mélykék76 Elküldve Július7, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Július7, 2010 Milyen messziről? -_- Állítólag küldött Gabinak képeket :rolleyes: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Gabi ! Ránézel nekem valamikor a kocsira ? Hogyne :rolleyes: Van újabb SW is, tied már régebbi <_< Majd csörögj, ha éppen felém tudsz kanyarodni, hátha leszek éppen -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Állítólag küldött Gabinak képeket :rolleyes: <_< -_- :D Gyere le szelidre szombaton! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Július14, 2010 Megoszt Elküldve Július14, 2010 Remélem minél hamarabb lesz szélessávú lambdaszondával működő kütyü. Anyós swiftjébe hétfőn szereli be Wesss az átalakítót, én megvárom az újat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július14, 2010 Megoszt Elküldve Július14, 2010 Kérdés, hogy mennyire lesz kereslet egy még drágább kütyüre. Ha így esnek a Standalone ECU árak, akkor lassan már jobban megéri bedobni egy Vemset. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július14, 2010 Megoszt Elküldve Július14, 2010 A meglévő E85power átalakítóhoz lesz egy konverter majd, ami a szélessávú jelét méri, és konvertálja keskenysávúra. Tehát nem lesz új átalakító, csak egy kiegészítés lesz hozzá a szélessávú szonda illesztése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pozsipeti Elküldve Július14, 2010 Megoszt Elküldve Július14, 2010 Mennyi lesz így az ár, ha lehet tudni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július14, 2010 Megoszt Elküldve Július14, 2010 Mennyi lesz így az ár, ha lehet tudni? még nem alakult ki, a konverter pluszban 10e körül lesz majd szerintem így első hasraütésre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Szia Gabi! Csinálok ma egy indítási logot, mert sajna a hidegen 3 henger meg van most is és rohadtul zavar sajna. Amúgy minden rendben, csak ez az egy dolog ami nekem nem jön be annyira. Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Ócsán is van már E85 ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Csinálok ma egy indítási logot, mert sajna a hidegen 3 henger meg van most is és rohadtul zavar sajna. Amúgy minden rendben, csak ez az egy dolog ami nekem nem jön be annyira. Csak indítás közben ne legyen rajta az USB a notin, utána dugd rá. Mikor 3 hengerezik? Közvetlen az indítás után rövid ideig, vagy még rá sokára is? Beállítás kérdése csak szerintem. Gyertya volt cserélve az utóbbi 30e km-en? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 A meglévő E85power átalakítóhoz lesz egy konverter majd, ami a szélessávú jelét méri, és konvertálja keskenysávúra. Tehát nem lesz új átalakító, csak egy kiegészítés lesz hozzá a szélessávú szonda illesztése. Lehet kérdeztem már. -_- Mikorra lesz piacképes? <_< Tesztelőknek mekkora kedvezmény járhat? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Lehet kérdeztem már. -_- Mikorra lesz piacképes? <_< Tesztelőknek mekkora kedvezmény járhat? :rolleyes: Nem ígérek, a munka lázasan folyik :D A kedvezményt meg majd megtárgyaljuk :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Mikor 3 hengerezik? Közvetlen az indítás után rövid ideig, vagy még rá sokára is? Nekem is 3 hengerezik indítás után pár másodpercig/percig és gyertyát Én már cseréltem. Mondjuk még gyertyakábelt nem. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Nekem is 3 hengerezik indítás után pár másodpercig/percig és gyertyát Én már cseréltem. Mondjuk még gyertyakábelt nem. :rolleyes: A pár mp teljesen természetes lehet etanollal, de ha ennél több, még ott is lehet állítani rajta. Feltéve hogy tényleg nem a gyertyakábel miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pozsipeti Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Nem ígérek, a munka lázasan folyik :rolleyes: A kedvezményt meg majd megtárgyaljuk -_- Én is lehet beszállnék a tesztelésbe egy Seat Leon 1.6 16V-vel <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Én is lehet beszállnék a tesztelésbe egy Seat Leon 1.6 16V-vel :rolleyes: Majd még meglátjuk, de nem lehet mindenki tesztelő, különben miből építem a házam... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Július15, 2010 Megoszt Elküldve Július15, 2010 Nem ígérek, a munka lázasan folyik :D A kedvezményt meg majd megtárgyaljuk :) Lázasan ne dolgozz! -_- Ha lesz valami, szólj, mert nagyon ízgatja a fantáziámat a kütyüd. Nekem is 3 hengerezik indítás után pár másodpercig/percig és gyertyát Én már cseréltem. Mondjuk még gyertyakábelt nem. :rolleyes: Nekem állandóan 3 hengerezik... múltkor be is néztem a motortérbe, és rá kellett jönnöm, hogy nem véletlen. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július16, 2010 Megoszt Elküldve Július16, 2010 Lázasan ne dolgozz! :rolleyes: Munkalázam van, meg a betegszabim is magamnak fizetném, szal így jártam <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Csak indítás közben ne legyen rajta az USB a notin, utána dugd rá. Mikor 3 hengerezik? Közvetlen az indítás után rövid ideig, vagy még rá sokára is? Beállítás kérdése csak szerintem. Gyertya volt cserélve az utóbbi 30e km-en? Szia Gabi! Igen, csak akkor, de elég traktoros most is az állítás után. Hogyan tudom az első táblát állítani? Küldesz valami segédletet ezzel kapcsolatban? A gyertyák kb 1000 Km-t futottak benne, gyári kétpolusú. Más: valaki volt már úgy, hogy bent az átalakító és csak benzint tankolt bele? Megyek nyaralni és ahová megyek ott nincs szesz sajna, de nem szeretném ha bár mi gondom lenne külhonban, mert az nem olcsó. Tehát ha esetleg valaki leírná a tapasztalatokat ha már volt hasonló helyzetben azt Köszönném! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Más: valaki volt már úgy, hogy bent az átalakító és csak benzint tankolt bele? Megyek nyaralni és ahová megyek ott nincs szesz sajna, de nem szeretném ha bár mi gondom lenne külhonban, mert az nem olcsó. Tehát ha esetleg valaki leírná a tapasztalatokat ha már volt hasonló helyzetben azt Köszönném! Gabi használta már benzinnel a kocsit, amikor tesztelte a benzines módot. Semmi különöset nem vett észre, csak azt hogy nem ment annyira meg jobb lett a fogyasztása, mint annó átalakító nélkül benzinből. Egyébként nekem, tegnap előtt, elkezdett menet közben villogni a Check Engine lámpám. De csak néha felvillan és elalszik. Lehet hogy valami kontakt problem, az is lehetséges hogy valami az átalakítóval nem tetszik neki, azt még nem tudom. Viszont így, hogy csak néha villog nem folyamatosan világít, hibakódot kivillog a kocsi? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Gabi használta már benzinnel a kocsit, amikor tesztelte a benzines módot. Semmi különöset nem vett észre, csak azt hogy nem ment annyira meg jobb lett a fogyasztása, mint annó átalakító nélkül benzinből. Egyébként nekem, tegnap előtt, elkezdett menet közben villogni a Check Engine lámpám. De csak néha felvillan és elalszik. Lehet hogy valami kontakt problem, az is lehetséges hogy valami az átalakítóval nem tetszik neki, azt még nem tudom. Viszont így, hogy csak néha villog nem folyamatosan világít, hibakódot kivillog a kocsi? :rolleyes: Kellene akkor is letárolnia a hibát... sztem... Én tankoltam már benzint átalakítás után. Csak némi dinamika vesztést vettem észre. A fogyim még mindig 10 körül alakul, igaz vegyes használatban. Csak sajna nem tudok menetközbeni logokat készíteni, mert egyrészt inkább hétvégén megyek a kocsival, másrészt a noti, ami nálam van az "akku-mentes" <_< és csak inverterrel megy menet közben. Az meg momentán nincs. -_- Az mitől lehet, h a lambda-szondám csak kb 10 perc után éled föl? Döglődés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Az mitől lehet, h a lambda-szondám csak kb 10 perc után éled föl? Döglődés? Valszeg öregecske már.Amikor éled milyen feszértékeket produkál? Neked melegen hogy indul az új sw-vel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Gabi használta már benzinnel a kocsit, amikor tesztelte a benzines módot. Semmi különöset nem vett észre, csak azt hogy nem ment annyira meg jobb lett a fogyasztása, mint annó átalakító nélkül benzinből. Egyébként nekem, tegnap előtt, elkezdett menet közben villogni a Check Engine lámpám. De csak néha felvillan és elalszik. Lehet hogy valami kontakt problem, az is lehetséges hogy valami az átalakítóval nem tetszik neki, azt még nem tudom. Viszont így, hogy csak néha villog nem folyamatosan világít, hibakódot kivillog a kocsi? :rolleyes: Érdemes lenne kivillogtatni szerintem.Lehet,hogy tárolt valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Érdemes lenne kivillogtatni szerintem.Lehet,hogy tárolt valamit. 14 Coolant Temperature Sensor (CTS) Low voltage 31 Engine RPM signal (crankshaft sensor) No signal Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts