Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Azért a belső átmérő érdekelt, mert van egy emberke Debrecenben akinek állítólag vannak tűhegy méretű csoda fúrói, vagy nem tudom, mi amivel kitágítják a fúvókákat a Ladákon. El sem tudom képzelni, hogyan, utánajárok majd.

Dörzsárnak hívják azokat a tűhegynyi reszelőket! :D

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Tisztán etanolra? 15-20%-kal kell több belőle, mint benzinből, tehát a fúvóka keresztmetszetének kell ennyivel nagyobbnak lennie (ugye (dénégyzet*pi)/4)).

30%-kal kell több kb. az elméleti számítások szerint 32%.

Gábor!

Az mitől van, hogy ha 20 °C alá csökken a külső hőmérséklet, akár csak 2 fokkal is, akkor már csak negyedszerre, akkor is köszörülve indul be.

Ha 21 °C van, akkor meg pöcre indul?

de mikor hideg volt, akkor +10 °C-ban is pöcre indul....

Nem értem...pedig nem Hajnalkának hívnak... :D

Neked még az 1.05 SW van, ugye? Abban volt 20 foknál váltás, addig van erős hidegindítás, utána nincs. Az újabb SW-ben ez az átmenet

már finomítva van, azzal mindig elsőre be fog indulni, ha jól be van állítva. Ezen a SW-en is lehet még finomítani a COLD és FIRST paraméterekkel,

ha akarsz vele próbálkozni. Egyébként egyelőre úgy néz ki, aug 3-án kedden megyek Debrecenbe, akkor össze tudunk futni frissítésre.

Vagy blitz hétvégén :wacko:

Link to comment
Megosztás:

30%-kal kell több kb. az elméleti számítások szerint 32%.

Neked még az 1.05 SW van, ugye? Abban volt 20 foknál váltás, addig van erős hidegindítás, utána nincs. Az újabb SW-ben ez az átmenet

már finomítva van, azzal mindig elsőre be fog indulni, ha jól be van állítva. Ezen a SW-en is lehet még finomítani a COLD és FIRST paraméterekkel,

ha akarsz vele próbálkozni. Egyébként egyelőre úgy néz ki, aug 3-án kedden megyek Debrecenbe, akkor össze tudunk futni frissítésre.

Vagy blitz hétvégén :wacko:

Írni is akartam frissítés ügyben. Az aug 3 remélem jó lesz! :D Blitz kimarad...

Akkor majd türelmes leszek a géppel...! :wacko:

Link to comment
Megosztás:

XVIII.ker Méta utcában most szerelik fel az E85 táblát az agip kútra :wacko: ez örömteli hír mert kb 3 percre van tőlem :wacko:

Viszont a Hungária-Kőbányai sarkán lévő kútból hová tűnt? Mert nincs sem futó85gabi.hu-n, sem a holntankoljak-on :D

btw, az e85power.hu nagyon megszépült :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Viszont a Hungária-Kőbányai sarkán lévő kútból hová tűnt? Mert nincs sem futó85gabi.hu-n, sem a holntankoljak-on :D

btw, az e85power.hu nagyon megszépült :wacko:

Ott van az, csak a guglimap rossz helyre teszi a címet a térképen, lejjebb van a focipályánál, könyves kálmán körút 41 címen :wacko:

Van egy kis hozzáértő segítségem most a honlaphoz, igyekszünk :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Gabi!

Jelentem kicseréltük ma az AC-t,mint kiderült a B veci AC-ja,annak pohara totál ugyanaz,mint a Corsáé! :wacko:

Szűrőt is cseréltem délután,de attól nem javult meg.

Most pöcc röff melegen is. :D

Valami utángyártott AC volt benne,kötegelővel bemókolva,ezt még valszeg a pesti tulaj cserélte.

Link to comment
Megosztás:

Jelentem kicseréltük ma az AC-t,mint kiderült a B veci AC-ja,annak pohara totál ugyanaz,mint a Corsáé! :wacko:

Szűrőt is cseréltem délután,de attól nem javult meg.

Most pöcc röff melegen is. :D

Valami utángyártott AC volt benne,kötegelővel bemókolva,ezt még valszeg a pesti tulaj cserélte.

na akkó most minden franya?

Ha tudsz, majd küldj logot, mert a rossz pumpa miatt úgy emlékszem el van állítgatva a paramétezés

az átalakítóban, lehet hogy kéne rajta finomítani a jó AC-val.

Link to comment
Megosztás:

na akkó most minden franya?

Ha tudsz, majd küldj logot, mert a rossz pumpa miatt úgy emlékszem el van állítgatva a paramétezés

az átalakítóban, lehet hogy kéne rajta finomítani a jó AC-val.

Megyek le BW-re,majd ott beszélünk,vagy végre megyünk egy aktív logok kört! :D

A first paraméter melegen is igaz? :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Megyek le BW-re,majd ott beszélünk,vagy végre megyünk egy aktív logok kört! :D

A first paraméter melegen is igaz? :wacko:

Ok, egyelőre viszont nekem kérdéses a hétvége, mert elkaptam valami kórságot... :wacko:

Szerintem a first csak 20 °C alatt érvényes! :wacko: Mintha valami ilyesmit említett volna Gábor... :D

1.05 SW verzióig csak 20 fokos motorig van, illetve az utolsó paramétere meleg motornál is

igaz, azaz a melegindítási dúsítás kitart addig, amíg az nem jár le.

1.10-től van egy átmenet 20 fok felett is.

Link to comment
Megosztás:

Nekem az X14XE Astra nem igazán szereti az etanolt mostanság, 40% E85 volt benne, és jelentősen lejjebb adott a teljesítményéből... alig akart menni. Lehet ez a kuka lambda miatt?

Meg talán még az elduguló benzinszűrőtől is lehet, ha nem volt cserélve úgy 1000 km etanolozás után! :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem az X14XE Astra nem igazán szereti az etanolt mostanság, 40% E85 volt benne, és jelentősen lejjebb adott a teljesítményéből... alig akart menni. Lehet ez a kuka lambda miatt?

Akár, de átalakítás nélkül már a feles arány is érezhető lehet... érdemes átnézni azért az autód, fals levegőt kell

keresni, és gyertyát cserélni, gyertyakábeleket kimérni.

Dél-Afrikára is kiterjeszted? :wacko: :wacko:

Nem hinném hogy arrafelé sok E85 lenne :D

Link to comment
Megosztás:

Csütörtökön viszem a verdát belerakatni az Etanolt. Állitolag egy uj tipus ami kifejezetten Opel VW központihoz lett kifejlesztve, tehát kiküszöbölték az eddigi problémáit. Azt mondták a Direkt szűrőt vehetem le.. :wacko: :wacko:

várjuk majd a tapasztalatokat! :D

Mi köze a direktszűrőnek az átalakítóhoz?

Link to comment
Megosztás:

Csütörtökön viszem a verdát belerakatni az Etanolt. Állitolag egy uj tipus ami kifejezetten Opel VW központihoz lett kifejlesztve, tehát kiküszöbölték az eddigi problémáit. Azt mondták a Direkt szűrőt vehetem le.. :D :wacko:

Arra azért számíts, hogy hideg időben sok gondod lesz a tiszta E85-tel így is, és a túlfogyasztásod

meglesz a 30% átlagban.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szia Gábor! Visszatérve a nyaralásból a tapasztalatokról számolok be. A nyaralás során nem volt mérvadó a fogyasztás (10 l körül alakult, de "extrém igénybevétellel": utazáskor tetőbox, hátul biciklitartó, csomagokkal telepakolva, klíma ment stb...) de azóta elautóztam két tank benzint normál használattal és 9,1 az átlag, ami szerintem szuper.

Érdekes, hogy mindezt úgy, hogy az ECO=0 tehát az eco-mód második fázisa ki van kapcsolva.

Ma megy vizsgára az autóm, a szerelő megnyugtatott, hogy nem lesz semmi gond az etanolos üzemmel. Gondolom "baráti" helyre viszik. Minden esetre én mondtam, hogy ne lepődjenek meg a környezetvédelmi mérésnél :D .

Mindenkinek szép napot!

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.