J0hnny Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 MAP szívócsonk nyomásmérő. GM gyáriszáma: 90 413 :) Nem ez volt a kérdés! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Veszprém környékén ismer vki hozzáértő szerelőt, bontót, ill olyan vkit, aki jó áron tud alkatrészt szerezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Egy kérdésem lenne.... Szerintetek mikor érvényesül jobban az ECO mód 50-es tempónál? Ha negyedikben hagyom a váltót vagy ha ötödikbe tolom át? Első esetben könnyebben viszi a motor az autót, de nagyobb fordulatszámon, második esetben nem pörög annyit a motor, de nehezebben viszi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Egy kérdésem lenne.... Szerintetek mikor érvényesül jobban az ECO mód 50-es tempónál? Ha negyedikben hagyom a váltót vagy ha ötödikbe tolom át? Első esetben könnyebben viszi a motor az autót, de nagyobb fordulatszámon, második esetben nem pörög annyit a motor, de nehezebben viszi... ötödikbe ha nem nyomod akkor 50nél kevesebbet eszik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Vezetéstechnikailag helytelen 50nél 5.ben autózni. :) Sokszor adódik olyan helyzet, hogy el kell gyorsítani, minél hamarabb. Na ezt 5.ben nem fogod megcsinálni. Mire visszaváltasz, átment rajtad a kamaz. Másrészt a motornak is van egy optimális fordulatszáma, amit "szeret". Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 ötödikbe ha nem nyomod akkor 50nél kevesebbet eszik! nálad mit jelent a "ha nem nyomod neki"?? Mert alapjáraton nem viszi a kocsit... úgyhogy valamennyire nyomni kell a gázt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Vezetéstechnikailag helytelen 50nél 5.ben autózni. :) Sokszor adódik olyan helyzet, hogy el kell gyorsítani, minél hamarabb. Na ezt 5.ben nem fogod megcsinálni. Mire visszaváltasz, átment rajtad a kamaz. Másrészt a motornak is van egy optimális fordulatszáma, amit "szeret". Az Kama három! :) nálad mit jelent a "ha nem nyomod neki"?? Mert alapjáraton nem viszi a kocsit... úgyhogy valamennyire nyomni kell a gázt... Jóde, enm mindegy, hogy 1300-on pörög a motor, vagy 1900-on. Ennyi különbség van kb a két sebességfokozat között (enyém autóban). Másrészt a motornak nagyon nem tesz jót. A vezetéstechnika meg ki lett tárgyalva. És az, hogy jobban pörög, nem jelenti azt, hogy többet is eszik az üzemanyagból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Érdekes amit ír ez a Motordignosztika-i oldal: "A villamos motor a külső fogazású, kis fogaskereket az öt hornyon keresztül egy műanyag körmöstárcsával hajtja meg. A kenést maga a benzin oldja meg, bár első hallásra ez szokatlannak tűnhet." (a 3. kép alatt van az írás). Ugye az etanol 15% benzint tartalmaz, ez elég a szivattyú kenéséhez? Feltéve persze, hogy az üa.szivattyú megfelelően működik. A következő: "Megjegyezzük, hogy az E85 üzemanyag használatára tervezett (FFV) üzemanyag szivattyúk jelentős eltérést mutatnak a bemutatott általánosan alkalmazott típusokhoz képest. Gyakran FFV szivattyúkkal szerelt járműveket szállítanak az olyan piacokra, ahol a benzin minősége kérdéses, esetleg agresszív anyagokat tartalmaz. ". (Ez meg a lap alján, az utolsó 3 sor). Erre úgy emlékszem, hogy az FFV-s autókon pl. ez az alkatrész is megegyezik a benzines társaival, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Erre úgy emlékszem, hogy az FFV-s autókon pl. ez az alkatrész is megegyezik a benzines társaival, nem? Nem. Az pont különbözik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Régebben olvastam, hogy az átalakító kifogástalan működéséhez kifogástalan lambda-szonda, ill légtömegmérő szükséges... Ki lehet mérni ezeket? Ingadozik az alapjárat... G Astra x20xev Nekem sem kellene, de muszáj... Légtömegmérő fesz alacsony hibakód... Cserélnem kell a légtömegmérőt? Lambdaszondára kell csak rákötni, legalábbis az E85power-t. Neked ráadásul az titánium, aminél az eco módot részben tiltani kell, mert ez a ritka féle szonda van benne. Valószínű segít a légtömegmérődön egy pucolás, csati is, belül is (csati kontaktspré, belül féktísztító). ICT a környezeti hőmérsékletet mutatja kihűlt motornál. Akkor az jó így. Valami utólagos immó-d vagy riasztód nincs amúgy? Kicsit tévedésben éltek,de majd jön Gabi és megmondja a frankót,én lusta vagyok leírni most. Csak egy kérdés akkor: A MAP vajon mi? :) Lambdaszondának mindenhol kell lennie úgy 92 óta. Légtömegmérő helyett pedig manapság a MAP szenzor + IAT szenzor (beszívott levegő hőm) használatos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Vezetéstechnikailag helytelen 50nél 5.ben autózni. :) Sokszor adódik olyan helyzet, hogy el kell gyorsítani, minél hamarabb. Na ezt 5.ben nem fogod megcsinálni. Mire visszaváltasz, átment rajtad a kamaz. Másrészt a motornak is van egy optimális fordulatszáma, amit "szeret". Meg nincs is értelme, kevés az olyan szituáció, amikor sík uton egyenletesen 50-el kell autózni, huzamossabb távon, akkor meg minek? Bár én is szoktam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Lambdaszondára kell csak rákötni, legalábbis az E85power-t. Neked ráadásul az titánium, aminél az eco módot részben tiltani kell, mert ez a ritka féle szonda van benne. Valószínű segít a légtömegmérődön egy pucolás, csati is, belül is (csati kontaktspré, belül féktísztító). Köszönöm a tanácsot! Mit jelent az, h az eco módot részben tiltania kell? Ebben az üzemmódban nem működik az átalakító? A G Astrák motorja, szenzorjai mennyiben különböznek az F Astráétól? Ha mindkettő x20xev, persze... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Vezetéstechnikailag helytelen 50nél 5.ben autózni. :) Sokszor adódik olyan helyzet, hogy el kell gyorsítani, minél hamarabb. Na ezt 5.ben nem fogod megcsinálni. Mire visszaváltasz, átment rajtad a kamaz. Másrészt a motornak is van egy optimális fordulatszáma, amit "szeret". Természetesen nem mindegy hogy 50LE-ről vagy 100LE-ről beszélünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Akkor az jó így. Valami utólagos immó-d vagy riasztód nincs amúgy? CSETFIRST=0,00,40 ez így faja! Riasztó van csak ami utólagos Magicar 100AS. Link to comment Megosztás: More sharing options...
perko Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Sziasztok! Erősen agyalok az E85 használatán. Az autó egy C12NZ motorral szerelt A Corsa. Mi kell ahhoz, hogy egy az egyben tudjam használni? Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris_C14NZ Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Köszönöm a tanácsot! Mit jelent az, h az eco módot részben tiltania kell? Ebben az üzemmódban nem működik az átalakító? A G Astrák motorja, szenzorjai mennyiben külömköznek az F Astráétól? Ha mindkettő x20xev, persze... ugyanaz a motor, de a G-ben újabb az ECU (asszem azon villanyos a fojtószelep) gondolom a szonda iszonyat jelmeredeksége miatt nem lehet eco mód, nagyon durva az a cucc. csak cserélni ne kelljen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Köszönöm a tanácsot! Mit jelent az, h az eco módot részben tiltania kell? Ebben az üzemmódban nem működik az átalakító? A G Astrák motorja, szenzorjai mennyiben külömköznek az F Astráétól? Ha mindkettő x20xev, persze... Opelnél csak az X20XEV motoron van (autótípustól függetlenül) titánium lambdaszonda, ez teljesen máshogy működik mint a normál cirkónium szonda. Az átalakító tudja használni ennek is a jelét szabályzásra, de sajnos eltolást nem tud rajta végezni, ami kellene az eco mód 2. fázisához. De ettől még a szabályzási eljárásokban működik az eco 1. fázisa. G astrában is ugyanaz az X20XEV van, gázbowdenes az is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Lambdaszondának mindenhol kell lennie úgy 92 óta.<br />Légtömegmérő helyett pedig manapság a MAP szenzor + IAT szenzor (beszívott levegő hőm) használatos.<br /> Tehat a valaszom elfogadhato... A Rekordom 1994es, megsincs benne lambda se katalizator... :) :) Az a baj, hogy itt nincs etanol a kutakon. Most megprobalok venni vagy 20 lityit kannaba. Pusztan kivancsisagbol . :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Vezetéstechnikailag helytelen 50nél 5.ben autózni. :) Sokszor adódik olyan helyzet, hogy el kell gyorsítani, minél hamarabb. Na ezt 5.ben nem fogod megcsinálni. Mire visszaváltasz, átment rajtad a kamaz. Másrészt a motornak is van egy optimális fordulatszáma, amit "szeret". Megcáfolnálak... :) :D Én elrúgom 50-ről 5-ösben, Te pedig 3-asban... aztán megnézzük... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Megcáfolnálak... :) :D Én elrúgom 50-ről 5-ösben, Te pedig 3-asban... aztán megnézzük... :D :D Most nem a 32 sebességes traktorról volt szó :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Vezetéstechnikailag helytelen 50nél 5.ben autózni. :) ... Meg mellesleg semmi élvezet sincs benne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Etanol Kkfházán jelenleg Avia 228 Ft, Mini Tank 220 Ft, Gátéron 228.9 Ft. Gabi! Sleepy kollégámnak ugyanolyan riasztója van mint nekem, szerintem az nem kavarhat bele, nálam kezd beállni a kütyü nem is baj, hogy nem nézted a logot. Ecu-nak kellett egy kis idő kb. 200 km amíg megszokta az új lambdaszondát. Hamarosan csinálok új logot és e-mailben elküldöm neked. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Megcáfolnálak... :) :D Én elrúgom 50-ről 5-ösben, Te pedig 3-asban... aztán megnézzük... :D :D Az átlag embernek általában ~100le-s autója van, na most a rockymotoros, szoruló difis izéd.... :lol: Meg mellesleg semmi élvezet sincs benne :) Jah, bőven egyes mi? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Az átlag embernek általában ~100le-s autója van, na most a rockymotoros, szoruló difis izéd.... :)Tévedsz... az átlag embernek nincs autója... :) Jah... difi... szerdán este már az új lesz benne... ma érkezett meg... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Tévedsz... az átlag embernek nincs autója... :) Jah... difi... szerdán este már az új lesz benne... ma érkezett meg... :D Azok közül, amelyiknek van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts