Gabo Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Sztem addigra (és már most is nagy részben) bizonyos érdekeltségeké lesz az érdekeltség :) Csak most még konkurencia, akkor meg már nem... Sztem Nem tudom miért nem értik meg, h a magyar szereti a szeszt...így is úgy is! :) Mindenki arról rinyál, h nem környezetkímélő a bioüzemanyag...de a grínpíszes sem veszi le magáról a műanyag alapanyagú kabátját, cipőjét és főként nem jár gyalog...Arról nem beszélve, h el lehet azon gondolkozni, hogy melyik vizet lehet könnyebben megtísztítani? Azt amelyik ásványolaj-származékkal van szennyezve, vagy azt amelyik nem mérgező, szerves anyagokat tartalmaz... Az alapanyag ára pedig csak addig fog nőni, amíg nem lesz elegendő kínálat. Utána már inkább csökkenni fog. Nyilván nem a bioetanol fogja a világot megmenteni, de első lépésnek szerintem nem rossz. Érdekes állapot lesz, amikor elkezd vészesen kimerülni az olajtartaléka a Földnek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Érdekes állapot lesz, amikor elkezd vészesen kimerülni az olajtartaléka a Földnek... Akkor nem lesz E85 sem, csak tiszta etanol, de addigra talán megoldják a kérdést, hogy minek bele a benzin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Most hogy kikapcsoltam az ECO-t jelentősen megnőtt a fogyim! Mentem 440km erre tanokoltam 43 litert. Nem városi fogyi...és 120km/h felé nem mentem. Mérd meg a következőt is, várom az eredményt. Ebben nem voltak jellemzően rövid távok (<10km)? A bio üzemanyag gyártásra is létezik EU előírás. Itt most a gyártott mennyiségre, annak arányra gondolok. Abszurdisztán (M.o.) éppen széllel szemben hugyozik, ami ismert következményekkel jár a szerszám méretétől függetlenül. Azaz nagy ívben tesz az Eu-ra és míg a többi állam a nagy nekibuzdulás után éppen visszafogja a bio üzemanyag termelését, addig az abszurdisztáni termelés soha nem látott magasságokba tör. Ezért már kapott az orrára, de nem használt. Tartok tőle, hogy legközelebb a szerszámát ragadják meg és kezdik el tekergetni. Az pedig minden polgárának fájni fog. Ezt amúgy honnan vetted? Mert szó sincs arról, hogy általánosságban visszafogná az EU a bioüzemanyag termelést. Sőt, egyre nagyobb szerepet szán neki, és a támogatottsága is szélesebb körű lesz. A blikk szintű médiák keverik össze a bioüzemanyag gyártásának szabályzását előirányzó terveket a visszafogással :) Valószínű nem motiválatlanul... Abszurdisztán meg sajnos pont arról híres, hogy a megújuló energiákat nem támogatja, ellenben legutóbb pont azért koppintottak az orrára, mert a benzin adótartamát csökkentette... Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Ezt komolyan kérdezed? Mindenki ellenzi akinek érdekeltsége van az olajbizniszben, vagy más energiahálózatban... (van atomreaktorom, az áramot termel, akkor akkumulátoros autók a menők stb stb) Ez egy olyan "Költöi kérdés" volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bajkusz Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Most hogy kikapcsoltam az ECO-t jelentősen megnőtt a fogyim! Mentem 440km erre tanokoltam 43 litert. Nem városi fogyi...és 120km/h felé nem mentem. Köszönöm! Én is pontosan ugyanezt tapasztaltam. A sárga CE lámpa kialudt, de a fogyasztás közelít a 10 l-hez, mint Nálad és nem rövid távokkal, városon kívül (mondjuk a H astra nehezebb és már fent vannak a 205-ös nyári gumik) de a "referencia fogyasztásom" 7,3 :) Még van mit csiszolgatni a beállításokon, de rajta vagyok és Gábor igazán segítőkész! Az a baj, ha visszaállítanám az ECO-t akkor jönne újra a CE szinte biztosan :) De nem adom fel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Köszönöm! Én is pontosan ugyanezt tapasztaltam. A sárga CE lámpa kialudt, de a fogyasztás közelít a 10 l-hez, mint Nálad és nem rövid távokkal, városon kívül (mondjuk a H astra nehezebb és már fent vannak a 205-ös nyári gumik) de a "referencia fogyasztásom" 7,3 :) Még van mit csiszolgatni a beállításokon, de rajta vagyok és Gábor igazán segítőkész! Az a baj, ha visszaállítanám az ECO-t akkor jönne újra a CE szinte biztosan :) De nem adom fel :D Nyugi, én is 10 liter körülivel járok...igaz kb 70%(ország út) és 30 %(városi) km arányban....és nekem engedélyezve van az ECO mód, de nincs CE lámpa felvillanás, csak az EGR lezárás miatt! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Mérd meg a következőt is, várom az eredményt. Ebben nem voltak jellemzően rövid távok (<10km)? MAX 3 nap alatt 6 alkalom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Köszönöm! Én is pontosan ugyanezt tapasztaltam. A sárga CE lámpa kialudt, de a fogyasztás közelít a 10 l-hez, mint Nálad és nem rövid távokkal, városon kívül (mondjuk a H astra nehezebb és már fent vannak a 205-ös nyári gumik) de a "referencia fogyasztásom" 7,3 :) Igazán nincs mit! Nekem is 205-ös nyári gumik vannak fent. ...a sárga lámpa indítás után jött és meglehet még a rossz bekötés eredménye ként, szóval egy próbát megérne visszaállítani az ECO-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 ...a sárga lámpa indítás után jött és meglehet még a rossz bekötés eredménye ként, szóval egy próbát megérne visszaállítani az ECO-t. Ha nagyon kísérletező kedvében van valamelyikőtök, akkor próbálgathatja az eco módot pár beállítással, hátha nem gyújtja a lámpát valamelyikkel. Ha igen, akkor lehet kell újabb 100km, mire kialszik a lámpa, ha nem áll fenn a hiba közben. Ebben az esetben a beállítás: CSETECO=1 CSETINJPARAM=16,24,12,26 CSETLAMRISE=00,70 (csak 1.05 SW) CSETTABPOINT=1,00,010 CSETTABPOINT=1,01,010 CSETTABPOINT=1,02,008 CSETTABPOINT=1,03,008 CSETTABPOINT=1,04,006 CSETTABPOINT=1,05,006 CSETTABPOINT=1,06,004 CSETTABPOINT=1,07,004 és ilyen variánsokkal lehetne próbálkozni, de legalább 200km-t el kell menni egy-egy beállítás után: CSETLAMOFFS=000,074 (ill 00,74 ha nem 1.05 a SW) vagy: CSETLAMOFFS=000,118 (ez csak 1.05-tel megy) Várom a tapasztalatokat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bajkusz Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 és ilyen variánsokkal lehetne próbálkozni, de legalább 200km-t el kell menni egy-egy beállítás után: CSETLAMOFFS=000,074 (ill 00,74 ha nem 1.05 a SW) vagy: CSETLAMOFFS=000,118 (ez csak 1.05-tel megy) Várom a tapasztalatokat :) Hello Gábor! "SW VERSION: E85CKv104-100310" ez azt hiszem nem 1.05 :) vagy tévedek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Hello Gábor! "SW VERSION: E85CKv104-100310" ez azt hiszem nem 1.05 :) vagy tévedek? Az 1.04 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Ha nagyon kísérletező kedvében van valamelyikőtök, akkor próbálgathatja az eco módot pár beállítással, hátha nem gyújtja a lámpát valamelyikkel. Ha igen, akkor lehet kell újabb 100km, mire kialszik a lámpa, ha nem áll fenn a hiba közben. Ebben az esetben a beállítás: CSETECO=1 CSETINJPARAM=16,24,12,26 CSETLAMRISE=00,70 (csak 1.05 SW) CSETTABPOINT=1,00,010 CSETTABPOINT=1,01,010 CSETTABPOINT=1,02,008 CSETTABPOINT=1,03,008 CSETTABPOINT=1,04,006 CSETTABPOINT=1,05,006 CSETTABPOINT=1,06,004 CSETTABPOINT=1,07,004 és ilyen variánsokkal lehetne próbálkozni, de legalább 200km-t el kell menni egy-egy beállítás után: CSETLAMOFFS=000,074 (ill 00,74 ha nem 1.05 a SW) vagy: CSETLAMOFFS=000,118 (ez csak 1.05-tel megy) Várom a tapasztalatokat :) sokat nem tudunk tesztelni mert nálam is 1.04SW van! CSETINJPARAM=16,24,12,26 ezt kibróbálom ECO=1-el. Firmware frissítés megoldott valahogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 CSETINJPARAM=16,24,12,26 ezt kibróbálom ECO=1-el. Firmware frissítés megoldott valahogy? Ha ezeket beállítod, akkor hozzá a LAMOFFS-ot is, amit írtam, meg a TABPOINT-okat is! Különben biztos hogy sárga lámpa lesz. Frissítés megoldható, csak ahhoz Budaörsre kell jönni, amúgy 1 perc az egész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Ha ezeket beállítod, akkor hozzá a LAMOFFS-ot is, amit írtam, meg a TABPOINT-okat is! Különben biztos hogy sárga lámpa lesz. Frissítés megoldható, csak ahhoz Budaörsre kell jönni, amúgy 1 perc az egész. Akkor majd értekezünk mikor :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bajkusz Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Ha ezeket beállítod, akkor hozzá a LAMOFFS-ot is, amit írtam, meg a TABPOINT-okat is! Különben biztos hogy sárga lámpa lesz. Frissítés megoldható, csak ahhoz Budaörsre kell jönni, amúgy 1 perc az egész. Szia Gábor! Olvastam a "Beépítési és beállítási tapasztalatok, ajánlások, egyéb információk beszerelő partnerek részére." doksidban, hogy indítás közben ne legyen csatlakoztatva a PC sosem! Bevallom eddig nekem sokszor volt csatlakoztatva, mert ráadtam a gyújtást, állítgattam, lekérdeztem dolgokat, majd indítottam. Elég a disconnect vagy az USB-t is húzzam ki? Mit javasolsz? A frissítés jó lenne, nekem ráadásul útbaesik Budaörs - a napi utam BP- Tatabánya-BP akár reggel vagy délután be tudok ugrani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Ezt amúgy honnan vetted? Mert szó sincs arról, hogy általánosságban visszafogná az EU a bioüzemanyag termelést. Sőt, egyre nagyobb szerepet szán neki, és a támogatottsága is szélesebb körű lesz. A blikk szintű médiák keverik össze a bioüzemanyag gyártásának szabályzását előirányzó terveket a visszafogással :) Valószínű nem motiválatlanul... Abszurdisztán meg sajnos pont arról híres, hogy a megújuló energiákat nem támogatja, ellenben legutóbb pont azért koppintottak az orrára, mert a benzin adótartamát csökkentette... Nem bulvár média, hanem szaksajtó. Elszaladt az arány az élelmiszer alapanyag termelés és a bio ü.a. alapanyag termelés közt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Ott.... erre mondtam ez az ő levesük.. nálunk viszont épp ellenkező a helyzet... és továbbra sem érdekel a "szegény" francia 20 centtel drágábban veszi a kaját... Mi ugyanannyiért eszünk negyedannyi fizuból... Szal ebből élhetnénk, mert nekünk nem gond a dolog... de persze ezt is "elszalasztjuk"... Nem bulvár média, hanem szaksajtó. Elszaladt az arány az élelmiszer alapanyag termelés és a bio ü.a. alapanyag termelés közt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sipi69 Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Sziasztok! Én még új vagyok ebben a témában, de leírom mi a személyes tapasztalatom, illetve tanácsot kérnék! Astra F X14XE! 50% E85 és 50% 95-tel az autóm jól működött, a fogyasztás 10 liter körüli volt. Gondoltam megnézem mit tud tisztán, mivel haverom úgy használja a C14SE-t és meg van vele elégedve. Naná hogy nálam nem így van! A fogyasztás kb 20 liter! Ez számomra irreális! Hidegen pedig tökéletesen indul, nem úgy mint általában a tiszta etanollal szoktak. Egyszer volt ilyen fogyasztásom még amikor kiszedtem belőle a katalizátort, vissza is tettem gyorsan. Kérdéseim a következők: Ekkora fogyasztást lehet-e korrigálni bármiféle ketyerével, és ha igen akkor milyen szinten? Lehet hogy a szondám nem tökéletes? (benzinnel kajolta a 8 litert idáig is) Lehet hogy javulna a fogyasztás csak még keveset mentem vele E85-tel? (60km alatt negyed tank fogyott, mentem is egy kis 95ért) Nem tudom tett e már fel más is ilyen kérdést, vagy hasonlókat, de sajnos a munkám nem igazán engedi hogy sokat olvasgassak, mert 7-22ig melózom, de remélem azért van valaki aki ad a kérdéseimre választ! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Olvastam a "Beépítési és beállítási tapasztalatok, ajánlások, egyéb információk beszerelő partnerek részére." doksidban, hogy indítás közben ne legyen csatlakoztatva a PC sosem! Bevallom eddig nekem sokszor volt csatlakoztatva, mert ráadtam a gyújtást, állítgattam, lekérdeztem dolgokat, majd indítottam. Elég a disconnect vagy az USB-t is húzzam ki? Mit javasolsz? A frissítés jó lenne, nekem ráadásul útbaesik Budaörs - a napi utam BP- Tatabánya-BP akár reggel vagy délután be tudok ugrani. Igen, erre majd figyelj, a kezelési könyvben is benne van. Ha USB csatlakoztatva van, akkor se a melegindítási, se a hidegindítási algoritmus nem működik, és nehezebb elindítani az autót esetenként. Jövő héten be tudnál szerintem ugrani valamelyik nap meló után. Szólj előtte, mikor járnál erre. Nem bulvár média, hanem szaksajtó. Elszaladt az arány az élelmiszer alapanyag termelés és a bio ü.a. alapanyag termelés közt. Tudnál idézni is ilyen szaksajtót? Mert nem hogy itt nem áll fenn ilyen helyzet, de sem a Franciáknál, sem pl Brazíliában nincs ilyen jellegű egyirányú probléma. Sőt, ezekben az országokban a GDP jelentős hányadát képezi a bioüzemanyag előállítás, ami nélkül kicsit romlana az arány a fizetőképes kereslet - élelmianyagok szintjén is :) Jah, és azt nem is említettem, hogy ezekben az országokban a jól működő bioüzemanyag iparág velejárója, hogy olcsó ez az üzemanyag :D Ha igaz lenne hogy felveri az alapanyag árakat, akkor hogy a fenébe lehetne piszokul olcsó maga az üzemanyag? :) Van egy megszokott ellenkampány a bioüzemanyagok ellen, de alaptalan vádak vannak, ha egy kicsit jobban utánanézel, beláthatod. Astra F X14XE! 50% E85 és 50% 95-tel az autóm jól működött, a fogyasztás 10 liter körüli volt. Gondoltam megnézem mit tud tisztán, mivel haverom úgy használja a C14SE-t és meg van vele elégedve. Naná hogy nálam nem így van! A fogyasztás kb 20 liter! Ez számomra irreális! Hidegen pedig tökéletesen indul, nem úgy mint általában a tiszta etanollal szoktak. Egyszer volt ilyen fogyasztásom még amikor kiszedtem belőle a katalizátort, vissza is tettem gyorsan. Ilyen motorral és az E85powerrel az itteniek között a vegyes fogyasztási adatok 10L-ben benne vannak (tiszta E85-tel). Viszont azt érdemes lenne megnézni, más baja nincs-e az autódnak, mert tiszta E85-tel nem kéne neki szépen indulnia, meg igazából nagyon mennie sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Ilyen motorral és az E85powerrel az itteniek között a vegyes fogyasztási adatok 10L-ben benne vannak (tiszta E85-tel). Viszont azt érdemes lenne megnézni, más baja nincs-e az autódnak, mert tiszta E85-tel nem kéne neki szépen indulnia, meg igazából nagyon mennie sem. Én anno Hunflexes korszakban kipróbáltam átalakító nélkül, tisztán E85-tel, meleg motornál. Háát, menni ment,de sem dinamika, sem erő nem volt...nyomtam a gázt és csak nagy-nagy nehezen gyorsult fel...de hibalámpát nem dobott. Aztán 2 km próba után nem is próbálgattam többet... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bajkusz Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Igen, erre majd figyelj, a kezelési könyvben is benne van. Ha USB csatlakoztatva van, akkor se a melegindítási, se a hidegindítási algoritmus nem működik, és nehezebb elindítani az autót esetenként. Jövő héten be tudnál szerintem ugrani valamelyik nap meló után. Szólj előtte, mikor járnál erre. Köszi Gábor! Megbeszéljük! Nem tudom miért (ugyanolyan vezetési stílussal és távokkal) most 9,2 lett a fogyasztásom. Gondolkodok rajta, hogy egyrészt drága az a tatabányai AGIP ahol tankolok (most emeltek 244,9 Ft/l-re) másrészt lehet, hogy a cefréjükkel van gond. Előfordulhat ez az etanolnál (mármint hogy szar minőséget adnak - lehet ezt is manipulálni)? Egy gyors kalkulációt készítettem (könyvelőként megy nekem az ilyesmi :) ) A március 10.-i beszerelés óta a tankolás számláim és a 7,3-as "referenciafogyasztással" számolt elméleti B95 benzinköltségem különbözete -12.000 Ft, pedig még csak a tesztelés és állítgatás fázisában vagyok. Mindezt 3500 km-en. Egyetlen egy bajom van csak.. de ez makacs. A hidegindítás. Ezen még dolgoznom kell. Nem indul a dög, csak másodikra. Úgyhogy nálam bevált a dolog! Ja és nem mellesleg van egy érdekes új játékszerem :D Még valami, eddig már tankoltam összesen 362 l E85-öt, de nem cseréltem benzinszűrőt :) semmi hibát nem veszek észre vagy ilyesmit... kell azt cserélni? Előtte már 11.223 l B95 átfolyt rajta az igaz. Van egyáltalán szűrő benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Köszi Gábor! Megbeszéljük! Nem tudom miért (ugyanolyan vezetési stílussal és távokkal) most 9,2 lett a fogyasztásom. Gondolkodok rajta, hogy egyrészt drága az a tatabányai AGIP ahol tankolok (most emeltek 244,9 Ft/l-re) másrészt lehet, hogy a cefréjükkel van gond. Előfordulhat ez az etanolnál (mármint hogy szar minőséget adnak - lehet ezt is manipulálni)? Egy gyors kalkulációt készítettem (könyvelőként megy nekem az ilyesmi :) ) A március 10.-i beszerelés óta a tankolás számláim és a 7,3-as "referenciafogyasztással" számolt elméleti B95 benzinköltségem különbözete -12.000 Ft, pedig még csak a tesztelés és állítgatás fázisában vagyok. Mindezt 3500 km-en. Egyetlen egy bajom van csak.. de ez makacs. A hidegindítás. Ezen még dolgoznom kell. Nem indul a dög, csak másodikra. Úgyhogy nálam bevált a dolog! Ja és nem mellesleg van egy érdekes új játékszerem :D Még valami, eddig már tankoltam összesen 362 l E85-öt, de nem cseréltem benzinszűrőt :) semmi hibát nem veszek észre vagy ilyesmit... kell azt cserélni? Előtte már 11.223 l B95 átfolyt rajta az igaz. Van egyáltalán szűrő benne? Én pedig pont az ellenkezőjét vettem észre ezen a kúton, az eddigi legjobb fogyasztásom (7,8) is náluk tankolt naftával volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Még valami, eddig már tankoltam összesen 362 l E85-öt, de nem cseréltem benzinszűrőt :) semmi hibát nem veszek észre vagy ilyesmit... kell azt cserélni? Előtte már 11.223 l B95 átfolyt rajta az igaz. Van egyáltalán szűrő benne? Nálam viszont lehet, hogy van valami. Eddig két tankolásom volt, telitankhoz egyszer ~10L egyszer ~14L ment. Kb 700 km-t mentem eddig, de a héten 2x is eljátszotta azt, hogy le akart egy pillanatra fulladni, mintha nemistudom nem kapna benzint, vagy kihagyna a gyújtás.....lehet, hogy be kell izzítani a bekészítet benzinszűrőt mert az egy éves szűrőmet elkezdte eldugítani? :) Eljátszotta hidegen, melegen, esőben és ma reggel viszonylag tűrhető időben is....meh... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Tudnál idézni is ilyen szaksajtót? Mert nem hogy itt nem áll fenn ilyen helyzet, de sem a Franciáknál, sem pl Brazíliában nincs ilyen jellegű egyirányú probléma. Sőt, ezekben az országokban a GDP jelentős hányadát képezi a bioüzemanyag előállítás, ami nélkül kicsit romlana az arány a fizetőképes kereslet - élelmianyagok szintjén is :D Jah, és azt nem is említettem, hogy ezekben az országokban a jól működő bioüzemanyag iparág velejárója, hogy olcsó ez az üzemanyag :D Ha igaz lenne hogy felveri az alapanyag árakat, akkor hogy a fenébe lehetne piszokul olcsó maga az üzemanyag? :) Van egy megszokott ellenkampány a bioüzemanyagok ellen, de alaptalan vádak vannak, ha egy kicsit jobban utánanézel, beláthatod. Ezt érdemes elolvasni! Ugyan nem az a cikk, mint amit említettem, de azért érdemes. Részemről befejeztem ezt a vitát "kép árnyalást". :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
djbahool Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Sziasztok! Sokat vitatott kérdés, de nem találtam rá igzán kielégítő választ: Szóval ha 50%-50% B95-E85 üzemanyaggal használom az autómat, átalakító nélkül, akkor lesz többletfogyasztásom, illetve hosszútávon ártok valamelyik alkatrésznek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts