conquistador Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Heló Az normális dolog hogy 50% benzin 50% etanol használat mellett elkezdte enni az autóm az olajat? Eddig 10000 km alatt alig fogyott valami, most meg 3000 km után már 3 csík elfogyott... A szesznek szerintem ehhez semmi köze, inkább az olajad fáradt el már inkább! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Semmi köze az etanolhoz, inkább az olajat kéne megnézni, vagy éppen most adta fel a küzdelmet valamelyik lehúzógyűrűd, vagy szelepszárszimmeringed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 A szesznek szerintem ehhez semmi köze, inkább az olajad fáradt el már inkább! Eddig nem szokott ilyet csinálni. Hogy majdnem a minimumig lement az olajszint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Eddig nem szokott ilyet csinálni. Hogy majdnem a minimumig lement az olajszint. Nem valami szar olajat tettél bele? Pl opel olajat? Hidd el, semmi köze az etanolos történethez, vagy az olaj, vagy a motor a ludas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sumi Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Nem valami szar olajat tettél bele? Pl opel olajat? Hidd el, semmi köze az etanolos történethez, vagy az olaj, vagy a motor a ludas. az opel olaj milyen? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 az opel olaj milyen? <_< Ilyen: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Létezik több más kiszerelésben is, és nem a minőségéről híres. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Létezik több más kiszerelésben is, és nem a minőségéről híres. Erősen off topic a téma, de ti kezdtétek! Majd jól kimoderálnak minket! <_< Szóval a GM olajok minőségéről erősen megoszlik a vélemény. Pl. Uhuhu cartárs még a Hondájába is ezt használja legnagyobb megelégedésére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Nekem is szereti az egynyóc. :wacko: És nem is fogy jobban mint kellene. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Flamet belehet fejezni,van erre megfelelő topik! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Nekem is szereti az egynyóc. :( És nem is fogy jobban mint kellene. <_< Múltkor még sz@r vót, meg sokat evett belőle. Most már nem? :wacko: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Ma reggel nem akart beindulni az omega. _Keveset tekert majd lemerült az akksi. Kapott másik akksit és azzal sem indult majd töltöttem bele egy kis benzint és pöcröff. A kérdés hogy lehet-e ennyire szar a másik átalakító, vagy mennyire befolyásolja a BC és a kijelző adatait. Kevés volt benne de még nem világított a lámpa. A Bc hogy csal ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Ma reggel nem akart beindulni az omega. _Keveset tekert majd lemerült az akksi. Kapott másik akksit és azzal sem indult majd töltöttem bele egy kis benzint és pöcröff. A kérdés hogy lehet-e ennyire szar a másik átalakító, vagy mennyire befolyásolja a BC és a kijelző adatait. Kevés volt benne de még nem világított a lámpa. A Bc hogy csal ? Hát annyit mondhatok, hogy egyik beszerelő partnerem elég sokat járt ki a hunflexekhez, amikor nem indultak az autók hidegben. De ennek oka a lemerülő akku is lehet, ugyanis etanolos indításnál fontos ennek a jó állapota. Ha indítózás közben nagyon leesik a feszültség, akkor az AC pumpa nem tud elég naftát nyomni az indítási dúsításhoz. A tankszintjelzőt nem befolyásolja, nem hinném hogy az volt a gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Sziasztok, Jó régen írtam már ide, de most megteszem. Már lassan 1 éve taposom az etanolt, és eddig meg vagyok vele elégedve. Igaz, az elején szenvedtünk Gáborral eleget, hogy jól menjen az 1.8-as vas, de mostanára szinte hibamentes. Azzal együtt lehet élni, hogy 15 fok alatt kicsit inditózni kell, nem rögtön indul a kicsike. A fogyasztás is elég jól alakul szerintem, néha 8 literre is le tudom vinni, persze ez kemény országutazás eredménye. Egyébként 9-10 körül szokott a városban megállni, ami szerintem nem rossz. Gondolkodtam egy telitankos benzines próbára is, hogy most mennyit enne a drágábból. Viszont ami zavar, hogy az etanol árát is elkezdték megint felfelé húzni, nem értem az okát... Amikor a benya ára lejebb megy, valahogy soha nem követi az etanol.. csak amikor nő... Gábor, ezek az új future cuccok a mi átalakítónknál is mennek??? Mert nem rossz ez a grafikus megjelenítés <_< Üdv, Monof Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Persze, ugorj be egy SW frissítésre, 5 perc az egész. Utána megy már neked is majd a grafikus kezelőprogram, meg ha bekötöd/bekötteted a sebesség jelet (doksi fent a honlapon a letöltés menüben), működni fog a sebesség-út-fogyasztás-CO2 mérés is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Persze, ugorj be egy SW frissítésre, 5 perc az egész. Utána megy már neked is majd a grafikus kezelőprogram, meg ha bekötöd/bekötteted a sebesség jelet (doksi fent a honlapon a letöltés menüben), működni fog a sebesség-út-fogyasztás-CO2 mérés is. Na ez jól hangzik. És az ECO lámpa? <_< Mikor érsz rá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Ma már 254,9 volt az agipnál. Pomázon a magánkúton kérdeztem a tagot mikor lesz E85, mondta már ott van a fej, nemsokára kezdik mérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Ma már 254,9 volt az agipnál. Pomázon a magánkúton kérdeztem a tagot mikor lesz E85, mondta már ott van a fej, nemsokára kezdik mérni. Jó drága. Nézegettem, jópár helyen eléggé el vannak szállva :wacko: Érden a kiskúton még mindig 235-be kerül, persze a minőségére azért kíváncsi lennék ezek után, de nekem még nem volt vele gondom, úgyhogy lehet, hogy csak normálisabbak <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Na ez jól hangzik. És az ECO lámpa? <_< Mikor érsz rá? Van ECO lámpa is, az is ráköthető. Holnap pl du fél6-6 környékén tudsz jönni. Előtte hívj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Van ECO lámpa is, az is ráköthető. Holnap pl du fél6-6 környékén tudsz jönni. Előtte hívj. Ok, hívlak <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 kár érte...."Elröppentek a nagy etanolálmok" Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 "örüljetek" szesztestvérek, mert az eddig 220-as ár már Debrecenben is 250 a két kúton. Agip terén nem tudok nyilatkozni. Pedig olyan jó volt 220-ért tankolni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 kár érte...."Elröppentek a nagy etanolálmok" Vagy 30 hasonló beruházás indult itthon, sajnos a "gazdiválsi" miatt jó ha harmada életképes marad. De hogy legyen egy jó hír is: http://etanol.blog.hu/2010/09/20/epulo_eta...rak_dunafoldvar A dunaföldvári üzem épül-szépül, és a kapacitása hasonló lesz a mostani hungranáéhoz majdan, csak sajna a felvevőpiac minimális hazai igénye miatt leginkább exportra fognak dolgozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Vagy 30 hasonló beruházás indult itthon, sajnos a "gazdiválsi" miatt jó ha harmada életképes marad. De hogy legyen egy jó hír is: http://etanol.blog.hu/2010/09/20/epulo_eta...rak_dunafoldvar A dunaföldvári üzem épül-szépül, és a kapacitása hasonló lesz a mostani hungranáéhoz majdan, csak sajna a felvevőpiac minimális hazai igénye miatt leginkább exportra fognak dolgozni. Remélem ők is rámennek arra, hogy nem kukoricából, hanem mindenféle egyéb maradványból (kukoricaszár, élelmiszer gyártási selejt és hasonlók) főznek szeszt. Mert kár lenne ha most mindenki emiatt ész nélkül kukoricát vetne és felnyomná az árakat, miközben ránkrohad a szemét.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Remélem ők is rámennek arra, hogy nem kukoricából, hanem mindenféle egyéb maradványból (kukoricaszár, élelmiszer gyártási selejt és hasonlók) főznek szeszt. Mert kár lenne ha most mindenki emiatt ész nélkül kukoricát vetne és felnyomná az árakat, miközben ránkrohad a szemét.... Biztosan lesznek majd második generációs üzemi fejlesztések is, de egyelőre szerintem itthon a kukorica lesz az egyetlen gazdaságos és minden szempontból használható forrás az etanol gyártáshoz. Amúgy meg akkora szabad kapacitás van még a mezőgazdaságban, hogy nem kell félni az árfelhajtástól. Jól látható az a sajnálatos tendencia is, hogy pl a melléktermékként keletkező fehérjedús állati takarmányt sem hasznosítják itthon (mert nincs hova), vagy exportálják, vagy fűtőanyagnak használják... képzelheted mekkora a kereslet a takarmánykukoricára... lényegében élelmi alapanyaggyártásra vásárolják csak (pl alkohol, keményítő). Nem kell mindent elhinni a blikknek, hogy majd ettől éhező emberek, meg elérhetetlen élelmiszerek lesznek... <_< Legalábbis nem ettől lesznek (sokkal inkább a nyerészkedő feldolgozóipar, az energiaárak, stb alakítják azt) :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts