Zsoltee Elküldve Május29, 2010 Megoszt Elküldve Május29, 2010 Lassan Gabi elkezdheti úgy hirdetni a kütyüt hogy etanol átalakító és autódiagnosztikai eszköz. :rolleyes: ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Május29, 2010 Megoszt Elküldve Május29, 2010 "Egyelőre a Gabi féle vezérlő nem tud mit kezdeni az XEV 4 vezetékes előfűtött lambdájával az utolsó infóim szerint" Ezt már sikerült megoldani? Nekem is X20XEV-be kellene. Erre tud valaki írni valamit? Mármint, hogy nem lesz gond az XEV-ben ezzel az elektronikával? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május29, 2010 Megoszt Elküldve Május29, 2010 Erre tud valaki írni valamit? Mármint, hogy nem lesz gond az XEV-ben ezzel az elektronikával? opel16vnek írj egy privit vagy egy e-mailt a support@e85power.hu címre és ott kérdezd meg. Szerintem hamarabb kapsz választ mint itt. XEVről még nem tudok ami menne E85Powerrel, de ettől függetlenül nem kizárt hogy van. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Május29, 2010 Megoszt Elküldve Május29, 2010 opel16vnek írj egy privit vagy egy e-mailt a support@e85power.hu címre és ott kérdezd meg. Szerintem hamarabb kapsz választ mint itt. XEVről még nem tudok ami menne E85Powerrel, de ettől függetlenül nem kizárt hogy van. :rolleyes: Köszi a tippet! Írok is neki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Gábor! BC-hez létezik új FW? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bencepappa Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Erre tud valaki írni valamit? Mármint, hogy nem lesz gond az XEV-ben ezzel az elektronikával? Üdv! Nekem benne van már január óta és 10.000 km működik de az eco módról le kell mondanod ami nagy szívfájdalom ;) Emiatt a fogyi is talán magasab de mostmár nekem beállt 12 körül ami városban egész jó kb 20-25% plussz! Nyomatékos és megy mint a barom! Ma reggel pont egy 530D bajor vas akart megfogni de kb 1,5 kocsit vertem rá! :D Spórolás szinten nem olyan jó mint a többi cartársnak de ha nem szennyezek és még erősebb is akkor naná! A legnagyobb hidegbe is szuperül indult de kellett tökölni a beállításokkal azért. Én nem bántam meg és ha eccer Gabi kitalál a titán szondához valami tutit akkor még boldogabb leszek :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Gabi! Lenne egy furcsa kérdésem! Mi van olyankor ha én benzint tankolok a kocsiba. Nyilván pár km után átáll a rendszer benzinre. Ezt tudom. De mi fog történni a reggeli hidegindításkor? Olyankor nem a Table01-ből fogja venni a dúsításokat? Mert akkor meg fog fúlni a benzintől... Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Üdv! Nekem benne van már január óta és 10.000 km működik de az eco módról le kell mondanod ami nagy szívfájdalom ;) Emiatt a fogyi is talán magasab de mostmár nekem beállt 12 körül ami városban egész jó kb 20-25% plussz! Nyomatékos és megy mint a barom! Ma reggel pont egy 530D bajor vas akart megfogni de kb 1,5 kocsit vertem rá! :D Spórolás szinten nem olyan jó mint a többi cartársnak de ha nem szennyezek és még erősebb is akkor naná! A legnagyobb hidegbe is szuperül indult de kellett tökölni a beállításokkal azért. Én nem bántam meg és ha eccer Gabi kitalál a titán szondához valami tutit akkor még boldogabb leszek :rolleyes: Aham, de legalább megy. És miért nem működik az ECO mód? Esetleg később megoldható lesz vajon a kütyü fejlesztésével? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bencepappa Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Aham, de legalább megy. És miért nem működik az ECO mód? Esetleg később megoldható lesz vajon a kütyü fejlesztésével? Az ECO-t Gábor tudná okosan elmagyarázni, én csak kontárkodnék :rolleyes: A lényeg hogy hibátlanul működik az autó, észre sem veszed hogy alkohollal megy csak a pálinkaszag és a hihetetlen virgoncság. Ami miatt én, és sok márka (nemmárka) társ ezt választotta az hogy tökéletesen az autódra és a stílusodra lehet illeszteni! Ha akarod akkor akár te állítgathatod egy laptopról, a support pedig kiválló! Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Az ECO-t Gábor tudná okosan elmagyarázni, én csak kontárkodnék :rolleyes: A lényeg hogy hibátlanul működik az autó, észre sem veszed hogy alkohollal megy csak a pálinkaszag és a hihetetlen virgoncság. Ami miatt én, és sok márka (nemmárka) társ ezt választotta az hogy tökéletesen az autódra és a stílusodra lehet illeszteni! Ha akarod akkor akár te állítgathatod egy laptopról, a support pedig kiválló! És tudnál írni fogyasztási adatokat? Városban, autópályán (130 körül), főúton, vegyesben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bencepappa Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 És tudnál írni fogyasztási adatokat? Városban, autópályán (130 körül), főúton, vegyesben? Városban 12. Pályán ha elmebeteg vagyok és sietek (nagyon gyorsan) 13, de fater csinált 8,4-et ;) jövőhéten megyek Brünnbe ott majd biztos lassabban a cseheknél az lehet a főút. Majd referálok. Valahogy sose próbáltam a 90-100 tempót. :rolleyes: Amúgy tudja valaki a cseheknél van/holvan e85? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Amúgy tudja valaki a cseheknél van/holvan e85? én kannát javaslok, az olaszoknál legalábbis ez volt a tuti! náluk nincs! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Megtaláltam a hiba forrását ami bezavarta a kütyüt és az ecu-t is. Azonosíthatatlan kis "fekete doboz" amiből 2 fekete kábel jön ki és aksi is lehet benne. Nem én raktam bele, nem is tudtam róla ezért kivettem, egyből helyreállt az alapjárat és a kütyü most állandóan vegyes üzemanyagot jelez lehet, hogy újra kell kalibrálnom. ;) Nah, ez jó hír :D Majd írd a tapasztalatokat, ha megnézted a beállításokat, meg küldhetnél logot is :D Nem! Mert melegen még mindig szarul indul! :rolleyes: Losival rakunk bele másik AC-t,majd meglátjuk javul-e a dolog. Megpróbálhatod még feljebb állítani a melegindítási dúsítást, de már az is brutális volt, amit a parkolóban próbáltunk, és jól indult vele :D Nézzétek meg, a tank alján nincs-e fekete szmötyi, mert akkor az az aktív szén... az is okozhat hasonló szívást. Mi van olyankor ha én benzint tankolok a kocsiba. Nyilván pár km után átáll a rendszer benzinre. Ezt tudom. De mi fog történni a reggeli hidegindításkor? Olyankor nem a Table01-ből fogja venni a dúsításokat? Mert akkor meg fog fúlni a benzintől... Így van, hidegen benzinből is többet fog kapni, de nem vészesen. Büdösebb lesz, meg kicsit bizonytalanabbul tér magához, de hamar fog vele lambdaszabályzásra állni, és onnantól már semmi többlet. Nem kell félni ettől, nem lesz semmi baja, és többletfogyi is csak akkor lesz kicsi, ha állandóan pár km-re mész benzinnel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Kicsit tesztelve lett a Demó-féle állítható benzinnyomás szabályozó. Volt egy hidegindítás 11 Celsius fokos külső hőmérsékletnél (ennyit mutatott a BC). Kicsit többet tekert, de beindult. Terhelésre eleinte kicsit "Subarus" hangja volt, de azért nagyjából húzott, nem rángatott. Tankoltam is. Érden most 230 HUF Literje a szesznek. A biztonság kedvéért kapott 2 liter 95-öset is (ennyi fért mellé, mert az üzemanyagszint kiírás -ahogy gondolom már más is tapasztalta- kicsit érdekes). Ahogy elérte a motor az üzemi hőfokot, szépen ment, nem rángatott :rolleyes: Szóval jó lesz ez, csak majd figyelni kell rá hidegben, télen kicsit visszadúsítom majd benyára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Kicsit tesztelve lett a Demó-féle állítható benzinnyomás szabályozó. Volt egy hidegindítás 11 Celsius fokos külső hőmérsékletnél (ennyit mutatott a BC). Kicsit többet tekert, de beindult. Terhelésre eleinte kicsit "Subarus" hangja volt, de azért nagyjából húzott, nem rángatott. Tankoltam is. Érden most 230 HUF Literje a szesznek. A biztonság kedvéért kapott 2 liter 95-öset is (ennyi fért mellé, mert az üzemanyagszint kiírás -ahogy gondolom már más is tapasztalta- kicsit érdekes). Ahogy elérte a motor az üzemi hőfokot, szépen ment, nem rángatott :rolleyes: Szóval jó lesz ez, csak majd figyelni kell rá hidegben, télen kicsit visszadúsítom majd benyára. Úgy 2Ekm utána megnézném a gyertyák végének szinét azé... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Június2, 2010 Megoszt Elküldve Június2, 2010 Úgy 2Ekm utána megnézném a gyertyák végének szinét azé... Benyaszűrő cserénél az is meglesz. Amúgy ma reggel már nem szubaruzott, a pár plusz fordulatnyi önindítózást leszámítva szépen ment, pedig reggel is alig 11 fok volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Sziasztok. Továbbra sem működik a vasam rendesen. Egyelőre nem tudtam benzinnyomást méretni idő hiányában és még laptop sincs. De rajta vagyok az ügyön. Viszont nyomtam bele egy kis benzint, hátha változik valami. Most kb E70 van benne. De nem hogy jobb lett, még romlott. 2000-es fordulat alatt 5.-ben nem akar gyorsulni. Főleg ha lepadlózom. Aztán olyan 2800 és 3500 között ránt egy nagyot és megint csak nem akar gyorsulni. Majdnem úgy viselkedik, mint mikor haldoklott az EGR szelep. De az meg le van zárva. :rolleyes: Viszont most alapjáraton is erősebben jár. Majd most már tényleg el kellene vinni nyomásmérésre, h legalább azt tudjam, jó e a benzinpumpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Sziasztok. Továbbra sem működik a vasam rendesen. Egyelőre nem tudtam benzinnyomást méretni idő hiányában és még laptop sincs. De rajta vagyok az ügyön. Viszont nyomtam bele egy kis benzint, hátha változik valami. Most kb E70 van benne. De nem hogy jobb lett, még romlott. 2000-es fordulat alatt 5.-ben nem akar gyorsulni. Főleg ha lepadlózom. Aztán olyan 2800 és 3500 között ránt egy nagyot és megint csak nem akar gyorsulni. Majdnem úgy viselkedik, mint mikor haldoklott az EGR szelep. De az meg le van zárva. :rolleyes: Viszont most alapjáraton is erősebben jár. Majd most már tényleg el kellene vinni nyomásmérésre, h legalább azt tudjam, jó e a benzinpumpa. Pedig ha küldenél egy logot, meg tudnám nézni, hogy mi lehet a gebasz, esetlegesen nyomáscsökkenés okozhat-e terhelésen erőtlenséget, szegény lambdát. nincs egy haver, akivel bepattantok a notijával, és mentetek egy logot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Pedig ha küldenél egy logot, meg tudnám nézni, hogy mi lehet a gebasz, esetlegesen nyomáscsökkenés okozhat-e terhelésen erőtlenséget, szegény lambdát. nincs egy haver, akivel bepattantok a notijával, és mentetek egy logot? Az az érdekes, hogy padlógázon harmadikban kiforog 6500-ig...főleg 4500 fölött lódul meg... Keresem, keresem... ;) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Az az érdekes, hogy padlógázon harmadikban kiforog 6500-ig...főleg 4500 fölött lódul meg... Keresem, keresem... :D :rolleyes: Ok, várom a logot, abból okosabbak lehetünk :D Legyen benne sok padlógázos, meg sok alapjárat is. eco-t meg tegyétek próbából 0-ra, hogy akkor nem-e javul a reakció :D Gyertyáid amúgy mikor voltak cserélve? Johnny-t pl az is megtréfálta ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Sziasztok. Továbbra sem működik a vasam rendesen. Egyelőre nem tudtam benzinnyomást méretni idő hiányában és még laptop sincs. De rajta vagyok az ügyön. Viszont nyomtam bele egy kis benzint, hátha változik valami. Most kb E70 van benne. De nem hogy jobb lett, még romlott. 2000-es fordulat alatt 5.-ben nem akar gyorsulni. Főleg ha lepadlózom. Aztán olyan 2800 és 3500 között ránt egy nagyot és megint csak nem akar gyorsulni. Majdnem úgy viselkedik, mint mikor haldoklott az EGR szelep. De az meg le van zárva. ;) Viszont most alapjáraton is erősebben jár. Majd most már tényleg el kellene vinni nyomásmérésre, h legalább azt tudjam, jó e a benzinpumpa. Ismerős a dolog... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Ismerős a dolog... :rolleyes: Be tudnád dobni ide a kütyüd beállításait? Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 azt honnan tudom,hogy szélessávú-e a lambdaszonda? tud vki segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 azt honnan tudom,hogy szélessávú-e a lambdaszonda? tud vki segíteni? gondolom ha a feszültség-tartománya nagyobb a 0-1V-nál akkor szélessávú.... de nem vagyok hozzáértő! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Szélessávú szondánál a lambda-értéket már nem egy ugrásszerű-en növekvő feszültséggörbe adja meg, hanem egy áramerősség-görbe szinte lineáris emelkedése. Ezáltal a lambda-érték mérése nagyobb mérési tartományban (szélesebb sávban) lehetséges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts