Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Ma tankoltam és összesítettem a fogyasztásomat. Nem valami rózsás. :devlish:

1000 kilométer alatti vegyes fogyi 9,57-re jött ki...

A mostani tankolás 15 liter volt 119 kilométerre, ami 12,6-es fogyi...ebben van 80 km országút, a többi város...

Ezek után kiváncsi leszek az autópályás fogyasztásra... :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Nem hívott a tag...

Nekem pöcre indul hidegen,de elég egyeneltlen,amíg be nem melexik és még mindig megvan az a torpanás,ha sok ideig várok egy helyben.

Köv héten megyünk pár tesztkört majd! :devlish:

én a cucc minőségére tudok gondolni

nálam is ez volt, toltam mellé benzint és 3. tekerésre elindult

ez az érdekes, hogy télen meg nem volt vele semmi gond, csak ment és tette a dolgát

Link to comment
Megosztás:

én a cucc minőségére tudok gondolni

nálam is ez volt, toltam mellé benzint és 3. tekerésre elindult

ez az érdekes, hogy télen meg nem volt vele semmi gond, csak ment és tette a dolgát

Télen elvileg E70et tankolsz, szerintem azért indult kicsit könnyebben. :lol:

Egyébként kész a GSi, működik is. Átmásoltuk az Én beállításaimat, de majd a srác küldd neked logot Gabi és beállítjátok jobban. Amit láttam meg tudtam megtettem. :devlish: Viszont sztem neki is lambda csere lesz. Vett egy után gyártott EPS-t de azt mondtam vigye vissza a unixhoz és wessztől majd vegyen gyárit. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Meg volt a hétvégi kormolásos menet! :devlish:

Autópályán 120-as tempó mellett 9 litert evett 100 km-enként. Ami nem rossz, de lehetne jobb is, mert kb 21% túlfogyasztás. Mondjuk a 30%-os átlagomnál kicsit jobb! :lol:

Viszont csinált furcsa dolgokat. Volt h elment a kocsiból az erő. Nyomtam a gázt és semmi gyorsulás. Lepadlóztam, hogy bekapcsoljon a sportmód, de akkor se akart menni.

Aztán pár másodpercig mentem megint normál gázpedál állásnál, semmi gyorsítás, majd megint elkezdtem neki nyomni, akkor meg láss csodát, úgy ment mint akit seggbe rúgtak...

Most már tényleg keresni fogok egy notit az ismerősöknél, mert biztos lenne még mit állítani... vagy legalább próbálni finomítgatni...hátha lentebb menne a fogyasztás...

Link to comment
Megosztás:

Télen elvileg E70et tankolsz, szerintem azért indult kicsit könnyebben. :lol:

Egyébként kész a GSi, működik is. Átmásoltuk az Én beállításaimat, de majd a srác küldd neked logot Gabi és beállítjátok jobban. Amit láttam meg tudtam megtettem. :lol: Viszont sztem neki is lambda csere lesz. Vett egy után gyártott EPS-t de azt mondtam vigye vissza a unixhoz és wessztől majd vegyen gyárit. :lol:

nálunk télen is nyári cucc volt, a kutas legalábbis azt mondta :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Viszont csinált furcsa dolgokat. Volt h elment a kocsiból az erő. Nyomtam a gázt és semmi gyorsulás. Lepadlóztam, hogy bekapcsoljon a sportmód, de akkor se akart menni.

Aztán pár másodpercig mentem megint normál gázpedál állásnál, semmi gyorsítás, majd megint elkezdtem neki nyomni, akkor meg láss csodát, úgy ment mint akit seggbe rúgtak...

Hát ez nagyon nem jól hangzik, rémisztgetni nem akarlak, de jó lesz az AC-ra nézni, vagy ismét a szűrőre.

Szerintem ezt az erőtlenséget nem az átalakító okozta.

nálunk télen is nyári cucc volt, a kutas legalábbis azt mondta :devlish:

Úgy március végéig kb E80 volt (régóta, pl tavaly nyáron is), azóta viszont csökkent a benzin mennyisége, szerintem alulról veri a 15%-ot.

Link to comment
Megosztás:

Gabi, itt vannak a 3,5bar-os logok. Hátha ki tudsz deríteni valamit belőlük. :devlish:

http://data.hu/get/2531795/35.log.html

http://data.hu/get/2531797/35-2.log.html

http://data.hu/get/2531802/35-3.log.html

Neked is jelezném, hogy inkább mail-re küldd, mert rémálom ez a datahu :lol:

Megnéztem és nem igazán lett jobb a sport mód ettől, ugyanott fogy el kb az injektorod.

Vagy a nyomásszabályzó nem tartja az értéket, vagy az AC nem tud eleget szállítani.

De csinálj majd még olyan logot, ahol 1800-as fordulatról padlózod le mondjuk negyedikben,

és végigforgatod. Ott jobban látszik.

Próbáld meg injparamot lejjebb venni, pl CSETINJPARAM=12,22,08,26

Link to comment
Megosztás:

Neked is jelezném, hogy inkább mail-re küldd, mert rémálom ez a datahu ;)

Megnéztem és nem igazán lett jobb a sport mód ettől, ugyanott fogy el kb az injektorod.

Vagy a nyomásszabályzó nem tartja az értéket, vagy az AC nem tud eleget szállítani.

De csinálj majd még olyan logot, ahol 1800-as fordulatról padlózod le mondjuk negyedikben,

és végigforgatod. Ott jobban látszik.

Próbáld meg injparamot lejjebb venni, pl CSETINJPARAM=12,22,08,26

Pedig érzetre mintha jobban menne most. :devlish:

1800ról negyedikben padló? Hol találok én akkora egyenes útszakaszt? :lol: :lol: mind1, csak megoldom valahogy. :lol:

A beállítást megpróbálom, köszi. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát ez nagyon nem jól hangzik, rémisztgetni nem akarlak, de jó lesz az AC-ra nézni, vagy ismét a szűrőre.

Szerintem ezt az erőtlenséget nem az átalakító okozta.

Úgy március végéig kb E80 volt (régóta, pl tavaly nyáron is), azóta viszont csökkent a benzin mennyisége, szerintem alulról veri a 15%-ot.

Köszi a választ Gábor! Egy pillanatra sem jutott eszembe, hogy a kit okozza a problémát. Azért írtam be, hogy hátha ad valaki egy ötletet, merre is induljak a hibakeresésben. Az első egy szűrőcsere lesz. Aztán kiderül.

Viszont azt is észre vettem, hogy akkor gyorsul jobban, ha (megérzésem szerint) az eco mód aktív.

De majd próbálgatom az alapdúsítás variálását, ha lesz egy noti a közelben. Vagy az asztali gépemet elviszem a a szerelő műhelybe és úgy állítok rajta. Igaz nem tudok élőadatokat rögzíteni menet közben...

Link to comment
Megosztás:

Hasonlót tapasztaltam télen én is amikor egyből autópályára mentem szépen finoman nyomtam neki de már 100-nál befulladt azaz túldúsított, visszavettem a gázpedálból egy kicsit, megvártam amíg bemelegszik azaz eléri 80 fokot utána már gond nélkül ment 130-at. Sajnos csak addig amíg a nagy hűtő miatt vissza nem hűlt 80 fok alá a moci. Később finomítottunk a beállításokon kicsit csaltunk felfelé a vízhőfokon és jó lett. Enyém az nem szokványos eset a sok változtatás miatt, de nálad is érdemes lenne notival ellenőrizni, hogy mennyire pontosan van beállítva a vízhőfok. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Gabi!

Mode=0 -nál leveszi az irányítást teljesen a kütyü magáról?

Benzinnel használom most a gépet és kikapcsoltam a kütyüt. (rövid távon gazdaságosabb)

Váltásnál van egy kis torpanás, olyan mintha a dúsítás menne. Természtesen a motor nem üzemmeleg

Link to comment
Megosztás:

Sleppy (volt kollégám)!

Benne van a leírásban:

0: Kikapcsolt dúsítási mód, ilyenkor az átalakító nem szól bele a befecskendezésbe.

Elképzelhető, hogy nagyon minimálisan késik a lambdajel vagy a befecskendezés de ettől még nem szabadna torpani a verdának.

EGR-t kellene nálad már rendbe rakni inkább. :devlish:

Megkérdezhetem mennyire jött ki a fogyid ezekkel az extra rövid távokkal?

Link to comment
Megosztás:

Sleppy (volt kollégám)!

Benne van a leírásban:

0: Kikapcsolt dúsítási mód, ilyenkor az átalakító nem szól bele a befecskendezésbe.

Elképzelhető, hogy nagyon minimálisan késik a lambdajel vagy a befecskendezés de ettől még nem szabadna torpani a verdának.

EGR-t kellene nálad már rendbe rakni inkább. :devlish:

Megkérdezhetem mennyire jött ki a fogyid ezekkel az extra rövid távokkal?

10 fölött evett, viszont soha nem ment a víz 70 fok fölé.

Link to comment
Megosztás:

Pedig érzetre mintha jobban menne most. :devlish:

1800ról negyedikben padló? Hol találok én akkora egyenes útszakaszt? :lol: :lol: mind1, csak megoldom valahogy. :lol:

A beállítást megpróbálom, köszi. :lol:

Miattam csinálhatod körforgalomban is ;)

Mode=0 -nál leveszi az irányítást teljesen a kütyü magáról?

Benzinnel használom most a gépet és kikapcsoltam a kütyüt. (rövid távon gazdaságosabb)

Váltásnál van egy kis torpanás, olyan mintha a dúsítás menne. Természtesen a motor nem üzemmeleg

0 módban semmibe nem szól bele, csak úgy van mint a befőtt, meg az élő adatokat lehet kinyerni belőle ;)

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.