opel16v Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Igen, központi injektoros. Egy ismerős mondta, hogy azzal is megy, de ha te mondod hogy nem akkor elhiszem :excl: marad az 50-50% asszem. Majd ha sok pénzem lesz átalakítom a hengerfejet, satöbbit és akkor lehet 100% is. Mondjuk az sose térül meg asszem... Kipróbálhatod a bioetun központis verzióját, de arra számíts hogy télen mindenképpen lesznek hidegindítási gondok, melegedési szakasz alatti erőtlenség, illetve meglesz a 30%-os túlfogyasztás is legalább. Sajnos ezek a központi injektor hátrányai etanollal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sumi Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Nemtom jól emlékszem-e, de ez nem központi injektoros motor? Mert központishoz nem kompatibilis az E85power (meg más sem, csak ezt mások nem így látják :excl: ). Elnézést az offért: akkor 1.3 10 éves swifthez mit ajánlanál? 8szelepes verzió. on Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Elnézést az offért: akkor 1.3 10 éves swifthez mit ajánlanál? 8szelepes verzió. on Ez már a hengerenkénti befecskendezős? Mert akkor jó hozzá az E85power kit. Ha központis, akkor nem. Bár suzukiknál pont nem annyira élesen ütközik ki a nagy hátránya ennek a rendszernek, mert van elektromos előfűtése. De azért annál sem tökéletes a központis etanollal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sumi Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Ez már a hengerenkénti befecskendezős? Mert akkor jó hozzá az E85power kit. Ha központis, akkor nem. Bár suzukiknál pont nem annyira élesen ütközik ki a nagy hátránya ennek a rendszernek, mert van elektromos előfűtése. De azért annál sem tökéletes a központis etanollal. Még a központi injektoros a gép. Igazán nem értek hozzá azért érdeklődöm mi lenne szerinte(tek)d a jó megoldás hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Még a központi injektoros a gép. Igazán nem értek hozzá azért érdeklődöm mi lenne szerinte(tek)d a jó megoldás hozzá. Akkor én azt javasolnám, maradj a feles keverésnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sumi Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Akkor én azt javasolnám, maradj a feles keverésnél. ok, köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Győrben a volt tigrises kútnál most tankoltam etanolt 254-ért. Ennyire felment? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Győrben a volt tigrises kútnál most tankoltam etanolt 254-ért. Ennyire felment? :excl: Én 245-ért tankolok az adzsipnál, de szerintem szarabb a minősége, mint a maszek kútas cuccnál (248Ft), morgósabb a hangja a mocinak hidegen tőle. Tényleg Gabi! Az üa minősége mennyire befolyásolja az etanolos üzemeltetést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Szintén 245-ért szoktam tankolni agipnál, vagy 248-ért avianál. Minőségbeli különbséget tavasz óta sehol nem érzékeltem, pedig elég sok kúton tankoltam az utóbbi fél évben. A minőség leginkább a hidegindítást és a fogyasztást befolyásolja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Én 245-ért tankolok az adzsipnál.... Melyiknél tankolsz ennyiért? :( Ahol eddig a legolcsóbb volt a budai kapnál, ott is felemelték, 249-re... :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Melyiknél tankolsz ennyiért? :( Ahol eddig a legolcsóbb volt a budai kapnál, ott is felemelték, 249-re... :excl: Abból minusz 5Ft és máris ott vagy árban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Fura módon ott én is tapasztaltam minőség eltérést. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Az a baj, hogy ennél az üzemanyagfajtánál, sokkal könnyebb mahinálni a dolgokat, mert a vízzel nagyon jól elegyedik... :excl: A tartályba belenyomnak 100 liter vizet, és szinte nem is érzik az üzemanyagon...legfeljebb többet eszik az autó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve November22, 2010 Megoszt Elküldve November22, 2010 8.23-at evett benzinből. Ahozképest a 10.75 30%. Fejlesztem közben a kipuffot, 4-2-1-es leömlőbe hova lenne érdemes rakni a lambda szondát, hogy jól érezze a dolgokat? Gondolom nem egy hengerhez, hanem legalább ahol 2 már összecsatlakozik. Ha odateszem ahol már mind a 4 együtt van, az már elég messze van, már a teknőn túl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November22, 2010 Megoszt Elküldve November22, 2010 8.23-at evett benzinből. Ahozképest a 10.75 30%. Fejlesztem közben a kipuffot, 4-2-1-es leömlőbe hova lenne érdemes rakni a lambda szondát, hogy jól érezze a dolgokat? Gondolom nem egy hengerhez, hanem legalább ahol 2 már összecsatlakozik. Ha odateszem ahol már mind a 4 együtt van, az már elég messze van, már a teknőn túl. gsi-n ott van gyárilag, ahol a négy cső összeér. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve November22, 2010 Megoszt Elküldve November22, 2010 gsi-n ott van gyárilag, ahol a négy cső összeér. :excl: Ezt tudom, mert olyat alakítom az enyémre, csak nekem egy van ott, egy meg a leömlőben egyből 15 centire a hengerektől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve November22, 2010 Megoszt Elküldve November22, 2010 Nálam C14NZ/SE mocinál 4-2-1 leömlőnél két választás van, a legjobb hely az lenne ahol már mind a 4 együtt van az olajteknő után. Ide csak fűtött 3 vezetékes lambdaszondát lehet rakni, mivel a gyári 1 vezetékes nem tud rendesen felmelegni és ezért össze-vissza fog mérni. A fűtött szondából sem mindegy milyet veszel, nekem egyikkel sem volt jó az alapjárat, de nem adtam fel keresem az ideális lambdaszondát hozzá. Most a gyári lambdaszonda van berakva a 2 cső találkozásánál és így működik alapjárat is rendben van, de elég gyorsan változik a lambdajel mivel a másik 2 hengertől nem kap semmit. Szerencsére a E85power bioetanolos kütyüvel sikerült addig variálni amíg a mocivezérlő számára elfogadható lambdajelet kaptam. Javaslom, hogy mind a 2 helyre csináltasd meg és amelyiket nem használod az le kell dugózni, jobb helyeken már gyártanak ilyen spéci menetes lezárócsavarokat hozzá. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November22, 2010 Megoszt Elküldve November22, 2010 Több nagy újdonság az E85power háza táján! - Rendszercsatlakozó a kit kábelkötegében ( autó eredeti állapota egy mozdulattal visszaállítható ) - Elégedettségi Visszavételi Garancia ( 4 hétig ) - A kit honlapján történő rendelésnél ingyenes Bioetanol Klub Kedvezménykártya ( -5ft/L tankoláskor!!! ) - Otthoni internetes ill. beszerelő partnerműhelyi szoftverfrissítési lehetőség az átalakítóban - Több új funkció az átalakító új (v1.12) szoftverében, és az új (v1.6) kezelőprogramban Részletekről az átalakító honlapján lehet olvasni: http://e85power.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November23, 2010 Megoszt Elküldve November23, 2010 Töröltem :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve November23, 2010 Megoszt Elküldve November23, 2010 Nálam C14NZ/SE mocinál 4-2-1 leömlőnél két választás van, a legjobb hely az lenne ahol már mind a 4 együtt van az olajteknő után. Ide csak fűtött 3 vezetékes lambdaszondát lehet rakni, mivel a gyári 1 vezetékes nem tud rendesen felmelegni és ezért össze-vissza fog mérni. A fűtött szondából sem mindegy milyet veszel, nekem egyikkel sem volt jó az alapjárat, de nem adtam fel keresem az ideális lambdaszondát hozzá. Most a gyári lambdaszonda van berakva a 2 cső találkozásánál és így működik alapjárat is rendben van, de elég gyorsan változik a lambdajel mivel a másik 2 hengertől nem kap semmit. Szerencsére a E85power bioetanolos kütyüvel sikerült addig variálni amíg a mocivezérlő számára elfogadható lambdajelet kaptam. Javaslom, hogy mind a 2 helyre csináltasd meg és amelyiket nem használod az le kell dugózni, jobb helyeken már gyártanak ilyen spéci menetes lezárócsavarokat hozzá. :excl: 4 kábeles fűtött szondám van 2db és c20xe leömlőt alakítok át motoromhoz. A gyári helyre fogom tenni a 2. szondát. Jó ötlet ez a több szondahely, megfogom csinálni. Szerencsére vennem nem kell semmit, mindent megtudok magamnak oldani, van esztergám, hegesztőm, marás sem gond. Remélem ettől már nekem is lesz rendes lambda jelem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November23, 2010 Megoszt Elküldve November23, 2010 4 kábeles fűtött szondám van 2db és c20xe leömlőt alakítok át motoromhoz. A gyári helyre fogom tenni a 2. szondát. Jó ötlet ez a több szondahely, megfogom csinálni. Szerencsére vennem nem kell semmit, mindent megtudok magamnak oldani, van esztergám, hegesztőm, marás sem gond. Remélem ettől már nekem is lesz rendes lambda jelem. És a monitorszondát (második) hogy fogod becsapni? Mert az rögtön hibát fog dobni katalizátor hatásfok csökkenésre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November23, 2010 Megoszt Elküldve November23, 2010 Újabb bioetanolos videó, főleg Suzukisoknak! http://azert-is-suzuki.hu/cikk/display/autozas_bioetanollal Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve November23, 2010 Megoszt Elküldve November23, 2010 És a monitorszondát (második) hogy fogod becsapni? Mert az rögtön hibát fog dobni katalizátor hatásfok csökkenésre. Sehogy. Most sincs a katalizátor külső házában semmi, és nem szólt még a computer szerencsére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November23, 2010 Megoszt Elküldve November23, 2010 Sehogy. Most sincs a katalizátor külső házában semmi, és nem szólt még a computer szerencsére. Működik egyáltalán a motorkontroll lámpád? Nem az olajnyomás lámpával kötötte össze az előző tulaj? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve November23, 2010 Megoszt Elküldve November23, 2010 Működik egyáltalán a motorkontroll lámpád? Nem az olajnyomás lámpával kötötte össze az előző tulaj? :excl: Én csináltam a kocsit, és be van kötve a lámpa. Opcomot is rá szoktam dugni, az sem írja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts