h.adam92 Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Lenne 1-2kérdésem az etanollal kapcsolatban. Mennyire éri meg átalakítót venni? És a többletfogyasztás miatt kb. 100km erenként a benzinnel szembe mennyit lehet spórolni? A legközelebbi kút hozzám 10km re van. Ugye ez el-vissza 20km nekem. Így is megéri az átalakítás? Visszatérül valamikor az átalakító ára? :o Menetteljesítményben érezhető valami változás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Menetteljesítményben egyértelmű pozitív változás van, spórolni meg felhasználás jellegétől függően 1-6ft/km között lehet. Átlagban 3ft/km ez az érték, de ha pl csak városban rövid távokra használod az autót, télen lehet ez 1ft/km is. Ha viszont hosszú távokra használod mindig, akkor lehet 4-6ft/km is. Így érdemes számolni a megtérülést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Menetteljesítményben egyértelmű pozitív változás van, spórolni meg felhasználás jellegétől függően 1-6ft/km között lehet. Átlagban 3ft/km ez az érték, de ha pl csak városban rövid távokra használod az autót, télen lehet ez 1ft/km is. Ha viszont hosszú távokra használod mindig, akkor lehet 4-6ft/km is. Így érdemes számolni a megtérülést. Általában 90% városban használom az autót. Akkor 45ezer forintos átalakító ára körülbelül 15-20ezer km után térül meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Általában 90% városban használom az autót. Akkor 45ezer forintos átalakító ára körülbelül 15-20ezer km után térül meg? Körülbelül igen. Nekem van egy ilyen eladó átalakítóm, olcsóbban mint 45. :o Klatty Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Általában 90% városban használom az autót. Akkor 45ezer forintos átalakító ára körülbelül 15-20ezer km után térül meg? Ha csak az átalakító árát számolod, beszerelés nélkül, akkor az városban inkább 20e km körül lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 X20XEV-hez van már ECO mód? Vagy nem is lesz soha? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 X20XEV-hez van már ECO mód? Vagy nem is lesz soha? Az első fázisa, ami most is működik. A második nem lesz ehhez, mivel a lambda kimenetet nem lehet rákötni a titánium szonda jelkörre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Melegen elmegy vele, de igazából 50-50% fölé nincs értelme menni vele. Én jártam sokáig 25% benzin-75% etanollal, de hidegen gyalázatos volt. Meg ha jól sejtem nem is tesz jót a mocinak az ennyire szegény keverék, csak az ECU-m még túl buta hozzá, hogy szóljon. Hát legutoljára ezt úgy csavartam meg, hogy fél/harmad tankra vettem 12 liter etanolt- ugye előtte volt ideje melegednie picit. Szépen rángatás nélkül, végigtoltam a két város között a távot. Visszafele, megint picit több E85, kevesebb benzin. Kb 6-7 liter fogyi 80 kmen, mutató alapján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November5, 2010 Megoszt Elküldve November5, 2010 Elkészült a Bioetanol Szövetség kérdőíves felmérése: http://etanol.info.hu/hirek/Az_E85_hasznal...doiv_ertekelese Link to comment Megosztás: More sharing options...
RCsaba Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 Az NZ F-es Astrákra van-e már használható és megbízható átalakító kit? Eddig nem hallottam jót NZ-s átalakításokról, úgyh maradtam az 50-50nél, de most, hogy hűl az idő 60-40 lesz a benzin javára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 Az NZ F-es Astrákra van-e már használható és megbízható átalakító kit? Eddig nem hallottam jót NZ-s átalakításokról, úgyh maradtam az 50-50nél, de most, hogy hűl az idő 60-40 lesz a benzin javára. Úgy tudom nincs, és szerintem nem is lesz. Amúgy én egész télen pölö -14 fokban is felessel járam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 Két hetes akció az E85power kit-re! http://e85power.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 10.75-öt kajált a kocsim etanolból. Ez elég extrém egy 900 kg-os 1.8-as kocsitól. Most 1 tank benzinnel is kipróbálom mennyit eszik. Etanolozás elött 7,5 körül evett benzinből. Amíg rá nem jövök mi okozza ezt a brutál fogyasztást marad a benzin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 10.75-öt kajált a kocsim etanolból. Ez elég extrém egy 900 kg-os 1.8-as kocsitól. Most 1 tank benzinnel is kipróbálom mennyit eszik. Etanolozás elött 7,5 körül evett benzinből. Amíg rá nem jövök mi okozza ezt a brutál fogyasztást marad a benzin. Elvileg a 20%-os többletfogyasztás normális tisztán E85 használatkor. Nem tudom, hogy városban használod e és mekkora távokat mész, de a mostani hűvösebb időjárásnál szerintem ez belefér :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Elvileg a 20%-os többletfogyasztás normális tisztán E85 használatkor. Nem tudom, hogy városban használod e és mekkora távokat mész, de a mostani hűvösebb időjárásnál szerintem ez belefér :o Ez 43% túlfogyasztás. Reggel megyek 17km-et és este megyek 17km-et, ez a mindennapi alap. Ezenkívül pénteken még 40 km. Városba nem járok, ez mind országút. A 17 km-ben van rendes szintkülönbség. Elösször 4km fel 350 méterről 550-re, aztán onnan le 150m-re 8 km, és nagyjából síkban a maradék 5km. Visszafelé ugyanez fordítva. Nagyrészt 5.-ben haladok 90km-el. Előzéskor nyomom rendesen, de az is napi max 2 előzés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Azt a 7,5-et nem nyári üzemben mérted? Szerintem is nézd meg, mennyi benzinnel ugyanez az út mostanság. 25% túlfogyasztás még normális, néhány ritkább esetben ez 26-28% is a tapasztalatok alapján (honda vtec motoroknál inkább). Ilyen felhasználásnál jó és jól beállított átalakítóval max ez lehet a túlfogyasztás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Azt a 7,5-et nem nyári üzemben mérted? Szerintem is nézd meg, mennyi benzinnel ugyanez az út mostanság. 25% túlfogyasztás még normális, néhány ritkább esetben ez 26-28% is a tapasztalatok alapján (honda vtec motoroknál inkább). Ilyen felhasználásnál jó és jól beállított átalakítóval max ez lehet a túlfogyasztás. Nekem is olyan 10-11 körül áll be a fogyi ilyenkor. :excl: Gabi! A hidegindítás utáni rögtön indulásnál a torpanást tudom valahogy csökkenteni? Lehet picit még mindig túldúsítok hidegen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 A hidegindítás utáni rögtön indulásnál a torpanást tudom valahogy csökkenteni? Lehet picit még mindig túldúsítok hidegen... Rögtön hidegindítás után ne akarj inkább indulni :excl: Fél percet érdemes járatni, főleg ha már fagypont közeli időben indítod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Rögtön hidegindítás után ne akarj inkább indulni :( Fél percet érdemes járatni, főleg ha már fagypont közeli időben indítod. Tehát nem beállítási problem! Megnyugtattál! :excl: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Tehát nem beállítási problem! Megnyugtattál! :( :lol: "Driver" beállítási probléma, mindig baxni akarja neki :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 "Driver" beállítási probléma, mindig baxni akarja neki :excl: Azért van a pörgős xe-motor, hogy b@sszuk neki!!! :lol: :lol: Nekem is meg van a torpanás hidegen. Ezért szoktam járatni egy keveset, minimum addig, amíg fújtattja a kipuffot a kompresszorja... :lol: Ilyen hideg időben, még egy kicsit tovább is... :( Nekem azért tavaly télen sikerült egy 16 lityis fogyit is produkáltatni a talicskámmal... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
alisejk Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Sziasztok! Astra F X16SZ + E85power kombinációról van valakinek fogyasztási tapasztalata? Köszi, Alex Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Astra F X16SZ + E85power kombinációról van valakinek fogyasztási tapasztalata? Nemtom jól emlékszem-e, de ez nem központi injektoros motor? Mert központishoz nem kompatibilis az E85power (meg más sem, csak ezt mások nem így látják :excl: ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Nemtom jól emlékszem-e, de ez nem központi injektoros motor? Mert központishoz nem kompatibilis az E85power (meg más sem, csak ezt mások nem így látják :excl: ). Jól emléxel :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
alisejk Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Nemtom jól emlékszem-e, de ez nem központi injektoros motor? Mert központishoz nem kompatibilis az E85power (meg más sem, csak ezt mások nem így látják :excl: ). Igen, központi injektoros. Egy ismerős mondta, hogy azzal is megy, de ha te mondod hogy nem akkor elhiszem :( marad az 50-50% asszem. Majd ha sok pénzem lesz átalakítom a hengerfejet, satöbbit és akkor lehet 100% is. Mondjuk az sose térül meg asszem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts