pszilaj Elküldve Május8, 2010 Elküldve Május8, 2010 Ma tankoltam és összesítettem a fogyasztásomat. Nem valami rózsás. :devlish: 1000 kilométer alatti vegyes fogyi 9,57-re jött ki... A mostani tankolás 15 liter volt 119 kilométerre, ami 12,6-es fogyi...ebben van 80 km országút, a többi város... Ezek után kiváncsi leszek az autópályás fogyasztásra... :lol:
hening Elküldve Május8, 2010 Elküldve Május8, 2010 A hét elején tankoltam 47 lityót. Felesben voltam szesszel, az átlagfogyim BC szerint 10,8. Csak városi menet.
zotya975 Elküldve Május8, 2010 Elküldve Május8, 2010 biztos a sok szesz miatt látunk így mi? :lol: Minek iszik aki nem bírja. :lol: :devlish:
yooccoo Elküldve Május8, 2010 Elküldve Május8, 2010 Nem hívott a tag... Nekem pöcre indul hidegen,de elég egyeneltlen,amíg be nem melexik és még mindig megvan az a torpanás,ha sok ideig várok egy helyben. Köv héten megyünk pár tesztkört majd! :devlish: én a cucc minőségére tudok gondolni nálam is ez volt, toltam mellé benzint és 3. tekerésre elindult ez az érdekes, hogy télen meg nem volt vele semmi gond, csak ment és tette a dolgát
Zsoltee Elküldve Május8, 2010 Elküldve Május8, 2010 én a cucc minőségére tudok gondolni nálam is ez volt, toltam mellé benzint és 3. tekerésre elindult ez az érdekes, hogy télen meg nem volt vele semmi gond, csak ment és tette a dolgát Télen elvileg E70et tankolsz, szerintem azért indult kicsit könnyebben. :lol: Egyébként kész a GSi, működik is. Átmásoltuk az Én beállításaimat, de majd a srác küldd neked logot Gabi és beállítjátok jobban. Amit láttam meg tudtam megtettem. :devlish: Viszont sztem neki is lambda csere lesz. Vett egy után gyártott EPS-t de azt mondtam vigye vissza a unixhoz és wessztől majd vegyen gyárit. :lol:
Zsoltee Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 Nem tudom Gabi miért nem linkelte még be ide. Zsír lesz ez az új kezelőfelület :lol: :devlish:
pszilaj Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 Sziasztok! Meg volt a hétvégi kormolásos menet! :devlish: Autópályán 120-as tempó mellett 9 litert evett 100 km-enként. Ami nem rossz, de lehetne jobb is, mert kb 21% túlfogyasztás. Mondjuk a 30%-os átlagomnál kicsit jobb! :lol: Viszont csinált furcsa dolgokat. Volt h elment a kocsiból az erő. Nyomtam a gázt és semmi gyorsulás. Lepadlóztam, hogy bekapcsoljon a sportmód, de akkor se akart menni. Aztán pár másodpercig mentem megint normál gázpedál állásnál, semmi gyorsítás, majd megint elkezdtem neki nyomni, akkor meg láss csodát, úgy ment mint akit seggbe rúgtak... Most már tényleg keresni fogok egy notit az ismerősöknél, mert biztos lenne még mit állítani... vagy legalább próbálni finomítgatni...hátha lentebb menne a fogyasztás...
yooccoo Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 Télen elvileg E70et tankolsz, szerintem azért indult kicsit könnyebben. :lol: Egyébként kész a GSi, működik is. Átmásoltuk az Én beállításaimat, de majd a srác küldd neked logot Gabi és beállítjátok jobban. Amit láttam meg tudtam megtettem. :lol: Viszont sztem neki is lambda csere lesz. Vett egy után gyártott EPS-t de azt mondtam vigye vissza a unixhoz és wessztől majd vegyen gyárit. :lol: nálunk télen is nyári cucc volt, a kutas legalábbis azt mondta :devlish:
Zsoltee Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 Gabi, itt vannak a 3,5bar-os logok. Hátha ki tudsz deríteni valamit belőlük. :devlish: http://data.hu/get/2531795/35.log.html http://data.hu/get/2531797/35-2.log.html http://data.hu/get/2531802/35-3.log.html
opel16v Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 Viszont csinált furcsa dolgokat. Volt h elment a kocsiból az erő. Nyomtam a gázt és semmi gyorsulás. Lepadlóztam, hogy bekapcsoljon a sportmód, de akkor se akart menni. Aztán pár másodpercig mentem megint normál gázpedál állásnál, semmi gyorsítás, majd megint elkezdtem neki nyomni, akkor meg láss csodát, úgy ment mint akit seggbe rúgtak... Hát ez nagyon nem jól hangzik, rémisztgetni nem akarlak, de jó lesz az AC-ra nézni, vagy ismét a szűrőre. Szerintem ezt az erőtlenséget nem az átalakító okozta. nálunk télen is nyári cucc volt, a kutas legalábbis azt mondta :devlish: Úgy március végéig kb E80 volt (régóta, pl tavaly nyáron is), azóta viszont csökkent a benzin mennyisége, szerintem alulról veri a 15%-ot.
opel16v Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 Gabi, itt vannak a 3,5bar-os logok. Hátha ki tudsz deríteni valamit belőlük. :devlish: http://data.hu/get/2531795/35.log.html http://data.hu/get/2531797/35-2.log.html http://data.hu/get/2531802/35-3.log.html Neked is jelezném, hogy inkább mail-re küldd, mert rémálom ez a datahu :lol: Megnéztem és nem igazán lett jobb a sport mód ettől, ugyanott fogy el kb az injektorod. Vagy a nyomásszabályzó nem tartja az értéket, vagy az AC nem tud eleget szállítani. De csinálj majd még olyan logot, ahol 1800-as fordulatról padlózod le mondjuk negyedikben, és végigforgatod. Ott jobban látszik. Próbáld meg injparamot lejjebb venni, pl CSETINJPARAM=12,22,08,26
opel16v Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 Holnap hívlak,szerdán megyek,gumik? Gumik már itt vannak, szerdán viszont csak délelőtt lesz jó nekem! Hívj aztán megbeszéljük.
J0hnny Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 Gumik már itt vannak, szerdán viszont csak délelőtt lesz jó nekem! Hívj aztán megbeszéljük. Ok! Holnap csörögök! :devlish:
Zsoltee Elküldve Május10, 2010 Elküldve Május10, 2010 Neked is jelezném, hogy inkább mail-re küldd, mert rémálom ez a datahu ;) Megnéztem és nem igazán lett jobb a sport mód ettől, ugyanott fogy el kb az injektorod. Vagy a nyomásszabályzó nem tartja az értéket, vagy az AC nem tud eleget szállítani. De csinálj majd még olyan logot, ahol 1800-as fordulatról padlózod le mondjuk negyedikben, és végigforgatod. Ott jobban látszik. Próbáld meg injparamot lejjebb venni, pl CSETINJPARAM=12,22,08,26 Pedig érzetre mintha jobban menne most. :devlish: 1800ról negyedikben padló? Hol találok én akkora egyenes útszakaszt? :lol: :lol: mind1, csak megoldom valahogy. :lol: A beállítást megpróbálom, köszi. :lol:
pszilaj Elküldve Május11, 2010 Elküldve Május11, 2010 Hát ez nagyon nem jól hangzik, rémisztgetni nem akarlak, de jó lesz az AC-ra nézni, vagy ismét a szűrőre. Szerintem ezt az erőtlenséget nem az átalakító okozta. Úgy március végéig kb E80 volt (régóta, pl tavaly nyáron is), azóta viszont csökkent a benzin mennyisége, szerintem alulról veri a 15%-ot. Köszi a választ Gábor! Egy pillanatra sem jutott eszembe, hogy a kit okozza a problémát. Azért írtam be, hogy hátha ad valaki egy ötletet, merre is induljak a hibakeresésben. Az első egy szűrőcsere lesz. Aztán kiderül. Viszont azt is észre vettem, hogy akkor gyorsul jobban, ha (megérzésem szerint) az eco mód aktív. De majd próbálgatom az alapdúsítás variálását, ha lesz egy noti a közelben. Vagy az asztali gépemet elviszem a a szerelő műhelybe és úgy állítok rajta. Igaz nem tudok élőadatokat rögzíteni menet közben...
Udi Elküldve Május11, 2010 Elküldve Május11, 2010 Hasonlót tapasztaltam télen én is amikor egyből autópályára mentem szépen finoman nyomtam neki de már 100-nál befulladt azaz túldúsított, visszavettem a gázpedálból egy kicsit, megvártam amíg bemelegszik azaz eléri 80 fokot utána már gond nélkül ment 130-at. Sajnos csak addig amíg a nagy hűtő miatt vissza nem hűlt 80 fok alá a moci. Később finomítottunk a beállításokon kicsit csaltunk felfelé a vízhőfokon és jó lett. Enyém az nem szokványos eset a sok változtatás miatt, de nálad is érdemes lenne notival ellenőrizni, hogy mennyire pontosan van beállítva a vízhőfok. :devlish:
Udi Elküldve Május11, 2010 Elküldve Május11, 2010 Ok! Holnap csörögök! :devlish: J0hnny! Ma estefelé átviszem a kütyüt hozzád. :lol:
Sleepy Elküldve Május11, 2010 Elküldve Május11, 2010 Gabi! Mode=0 -nál leveszi az irányítást teljesen a kütyü magáról? Benzinnel használom most a gépet és kikapcsoltam a kütyüt. (rövid távon gazdaságosabb) Váltásnál van egy kis torpanás, olyan mintha a dúsítás menne. Természtesen a motor nem üzemmeleg
Udi Elküldve Május11, 2010 Elküldve Május11, 2010 Sleppy (volt kollégám)! Benne van a leírásban: 0: Kikapcsolt dúsítási mód, ilyenkor az átalakító nem szól bele a befecskendezésbe. Elképzelhető, hogy nagyon minimálisan késik a lambdajel vagy a befecskendezés de ettől még nem szabadna torpani a verdának. EGR-t kellene nálad már rendbe rakni inkább. :devlish: Megkérdezhetem mennyire jött ki a fogyid ezekkel az extra rövid távokkal?
Sleepy Elküldve Május11, 2010 Elküldve Május11, 2010 Sleppy (volt kollégám)! Benne van a leírásban: 0: Kikapcsolt dúsítási mód, ilyenkor az átalakító nem szól bele a befecskendezésbe. Elképzelhető, hogy nagyon minimálisan késik a lambdajel vagy a befecskendezés de ettől még nem szabadna torpani a verdának. EGR-t kellene nálad már rendbe rakni inkább. :devlish: Megkérdezhetem mennyire jött ki a fogyid ezekkel az extra rövid távokkal? 10 fölött evett, viszont soha nem ment a víz 70 fok fölé.
Udi Elküldve Május11, 2010 Elküldve Május11, 2010 Ha kb. 10,5-öt evett az még benne van a 30%-ban, ha annál többet akkor tényleg nem gazdaságos neked. :devlish:
opel16v Elküldve Május11, 2010 Elküldve Május11, 2010 Pedig érzetre mintha jobban menne most. :devlish: 1800ról negyedikben padló? Hol találok én akkora egyenes útszakaszt? :lol: :lol: mind1, csak megoldom valahogy. :lol: A beállítást megpróbálom, köszi. :lol: Miattam csinálhatod körforgalomban is ;) Mode=0 -nál leveszi az irányítást teljesen a kütyü magáról? Benzinnel használom most a gépet és kikapcsoltam a kütyüt. (rövid távon gazdaságosabb) Váltásnál van egy kis torpanás, olyan mintha a dúsítás menne. Természtesen a motor nem üzemmeleg 0 módban semmibe nem szól bele, csak úgy van mint a befőtt, meg az élő adatokat lehet kinyerni belőle ;)
Recommended Posts