TomTech Elküldve Október4, 2010 Elküldve Október4, 2010 Szombaton kicseréltük az üzemanyagszűrőt. Folyásirány szerint lefelé tartottuk, és nem folyt belőle semmi, aztán fordítva, és folyt ki belőle a fekete trutyi. Azt hiszem időszerű volt a csere. Szentendrén a Petrol kútnál 254-ért mérik az E85-öst.
opel16v Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Egy érdekes fékpadi mérés: Gyári FFV vs. E85power kit http://e85power.hu/hu/cikkek/498-ffvvse85power
Gelko Elküldve Október13, 2010 Elküldve Október13, 2010 Egy érdekes fékpadi mérés: Gyári FFV vs. E85power kit http://e85power.hu/hu/cikkek/498-ffvvse85power :) :D <_<
Stefan Elküldve Október13, 2010 Elküldve Október13, 2010 Egy érdekes fékpadi mérés: Gyári FFV vs. E85power kit http://e85power.hu/hu/cikkek/498-ffvvse85power Ez eléggé meggyőző, gratula! :)
Stefan Elküldve Október13, 2010 Elküldve Október13, 2010 Egy érdekes fékpadi mérés: Gyári FFV vs. E85power kit http://e85power.hu/hu/cikkek/498-ffvvse85power Ezt amúgy lehet a szélessávú lambda jobb kihasználásának tulajdonítani? Az XE-hez gyárilag nem szélessávú van tudtommal :) Szerinted bele lehetne rakni egy szélessávút a powerkit-tel meg a gyári ECU-val úgy, hogy rendesen (meg még egy kicsit jobban is :D ) működjön? Érdemes lehet vele szenvedni?
opel16v Elküldve Október13, 2010 Elküldve Október13, 2010 Ezt amúgy lehet a szélessávú lambda jobb kihasználásának tulajdonítani? Az XE-hez gyárilag nem szélessávú van tudtommal :) Szerinted bele lehetne rakni egy szélessávút a powerkit-tel meg a gyári ECU-val úgy, hogy rendesen (meg még egy kicsit jobban is :D ) működjön? Érdemes lehet vele szenvedni? Nem, ez nem a szélessávú szonda miatt van, teljesen független a szonda típusától. Lényegében ennél az autónál azért sikerült az átlagnál jobb eredményt elérni, mert az injektorai gyárilag nagyobb kapacitásúak, így végig bírták a teljes fordulatszám-tartományban. Fontos azonban, hogy gyárilag nagyobb a kapacitás, utólag már egy autón hiába cserélsz injektorokat, nem biztos hogy ilyen jó eredményt érsz el (gyári program adott injektorra van optimalizálva).
pszilaj Elküldve Október13, 2010 Elküldve Október13, 2010 Egy érdekes fékpadi mérés: Gyári FFV vs. E85power kit http://e85power.hu/hu/cikkek/498-ffvvse85power Gratula!!! :) Én maximálisan meg vagyok elégedve a dologgal. Indul rendesen, megy mint a mérgezett egér, és városon kívül jól is fogyaszt... Kell ennél több? :D Ui.: Csak az dadogás ne lenne 6500 körül! <_< :icon13:
pozsipeti Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Szia Gabi! Az "új" Bioetun-hoz mit szólsz?
mackosajt Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Szia Gabi! Az "új" Bioetun-hoz mit szólsz? Melyikre gondol a kolléga amúgy? A v4-ek is sokan vannak, ahogy néztem. Illetve van egy natúr Etun, de az 250e. Amúgy feltűnt nekem egy mondat az oldalukon. "Az E85 Tuning Kft. a hétköznapi E85 átalakítások esetén semmi körülmények között nem ajánlja a gyári motorvezérlők jeleinek meghamisítását." Dúl a harc a piacon Gabi, hogy ilyen mondatokat kell beilleszteniük?
pozsipeti Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Erre gondoltam: "A gazdaságos és az alap funkció közötti határt vagyis az érzékenységet a BioETUN program új paraméterével határozhatjuk meg (ecoDCmax)"
Monof Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Gábor, csodakezed van. Ma 6,5 fokban pöccre, akarom mondani pöccre indult a verda... El se hittem. Komolyan, ez hihetetlen. Még melegen se szokott így. Szóval most kellemesen megleptél. Meg a szokásos fél-egy perc várakozés után is sokkal kiegyensúlyozottabb volt. Ma akkor jössz adatokért? Vagy hívjalak, mert a számomat nem mentetted el? :)
Stefan Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Nem tudja valaki véletlenül, hogy XE-n a hőfokjeladó milyen jelekkel dolgozik? Ellenállásértékei vannak, ha igen milyen tartomány? Reggel kipróbáltam: lehúztam a csatit, szinte elsőre beindult, pedig így 6 fok környékén olyan 4-5ödjére szokott. Igaz kicsit pörgött is, mint az automata szivatós autók :D Gondoltam csinálok egy "elektromos szivatót" hidegebb időkre, betoldani egy potit, hogy dúsítani is tudjak, de ne pörögjön annyira hidegen. Még gondoltam 2 Weber-re is, csak sokat enne :)
Thor Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Nem tudja valaki véletlenül, hogy XE-n a hőfokjeladó milyen jelekkel dolgozik? Ellenállásértékei vannak, ha igen milyen tartomány? Reggel kipróbáltam: lehúztam a csatit, szinte elsőre beindult, pedig így 6 fok környékén olyan 4-5ödjére szokott. Igaz kicsit pörgött is, mint az automata szivatós autók <_< Gondoltam csinálok egy "elektromos szivatót" hidegebb időkre, betoldani egy potit, hogy dúsítani is tudjak, de ne pörögjön annyira hidegen. Még gondoltam 2 Weber-re is, csak sokat enne :) ÍÍÍÍÍ :D Nah az szép móka lenne :icon13:
Zsoltee Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Lehetséges hogy lesz egy eladó E85Power készülékem... :)
Monof Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Lehetséges hogy lesz egy eladó E85Power készülékem... :) Hogy hogy? És persze mennyiért? Lehet haveromat érdekelné.
Zsoltee Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Hogy hogy? És persze mennyiért? Lehet haveromat érdekelné. Kocsit elviszik és lehet hogy már nekem nem lesz jó, egy ideig. Árat majd később, egyenlőre még kiderül mi lesz és hogyan. Csak megemlítettem. :)
Monof Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Kocsit elviszik és lehet hogy már nekem nem lesz jó, egy ideig. Árat majd később, egyenlőre még kiderül mi lesz és hogyan. Csak megemlítettem. :) Hát sajnálom... Itt kőkeményen lecsapunk a jó üzletekre :D
opel16v Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Az "új" Bioetun-hoz mit szólsz? Nincs új BioEtun, csak megirigyelték az E85power kit két jó funkcióját, és próbáltak ők is valami hasonlót. Van benne így egy fixen állítható (tehát nem dinamikus) sport mód, és egy visszajelző lámpa (mint az E85powernél, csak ez fordítva működik). De maradt a régi, semmi komoly változás <_< "Az E85 Tuning Kft. a hétköznapi E85 átalakítások esetén semmi körülmények között nem ajánlja a gyári motorvezérlők jeleinek meghamisítását." Dúl a harc a piacon Gabi, hogy ilyen mondatokat kell beilleszteniük? Jaja, talán egyre érzékenyebben érintem a piacon Ákosékat, de hát ez a piaci verseny, helyt kell állni valahogy. Ki így, ki úgy :) Én inkább folytatom a folyamatos fejlesztést. Nem tudja valaki véletlenül, hogy XE-n a hőfokjeladó milyen jelekkel dolgozik? Ellenállásértékei vannak, ha igen milyen tartomány? 20fokon kb 2Kohm lehet az ellenállása, alatta nagyobb, melegebb hőmérsékleten kisebb ez az ellenállás (üzemmelegen 200 ohm környéke asszem). Ha sorba beraksz egy 2k2-4k7 potit, azzal már valszeg jó leszel hidegindításra :D Csak hátránya, hogy manuális :icon13:
Stefan Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 ... 20fokon kb 2Kohm lehet az ellenállása, alatta nagyobb, melegebb hőmérsékleten kisebb ez az ellenállás (üzemmelegen 200 ohm környéke asszem). Ha sorba beraksz egy 2k2-4k7 potit, azzal már valszeg jó leszel hidegindításra <_< Csak hátránya, hogy manuális :lol: Azt gondoltam, hogy a hideg felé növekszik az ellenállás, ha már lehúzásra (végtelen ellenállás) maximumot dúsít. Csak kíváncsiságból: Van elméleti rövidzár állapota is a jeladónak, vagy mindenképp van valami ellenállása (a vezeték fizikai ellenállásától tekintsünk el :icon13: )? Vajon így lehetne direkt szegényíteni is? Gondolom a kopogásérzékelő meg a lambda is beleszól úgyis :D A 2-4K nagyságrenddel viszont mindenképp játszadozni fogok majd, köszi az infót! :)
opel16v Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Azt gondoltam, hogy a hideg felé növekszik az ellenállás, ha már lehúzásra (végtelen ellenállás) maximumot dúsít. Csak kíváncsiságból: Van elméleti rövidzár állapota is a jeladónak, vagy mindenképp van valami ellenállása (a vezeték fizikai ellenállásától tekintsünk el <_< )? Vajon így lehetne direkt szegényíteni is? Gondolom a kopogásérzékelő meg a lambda is beleszól úgyis :D A 2-4K nagyságrenddel viszont mindenképp játszadozni fogok majd, köszi az infót! :) Jól gondolod, én is ezt írtam. Ha betekered a potit nagy ellenállás állapotra, akkor hidegebbnek látja az ecu a hőmérsékletet, és jobban rádúsít. Mindig van ellenállása, és hiába csapod be melegre, max összevissza fog járni, fogyasztást nem fogsz spórolni.
Atommanó Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Gabi...ma egy tanker hátulján láttam az E85 power logot... komolyodik a dolog! Ügyes vagy!!! :)
J0hnny Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Gabi...ma egy tanker hátulján láttam az E85 power logot... komolyodik a dolog! Ügyes vagy!!! :D Tudod mit fizetett a marketing osztályon azért? :)
Zsoltee Elküldve Október16, 2010 Elküldve Október16, 2010 Nos, ma kikerült az autóból az átalakító. Most már van tényleges viszonyítási alapom. Nem csak lelkiekben ad lóerőt az E85Power és az etanol. Átalakítóval, 95ös benzinnel, már éreztem hogy nem megy annyira a kocsi mint szokott. Kevésbé mertem előzni is, alulról rosszabbul gyorsul mint etanolnál és mivel most már kímélem szegényt így visszaváltani nem volt szivem ( 5ből 3ba és társai :D ). A sport módot még lehetett érezni, de már az sem volt az igazi. Átalakító nélkül, 95ös benzinnel, a helyzet még rosszabb lett. Alulról ugyanúgy nem megy, mint előtte, viszont most már sport mód nélkül fent is gyengébb lett. Bennem volt az mindig, hogy csak úgy érzem hogy jobban megy, igazából nem is. De most bebizonyosodott, hogy tényleg jobb volt. Ennek azért örülök és ebből látszik hogy azért Gabi átalakítója tud valamit. HUNFlex-el nem volt ekkora különbség az etanol és a benzin között. :)
Stefan Elküldve Október16, 2010 Elküldve Október16, 2010 Tudod mit fizetett a marketing osztályon azért? :D Gabi matricafelrakás közben :)
Recommended Posts