J0hnny Elküldve Május5, 2010 Megoszt Elküldve Május5, 2010 Az csak az elindulás utáni pár mp-ig hatásos. Lényegében ha azt megszorzod kettővel, annyi motorfordulatig max. Nem hívott a tag... Nekem pöcre indul hidegen,de elég egyeneltlen,amíg be nem melexik és még mindig megvan az a torpanás,ha sok ideig várok egy helyben. Köv héten megyünk pár tesztkört majd! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Schiszi Elküldve Május6, 2010 Megoszt Elküldve Május6, 2010 mint vegyész ki merem jelenteni, hogy nem kell neki sok idő, csak kb ameddig belecsurgatod, és azonnal elkeveredik... nem válik szét több frakcióra... :devlish: Köszönöm a válaszokat! Akkor marad a benzin-ethanol aránnyal való "játszadozás" egyelőre. Illetve még az érdekelne, hogy amikor ég a CE lámpa és 0170 a hibakód (Tüzelőanyag korrekció (Bank1) hibás működés) mit takar? Ilyenkor több ü.a. kap a motor, vagy szegényebb lesz a keverék, vagy tökéletlen az égés? Nem akarom pl.: a katalizátort kivégezni idő előtt... Schiszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május6, 2010 Megoszt Elküldve Május6, 2010 Köszönöm a válaszokat! Akkor marad a benzin-ethanol aránnyal való "játszadozás" egyelőre. Illetve még az érdekelne, hogy amikor ég a CE lámpa és 0170 a hibakód (Tüzelőanyag korrekció (Bank1) hibás működés) mit takar? Ilyenkor több ü.a. kap a motor, vagy szegényebb lesz a keverék, vagy tökéletlen az égés? Nem akarom pl.: a katalizátort kivégezni idő előtt... Schiszi Elméletileg ha rossz az etanol-benzin arány és átalakító nélkül mész, akkor szegény lesz a keveréked igen. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május6, 2010 Megoszt Elküldve Május6, 2010 Elméletileg ha rossz az etanol-benzin arány és átalakító nélkül mész, akkor szegény lesz a keveréked igen. :devlish: Nekem c14nz-vel még 66% etanol, 33% benzinnel sem gyulladt fel a lámpics. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Május6, 2010 Megoszt Elküldve Május6, 2010 Nekem c14nz-vel még 66% etanol, 33% benzinnel sem gyulladt fel a lámpics. Ne nagyon erőltesd, mert amint megtudtam az egy igen gyenge motor "agyilag" és lehet már régen szegény a keverék csak nem reklamál érte. ez egy jótanács csak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május6, 2010 Megoszt Elküldve Május6, 2010 Ne nagyon erőltesd, mert amint megtudtam az egy igen gyenge motor "agyilag" és lehet már régen szegény a keverék csak nem reklamál érte. ez egy jótanács csak! Hidegen biztos hogy szegény, mert padlóra visszafullad, csak most nem tudok telitankot finanszírozni, hogy kiszámoljam egyáltalán van-e értelme ennyit tenni bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Május6, 2010 Megoszt Elküldve Május6, 2010 Hidegen biztos hogy szegény, mert padlóra visszafullad, csak most nem tudok telitankot finanszírozni, hogy kiszámoljam egyáltalán van-e értelme ennyit tenni bele. Tehát akkor elmondanám mégy egyszer, az Nz-s moci egy elég buta moci vezérlésileg, ecu ilag, azért mert nem látsz hibakodot és nem jelez gondot még nem azt jelenti, hogy nincs baja. ha szegény a keverék azzal pedig igen csak haza lehet vágni egy mocit, ja és ha sok a nafta neki akkor mit csinál a moci? :devlish: Költői Tehát csak ovatosan azzal a x%- os kevergetésel, mert hamar ki lehet jukadni egy fincsi generálnál vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május6, 2010 Megoszt Elküldve Május6, 2010 Tehát akkor elmondanám mégy egyszer, az Nz-s moci egy elég buta moci vezérlésileg, ecu ilag, azért mert nem látsz hibakodot és nem jelez gondot még nem azt jelenti, hogy nincs baja. ha szegény a keverék azzal pedig igen csak haza lehet vágni egy mocit, ja és ha sok a nafta neki akkor mit csinál a moci? :lol: Költői Tehát csak ovatosan azzal a x%- os kevergetésel, mert hamar ki lehet jukadni egy fincsi generálnál vele. Egyről beszélümk, én is azt mondtam, hogy valszeg szegény a keverék, csak mivel szeretem körbejárni több oldalról a dolgokat, ezért írtam, hogy még nem volt lehetőségem kimérni, egyáltalán van-e értelme ennyit keverni bele. Amúgy én azt gondoltam, hogy max. nem megy ha szegény a keverék, mire gondoltál a generállal? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május6, 2010 Megoszt Elküldve Május6, 2010 Egyről beszélümk, én is azt mondtam, hogy valszeg szegény a keverék, csak mivel szeretem körbejárni több oldalról a dolgokat, ezért írtam, hogy még nem volt lehetőségem kimérni, egyáltalán van-e értelme ennyit keverni bele. Amúgy én azt gondoltam, hogy max. nem megy ha szegény a keverék, mire gondoltál a generállal? :devlish: sztem arra, h szegény keveréknél sokkal nagyobb esélyed van a hengerben eluralkodó túlmelegedésre, ami bizony akár szelep töréshez is vezethet az elégés miatt... :lol: De mondjuk ez a durvább verzió...(és NEM vagyok szakember) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Május6, 2010 Megoszt Elküldve Május6, 2010 Egyről beszélümk, én is azt mondtam, hogy valszeg szegény a keverék, csak mivel szeretem körbejárni több oldalról a dolgokat, ezért írtam, hogy még nem volt lehetőségem kimérni, egyáltalán van-e értelme ennyit keverni bele. Amúgy én azt gondoltam, hogy max. nem megy ha szegény a keverék, mire gondoltál a generállal? :devlish: Ahogy pszilaj is írta, ezen állapotban a motornak sokkal nagyobb a hőterhelése, tehát az illesztés méretek is mások pl: 100c-on mint 130c-on ezért az esetleges kopások is ergó sokkal nagyobbak ill kisebbek mint a gyárilag beállított, megkövetelt türéseknél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Május6, 2010 Megoszt Elküldve Május6, 2010 Halkan jegyzem meg C14NZ/SE mocim rossz ecu miatt évekig szegény keverékkel ment és tapostam neki rendesen. Pályanapom is azzal nyomtam, nem lett baja igénytelen moci de strapabíró a 8V. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május6, 2010 Megoszt Elküldve Május6, 2010 Nem hívott a tag... Nekem pöcre indul hidegen,de elég egyeneltlen,amíg be nem melexik és még mindig megvan az a torpanás,ha sok ideig várok egy helyben. Köv héten megyünk pár tesztkört majd! :devlish: Már meg lett oldva máshogy, azért köszönöm! Akkor jövő héten jössz valamelyik hétköznap, és hozod Udi kütyüjét is? melyik nap lesz előreláthatólag? Illetve még az érdekelne, hogy amikor ég a CE lámpa és 0170 a hibakód (Tüzelőanyag korrekció (Bank1) hibás működés) mit takar? Ilyenkor több ü.a. kap a motor, vagy szegényebb lesz a keverék, vagy tökéletlen az égés? Nem akarom pl.: a katalizátort kivégezni idő előtt... Szegény keveréket jelez, és ezzel akár lehet indokolatlan túlfogyasztásod is (vészprogram). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május7, 2010 Megoszt Elküldve Május7, 2010 Megtörtént a szűrőcsere. Csináltam pár képet, igaz telóval, ezért nem lettek valami fényesek, de azért a lényeg látszik :devlish: Miért is kell szűrőt cserélni Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Május7, 2010 Megoszt Elküldve Május7, 2010 Megtörtént a szűrőcsere. Csináltam pár képet, igaz telóval, ezért nem lettek valami fényesek, de azért a lényeg látszik :devlish: Miért is kell szűrőt cserélni HÁT nekem még megvan a régi használt szűrő ....a mocskos leves képeket már egyszer beszúrtam. A szűrőt meg nem mertem flexelni (nincs is!), fejszével próbálkoztam, 2 horpadáson kívül semmi.De majd szétvágom.... Ja ugye 8,48 lityi volt a 212 kmen a 100 as átlagom, most fogok menni vele, majd meglátjuk hogy meddig merre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május7, 2010 Megoszt Elküldve Május7, 2010 HÁT nekem még megvan a régi használt szűrő ....a mocskos leves képeket már egyszer beszúrtam. A szűrőt meg nem mertem flexelni (nincs is!), fejszével próbálkoztam, 2 horpadáson kívül semmi.De majd szétvágom.... Ja ugye 8,48 lityi volt a 212 kmen a 100 as átlagom, most fogok menni vele, majd meglátjuk hogy meddig merre. vasfűrésszel próbáld meg... :devlish: Én majd vasárnap nézem meg, hogy autópályán 130-as tempónál mennyit eszik...de gondolom a tízzel épp hogy megelégszik majd...az eddigi tapasztalatok szerint... Bár régen benzinből 7,4 körül evett 130-140-es tempónál, mármint a km-órája szerint, akkor 9,7-nél nem kellene többet becsókolnia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május7, 2010 Megoszt Elküldve Május7, 2010 Megtörtént a szűrőcsere. Csináltam pár képet, igaz telóval, ezért nem lettek valami fényesek, de azért a lényeg látszik :lol: Miért is kell szűrőt cserélni Bakker szétflexelted a benzinszűrőt? :lol: Nem vagy rokonom? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Május7, 2010 Megoszt Elküldve Május7, 2010 <br />Megtörtént a szűrőcsere. Csináltam pár képet, igaz telóval, ezért nem lettek valami fényesek, de azért a lényeg látszik r /> En is szetfureszeltem anno a 3.2esbol kivett szurot, az csak parszaz kmet ment - na jo picit tobbet - es az is szep volt. Most kivancsi leszek a Rekord szurojere... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május7, 2010 Megoszt Elküldve Május7, 2010 Bakker szétflexelted a benzinszűrőt? :lol: Nem vagy rokonom? :lol: ;) Először azon gondolkoztam, de azt azért nem mertem :lol: Így maradt a jó öreg vasfűrész, de az is csak óvatosan :devlish: Tudod, mindig az akarat győz ;) De a rokonság nem kizárt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május7, 2010 Megoszt Elküldve Május7, 2010 :lol: Először azon gondolkoztam, de azt azért nem mertem :lol: Így maradt a jó öreg vasfűrész, de az is csak óvatosan :devlish: Tudod, mindig az akarat győz ;) De a rokonság nem kizárt :lol: Ilyet csináltak már valamelyik etanolos oldalon. Én is szét akartam az enyémet de elfelejtettem elkérni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május7, 2010 Megoszt Elküldve Május7, 2010 :lol: Először azon gondolkoztam, de azt azért nem mertem :lol: Így maradt a jó öreg vasfűrész, de az is csak óvatosan :devlish: Tudod, mindig az akarat győz ;) De a rokonság nem kizárt :lol: Ilyet csináltak már valamelyik etanolos oldalon. Én is szét akartam az enyémet de elfelejtettem elkérni :lol: Én is vasfürészeltem, de én keresztben. De én nem találtam koszosnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május7, 2010 Megoszt Elküldve Május7, 2010 Én is vasfürészeltem, de én keresztben. http://kep.psharing.com/348817.jpg De én nem találtam koszosnak. Hát elméletileg sárga papírnak kellene benne lenni! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május7, 2010 Megoszt Elküldve Május7, 2010 Hát elméletileg sárga papírnak kellene benne lenni! :devlish: Ami látszik is egy picit a sarkaknál. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május7, 2010 Megoszt Elküldve Május7, 2010 Megkaptam Demótól az állítható nyomás szabályzót, fel is tettem 3,5bar-ra a nyomást. Viszont még nem tudtam letesztelni, most hazafelé szerettem volna, de szakad az eső. Majd holnap...( vagyis már ma ) Csinálok dinamikus közlekedésű logot is. :devlish: :lol: Viszont azt észrevettem hogy megint hidegindításon emelt nyomással és lejjebb ( 20-ra ) állított FIRST utolsó paraméterrel ismét annyira fulladozik a kocsi, mint gyári 3baros nyomáson és 30as FIRST utolsó paraméterrel. Gabi, így már a táblán is kellene módosítani? Amúgy ma fogok beszerelni egy ugyanolyan C20XE motoros GSibe egy Gabi féle átalakítót. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Hát elméletileg sárga papírnak kellene benne lenni! :devlish: Sárga az, csak a fényviszonyok rosszak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május8, 2010 Megoszt Elküldve Május8, 2010 Sárga az, csak a fényviszonyok rosszak. :devlish: biztos a sok szesz miatt látunk így mi? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts