Zsoltee Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Honnan szereztél nyomásmérő órát??? A nyomásmérő órát, csapágyboltban vettem. :D Egyébként Demó féle állítható nyomásszabályzóm volt és ő csinált a benzinhíd végére egy kupakot, ahova nyomásmérő órát lehetett rakni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Csináltam egy vad dolgot: majdnem üres (felesbe kevert volt előzőleg benne) tankra rányomtam tisztán etanolt, kb 12 -15-litert, ezzel mentem 140 km-et haza, csak egyszer kétszer -hidegen-fulladt majdnem le, de egyébként jól viselte a dolgot. Visszaúton veszprémi kúton közlik E85 van de benya csak másnap, 25 litert megvettem gondoltam az az öt km nem árthat meg neki jobban mint előtte 200. Most már olyan 55:45 arányban van benne csak E85. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október21, 2010 Megoszt Elküldve Október21, 2010 Csináltam egy vad dolgot: majdnem üres (felesbe kevert volt előzőleg benne) tankra rányomtam tisztán etanolt, kb 12 -15-litert, ezzel mentem 140 km-et haza, csak egyszer kétszer -hidegen-fulladt majdnem le, de egyébként jól viselte a dolgot. Visszaúton veszprémi kúton közlik E85 van de benya csak másnap, 25 litert megvettem gondoltam az az öt km nem árthat meg neki jobban mint előtte 200. Most már olyan 55:45 arányban van benne csak E85. Melegen elmegy vele, de igazából 50-50% fölé nincs értelme menni vele. Én jártam sokáig 25% benzin-75% etanollal, de hidegen gyalázatos volt. Meg ha jól sejtem nem is tesz jót a mocinak az ennyire szegény keverék, csak az ECU-m még túl buta hozzá, hogy szóljon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Ha esetleg valakit még érdekel :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Gabi! Lehet egy kérdéssel több? :o Az injektorok kapacitását mennyire tudjuk szabályozni a kütyüvel? Amikor kigyorsítok,alulról piszok jól húz,de 4E körül úgyérzem,hogy mintha kevés lenne neki a levegő/vagy túl sok a szaft. Ennyire eltolódik a nyomatékgörbe lefelé vagy talán az injektrok nem tudnak már több szafot beadni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Gabi! Lehet egy kérdéssel több? :D Az injektorok kapacitását mennyire tudjuk szabályozni a kütyüvel? Amikor kigyorsítok,alulról piszok jól húz,de 4E körül úgyérzem,hogy mintha kevés lenne neki a levegő/vagy túl sok a szaft. Ennyire eltolódik a nyomatékgörbe lefelé vagy talán az injektrok nem tudnak már több szafot beadni? Gyári szívósor? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Gyári szívósor? :o Nem hinném,hogy Gabi a Mantzel-t fogja megoldásnak javasolni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Az injektorok kapacitását mennyire tudjuk szabályozni a kütyüvel? Amikor kigyorsítok,alulról piszok jól húz,de 4E körül úgyérzem,hogy mintha kevés lenne neki a levegő/vagy túl sok a szaft. Ennyire eltolódik a nyomatékgörbe lefelé vagy talán az injektrok nem tudnak már több szafot beadni? A kütyüvel semennyire nem lehet az injektor kapacitásán változtatni, mivel az fizikálisan adott. Meg tudod nézni az élő adatban, hogy milyen fordulatszámon éri el a 90% körüli értéket az injektor, onnan már elkezd "visszaerőtlenedni" kb gyári állapotra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 A kütyüvel semennyire nem lehet az injektor kapacitásán változtatni, mivel az fizikálisan adott. Meg tudod nézni az élő adatban, hogy milyen fordulatszámon éri el a 90% körüli értéket az injektor, onnan már elkezd "visszaerőtlenedni" kb gyári állapotra. Ok.Udival beszélek,aztán dolgozunk majd a dolgon. Volna értelme nagyobb kapacitású injektorban gondolkodni? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Ok.Udival beszélek,aztán dolgozunk majd a dolgon. Volna értelme nagyobb kapacitású injektorban gondolkodni? :D Szerintem úgy lenne értelme, ha a nyomást is tudod növelni hozzá :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Szerintem úgy lenne értelme, ha a nyomást is tudod növelni hozzá :o Demót vonjam be a dologba? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Demót vonjam be a dologba? :( Úgyis tudod mit mond majd! :D :) :) Amúgy nem tudom, hogy az 1.4 16v és a 2.0 16v benzinhídja/szabályzója között mennyi különbség van. Elképzelhető, hogy fel lehet mókolni a Demó-féle szabályozót :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Úgyis tudod mit mond majd! :o :D :) Tudom! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Ok.Udival beszélek,aztán dolgozunk majd a dolgon. Volna értelme nagyobb kapacitású injektorban gondolkodni? :o Ezzel a megoldással az a baj, hogy ha növeled a gyári injektor kapacitást, akár azzal hogy cseréled, akár nyomásemeléssel, elcsúsztatod az ecu keverékszabályzási paramétereit is. Viszont ha ezt túl nagy mértékben teszed meg (>10%), akkor hibás működéshez vezethet (átalakító-ecu viszony). Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Ezzel a megoldással az a baj, hogy ha növeled a gyári injektor kapacitást, akár azzal hogy cseréled, akár nyomásemeléssel, elcsúsztatod az ecu keverékszabályzási paramétereit is. Viszont ha ezt túl nagy mértékben teszed meg (>10%), akkor hibás működéshez vezethet (átalakító-ecu viszony). Marad így,nem piszkálom inkább! :) Vagy lehet valamelyik porlasztási képe szar? Alapjáraton is kicsit egyenetlen a járása a mocinak... Nem azt mondom,hogy dadog,csak a pohár víz rezegne rajta. :o Bár lehet,hogy én vagyok túl maximalista! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 J0hnny! Tech1-el is meg kellene nézni, hogy a pillangószelep poti végállásnál ? %-os nyitást produkál...anno nekem csak 84 %-ot tudott kicseréltem és jó lett. :o Persze az is lehet, hogy el van lustulva, hosszútáv kell neki és kicsit 4-5e fordulat között is meghajtani. 7,5 fokban is elsőre indult a verda ez nagyon tetszik, viszont az alapjárat egy kicsit egyenetlen de ez normális jelenség szépen kisimul fél perc múlva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 7,5 fokban is elsőre indult a verda ez nagyon tetszik, viszont az alapjárat egy kicsit egyenetlen de ez normális jelenség szépen kisimul fél perc múlva. 1. tábla első értékein megpróbálhatsz kicsit emelni, hogy jobb lesz-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Marad így,nem piszkálom inkább! :) Vagy lehet valamelyik porlasztási képe szar? Alapjáraton is kicsit egyenetlen a járása a mocinak... Nem azt mondom,hogy dadog,csak a pohár víz rezegne rajta. :o Bár lehet,hogy én vagyok túl maximalista! :D Talán inkább azt érzed, hogy picivel alacsonyabb az alapjárat, ez etanollal jellemző. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Kicseréltem a lambdaszondát, most már nem ugrál a lambda jel összevissza. Holnap munkábamenet meg visszafelé nyomok egy logot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Kicseréltem a lambdaszondát, most már nem ugrál a lambda jel összevissza. Holnap munkábamenet meg visszafelé nyomok egy logot. Ok, várom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Ilyen benzinyomás szabályzóm van: Sajnos az órájának nem lehet hinni. Ma hiteles mérőórával beállítottuk 3barra a benzinnyomást. Ez a kis kütyü 4 fölött mutat picivel. Most már van normális lambda jelem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Sok panaszt hallottam már ezekre az olcsó nyomásszabályzókra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Talán inkább azt érzed, hogy picivel alacsonyabb az alapjárat, ez etanollal jellemző. Megint tanultam valamit akkor! :o Egyébként ez a jelenség mire vezethető vissza? Voltam vele pesten,meleg mocinál húzattam 4E körül tartósan,aztán próbáltam egy kigyorsítást. Lehet Udinak volt igaza,mert most úgy éreztem nem fogy el az erő 4 felett sem,kellett neki már egy kis kiégetés,a sok városi használattól dzsuvásak lehettek a szelepek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 ... Voltam vele pesten,meleg mocinál húzattam 4E körül tartósan,aztán próbáltam egy kigyorsítást. Lehet Udinak volt igaza,mert most úgy éreztem nem fogy el az erő 4 felett sem,kellett neki már egy kis kiégetés,a sok városi használattól dzsuvásak lehettek a szelepek. XE, pörgetni kell :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Megint tanultam valamit akkor! :o Egyébként ez a jelenség mire vezethető vissza? Etanol lassabb égési folyamata. Ez okozza a nagyobb nyomatékot is, tovább, nyújtottabban dolgozik a munkaütemben az etanol-levegő keverék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts