pszilaj Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Szombaton kecsón tankoltam az Agip-nál bioetanolt, egyből rángatott és alig akart menni a verda. Kiürült a tank, Kkfházán megtankoltam utána egyből jó lett. :D ez azért gáz...de sajna az agip sem tehet a csudadolgozókról... ^_^ bár senkit sem akarok meggyanúsítani. Régen, mikor benyás volt a kocsi, akkor mindig egy helyen próbáltam tankolni, mert attól ment mint a güzü. A molos benzinnel belustult a taliga. :s Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 Ejejej... ez a nyomoronc lambda-szonda mindig olyan sokára ébred föl...alapjáraton járatva el kellett érni a majdnem 90°C-ot, mire magáhoztért... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 Nálam meg végre meglett az alapjárati probléma hibaforrása. :D A kütyü beépítése után azonnal jelentkezett, ha kivettem megszűnt közben Gabi kérésére csomó dolog ki lett cserélve újra lett kábelezve de mindig visszatért a hiba és már mindennapossá vált. Ma végre Tech1-el tartósan teszteltük a verdát és kiderült, hogy továbbra is alapjáraton a TPS jel 5%-os azaz úgy érzékeli mint ha nyomnám a gázpedált, Tech1 és a kütyü által mért tápfeszben 0.8V eltérés van viszont a veki digit, BC, multiméterrel a kütyü paneljén pontosan annyit mérek mint a diag műszer. Kütyüt kiszedve azonnal 0%-os lesz a TPS és az alapjárat is tökéletes. Nincs mese enyém lesz az első cserés kütyü.... :P ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Nálam meg végre meglett az alapjárati probléma hibaforrása. :D A kütyü beépítése után azonnal jelentkezett, ha kivettem megszűnt közben Gabi kérésére csomó dolog ki lett cserélve újra lett kábelezve de mindig visszatért a hiba és már mindennapossá vált. Ma végre Tech1-el tartósan teszteltük a verdát és kiderült, hogy továbbra is alapjáraton a TPS jel 5%-os azaz úgy érzékeli mint ha nyomnám a gázpedált, Tech1 és a kütyü által mért tápfeszben 0.8V eltérés van viszont a veki digit, BC, multiméterrel a kütyü paneljén pontosan annyit mérek mint a diag műszer. Kütyüt kiszedve azonnal 0%-os lesz a TPS és az alapjárat is tökéletes. Nincs mese enyém lesz az első cserés kütyü.... ;) ^_^ Ki kellene próbálni egy másik kütyüvel, nem? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 ;) Most, hogy mondod cserélhetünk.... én is abban bízok, hogy másik kütyüvel jó lesz ezzel már minden lehetőséget kipróbáltunk. Másik autót nem fogok építeni a kütyühöz. :D ^_^ :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Július4, 2010 Megoszt Elküldve Július4, 2010 Én a Skoda Rapidban használok E85-öt, átalakítás nélkül. Igaz, injektoros Felícia motor van benne, de fele-fele aránynál nincs semmi gond, az erővesztés sem lényeges és a fogyasztás se szörnyű. Viszont múltkor voltunk a Bükkben, sehol nem volt egy benyakút se, kénytelenek voltunk beletölteni a tartalék bioanyagot, így kb. 90%-al ment a végén, na akkor már gyenguci volt a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 :D Most, hogy mondod cserélhetünk.... én is abban bízok, hogy másik kütyüvel jó lesz ezzel már minden lehetőséget kipróbáltunk. Másik autót nem fogok építeni a kütyühöz. :rolleyes: <_< -_- Az enyimé jól működik, ergo nem adom!!! :) :D De ha van egy jól működő, útban lévő lambda-szondád, nekem adhatod!! Szívesen feláldozom magam! B) B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Nálam meg végre meglett az alapjárati probléma hibaforrása. :rolleyes: A kütyü beépítése után azonnal jelentkezett, ha kivettem megszűnt közben Gabi kérésére csomó dolog ki lett cserélve újra lett kábelezve de mindig visszatért a hiba és már mindennapossá vált. Ma végre Tech1-el tartósan teszteltük a verdát és kiderült, hogy továbbra is alapjáraton a TPS jel 5%-os azaz úgy érzékeli mint ha nyomnám a gázpedált, Tech1 és a kütyü által mért tápfeszben 0.8V eltérés van viszont a veki digit, BC, multiméterrel a kütyü paneljén pontosan annyit mérek mint a diag műszer. Kütyüt kiszedve azonnal 0%-os lesz a TPS és az alapjárat is tökéletes. Nincs mese enyém lesz az első cserés kütyü.... -_- <_< Közben a feszmérés különbség oka megvan, másnál is adódott ilyen pár tized voltos eltérés. Az ok egyszerű: korábbi HW változatoknál más volt a tápkörben a dióda, más feszültséget ejtett. Az új SW-ben meg már az új HW paraméterei vannak, így a régebbi HW-n van kis eltérés a tápfesz mérésben. Igazából nem befolyásol semmit, de majd lesz rá későbbi SW-ben pontosítási lehetőség. A TPS jel dolog érdekes amit írsz, mert egyszer már mértük a jelkábelt, és jó volt az illesztése (120Kohm-nál nagyobb bemeneti ellenállás /tápra, testre/). De próbáld meg még amit egyszer már elkezdtünk: köss sorba egy 100k-s ellenállást a zöld kábelen, viszont most ne az átalakítón belül inkább, mert az "veszélyesebb". Aztán kalibráld újra a TPS-t, és próbáld úgy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Most vettem egy új benzinszűrőt, műanyag házas. Remélem az etanol nem bántja majd. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Most vettem egy új benzinszűrőt, műanyag házas. Remélem az etanol nem bántja majd. :rolleyes: Ez valami olcsó univerzális? miért nem a gyárit? olcsó... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Ez valami olcsó univerzális? miért nem a gyárit? olcsó... <_< Olcsónak nem nevezném. 1600Ft volt. TECNECO FM a gyártója. Van néha kis alapjárati meg torpanási problémám, arra gondoltam hogy talán a szűrő, azért vettem csak. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Közben a feszmérés különbség oka megvan, másnál is adódott ilyen pár tized voltos eltérés. Az ok egyszerű: korábbi HW változatoknál más volt a tápkörben a dióda, más feszültséget ejtett. Az új SW-ben meg már az új HW paraméterei vannak, így a régebbi HW-n van kis eltérés a tápfesz mérésben. Igazából nem befolyásol semmit, de majd lesz rá későbbi SW-ben pontosítási lehetőség. A TPS jel dolog érdekes amit írsz, mert egyszer már mértük a jelkábelt, és jó volt az illesztése (120Kohm-nál nagyobb bemeneti ellenállás /tápra, testre/). De próbáld meg még amit egyszer már elkezdtünk: köss sorba egy 100k-s ellenállást a zöld kábelen, viszont most ne az átalakítón belül inkább, mert az "veszélyesebb". Aztán kalibráld újra a TPS-t, és próbáld úgy. Belinkelek 2 képet a mérésről: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Csináltam még egy tesztet gyújtást ráadva álló motornál ezt produkálta: POWER 12217mV TPS 607mV ICT 3183mV LOUT 171mV LIN 145mV POWER 12217mV TPS 588mV ICT 3201mV LOUT 171mV LIN 141mV POWER 12217mV TPS 588mV ICT 3201mV LOUT 173mV LIN 140mV POWER 12217mV TPS 607mV ICT 3183mV LOUT 169mV LIN 141mV POWER 12217mV TPS 588mV ICT 3183mV LOUT 168mV LIN 138mV POWER 12217mV TPS 588mV ICT 3183mV LOUT 166mV LIN 135mV POWER 12199mV TPS 588mV ICT 3201mV LOUT 163mV LIN 135mV POWER 12217mV TPS 625mV ICT 3201mV LOUT 163mV LIN 135mV POWER 12217mV TPS 588mV ICT 3201mV LOUT 165mV LIN 133mV Ellenállat már volt sorba kötve anno az sem segített ezen már túl vagyunk, valami más tipped nincs? Én már csak a cserében bízok... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Belinkelek 2 képet a mérésről: ... Ellenállat már volt sorba kötve anno az sem segített ezen már túl vagyunk, valami más tipped nincs? Én már csak a cserében bízok... -_- Hehe, a Tech1-ben hibás a magyar szöveg? A folytószelep tudtommal pontos j-vel írandó :rolleyes: Esetleg soros dióda az ellenállat helyett? Nem engedne visszafelé szivárgóáramot <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Ellenállat már volt sorba kötve anno az sem segített ezen már túl vagyunk, valami más tipped nincs? Én már csak a cserében bízok... -_- Hehe, a Tech1-ben hibás a magyar szöveg? A folytószelep tudtommal pontos j-vel írandó :rolleyes: Esetleg soros dióda az ellenállat helyett? Nem engedne visszafelé szivárgóáramot <_< Na, ez jó ötlet. Ki lehetne próbálni ilyenekkel: BAS85 vagy BAT41. Tudok is küldeni, ha így egyszerűbb, postai levélként. Bekötése: vonal jelölés az átalakító felé, sorosan a zöld kábelen. Egyébként ez nem hinném hogy átalakító gond. Ez a tech is hazudik, ugyanis a multec vezérlőknél 0,4-0,6V közti feszültségen 0% fojtószelepállásnak kell lennie, ez a papírforma. Tehát a tech által mért feszültségen az ecu-nak 0%-os állást kellene írnia. Úgyhogy elég zavaros a helyzet nálad, és persze egyedi. Mivel mérve jó volt, és amúgy is jónak tűnik az átalakító ezen bemenete, ezért még nem cserélném, ha nem gond. Próbáljuk meg ezt a diódás dolgot, küldök is szívesen. Múltkori ellenállás amúgy kisebb volt emlékeim szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 A TPS jel a gyújtáson álló mocinál, kütyüvel mérve is felugrik 625 mV-ra és ingadozik magától. Elképzelhető, hogy járó mocinál nagyobb mértékben produkálja ezért mér 5%-ot a Tech1. Diódás ötletet már J0hnny is mondta ki fogom próbálni, ha tudsz küldeni diódát azt megköszönném. Múltkor 67K ellenállással teszteltem, szerdán karosszériáshoz megy a verda és új alvázvédelmet is kap, amint elkészül tesztelni fogok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Ok, küldök akkor diódát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Interjú Futó Gáborral, alias Opel16V-vel az E85 kapcsán. Olvassátok a mester szavait! :rolleyes: http://autopult.hu/index.php/magazin/gazda...tonkat-szesszel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Interjú Futó Gáborral, alias Opel16V-vel az E85 kapcsán. Olvassátok a mester szavait! :D http://autopult.hu/index.php/magazin/gazda...tonkat-szesszel Eszem, f*szom megáll! Hejjj!!! :rolleyes: <_< -_- Lájkoltam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Interjú Futó Gáborral, alias Opel16V-vel az E85 kapcsán. Olvassátok a mester szavait! <_< http://autopult.hu/index.php/magazin/gazda...tonkat-szesszel A Celeb! SzínesSzélesvásznúSzélessávú ügyben hogy érzed Gabi? Hol tartasz? %-ban kifejezve, illetve ha tudsz egy sacc/kb dátumot az se rossz. Csak ne olyna legyen, mint az immo-ra vonatkozó. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Eszem, f*szom megáll! Hejjj!!! :rolleyes: <_< -_- Lájkoltam :) Én is simán kiraktam a fészbúkos ódalamra! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Semmit nem írnak a hideg szívótorok okozta problémáról. :rolleyes: Állítólag Győrben az Agip kúton is van már szesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Tesztelni kellene van benne igazság, egyik ismerősnek is elfüstölt a "központis injektora" valami ukrán kütyütől. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 SzínesSzélesvásznúSzélessávú ügyben hogy érzed Gabi? Hol tartasz? %-ban kifejezve, illetve ha tudsz egy sacc/kb dátumot az se rossz. Csak ne olyna legyen, mint az immo-ra vonatkozó. :rolleyes: Lassan, de halad. <_< Volt már teszt is, de még van mit fejleszteni -_- Nem tudok ígérni, de nyár végére szeretném már véglegesíteni :) Tesztelni kellene van benne igazság, egyik ismerősnek is elfüstölt a "központis injektora" valami ukrán kütyütől. B) peak&hold központi injektorok tényleg nem szeretik a normál vezérlést, mint pl a hunflex. sok astrában füstölt már el injektor miatta, itt is már valakinek volt ilyen tapasztalata. Holnap feladom neked a diódát B) (címet addig is írd meg légyszi, lehet nem fogom találni :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Gabi ! Ránézel nekem valamikor a kocsira ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Gabi ! Ránézel nekem valamikor a kocsira ? Milyen messziről? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts