Zsoltee Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Lábatlanon 249.9 a szesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Nálunk Kkfházán jelenleg mind a két helyen 237 Ft/l az etanol. Hamarosan küldök logokat, alapjárattal még mindig problémák vannak. Ok, várom. Testkábel most már jó helyen? Ecotek szelep le van zárva? Lábatlanon 249.9 a szesz ^_^ Talán a legdrábább most az országban. Nem csoda hogy Egomban nem sokan keresik az átalakítót :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Természetesen test kábel jó helyen van, ecotek lezárva, ecu restelve 1 napra aksit levettem és mentem vele már 790 km. Küldöm a logot, fogsz benne látni érdekes dolgokat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 Talán a legdrábább most az országban. Nem csoda hogy Egomban nem sokan keresik az átalakítót :D Az is a baj, hogy Egomtól Lábatlan és Piliscsaba is nagyon messze van, mint tankolási lehetőség. Szerintem. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Sziasztok! Hétvégén sikerült a vasat jól helyrerakni vezérlés-ügyileg. Ég és föld a különbség. Húz mint a vesztés. De már egyezres fordulattól húz torpanás nélkül negyedikben, ötödikben egyaránt. Nincs rángatás, csak egyenletes felpörgés, valamint gyorsabb gázreakció. Egyszerűen csodás. :D Ölömésbódottág van...illetve lenne, ha nem sz@rakodna most már a lambda-szonda. Csináltam logokat is. De egyszerűen érthetetlen dolgokat művel. Remélem a szakember(Gábor) tud majd valami hasznosat mondani. A szombati állapothoz képest javult valamit a dolog. Már nem csak 420/450-es értékeket mutat, hanem átváltott lambda-szabályzós üzemmódba is, ECO-móddal együtt! ^_^ De lehet h haldoklási téma van. Vagy csak kell neki vagy 100 km, amíg visszatanul az ECU a rossz időszakából! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Én is alkoholistát csináltam a Corsából. Beraktam egy Vems szélessávú lambdaszondát és 4db 630-as injektort. Elég jól működik, még a hidegindítás is jó, másodikra eddig mindig beindult és meg sem állt. Először 3 barra állítottam a nyomást, bár már előtte gondoltam, hogy az sok lesz. Miután láttam, hogy tényleg túl dús, visszavettem 2,5 barra a benzinnyomást, most alapjáraton és részterhelésen szépen tartja a lambda 1-et, terhelésen pedig 0,84, majd magasabb fordulaton bedúsul 0,8-0,79-ig. Ezzel így már tudok élni. ^_^ Szépen is húz, nem érzem, hogy gyengébb lenne, de nem hinném, hogy erősebb lett, bár ez majd a következő versenyen kiderül. Az tuti, hogy ugyanúgy forgatja a kerekeket terhelésen 4-ben, mint előtte benzinnel. :P Ami nekem nagy előny, az a kisebb hőterhelés, igazából amiatt álltam át E85 üzemre, illetve mert kisebb a kopogási hajlama. Meg mondjuk az is közrejátszott, hogy 100-ast a környéken már nem nagyon tudok tankolni, etanol kút meg van már pár. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Én is alkoholistát csináltam a Corsából. ... Ami nekem nagy előny, az a kisebb hőterhelés, igazából amiatt álltam át E85 üzemre, illetve mert kisebb a kopogási hajlama. Meg mondjuk az is közrejátszott, hogy 100-ast a környéken már nem nagyon tudok tankolni, etanol kút meg van már pár. :D És úgy mellesleg a tiéd lesz így a legkörnyezetkímélőbb drag autó is :P Remélem levered az összes füstölő sz@r traktormotoros olajkályhát! ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Kénytelen voltam kicsit trükközni a technikával, mert nagyon nehezen indult a gépem még melegben is.Ugye Hunflex de lux van benne, mert erre tellett.Szóval csak 30 fok felett volt hajlandó indulni pöccre, alatta lemásolta a szokásos téli indítás menetét. A legutóbbi tankolásnál a 45L E85 mellé, 6L benyát is töltöttem.Ma pöccre indult.Pedig 21 fok volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Kénytelen voltam kicsit trükközni a technikával, mert nagyon nehezen indult a gépem még melegben is.Ugye Hunflex de lux van benne, mert erre tellett.Szóval csak 30 fok felett volt hajlandó indulni pöccre, alatta lemásolta a szokásos téli indítás menetét. A legutóbbi tankolásnál a 45L E85 mellé, 6L benyát is töltöttem.Ma pöccre indult.Pedig 21 fok volt. De tudom ajánlani, hogy a termisztort vagy mit cseréld le egy manuális potméterre, amit be tudsz vezetni a fülkébe. Akkor te tudod szabályozni, hogy mikor kapcsoljon be és ki a hidegindító algoritmus! :D (csak azt nem tudom, hogy mekkora értékűvel lehetne helyettesíteni! ) Nekem anno ez volt a bajom a HUNFLEX-szel. Hidegben simán beindult, de kb 30 másodperc után már csak hebegett, mert túl sok volt neki a kaja. Ha a hideg indítási dúsítást letekertem, teljesen kisimult az alapjárat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 De tudom ajánlani, hogy a termisztort vagy mit cseréld le egy manuális potméterre, amit be tudsz vezetni a fülkébe. Megkonzultálom a műszaki team managgerrel! :D (Udi! ^_^ ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
árpiope Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 De tudom ajánlani, hogy a termisztort vagy mit cseréld le egy manuális potméterre, amit be tudsz vezetni a fülkébe. Akkor te tudod szabályozni, hogy mikor kapcsoljon be és ki a hidegindító algoritmus! :D (csak azt nem tudom, hogy mekkora értékűvel lehetne helyettesíteni! ) Nekem anno ez volt a bajom a HUNFLEX-szel. Hidegben simán beindult, de kb 30 másodperc után már csak hebegett, mert túl sok volt neki a kaja. Ha a hideg indítási dúsítást letekertem, teljesen kisimult az alapjárat! Szia, szerinted melyik rendszert érdemes beszereltetni? G astra 1,6 16v kösz-árpi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Szia, szerinted melyik rendszert érdemes beszereltetni? G astra 1,6 16v kösz-árpi Bár nem engem kérdeztél, de rendszer alatt mit értesz? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Szia, szerinted melyik rendszert érdemes beszereltetni? G astra 1,6 16v kösz-árpi Szerintem érdemesebb az E85Power Kittet, viszont erre áldozni kell pénzt és időt, viszont a motor szempontjából a legtökéletesebb körülményeket biztosítja a motor számára, hosszútávon is. A HUNFLEX egyszerű, gyors beszerelhetőségű, viszont nehezebben állítható be a motorhoz, valamint bizonyos körülmények mellett nem képes maradéktalanul helytállni. Például gyorsításkor elszegényedhet a keverék, hidegindításkor túl sokat kap a motor vagy túl keveset. A BioEtunról nincs tapasztalatom, csak az előző kettőről. Ez talán a kettő között van félúton. De árban nem marad el az intelligensebb rendszer mellett. De itt nyomatékosítom, hogy ez csak az én véleményem! ^_^ Bár nem engem kérdeztél, de rendszer alatt mit értesz? :D Szerintem az átalakító kütyükre gondolt a rendszer alatt! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Megkonzultálom a műszaki team managgerrel! :D (Udi! ^_^ ) Nem a technical support team leaderre gondoltál? :P ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Szerintem az átalakító kütyükre gondolt a rendszer alatt! :D Hát akkor E85Power, egyértelműen. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Nem a technical support team leaderre gondoltál? :D ^_^ Jajaja! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 :D Megkérdezzük a forgalmazót, mivel 5 év garit vállalt rá szerintem cseréli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Megkérdezzük a forgalmazót, mivel 5 év garit vállalt rá szerintem cseréli. Érdekes, hogy másnál nem jött elő ilyen probléma. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Érdekes, hogy másnál nem jött elő ilyen probléma. :D Lehet h csak én vagyok megáldva ilyen kényes mocival... De nekem háromszor cserélte a gyártó. Elsőnek nem is működött a hidegindítási poti. A második nem vezérelte az egyik injektort. A harmadik volt tökéletesen működő verzió. ^_^ Aztán meguntam a dolgot és eladtam itt egy fórumtársnak. És mivel volt egy kis plusz pénzem ezért beneveztem egy E85Power-kitre. De nem bántam meg! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
árpiope Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Szerintem érdemesebb az E85Power Kittet, viszont erre áldozni kell pénzt és időt, viszont a motor szempontjából a legtökéletesebb körülményeket biztosítja a motor számára, hosszútávon is. A HUNFLEX egyszerű, gyors beszerelhetőségű, viszont nehezebben állítható be a motorhoz, valamint bizonyos körülmények mellett nem képes maradéktalanul helytállni. Például gyorsításkor elszegényedhet a keverék, hidegindításkor túl sokat kap a motor vagy túl keveset. A BioEtunról nincs tapasztalatom, csak az előző kettőről. Ez talán a kettő között van félúton. De árban nem marad el az intelligensebb rendszer mellett. De itt nyomatékosítom, hogy ez csak az én véleményem! :D Szerintem az átalakító kütyükre gondolt a rendszer alatt! ^_^ Szia, köszönöm! Győr környékén is szerelnek ilyet valahol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Szia, köszönöm! Győr környékén is szerelnek ilyet valahol? Ezen a honlapon megtalálsz minden fontos információt! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 És úgy mellesleg a tiéd lesz így a legkörnyezetkímélőbb drag autó is :D Elég sokan mennek ott is már E85-el. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Szia, köszönöm! Győr környékén is szerelnek ilyet valahol? Csillag autószervíz a Szent Imre úton, pontos elérhetőségük a http://www.e85power.hu weboldal megrendelés menüben! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
árpiope Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Csillag autószervíz a Szent Imre úton, pontos elérhetőségük a http://www.e85power.hu weboldal megrendelés menüben! :D Szia, van lehetőség olcsóbb beszerzésre nálad? :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Mindjárt lemegyek és megnézem hogy indul 15 fokban elektronika nélkül. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts