, már a teknőn túl.

gsi-n ott van gyárilag, ahol a négy cső összeér. :excl:

Elküldve
gsi-n ott van gyárilag, ahol a négy cső összeér. :excl:

Ezt tudom, mert olyat alakítom az enyémre, csak nekem egy van ott, egy meg a leömlőben egyből 15 centire a hengerektől.

Elküldve

Nálam C14NZ/SE mocinál 4-2-1 leömlőnél két választás van, a legjobb hely az lenne ahol már mind a 4 együtt van az olajteknő után.

Ide csak fűtött 3 vezetékes lambdaszondát lehet rakni, mivel a gyári 1 vezetékes nem tud rendesen felmelegni és ezért össze-vissza fog mérni. A fűtött szondából sem mindegy milyet veszel, nekem egyikkel sem volt jó az alapjárat, de nem adtam fel keresem az ideális lambdaszondát hozzá. Most a gyári lambdaszonda van berakva a 2 cső találkozásánál és így működik alapjárat is rendben van, de elég gyorsan változik a lambdajel mivel a másik 2 hengertől nem kap semmit. Szerencsére a E85power bioetanolos kütyüvel sikerült addig variálni amíg a mocivezérlő számára elfogadható lambdajelet kaptam. Javaslom, hogy mind a 2 helyre csináltasd meg és amelyiket nem használod az le kell dugózni, jobb helyeken már gyártanak ilyen spéci menetes lezárócsavarokat hozzá. :excl:

Elküldve

Több nagy újdonság az E85power háza táján!

- Rendszercsatlakozó a kit kábelkötegében ( autó eredeti állapota egy mozdulattal visszaállítható )

- Elégedettségi Visszavételi Garancia ( 4 hétig )

- A kit honlapján történő rendelésnél ingyenes Bioetanol Klub Kedvezménykártya ( -5ft/L tankoláskor!!! )

- Otthoni internetes ill. beszerelő partnerműhelyi szoftverfrissítési lehetőség az átalakítóban

- Több új funkció az átalakító új (v1.12) szoftverében, és az új (v1.6) kezelőprogramban

Részletekről az átalakító honlapján lehet olvasni: http://e85power.hu

Elküldve
Nálam C14NZ/SE mocinál 4-2-1 leömlőnél két választás van, a legjobb hely az lenne ahol már mind a 4 együtt van az olajteknő után.

Ide csak fűtött 3 vezetékes lambdaszondát lehet rakni, mivel a gyári 1 vezetékes nem tud rendesen felmelegni és ezért össze-vissza fog mérni. A fűtött szondából sem mindegy milyet veszel, nekem egyikkel sem volt jó az alapjárat, de nem adtam fel keresem az ideális lambdaszondát hozzá. Most a gyári lambdaszonda van berakva a 2 cső találkozásánál és így működik alapjárat is rendben van, de elég gyorsan változik a lambdajel mivel a másik 2 hengertől nem kap semmit. Szerencsére a E85power bioetanolos kütyüvel sikerült addig variálni amíg a mocivezérlő számára elfogadható lambdajelet kaptam. Javaslom, hogy mind a 2 helyre csináltasd meg és amelyiket nem használod az le kell dugózni, jobb helyeken már gyártanak ilyen spéci menetes lezárócsavarokat hozzá. :excl:

4 kábeles fűtött szondám van 2db és c20xe leömlőt alakítok át motoromhoz. A gyári helyre fogom tenni a 2. szondát.

Jó ötlet ez a több szondahely, megfogom csinálni.

Szerencsére vennem nem kell semmit, mindent megtudok magamnak oldani, van esztergám, hegesztőm, marás sem gond.

Remélem ettől már nekem is lesz rendes lambda jelem.

Elküldve
4 kábeles fűtött szondám van 2db és c20xe leömlőt alakítok át motoromhoz. A gyári helyre fogom tenni a 2. szondát.

Jó ötlet ez a több szondahely, megfogom csinálni.

Szerencsére vennem nem kell semmit, mindent megtudok magamnak oldani, van esztergám, hegesztőm, marás sem gond.

Remélem ettől már nekem is lesz rendes lambda jelem.

És a monitorszondát (második) hogy fogod becsapni? Mert az rögtön hibát fog dobni katalizátor hatásfok csökkenésre.

Elküldve
És a monitorszondát (második) hogy fogod becsapni? Mert az rögtön hibát fog dobni katalizátor hatásfok csökkenésre.

Sehogy. Most sincs a katalizátor külső házában semmi, és nem szólt még a computer szerencsére.

Elküldve
Sehogy. Most sincs a katalizátor külső házában semmi, és nem szólt még a computer szerencsére.

Működik egyáltalán a motorkontroll lámpád?

Nem az olajnyomás lámpával kötötte össze az előző tulaj? :excl:

Elküldve
Működik egyáltalán a motorkontroll lámpád?

Nem az olajnyomás lámpával kötötte össze az előző tulaj? :excl:

Én csináltam a kocsit, és be van kötve a lámpa. Opcomot is rá szoktam dugni, az sem írja.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.