pszilaj Elküldve Július26, 2010 Elküldve Július26, 2010 Azért a belső átmérő érdekelt, mert van egy emberke Debrecenben akinek állítólag vannak tűhegy méretű csoda fúrói, vagy nem tudom, mi amivel kitágítják a fúvókákat a Ladákon. El sem tudom képzelni, hogyan, utánajárok majd. Dörzsárnak hívják azokat a tűhegynyi reszelőket! :D
Stefan Elküldve Július26, 2010 Elküldve Július26, 2010 Azzal kezdtem, és jó is nagygázzal, meg alapjáraton, de a kettő között hüppög, torpan, rángat. Városban meg alapjáraton 5.-ik fokozatban 50.nel (ez mondjuk teccik :-)) VarajetII. Akkor marad a rejszelő :D
opel16v Elküldve Július26, 2010 Elküldve Július26, 2010 Tisztán etanolra? 15-20%-kal kell több belőle, mint benzinből, tehát a fúvóka keresztmetszetének kell ennyivel nagyobbnak lennie (ugye (dénégyzet*pi)/4)). 30%-kal kell több kb. az elméleti számítások szerint 32%. Gábor! Az mitől van, hogy ha 20 °C alá csökken a külső hőmérséklet, akár csak 2 fokkal is, akkor már csak negyedszerre, akkor is köszörülve indul be. Ha 21 °C van, akkor meg pöcre indul? de mikor hideg volt, akkor +10 °C-ban is pöcre indul.... Nem értem...pedig nem Hajnalkának hívnak... :D Neked még az 1.05 SW van, ugye? Abban volt 20 foknál váltás, addig van erős hidegindítás, utána nincs. Az újabb SW-ben ez az átmenet már finomítva van, azzal mindig elsőre be fog indulni, ha jól be van állítva. Ezen a SW-en is lehet még finomítani a COLD és FIRST paraméterekkel, ha akarsz vele próbálkozni. Egyébként egyelőre úgy néz ki, aug 3-án kedden megyek Debrecenbe, akkor össze tudunk futni frissítésre. Vagy blitz hétvégén :wacko:
pszilaj Elküldve Július26, 2010 Elküldve Július26, 2010 30%-kal kell több kb. az elméleti számítások szerint 32%. Neked még az 1.05 SW van, ugye? Abban volt 20 foknál váltás, addig van erős hidegindítás, utána nincs. Az újabb SW-ben ez az átmenet már finomítva van, azzal mindig elsőre be fog indulni, ha jól be van állítva. Ezen a SW-en is lehet még finomítani a COLD és FIRST paraméterekkel, ha akarsz vele próbálkozni. Egyébként egyelőre úgy néz ki, aug 3-án kedden megyek Debrecenbe, akkor össze tudunk futni frissítésre. Vagy blitz hétvégén :wacko: Írni is akartam frissítés ügyben. Az aug 3 remélem jó lesz! :D Blitz kimarad... Akkor majd türelmes leszek a géppel...! :wacko:
Gelko Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 XVIII.ker Méta utcában most szerelik fel az E85 táblát az agip kútra :D ez örömteli hír mert kb 3 percre van tőlem :wacko:
redline Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 XVIII.ker Méta utcában most szerelik fel az E85 táblát az agip kútra :wacko: ez örömteli hír mert kb 3 percre van tőlem :wacko: Viszont a Hungária-Kőbányai sarkán lévő kútból hová tűnt? Mert nincs sem futó85gabi.hu-n, sem a holntankoljak-on :D btw, az e85power.hu nagyon megszépült :wacko:
opel16v Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 Viszont a Hungária-Kőbányai sarkán lévő kútból hová tűnt? Mert nincs sem futó85gabi.hu-n, sem a holntankoljak-on :D btw, az e85power.hu nagyon megszépült :wacko: Ott van az, csak a guglimap rossz helyre teszi a címet a térképen, lejjebb van a focipályánál, könyves kálmán körút 41 címen :wacko: Van egy kis hozzáértő segítségem most a honlaphoz, igyekszünk :wacko:
Gelko Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 XVIII.ker Méta utcában most szerelik fel az E85 táblát az agip kútra :D ez örömteli hír mert kb 3 percre van tőlem :wacko: Kutas srác azt mondta h vagy holnap vagy legkésöbb a jövőhéten már tankolható :wacko:
opel16v Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Kutas srác azt mondta h vagy holnap vagy legkésöbb a jövőhéten már tankolható :wacko: EDC klubkártyával még az ára sem kellemetlen az agipoknál :D
J0hnny Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Gabi! Jelentem kicseréltük ma az AC-t,mint kiderült a B veci AC-ja,annak pohara totál ugyanaz,mint a Corsáé! :wacko: Szűrőt is cseréltem délután,de attól nem javult meg. Most pöcc röff melegen is. :D Valami utángyártott AC volt benne,kötegelővel bemókolva,ezt még valszeg a pesti tulaj cserélte.
opel16v Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Jelentem kicseréltük ma az AC-t,mint kiderült a B veci AC-ja,annak pohara totál ugyanaz,mint a Corsáé! :wacko: Szűrőt is cseréltem délután,de attól nem javult meg. Most pöcc röff melegen is. :D Valami utángyártott AC volt benne,kötegelővel bemókolva,ezt még valszeg a pesti tulaj cserélte. na akkó most minden franya? Ha tudsz, majd küldj logot, mert a rossz pumpa miatt úgy emlékszem el van állítgatva a paramétezés az átalakítóban, lehet hogy kéne rajta finomítani a jó AC-val.
J0hnny Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 na akkó most minden franya? Ha tudsz, majd küldj logot, mert a rossz pumpa miatt úgy emlékszem el van állítgatva a paramétezés az átalakítóban, lehet hogy kéne rajta finomítani a jó AC-val. Megyek le BW-re,majd ott beszélünk,vagy végre megyünk egy aktív logok kört! :D A first paraméter melegen is igaz? :wacko:
pszilaj Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Megyek le BW-re,majd ott beszélünk,vagy végre megyünk egy aktív logok kört! :D A first paraméter melegen is igaz? :wacko: Szerintem a first csak 20 °C alatt érvényes! :wacko: Mintha valami ilyesmit említett volna Gábor... :wacko:
opel16v Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Megyek le BW-re,majd ott beszélünk,vagy végre megyünk egy aktív logok kört! :D A first paraméter melegen is igaz? :wacko: Ok, egyelőre viszont nekem kérdéses a hétvége, mert elkaptam valami kórságot... :wacko: Szerintem a first csak 20 °C alatt érvényes! :wacko: Mintha valami ilyesmit említett volna Gábor... :D 1.05 SW verzióig csak 20 fokos motorig van, illetve az utolsó paramétere meleg motornál is igaz, azaz a melegindítási dúsítás kitart addig, amíg az nem jár le. 1.10-től van egy átmenet 20 fok felett is.
Jürgen Elküldve Július30, 2010 Elküldve Július30, 2010 Nekem az X14XE Astra nem igazán szereti az etanolt mostanság, 40% E85 volt benne, és jelentősen lejjebb adott a teljesítményéből... alig akart menni. Lehet ez a kuka lambda miatt?
pszilaj Elküldve Július31, 2010 Elküldve Július31, 2010 Nekem az X14XE Astra nem igazán szereti az etanolt mostanság, 40% E85 volt benne, és jelentősen lejjebb adott a teljesítményéből... alig akart menni. Lehet ez a kuka lambda miatt? Meg talán még az elduguló benzinszűrőtől is lehet, ha nem volt cserélve úgy 1000 km etanolozás után! :D
Jürgen Elküldve Augusztus1, 2010 Elküldve Augusztus1, 2010 Volt cserélve, és akkor élvezetes is vezetni mindig, de egy 5-600 kilométer, és ismét olyan, mint régen.
Gabo Elküldve Augusztus1, 2010 Elküldve Augusztus1, 2010 Megújult a http://e85power.hu weboldal, több új érdekes funkcióval is bővült. Pl térképes E85 kútkereső is működik rajta, ami folyamatosan frissül, és az új kutakat a felhasználók is be tudják jelenteni. Ugyanilyen térképes kereső működik a beszerelő partnerekre is. Dél-Afrikára is kiterjeszted? :D :wacko:
opel16v Elküldve Augusztus1, 2010 Elküldve Augusztus1, 2010 Nekem az X14XE Astra nem igazán szereti az etanolt mostanság, 40% E85 volt benne, és jelentősen lejjebb adott a teljesítményéből... alig akart menni. Lehet ez a kuka lambda miatt? Akár, de átalakítás nélkül már a feles arány is érezhető lehet... érdemes átnézni azért az autód, fals levegőt kell keresni, és gyertyát cserélni, gyertyakábeleket kimérni. Dél-Afrikára is kiterjeszted? :wacko: :wacko: Nem hinném hogy arrafelé sok E85 lenne :D
manó-gabesz Elküldve Augusztus2, 2010 Elküldve Augusztus2, 2010 Csütörtökön viszem a verdát belerakatni az Etanolt. Állitolag egy uj tipus ami kifejezetten Opel VW központihoz lett kifejlesztve, tehát kiküszöbölték az eddigi problémáit. Azt mondták a Direkt szűrőt vehetem le.. :D :wacko:
pszilaj Elküldve Augusztus2, 2010 Elküldve Augusztus2, 2010 Csütörtökön viszem a verdát belerakatni az Etanolt. Állitolag egy uj tipus ami kifejezetten Opel VW központihoz lett kifejlesztve, tehát kiküszöbölték az eddigi problémáit. Azt mondták a Direkt szűrőt vehetem le.. :wacko: :wacko: várjuk majd a tapasztalatokat! :D Mi köze a direktszűrőnek az átalakítóhoz?
manó-gabesz Elküldve Augusztus2, 2010 Elküldve Augusztus2, 2010 Állítólag a gyári értékekhez állitják a computer-t.. aztmondták lehet jo lesz a direkt szűrővel is, de a gyárihoz kell, hogy hangolják.
opel16v Elküldve Augusztus2, 2010 Elküldve Augusztus2, 2010 Csütörtökön viszem a verdát belerakatni az Etanolt. Állitolag egy uj tipus ami kifejezetten Opel VW központihoz lett kifejlesztve, tehát kiküszöbölték az eddigi problémáit. Azt mondták a Direkt szűrőt vehetem le.. :D :wacko: Arra azért számíts, hogy hideg időben sok gondod lesz a tiszta E85-tel így is, és a túlfogyasztásod meglesz a 30% átlagban.
manó-gabesz Elküldve Augusztus2, 2010 Elküldve Augusztus2, 2010 Arra azért számíts, hogy hideg időben sok gondod lesz a tiszta E85-tel így is, és a túlfogyasztásod meglesz a 30% átlagban. Hát ha nagyon hideg lesz majd vissza állok felesre, és akkor ugy fogok járni. Eddig semmi problémám nem volt belőle.
Bajkusz Elküldve Augusztus3, 2010 Elküldve Augusztus3, 2010 Sziasztok! Szia Gábor! Visszatérve a nyaralásból a tapasztalatokról számolok be. A nyaralás során nem volt mérvadó a fogyasztás (10 l körül alakult, de "extrém igénybevétellel": utazáskor tetőbox, hátul biciklitartó, csomagokkal telepakolva, klíma ment stb...) de azóta elautóztam két tank benzint normál használattal és 9,1 az átlag, ami szerintem szuper. Érdekes, hogy mindezt úgy, hogy az ECO=0 tehát az eco-mód második fázisa ki van kapcsolva. Ma megy vizsgára az autóm, a szerelő megnyugtatott, hogy nem lesz semmi gond az etanolos üzemmel. Gondolom "baráti" helyre viszik. Minden esetre én mondtam, hogy ne lepődjenek meg a környezetvédelmi mérésnél :D . Mindenkinek szép napot!
Recommended Posts