Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Hűtőfolyadék hőmérsékletérzékelő hiba. Zárlat, ha jól sejtem.

A 31-es sztem csak azért volt, mert állt a motor a kivillogtatásnál.

A műszerfalon mutat a mutató, szóval szerintem azzal nincs baj. Vagy a másik nagyobb csatis érzékelő lehet az a termosztát házban, mellette?

Link to comment
Megosztás:

Valszeg öregecske már.Amikor éled milyen feszértékeket produkál?

Neked melegen hogy indul az új sw-vel?

Parancsolj egy LOG fájl! :rolleyes:

Egész jól. Van amikor kicsit röffent és szépen elindul, de van amikor pöccentés. A kritikus hőmérséklet-tartomány kb 13-tól 20 °C-ig. Na akkor általában 2 indítás. Van hogy három is kell neki. Mondjuk én nem szeretem sokat tekertetni... <_<

De 13 alatt pöccre indul. Sőt 20 fölött is. -_-

Már megszoktam! :D

Viszont megy mint a kanegér! :)

Link to comment
Megosztás:

Debrecen és környékiek,figyelem,mostmár két helyen lehet itatni az autót,a Diószegi úton,a régi Andi-Gas helyén AVIA kút nyílt,és az AGIP-hoz képest 6 forinttal olcsóbb is! (243.9 vs 249.9) :rolleyes:

Tök jó, hogy amikor felkerült az Avia honlapra és elmentem érdeklődni, a csóka azt mondta, hogy tévedés, és hogy csak gázt fognak ezut árulni...

Ez a 6 forint nálam csak 1.

Link to comment
Megosztás:

Igen, csak akkor, de elég traktoros most is az állítás után. Hogyan tudom az első táblát állítani? Küldesz valami segédletet ezzel kapcsolatban? A gyertyák kb 1000 Km-t futottak benne, gyári kétpolusú.

Más: valaki volt már úgy, hogy bent az átalakító és csak benzint tankolt bele? Megyek nyaralni és ahová megyek ott nincs szesz sajna, de nem szeretném ha bár mi gondom lenne külhonban, mert az nem olcsó. Tehát ha esetleg valaki leírná a tapasztalatokat ha már volt hasonló helyzetben azt Köszönném!

Állítsd ezt be: CSETCOLD=10, CSETFIRST=1,30,20

De azt vedd figyelembe, hogy etanollal a hidegindítás után pár motorfordulat erejéig bizonytalan a motor,

és utána kell neki fél-1 perc járás, hogy minden paci meglegyen.

A műszerfalon mutat a mutató, szóval szerintem azzal nincs baj. Vagy a másik nagyobb csatis érzékelő lehet az a termosztát házban, mellette?

A motorvezérlőé a kétvezetékes, és azzal van a kehe, ez nem az átalakításból adódik (nem is arra van kötve).

Link to comment
Megosztás:

A motorvezérlőé a kétvezetékes, és azzal van a kehe, ez nem az átalakításból adódik (nem is arra van kötve).

Igen, közben már meg kontakt spréztem és elmúlt a jelenség. Csupán abból gondoltam hogy hátha az átalakításból adódhat, hogy akkor villogott csak amikor lassan mentem, tehát ECO móddal. Bár furcsa lett volna hogy 3hónapig semmi baja sincs az új ECOval, utána meg elkezd rá rinyálni.

Lényeg ami lényeg, nem az átalakító volt a ludas, hanem kontakt hiba volt. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A héten felesben kipróbáltam az E85-öt (átalakító nélkül) és eddig jók a tapasztalatok, menetteljesítmény nem romlott, talán még javult is. Valaki próbálta tisztán etanollal a G Astráját átalakító nélkül? Nekem Z12XE van.

Ilyen motor mellett már van E85power átalakító kit, és erőben meglepően sokat hozott (SS Motors beszerelő partner saját autója, teszteltük).

Ha átalakítás nélkül használod, már a feles is necces, lehet hogy hibalámpát kapsz nemsokára. Tisztán meg se próbáld.

Link to comment
Megosztás:

Megújult a http://e85power.hu weboldal, több új érdekes funkcióval is bővült. Pl térképes E85 kútkereső is működik rajta, ami folyamatosan frissül, és az új kutakat a felhasználók is be tudják jelenteni. Ugyanilyen térképes kereső működik a beszerelő partnerekre is.

Egy észrevétel, amikor a Fórum menüpontra kattintok, eltűnik a menüsor. Szerintem annak is ugyan úgy a jobb oldali részbe kéne megnyílnia. Egyébként ez a weboldal nagyon jól néz ki. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Egy észrevétel, amikor a Fórum menüpontra kattintok, eltűnik a menüsor. Szerintem annak is ugyan úgy a jobb oldali részbe kéne megnyílnia. Egyébként ez a weboldal nagyon jól néz ki. :rolleyes:

A fórum teljesen külön oldal, csak a design van kicsit összefésülve. Felül a címlap gombbal tudsz visszamenni a honlapra.

Még azért van pár hiba, pl ie8-ban a fórum válasz nem műxik.

Link to comment
Megosztás:

Az lenne a kérdésem, hogy karburátort hogyan kell átfúfókázni? Úgy értem, hogy mondjuk 1,6-ost 1,8-asra, vagy 1,7-esre? A fúvóka átmérő ált. hány százalékkal kellene, hogy nagyobb legyen?

Tisztán etanolra? 15-20%-kal kell több belőle, mint benzinből, tehát a fúvóka keresztmetszetének kell ennyivel nagyobbnak lennie (ugye (dénégyzet*pi)/4)).

Link to comment
Megosztás:

Ki kell számolni, mekkora átmérőjű kell bele (ehhez ugye tudni kéne a jelenlegit), és lehet, hogy pl. az 1.8-asé pont jó.

Amúgy nekem az XE-n az injektor pl. maradt gyári, csak a nyomás lett növelve, elképzelhető, hogy elég dúsítást tud az a karbi is, csak a dúsító csavaron kell tekerni kicsit. Lehet, hogy az átmérő elég annyi mennyiség áteresztéséhez :D

Link to comment
Megosztás:

Gábor!

Az mitől van, hogy ha 20 °C alá csökken a külső hőmérséklet, akár csak 2 fokkal is, akkor már csak negyedszerre, akkor is köszörülve indul be.

Ha 21 °C van, akkor meg pöcre indul?

de mikor hideg volt, akkor +10 °C-ban is pöcre indul....

Nem értem...pedig nem Hajnalkának hívnak... :D

Link to comment
Megosztás:

Tisztán etanolra? 15-20%-kal kell több belőle, mint benzinből, tehát a fúvóka keresztmetszetének kell ennyivel nagyobbnak lennie (ugye (dénégyzet*pi)/4)).

Azért a belső átmérő érdekelt, mert van egy emberke Debrecenben akinek állítólag vannak tűhegy méretű csoda fúrói, vagy nem tudom, mi amivel kitágítják a fúvókákat a Ladákon. El sem tudom képzelni, hogyan, utánajárok majd.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy nekem az XE-n az injektor pl. maradt gyári, csak a nyomás lett növelve, elképzelhető, hogy elég dúsítást tud az a karbi is, csak a dúsító csavaron kell tekerni kicsit. Lehet, hogy az átmérő elég annyi mennyiség áteresztéséhez :D

Azzal kezdtem, és jó is nagygázzal, meg alapjáraton, de a kettő között hüppög, torpan, rángat. Városban meg alapjáraton 5.-ik fokozatban 50.nel (ez mondjuk teccik :-))

VarajetII.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.